http://anymi.blogit.fi/
Eli tossa on BED:istä, mielenterveydestä, ruuan kanssa taistelusta ynms. Toivottavasti pidät :)
Uusi blogini!!!
lols
2
592
Vastaukset
- omppupaivassa
- ddnotd
onnea sinulle! hyvä blogi, lueskelin noita sun juttujas mielenkiinnolla. 8-)
mul on tänään synttärit tosi ahistavaa, mulle on ostettu sellanen frödingen prinsessakakku, josta mun pitää syödä varmaan puolet, sitten me tehään tänään tortilloja joita mä en voi vastustaa ja syön niitä ainakin 4.. ja sitten on kaikkee keksii ja limsaa.. eli en vissiin huomenna pursuu yli kaikista housuista ja naama on turvonnu ku mikäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984