Horoskooppi: Rapu Nouseva: Rapu

arghhfdf

Millanen on ihminen kuka on horoskoopiltaan rapu ja vielä nousevaltaanki rapu? Olen tälläinen ja elämä on kyllä yhtä ajattelun vuoristorataa..

6

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu rapu

      mutta kuussa on vesimies joten se ehkä viilentää mutta ei totisesti helpota. on se huh vaikeata käsittää välillä omia tunteitaan. miten sul rakkaus elämä sujuu?

    • ----

      Tää ei ehkä liity tähän, mutta nousu-ravut ovat usein tosi kauniita, vähintäänkin nättejä! Että jos yhtään lohduttaa....

      • kyllähän

        se niinkin taitaa olla:) kiitos


      • olen nouseva rapu
        kyllähän kirjoitti:

        se niinkin taitaa olla:) kiitos

        aurinkomerkkinä neitsyt. En tiedä onko tämäkään niin kehuttava yhdistelmä...


      • MasterZeromus
        olen nouseva rapu kirjoitti:

        aurinkomerkkinä neitsyt. En tiedä onko tämäkään niin kehuttava yhdistelmä...

        Mutta se vituttaa että kaikki nousu ravut ovat niin taipuvaisia maailman parannukseen, kilometrejen vieras listoille ja täten uskottomuuteen. Kun taas meikäläisten nousu härät ovat kaikkeen tasaisimpia, vanoillisia ja uskollisia sanan varsinaisessa merkityksessä. Siis miksi hitossa teitä ei voi omistaa! Ettekö halua olla kenekään omaisuutta vai johtuuko se teidän sinisilmäisyydestä tai jopa pirullisuudesta?

        Oli sitten puhe esiaviollisista suhteista, uskottomuudesta tai jälleen avioitumisista niin te taatusti voitatte meidät nousu härät joitten keskuudessa mokomat ilmiöt on enemmän poikkeus kuin sääntö. Miksi ihmeessä teitä sanotaan vanhoillisiksi en kerta kaikkiaan ymmärrä! Isot seurat teitä enemmän kiinnostaa kuin oman perheenne tai/ja kaverin ylläpitäminen.

        Olen itse rapu nousu härkä, onko muita sellaisia?


      • 3NANNA
        MasterZeromus kirjoitti:

        Mutta se vituttaa että kaikki nousu ravut ovat niin taipuvaisia maailman parannukseen, kilometrejen vieras listoille ja täten uskottomuuteen. Kun taas meikäläisten nousu härät ovat kaikkeen tasaisimpia, vanoillisia ja uskollisia sanan varsinaisessa merkityksessä. Siis miksi hitossa teitä ei voi omistaa! Ettekö halua olla kenekään omaisuutta vai johtuuko se teidän sinisilmäisyydestä tai jopa pirullisuudesta?

        Oli sitten puhe esiaviollisista suhteista, uskottomuudesta tai jälleen avioitumisista niin te taatusti voitatte meidät nousu härät joitten keskuudessa mokomat ilmiöt on enemmän poikkeus kuin sääntö. Miksi ihmeessä teitä sanotaan vanhoillisiksi en kerta kaikkiaan ymmärrä! Isot seurat teitä enemmän kiinnostaa kuin oman perheenne tai/ja kaverin ylläpitäminen.

        Olen itse rapu nousu härkä, onko muita sellaisia?

        Hei. Itse olen Aurinkokalat, nousu rapu, kuu rapu, Merkurius Kalat, Venus Oinas, Mars Skorppari. Kettään en ole pettäny. Mutta nytkin etsiskelen vapaana uutta rakkautta ja uskollista sellaista tietysti!!!! Tietäiskö joku minulle sopivaa mies-horoskooppimerkkiä? Skorppari tuntuu vähän liian kovalta, rapu kätkeytyy kuoreen, kaksonen on 2 eri tyyppiä samassa-en tykkää siitä toisesta niissä. Leijonan hoviin en halua mennä ja Va`an jatkuvia heilahduksia ja alkoholin juomista en kestä. Mitä ehdottaisitte?????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe