Ravintola miittinki

Satakunnan kadun

Satakunnan kadun Miittinki ruokapaikan ovessa lukee lappu avoinna klo:14.00. Tänäänkin käytiin klo.13.45.
Ei ollut salaatteja eikä mitään muutakaan ja harmaa pitkähkö tympeä "tarjoilija" keräsi voirasiat, ei päin kattonut eikä myöskään mitään puhunut. kyllä on asiakaspalvelua!!!!!!
Ja ns.talviaikaan heillä on klo:15 asti auki niin 14.30. on jo paikka tyhjennetty ruuista. Kannattaisi varmaan aukaista klo: 6 ja laittaa kiinni klo:6. Ei olis sitten niin kiire kotiin kun ei lainkaan aukaisiskaan.

38

2698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisit

      vartissa syönyt, siten, että olisit ulkona klo 14?

      • sittenhän

        ruokapaikan aukioloaikailmoituksen yhteydessä pitäis olla huomautus, että avoinna klo 14 asti, ruokatarjoilu loppuu kuitenkin jo klo 13.25. Tai, että: avoinna klo 14 asti, ruokaa saat ainoastaan siinä tapauksessa klo 13 jälkeen, että et syö varttia kauempaa :)


      • kyll
        sittenhän kirjoitti:

        ruokapaikan aukioloaikailmoituksen yhteydessä pitäis olla huomautus, että avoinna klo 14 asti, ruokatarjoilu loppuu kuitenkin jo klo 13.25. Tai, että: avoinna klo 14 asti, ruokaa saat ainoastaan siinä tapauksessa klo 13 jälkeen, että et syö varttia kauempaa :)

        normaali varustuksella tajuaa, että ovi on kiinni tässä tapauksessa klo 14 ja asiakkaat ulkona!

        eiköhän siellä ole asiakkaita riittävästi ilman...

        ;)


      • SE ON NÄIN
        kyll kirjoitti:

        normaali varustuksella tajuaa, että ovi on kiinni tässä tapauksessa klo 14 ja asiakkaat ulkona!

        eiköhän siellä ole asiakkaita riittävästi ilman...

        ;)

        Kyllä se nyt niin on että jos kauppakin on auki klo-21.00. Niin asiakkaat voivat mennä kauppaan tasan klo-21. asti. Näin luulisi olevan ruokapaikoissa.


      • ollut--

        Ei ollut ruokaakaan enää tarjolla!!!!!!!


      • MILLÄ
        kyll kirjoitti:

        normaali varustuksella tajuaa, että ovi on kiinni tässä tapauksessa klo 14 ja asiakkaat ulkona!

        eiköhän siellä ole asiakkaita riittävästi ilman...

        ;)

        Normaalivarustuksella !!!!!!!! Laita nyt sitten tähän miten sinä "normaalivarustuksella!" kun sanot olevasi varustettu,,,,,,,niin miten sinusta ruokapaikka joka on auki klo:14 niin miten sen käsität???????????
        Eikö se nyt ole niin että ruokaa pitäisi saada klo:14 asti koska ko. paikka on ruokapaikka.!!!!! Menikö perille??????????


      • koskaan

        Oletko joskus mennyt johonkin esim. kampaajalle jos on aika 11.50. niin menet jo tuntia ennen että kerkeät ??????? Kyllä aikataulut täytyy pitää.


      • ED.KIRJOIT.
        kyll kirjoitti:

        normaali varustuksella tajuaa, että ovi on kiinni tässä tapauksessa klo 14 ja asiakkaat ulkona!

        eiköhän siellä ole asiakkaita riittävästi ilman...

        ;)

        Ai että asiakkaita riittävästi että voi koska vain laittaa ruuat pois.Vai?
        Pitäköön sit päivässä vain 2 tuntia auki. ja siitäkin puolituntia siirtymä aika että kerkeää siivouksen alta pois. Ja toiseks eihän heillä ikinä jälkiruuatkaan iltapäivään riitä, he joko tekevät sitä liian vähän...ja sitten vaan hedelmäsekoitus veteen laimennettuna loppupäiväksi ja muutama vohveli. Ei ihan reilua ajatellen silti kaikki maksaa saman rahan "lounaasta" se hedelmäcoctail ei kyl BB_ssä montaa centtiä maksa ja vieläpä veteen laimennettuna.


      • on tämä
        SE ON NÄIN kirjoitti:

        Kyllä se nyt niin on että jos kauppakin on auki klo-21.00. Niin asiakkaat voivat mennä kauppaan tasan klo-21. asti. Näin luulisi olevan ruokapaikoissa.

        Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin asiakkaat jotka ryykää kauppaan sisälle minuuttia ennen sulkemisaikaa ja sitten ei ole mikään kiire minnekään! Jos kauppa menee kiinni klo 21, niin ei se tarkoita että tämän ajan jälkeen ei enää oteta asiakkaita sisään vaan että silloin pitäisi viimeistään astua ULOS. Ei nykyaikana myyjille makseta mattimyöhäisten asiakkaiden palvelemisesta mitään ja harvan tiedän vapaaehtoisena ja palkatta noita töitä tekevän.


      • ahkera,,
        SE ON NÄIN kirjoitti:

        Kyllä se nyt niin on että jos kauppakin on auki klo-21.00. Niin asiakkaat voivat mennä kauppaan tasan klo-21. asti. Näin luulisi olevan ruokapaikoissa.

        olisit (ootko töissä ikinä ollut?), jos olisit työajan päättymisen jälkeen palkatta töissä!

        OLISITKO???

        mihin kauppaan muuten pääsee 21:00?, Ovet on kiinni lukossa silloin.


      • mielestäni
        MILLÄ kirjoitti:

        Normaalivarustuksella !!!!!!!! Laita nyt sitten tähän miten sinä "normaalivarustuksella!" kun sanot olevasi varustettu,,,,,,,niin miten sinusta ruokapaikka joka on auki klo:14 niin miten sen käsität???????????
        Eikö se nyt ole niin että ruokaa pitäisi saada klo:14 asti koska ko. paikka on ruokapaikka.!!!!! Menikö perille??????????

        normaalivarustuksella ihminen tajuaa, miten minä asian käsitän!!!! !!! !!!

        Mutta selvennökseksi niille, jotka eivät tajua:

        jos lounasravintola ilmoittaa olevansa auki klo 14 asti, MINÄ ymmärrän, että ovi suljetaan klo 14 ja lukkoon vielä laitetaan. Ja yhtään asiakasta ei tietenkään enää silloin tiloissa ole. !!!! !!!!! !!!! !!!!! (huutomerkkejä mulla riittää, ei niinkää kys.merkkejä!!! !!! !!!)


      • riippuu,
        koskaan kirjoitti:

        Oletko joskus mennyt johonkin esim. kampaajalle jos on aika 11.50. niin menet jo tuntia ennen että kerkeät ??????? Kyllä aikataulut täytyy pitää.

        siitä, miten asia on sovittu.

        ELI

        Jos olen sopinut tulevani kampaajalle klo 11:50, varmasti tulen viimeistää silloin!

        Jos olen sopinut, että työ on valmis klo 11:50, tulen silloin KAAMPAAJAN ILMOITTAJAN AJAN VERRAN ENNEN, eli viimeistään silloin , kun minulle aika varataan.


        Ei kyllä uskois, että pitää näin selvää asiaa selventää.


      • tarvikkaa
        riippuu, kirjoitti:

        siitä, miten asia on sovittu.

        ELI

        Jos olen sopinut tulevani kampaajalle klo 11:50, varmasti tulen viimeistää silloin!

        Jos olen sopinut, että työ on valmis klo 11:50, tulen silloin KAAMPAAJAN ILMOITTAJAN AJAN VERRAN ENNEN, eli viimeistään silloin , kun minulle aika varataan.


        Ei kyllä uskois, että pitää näin selvää asiaa selventää.

        Helvetin idiootti.


      • kuules
        mielestäni kirjoitti:

        normaalivarustuksella ihminen tajuaa, miten minä asian käsitän!!!! !!! !!!

        Mutta selvennökseksi niille, jotka eivät tajua:

        jos lounasravintola ilmoittaa olevansa auki klo 14 asti, MINÄ ymmärrän, että ovi suljetaan klo 14 ja lukkoon vielä laitetaan. Ja yhtään asiakasta ei tietenkään enää silloin tiloissa ole. !!!! !!!!! !!!! !!!!! (huutomerkkejä mulla riittää, ei niinkää kys.merkkejä!!! !!! !!!)

        Ai että jos ruokala on auki klo.14. niin silloin ne ihmiset ketkä ovat ennen klo:14 menneet sisälle ja ottaneet ruokansa varmaankin voivat syödä ruokansa rauhassa.Vai!!!!!!!!!!!! Sinun mielestäsi ruokapaikka on tyhjä kun klo. on 14.??????.
        ei silti ko.ruokapaikassa ei ole enää ruokaa tarjolla 13.45.!!!!!!!!!!!!!! Ja yleisesti ainakin ajattelen että jos ruokapaikka on auki 14 niin en edes mene enää oven taakse jos klo.tosiaan olisi 14. mutta jos klo: on varttia vaille 14 niin silloin ihminen kyllä olettaa saavansa vielä ruokaa ko.paikasta. Eikö?????????????????


      • missä..
        kuules kirjoitti:

        Ai että jos ruokala on auki klo.14. niin silloin ne ihmiset ketkä ovat ennen klo:14 menneet sisälle ja ottaneet ruokansa varmaankin voivat syödä ruokansa rauhassa.Vai!!!!!!!!!!!! Sinun mielestäsi ruokapaikka on tyhjä kun klo. on 14.??????.
        ei silti ko.ruokapaikassa ei ole enää ruokaa tarjolla 13.45.!!!!!!!!!!!!!! Ja yleisesti ainakin ajattelen että jos ruokapaikka on auki 14 niin en edes mene enää oven taakse jos klo.tosiaan olisi 14. mutta jos klo: on varttia vaille 14 niin silloin ihminen kyllä olettaa saavansa vielä ruokaa ko.paikasta. Eikö?????????????????

        on se ruokaravintola, jossa saa ruokaa varttia ennen sulkemista?


      • mikä tahansa
        missä.. kirjoitti:

        on se ruokaravintola, jossa saa ruokaa varttia ennen sulkemista?

        Ruokapaikka Porissa paitsi ko. Miittinki. Ravintoloissa keittiö menee sitten jo puoltatuntia ennen kiinni ja se on asiakkaiden tiedossa. Mutta ei Miittinkiä voi enää kyllä verrata mihinkään ruokapaikkaan muutenkaan.
        Sieltähän on hävinnyt ne kaikki henkilökunta mitkä olivat silloin kun ko.paikka aukesi ja ruoka oli vielä tosiaan hyvääkin. En enää käy edes ko-paikassa. Nämä nykyiset syövät itse siellä paikalla mikä minusta ja on aika huvittavaa toisissa paikoissa henkilökunta kyllä syö pois ihmisten ilmoilta ja ns.työajan jälkeen tässä tapauksessa se olisi juuri tuo jälkeen 14. Mutta silloin heille ei totisesti ruoka varmaan riittäisi kun ei riitä asiakkaillekaan enää puoli kahden jälkeen.


      • esimerkin
        missä.. kirjoitti:

        on se ruokaravintola, jossa saa ruokaa varttia ennen sulkemista?

        ainakin tiedän Sininen keittiö esim. sinne voi mennä vaikka minuuttia vaille sulkemisajan ja aina löytyy ruokaa. jos et usko käys kattomassa.


      • pystyn
        esimerkin kirjoitti:

        ainakin tiedän Sininen keittiö esim. sinne voi mennä vaikka minuuttia vaille sulkemisajan ja aina löytyy ruokaa. jos et usko käys kattomassa.

        asioimaan normaaleissa aukioloajoissa ja sinisessäkin olen lounastanut usein.

        En siis osaa kokeilla minuuttia ennen sulkemista sinisessä, enkä muuallakaan, koska yleensä putiikit pyrkivät olemaan auki silloin kun on tarve, eli lounastapauksessa lounasaikaan.


      • lounas-aika
        pystyn kirjoitti:

        asioimaan normaaleissa aukioloajoissa ja sinisessäkin olen lounastanut usein.

        En siis osaa kokeilla minuuttia ennen sulkemista sinisessä, enkä muuallakaan, koska yleensä putiikit pyrkivät olemaan auki silloin kun on tarve, eli lounastapauksessa lounasaikaan.

        lounas-aika on sinisessä keittiössä klo:14 asti.


      • puhut...
        mikä tahansa kirjoitti:

        Ruokapaikka Porissa paitsi ko. Miittinki. Ravintoloissa keittiö menee sitten jo puoltatuntia ennen kiinni ja se on asiakkaiden tiedossa. Mutta ei Miittinkiä voi enää kyllä verrata mihinkään ruokapaikkaan muutenkaan.
        Sieltähän on hävinnyt ne kaikki henkilökunta mitkä olivat silloin kun ko.paikka aukesi ja ruoka oli vielä tosiaan hyvääkin. En enää käy edes ko-paikassa. Nämä nykyiset syövät itse siellä paikalla mikä minusta ja on aika huvittavaa toisissa paikoissa henkilökunta kyllä syö pois ihmisten ilmoilta ja ns.työajan jälkeen tässä tapauksessa se olisi juuri tuo jälkeen 14. Mutta silloin heille ei totisesti ruoka varmaan riittäisi kun ei riitä asiakkaillekaan enää puoli kahden jälkeen.

        Aikas tavalla viime aikoina sapuskan taso laskenut.
        Joka päivä aina pastaa vaan eri muodoissa.
        (tonnikala, kinkku, katkarapu, salami, kana)
        Yleensä aina henkilökunta haukkuu sitä työntekijää
        kovaa ääneen, ketä ei ole paikalla.
        Mihinköhän se yksi likka hävisi sieltä jo keväällä ?
        Tuntui, että hää oli ainoa, ketä tiesi ruuanlaitosta jotain ?!
        Onneksi netistä näkee päivän "menyyn", niin ei mene
        turhaan sinne...


      • yllätys...
        lounas-aika kirjoitti:

        lounas-aika on sinisessä keittiössä klo:14 asti.

        minun lounasaikani on 11-13 välillä puolisen tuntia.

        ei siis ongelmaa, eikä valittamista....

        katsohan peiliin, sieltä se I...


      • voi,voi...
        ED.KIRJOIT. kirjoitti:

        Ai että asiakkaita riittävästi että voi koska vain laittaa ruuat pois.Vai?
        Pitäköön sit päivässä vain 2 tuntia auki. ja siitäkin puolituntia siirtymä aika että kerkeää siivouksen alta pois. Ja toiseks eihän heillä ikinä jälkiruuatkaan iltapäivään riitä, he joko tekevät sitä liian vähän...ja sitten vaan hedelmäsekoitus veteen laimennettuna loppupäiväksi ja muutama vohveli. Ei ihan reilua ajatellen silti kaikki maksaa saman rahan "lounaasta" se hedelmäcoctail ei kyl BB_ssä montaa centtiä maksa ja vieläpä veteen laimennettuna.

        Oletkos koskaan huomioinut, sellaisen asian...aika monessa paikassa on jälkiruokana vain pelkkä kahvi. Monessakaan paikassa ei ole edes sitä helv...hedelmäsalaattia josta täällä mainitaan.

        Käydään porukalla syömässä treenien jälkeen ja yleensä 13.30 jälkeen ja koskaan meitä ei ole ajettu pois ja jälkiruokaakin on ollut saatavana!!!

        Se on aika normaalia monessakin paikassa, että jos paikka suljetaan klo 14 niin pöytää aletaan korjaamaan kymmentä vaille... aika rutinaa täällä...asenneongelma??????


      • ruokailija
        voi,voi... kirjoitti:

        Oletkos koskaan huomioinut, sellaisen asian...aika monessa paikassa on jälkiruokana vain pelkkä kahvi. Monessakaan paikassa ei ole edes sitä helv...hedelmäsalaattia josta täällä mainitaan.

        Käydään porukalla syömässä treenien jälkeen ja yleensä 13.30 jälkeen ja koskaan meitä ei ole ajettu pois ja jälkiruokaakin on ollut saatavana!!!

        Se on aika normaalia monessakin paikassa, että jos paikka suljetaan klo 14 niin pöytää aletaan korjaamaan kymmentä vaille... aika rutinaa täällä...asenneongelma??????

        Nyt kesä-aikana vai? Treenien jälkeen oletko palokunnassa?
        Jos ns.jälkiruokana pelkkä kahvi niin tosiaan ei ruoka maksa silloin 7,50€.
        Kyllä tuohon hintaan saa hyvän jälkiruuan.
        Miittingissä muuten nousi 7 € - 7,5€ hinta. Olisikohan kävijämäärä pienentynyt kun ei ainakaan ruokaan ole satsattu enempää päinvastoin huonompaan suuntaan koko ajan.


      • näyttää
        ruokailija kirjoitti:

        Nyt kesä-aikana vai? Treenien jälkeen oletko palokunnassa?
        Jos ns.jälkiruokana pelkkä kahvi niin tosiaan ei ruoka maksa silloin 7,50€.
        Kyllä tuohon hintaan saa hyvän jälkiruuan.
        Miittingissä muuten nousi 7 € - 7,5€ hinta. Olisikohan kävijämäärä pienentynyt kun ei ainakaan ruokaan ole satsattu enempää päinvastoin huonompaan suuntaan koko ajan.

        sille, että katkera kilpailija täällä sopertaa, panosta oman kuppilasi toimintaan, älä muiden herjaamiseen.


      • kuule ny
        näyttää kirjoitti:

        sille, että katkera kilpailija täällä sopertaa, panosta oman kuppilasi toimintaan, älä muiden herjaamiseen.

        Ei ole kuule omaa kuppilaa. Olen aivan eri työalalla. Mielestäni paikka oli alkuaikoina tosi hyvä ruokapaikka. Nyt aivan roskaruokala. Sikalan haju kun ovesta menee. Näin on! Onko sitten pitäjä vaihtunut vai työntekijät vai ruuan toimittajat. Anyway. Huonoa ruokaa on.


      • voi,voi
        kuule ny kirjoitti:

        Ei ole kuule omaa kuppilaa. Olen aivan eri työalalla. Mielestäni paikka oli alkuaikoina tosi hyvä ruokapaikka. Nyt aivan roskaruokala. Sikalan haju kun ovesta menee. Näin on! Onko sitten pitäjä vaihtunut vai työntekijät vai ruuan toimittajat. Anyway. Huonoa ruokaa on.

        Onko sun oma elämä, noin helv... tylsää!!!!!

        Hanki nyt herrantähden, elämääs jotain muuta kuin miittinki!!!!
        On olemassa, vielä monia joiden mielestä ruoka on hyvää.....

        Kurkkaa peiliin ja kokkaa ruokas kotona. Saat ainakin sellaista kun haluat, vai osaatko kokata... ? koita selvitä addiktiostas........

        Palautteen antaminen paikan päällä on paljon fiksumpaa, kun jossain helv..sivuilla...


      • ns.tarjoilija
        voi,voi kirjoitti:

        Onko sun oma elämä, noin helv... tylsää!!!!!

        Hanki nyt herrantähden, elämääs jotain muuta kuin miittinki!!!!
        On olemassa, vielä monia joiden mielestä ruoka on hyvää.....

        Kurkkaa peiliin ja kokkaa ruokas kotona. Saat ainakin sellaista kun haluat, vai osaatko kokata... ? koita selvitä addiktiostas........

        Palautteen antaminen paikan päällä on paljon fiksumpaa, kun jossain helv..sivuilla...

        Näyttää olevan sinunkin elämäs! Mitä sinua liikuttaa mistä täällä kirjoitan?¨
        Eikä sulle varmaan kuulu missä syön!!!!! Kotona tai ulkona varmaan on mun asiani...Mistä "riippuvuudesta" puhut????
        Minulla ei ole sellaista.
        Kyllä Teille on annettu paikanpäälläkin palautetta.


      • tööt tööt..
        ns.tarjoilija kirjoitti:

        Näyttää olevan sinunkin elämäs! Mitä sinua liikuttaa mistä täällä kirjoitan?¨
        Eikä sulle varmaan kuulu missä syön!!!!! Kotona tai ulkona varmaan on mun asiani...Mistä "riippuvuudesta" puhut????
        Minulla ei ole sellaista.
        Kyllä Teille on annettu paikanpäälläkin palautetta.

        Kiitosta vaan teitittelystä...

        valitettavasti en ole päivääkään työskennellyt kyseisessä paikassa!!!
        mutta nautin kyllä lounaani, siellä melkein päivittäin!!


      • ON
        tööt tööt.. kirjoitti:

        Kiitosta vaan teitittelystä...

        valitettavasti en ole päivääkään työskennellyt kyseisessä paikassa!!!
        mutta nautin kyllä lounaani, siellä melkein päivittäin!!

        Kyllä on asian ilmaisua. Miten valitettavasti et ole työskennellyt. Ei oikein sovi. Nautit? Vapaapäivinäsi et varmaan syö työkavereittesi seurassa vai? Saako ihan nauraa?


      • apua..
        ON kirjoitti:

        Kyllä on asian ilmaisua. Miten valitettavasti et ole työskennellyt. Ei oikein sovi. Nautit? Vapaapäivinäsi et varmaan syö työkavereittesi seurassa vai? Saako ihan nauraa?

        tai mene pruskoulun ala-asteelle.

        Ei kirjoitettu niin kuin ymmärsit


      • Anonyymi
        voi,voi kirjoitti:

        Onko sun oma elämä, noin helv... tylsää!!!!!

        Hanki nyt herrantähden, elämääs jotain muuta kuin miittinki!!!!
        On olemassa, vielä monia joiden mielestä ruoka on hyvää.....

        Kurkkaa peiliin ja kokkaa ruokas kotona. Saat ainakin sellaista kun haluat, vai osaatko kokata... ? koita selvitä addiktiostas........

        Palautteen antaminen paikan päällä on paljon fiksumpaa, kun jossain helv..sivuilla...

        Ruoka on huonoa ja palvelu vielä huonompaa, kerran kävin asiakkaan kanssa ja oli myös viimeinen kerta.
        Ruoka voi olla joskus sontaa, palvelu ei koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoka on huonoa ja palvelu vielä huonompaa, kerran kävin asiakkaan kanssa ja oli myös viimeinen kerta.
        Ruoka voi olla joskus sontaa, palvelu ei koskaan!

        Pieni vertaus ketään soimaamatta.
        Käykää lounaalla Miittingissä, ja käykää lounaalla Sarpilla Be Popissa.
        Toisessa on ystävällistä ja hymyilevää palvelua, toisessa on sellainen meininki että mitä sää mulle puhut, mää oon täällä vaan töissä vielä 15 minuuttia.


    • oli....

      voi loppu..............voivoi

    • ravintoloitsia

      jos ovessa lukee aukioloaika niin siihen asti sitä ruokaa olis saatavana, siinähän voi työntekijä siivoilla sitten sen klo 14 jälkeen niitä ruokia pois ja asiakkaat saavat ruokailla rauhassa, mikäli ei tajua poistua klo 14.

      • kaikenlainen

        Siivous kuuluisi tehdä vasta sitten tosiaan kun ruokapaikka on tyhjä ja suljettu eli tässä tapauksessa kun asiakkaat ovat lähteneet ja ruokapaikka suljettu.


    • softballf

      mikäli omistaja on sama kuin vuosi sitten, niin ihme että putiiikki on pystyssä. Ihme murhamiehen näkönen äijä

    • MiittingIsTheBest

      FuckMySideWays mitä paskaa täällä nyt kirjoitetaan!

      Sielä miittingissä tarvis olla vartija oven suussa huutamassa suuvaahdossa painumaan vittuun klo 13:40! Ei kukaan syö "lounasta" vartissa. Saatikka 20 minuutissa. MUTTA vielä 13:40 ehdit syömään ja potkimaan itsesi ulos klo 14:00.

      Sielä on varmaan yks sun toinen tarjoilija ladannut .45 colttia takahuoneessa ja sovittanut piippua suuhun, kun on kuunnellut wannabe bussinesmisten juttuja vielä 10 minuuttia sen jälkeen, kun on jo lounasaika mennyt ja normaaleissa paikoissa työaika-alkanut.

    • Anonyymi

      MIITTINGISTÄ LOPPUU HAPPI. KATTO ON NIIN MATALA ETTÄ ILMATILA ON KORTILLA KUN TUPA ON TÄYSI. LIIAN AHDAS PAIKKA VAIKKA RUOKA ON SYÖTÄVÄÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe