Mestarien liiga, Eurooppa-liiga ja Englannin liigacup CANAL+:lle

JuuJuu

CANAL lisää jalkapallotarjontaansa entisestään.

CANAL televisioi syksystä alkaen jalkapallon Mestarien liigan, uuden Eurooppa-liigan sekä Englannin liigacupin tv-otteluita. Uusien jalkapallo-oikeuksien lisäksi CANAL :lla nähdään edelleen Englannin Valioliigaa, miesten jalkapallon A-maajoukkueen MM-karsintaottelut, Italian Serie A:ta sekä Ruotsin Allsvenskanin otteluita. Yhteensä CANAL -kanavat televisioivat alkavana kautena lähes 500 suoraa jalkapallo-ottelua.

Suomen CANAL -kanavia on kesäkuun alusta hallinnoinut MTV Oy. Uusien omistusjärjestelyiden myötä CANAL -kanavilla nähdään kolmen seuraavan kauden ajan jalkapallon Mestarien liigan (UEFA Champions League) ja uuden, UEFA Cupin korvaavan Eurooppa-liigan (UEFA Europa League) otteluita. Myös Englannin liigacupin osalta on solmittu kolmikautinen sopimus, joka tuo elokuussa Englannin neljän ylimmän sarjaportaan kesken pelattavan cupin ottelut CANAL -kanaville.

CANAL :n uusi Mestarien liigan tv-kokonaisuus käsittää kaikkiaan 17 suoraa ottelua sekä viikoittaiset kooste- ja makasiinilähetykset. Jokaiselta Mestarien liigan kierrokselta CANAL lähettää suorana aina keskiviikon mielenkiintoisimman ottelun. Ensimmäinen lähetys nähdään syyskuun 16. päivä.

2

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..infoa sain asiasta...

Tässä on vaan se, että myös Viasat mainostaa räväkkäästi Mestarien liigan näkyvän jatkossakin Viasat Sport -kanavilla, sain siitä äsken sähköpostiakin. Kuulemma uusi sopimus kattaa vuodet 2009-2012. Eli Viasat ja Canal näyttävät molemmat samaa sarjaa???

• Sieni-liigaa

Sarja on sama, yhtiöt ovat osatneet hieman erilaiset oikeudet otteluiden näyttämiseen. Viasatilla oikeudet sekä tiistain että keskiviikkojen suoriin otteluihin. Samana iltanahan pelataan finaaleja lukuunottamatta useita matseja, voi olla etä otteluvalinnan poikkeavat eri kanavilla. Todennäköisesti valinnat kohdistuvat samojen "suurten joukkueiden" otteluihin.

Canalin oikeudet koskevat keskiviikon otteluita. Tämä ei haittaa, koska Yle näyttää tiistain otteluita. Nyt onkin mietinnän paikka futiksesta kiinnostuneille.
        Canal vai Viasat, kumman ottais. Canalin tarjonta on tässä lajissa ehkä tanakampi kuin Viasatin kun ottaa huomioon myös muut liigat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe