pilaa jääkiekosta.
SaPKo tekee
7
156
Vastaukset
- HeKi jyrää
pääasia, että yleisöllä on hauskaa ja sitä tottavie SaPKon peleissä on. Nauraa saa SaPKon sähellykselle ja katsomossa SavoRULESin vääntelehtimiselle tappioputkessa.
- Hirttomies
HeKi:n teletappi-ryhmä ei kulje kuin ottelumatkansa köyhänä seurana vanhalla Savonlinnasta ostetulla katujyrällä, joka palveli ennen kaatopaikan lääjäämiseen.
Ainoat väännöt tulee itkuisista silmistä ja parhaat läpi kalsarien, kun väännät Heinolaa kohti putkirunkoisella Jopolla lesta ruskeana
- Sportfani.
Pilaantunut yläpäästäsi ja lemmehtynyt ruttuisaksi uidessa rusinasi kanssa kaljatuopissa oksennuksen seassa, pullein purjein tekarit tatinassa ja rääppä lutinaposkessa
- SaPKo jyrää
Hieno perinteinen joukkue ja upeat kannattajat. Pidä sä kukkakeppi naamasi ummessa.
- Hirttomies
Säälittävä joukkue ja naurettavat kannattajat.
- Sportfani.
Hirttomies kirjoitti:
Säälittävä joukkue ja naurettavat kannattajat.
On ylivoimainen Joukkue, joten pidä säälittävän dominoiva läskinpolttaja naurettavat liikakilosi korsettisi alle ahdettuna ja kiristettynä, ettei rasvanahkasi hakkaa löysää tauluasi mustaksi !
- jakomielitauti
Sportfani. kirjoitti:
On ylivoimainen Joukkue, joten pidä säälittävän dominoiva läskinpolttaja naurettavat liikakilosi korsettisi alle ahdettuna ja kiristettynä, ettei rasvanahkasi hakkaa löysää tauluasi mustaksi !
pahenee.............................................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440