Bolero GPS Navilla?

Ostosaikeissa

Onko kenelläkään kokemusta Skoda Superbin Bolero audion yhteyteen saatavissa olevasta sisäänrakennetusta navigaattorista? Kenen softa, käyttökielet, päivitykset..?

Skoda-myyjät eivät vissiin moista ole livenä nähneet kun ei tunnu infoa löytyvän...

21

3134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Only in English

Miksi Skodassa pitää olla navigaattori? Et kai uskalla lähteä sillä kotikylääsi kauemmas, ei se kestä kuitenkaan.

• Ostosaikeissa

..että näillä palstoilla aina 2/3 vastaajasta on jäänyt varhaispuberteetin vihaisen teiniangstin kouriin.

• Only in English
        Ostosaikeissa kirjoitti:

..että näillä palstoilla aina 2/3 vastaajasta on jäänyt varhaispuberteetin vihaisen teiniangstin kouriin.

vastauksessani yhden kysymyksesi osalta ja heti alat vittuilemaan! Neuvon nyt toisen kerran; ÄLÄ OSTA SKODAA

• Ocu kesäkuun alusta asti
        Only in English kirjoitti:

vastauksessani yhden kysymyksesi osalta ja heti alat vittuilemaan! Neuvon nyt toisen kerran; ÄLÄ OSTA SKODAA

kun juttusi ovat noin ala-arvoisia ?

• bkölälääs
        Ocu kesäkuun alusta asti kirjoitti:

kun juttusi ovat noin ala-arvoisia ?

raukkaa, kun joudut ajamaan skootalla. Eikö hävetä nousta siitä ylös?

• vaan auto
        bkölälääs kirjoitti:

raukkaa, kun joudut ajamaan skootalla. Eikö hävetä nousta siitä ylös?

eikä mikään prinsessakeiju .

Oletko muuten jo saanut ajokortin tänä vuonna ?

• Only in English
        vaan auto kirjoitti:

eikä mikään prinsessakeiju .

Oletko muuten jo saanut ajokortin tänä vuonna ?

vaan luultavammin ennen sinua. Taitaa pojulla olla sokota eka uusi kulkuväline, autoksihan sitä ei voi sanoa

• ihanneauto

vaan luultavammin ennen sinua. Taitaa pojulla olla sokota eka uusi kulkuväline, autoksihan sitä ei voi sanoa

ja montako olet niitä ostanut ja omistanut uudesta pitäen ?

Kyllähän niitä autoja voi polkea ja haukkua jos ei omia ole ...

En sorru pojuttelemaan ketään mutta tuo -ÄLÄ OSTA SKODAA- ei oikein tuo uskottavuutta jutuillesi sen takia tämä ajokortti-kysely .

• Only in English
        ihanneauto kirjoitti:

ja montako olet niitä ostanut ja omistanut uudesta pitäen ?

Kyllähän niitä autoja voi polkea ja haukkua jos ei omia ole ...

En sorru pojuttelemaan ketään mutta tuo -ÄLÄ OSTA SKODAA- ei oikein tuo uskottavuutta jutuillesi sen takia tämä ajokortti-kysely .

on Chevrolet Bel Air vm. 1957 ja sellaisen olen omistanutkin, mutta en uudesta pitäen. Uusia autoja minulla on ollut 13 kappaletta ja niistä parhaana pidän nykyistä E60 Buimuria. Harrasteautokin on hyvä, mutta aivan eri maailmasta.

• Hieno juttu

on Chevrolet Bel Air vm. 1957 ja sellaisen olen omistanutkin, mutta en uudesta pitäen. Uusia autoja minulla on ollut 13 kappaletta ja niistä parhaana pidän nykyistä E60 Buimuria. Harrasteautokin on hyvä, mutta aivan eri maailmasta.

kun kerroit mistä on kysymys !!!

Tavalliseen autoiluun on silti muitakin merkkejä joten arkiautoilu on sitten erikseen .

• Autonostaja
        Hieno juttu kirjoitti:

kun kerroit mistä on kysymys !!!

Tavalliseen autoiluun on silti muitakin merkkejä joten arkiautoilu on sitten erikseen .

Mulla on loppuvuodesta työsuhdeauton vaihto edessä ja vaihtoehdot loppusuoralla:

Volvo V70 2,4D
        Audi A6 Avant 2,0 TDI
        Bmw 520d Touring
        Skoda Superb 2,0 TDI

Kaikki automaatteina.

Kaikkia noita 2-3 päivää koeajanut ja vastoin omia ennakkoluulojani ja ulkoista arvostusta olen päätymässä Skodaan. Paras ajaa, ei hiljaisin, ylivoimaisesti tilavin ja varusteita saa hulppeasti ja verotusarvo silti kohtuullinen. Uskomatomman hyvä hinta/laatu..!

• näköjään
        Autonostaja kirjoitti:

Mulla on loppuvuodesta työsuhdeauton vaihto edessä ja vaihtoehdot loppusuoralla:

Volvo V70 2,4D
        Audi A6 Avant 2,0 TDI
        Bmw 520d Touring
        Skoda Superb 2,0 TDI

Kaikki automaatteina.

Kaikkia noita 2-3 päivää koeajanut ja vastoin omia ennakkoluulojani ja ulkoista arvostusta olen päätymässä Skodaan. Paras ajaa, ei hiljaisin, ylivoimaisesti tilavin ja varusteita saa hulppeasti ja verotusarvo silti kohtuullinen. Uskomatomman hyvä hinta/laatu..!

Myös Ladassa on hyvä hinta/laatu mikä ei nykyään kerro mitään.

• Ei tietoa myyjillä

Sama juttu kun sitä myyjä mainosti että on edullinen mutta eihän sitä voi missään testata ennenkuin sitä itse testaat.

Erillisen huippunavin saa vaikka valmiiksi asennettuna alan liikkeestä edullisemmin koska näitä tehdasvarusteita autoverotetaan Suomessa .

• Ostosaikeissa

kustannushan on selvästi kalliimpi kuin millä tahansa erikseen asennettavalla mutta kun en voi sietää niitä irtotuteilla ikkuinoihin tai nivelvarsien varassa killuvia ruutuja näkökentässä...:-)

Eli kustannus ei ole ongelma jos systeemi vaan toimii..

• Only in English

vastauksen, että se softa on Amundsenin ja only in english. Pyydätkö vittuiluasi anteeksi?

• Ostosaikeissa

koska Amundsen on siihen bulkkinaviin eikä valmistaja vaan malli ja tämä isonäyttöinen Boleron yhteyteen tuleva on Columbus.

• Only in English
        Ostosaikeissa kirjoitti:

koska Amundsen on siihen bulkkinaviin eikä valmistaja vaan malli ja tämä isonäyttöinen Boleron yhteyteen tuleva on Columbus.

niinpäs olikin, sotkin nyt, mutta kieli on totta ja ÄLÄ OSTA SKODAA, sillä rahalla saa on käytetyn auton!

• Only in English

• Ostosaikeissa

• Skoda mies
        Ostosaikeissa kirjoitti:

tuo kovin paljoa kertoo. Kartathan ovat käsittääkseni Navteqin ja laite on RNS 510 jota Skoda kutsuu Columbukseksi.

*GERMAN
        *FRENCH
        *SPANISH
        *PORTUGAL
        *ENGLISH
        *NETHERLAND

• Skodan ostanut
        Skoda mies kirjoitti:

*GERMAN
        *FRENCH
        *SPANISH
        *PORTUGAL
        *ENGLISH
        *NETHERLAND

Bolero ei käy naviksi, vaan nimenomaan se columbus. Tai sitten heivaa sen alkuperäisen boleron siitä kuuseen ja vaihtaa tupla-din-soittimen, jossa on kaikki.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe