Pikku G:stä ja muutenkin musasta

girl_13

Alkaa pikku hiljaa ärsyttää,kun saa lukea kaikkia arvosteluja Pikku G:stä ym. laulajista ja bändeistä. Mä ymmärrän hyvin sen,että kaikki ei tykkää kaikesta,kaikilla on omat mielipiteet. Yks tykkää Pikku G:stä,ja yks vaikka Jari Sillanpäästä,yks The Rasmuksesta,yks HIMistä JNE. Ettekste voi hyväksyä toisten ihmisten mielipiteitä!? Mua ei kyllä ärsytä sekään,että ollaan eri mieltä jostain asiasta,mutta kun aletaan haukkumaan ja leimaamaan heti!!Mulle on yks hailee,jos joku kuuntelee oopperaa tai räppii!

4

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haamuriina

      asiaa! olen aivan samaa mieltä... yhdyn edelliseen

    • Minä~

      Tykkää mitä tykkää,mut antaa sen tehä sitä omaa juttuaan,jos et tykkää,nii et.Mut mun mielestä se on yhtä naurettavaa,et Pikku G:tä haukutaan homoksi ja muuksi,vaan sen takii et sen biisit ei iske joihinkin tyyppeihin.
      Ite en tykkää,mutta antaa sen tehä sitä mitä haluaa,vaikka ei just sua mielyttäiskään.Ja monet jätkät dissaa sitä vaan siks,et niitten muijafrendit juoksee sen keikoilla hulluina,ja nykyään aletaan kiusaamaan sitä tyyppiä,joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä esim."Mun mielestä se on ihan hyvä".Musamauan perusteella ei pitäis ketään tuomita,ja kai se G:kin nyt jotain osaa kun sen levytyssopimuksenkin sai..
      Itse oon kyl sitä mieltä,et siitä on tehty liikaa tuote,kun huomattiin et sen levyt myy hyvin.Ja välillä naurattaa,kun jotkut 10-15 vuotiaat tytöt tulee vastaan ja hehkuttaa,miten ne diggaa hoppii ihan kybällä,ja ainoo mitä ne tietää et on ees olemassa oleva räppäri on G.
      Mut tää oli mun mielipide ja jokaisella saa olla omansa.Mutta miettikää vähän kun alatte homotella et mitä se kyseinen sana oikeesti tarkottaa,sekä homo ja huonoräppäri on kaks eri asiaa.
      Niinkuin seremoniamestarikin sen sanoi..
      "Yleensä kun kattoo porukoita,on ihme jos ei heti nää,et arvostelijoita löytyy mut ei tekijää".

      P.S. Ja siitä et onks Henkka semmonen itserakas ja ylimielinen,niin kannattaa eka ottaa selvää,ja sit vasta puhuu,sillä vaikka se tekiskin huonoo räppii,niin ihmisenä se voi olla ihan hyvä tyyppi.Ettehän te edes tunne häntä..Joten miten jotkut voivat ylimieliseksi haukkua,ehkä se vain vaikuttaa sellaselta vaikkei välttämättä ole..



      Näin tonne toiseen juttuun kirjoitin,ja gir_13,olen aivan samaa mieltä kanssasi :)

    • Rammstein

      Kuuntele mitä paskaa haluat pikkutyttö mutta RAMMSTEIN on musaa!

    • Räyhä

      No mä en sille mitään voi että en voi hyväksyy pikku g:tä ja enkä muitakaan samanlaisia paskahousuja. Ja kuten varmasti tiedät niin suomessa on mielipiteenvapaus ja niin kauan kuin se on niin sanon kaikkea mitä hyvittaa.
      Joten ime munaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe