Alkaa pikku hiljaa ärsyttää,kun saa lukea kaikkia arvosteluja Pikku G:stä ym. laulajista ja bändeistä. Mä ymmärrän hyvin sen,että kaikki ei tykkää kaikesta,kaikilla on omat mielipiteet. Yks tykkää Pikku G:stä,ja yks vaikka Jari Sillanpäästä,yks The Rasmuksesta,yks HIMistä JNE. Ettekste voi hyväksyä toisten ihmisten mielipiteitä!? Mua ei kyllä ärsytä sekään,että ollaan eri mieltä jostain asiasta,mutta kun aletaan haukkumaan ja leimaamaan heti!!Mulle on yks hailee,jos joku kuuntelee oopperaa tai räppii!
Pikku G:stä ja muutenkin musasta
4
315
Vastaukset
- haamuriina
asiaa! olen aivan samaa mieltä... yhdyn edelliseen
- Minä~
Tykkää mitä tykkää,mut antaa sen tehä sitä omaa juttuaan,jos et tykkää,nii et.Mut mun mielestä se on yhtä naurettavaa,et Pikku G:tä haukutaan homoksi ja muuksi,vaan sen takii et sen biisit ei iske joihinkin tyyppeihin.
Ite en tykkää,mutta antaa sen tehä sitä mitä haluaa,vaikka ei just sua mielyttäiskään.Ja monet jätkät dissaa sitä vaan siks,et niitten muijafrendit juoksee sen keikoilla hulluina,ja nykyään aletaan kiusaamaan sitä tyyppiä,joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä esim."Mun mielestä se on ihan hyvä".Musamauan perusteella ei pitäis ketään tuomita,ja kai se G:kin nyt jotain osaa kun sen levytyssopimuksenkin sai..
Itse oon kyl sitä mieltä,et siitä on tehty liikaa tuote,kun huomattiin et sen levyt myy hyvin.Ja välillä naurattaa,kun jotkut 10-15 vuotiaat tytöt tulee vastaan ja hehkuttaa,miten ne diggaa hoppii ihan kybällä,ja ainoo mitä ne tietää et on ees olemassa oleva räppäri on G.
Mut tää oli mun mielipide ja jokaisella saa olla omansa.Mutta miettikää vähän kun alatte homotella et mitä se kyseinen sana oikeesti tarkottaa,sekä homo ja huonoräppäri on kaks eri asiaa.
Niinkuin seremoniamestarikin sen sanoi..
"Yleensä kun kattoo porukoita,on ihme jos ei heti nää,et arvostelijoita löytyy mut ei tekijää".
P.S. Ja siitä et onks Henkka semmonen itserakas ja ylimielinen,niin kannattaa eka ottaa selvää,ja sit vasta puhuu,sillä vaikka se tekiskin huonoo räppii,niin ihmisenä se voi olla ihan hyvä tyyppi.Ettehän te edes tunne häntä..Joten miten jotkut voivat ylimieliseksi haukkua,ehkä se vain vaikuttaa sellaselta vaikkei välttämättä ole..
Näin tonne toiseen juttuun kirjoitin,ja gir_13,olen aivan samaa mieltä kanssasi :) - Rammstein
Kuuntele mitä paskaa haluat pikkutyttö mutta RAMMSTEIN on musaa!
- Räyhä
No mä en sille mitään voi että en voi hyväksyy pikku g:tä ja enkä muitakaan samanlaisia paskahousuja. Ja kuten varmasti tiedät niin suomessa on mielipiteenvapaus ja niin kauan kuin se on niin sanon kaikkea mitä hyvittaa.
Joten ime munaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214