Tyydytkö olemaan yksi niistä 98%:sta jotka häviävät vai haluatko olla siinä 2%:in porukassa joka voittaa.
Katso lisää:
http://www.parasveto.com
VOITA VARMASTI
6
859
Vastaukset
- pläyer
itse en ikinä maksaisi vihjeistä kun monia hyviä ilmaisia paikkoja on.
- kysmysmerkki
Voittoporukka (www.voittoporukka.fi) on saanu 13/16 vikaa monaria osumaan voitollisesti, sunnuntaina niillä oli yks kolmesta 13 oikein tuloksesta kiinni ja ne on ottaneet ison kasan suurvoittoja kiinni (myös monivetohistorian suurimman, 691 000 egee) viime vuosina. Äsken tuli taas komeesti euroja tilille (1-0 5-2 0-0)...
Mäki oon ison tukun rahaa voitolla vaikka olin reilun vuoden veke. Mä en usko et joku olis paras vaan väittämällä niin ilman näyttöjä. Mut ainahan saa yrittää.....
Jos jollakulla oikeesti olis näyttää parempaa tulosta niin olisin suuresti yllättyny, mutta tulokset ja suurvoitot näytille, kiitos!!!- trolleja
Eikä trulleja, vaan vedonlyöntiin vakavasti sijoittavia.
Tulokset ja voitot on esillä: http://www.parasveto.com
Mitä suurvoittoihin tulee, niin harrastelijat metsästävät niitä. Kaikessa sijoittamisessa tärkeintä on saada tasaista tuloa. Voittoja tulee aina, mutta niin tulee tappioitakin ja ne on osattava minimoida. Tässäkin pätee vanha sanonta: Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.
Läpyskän hinta on suhteutettu sillä saatavaan tulokseen. Esim. 1000 euron kassalla pelaava, saa hinnan takaisin n. 2-3 viikossa ja loppu onkin sitten pelkkää tuloa.
Kenenkään ei ole pakko sitä tilata, mutta ne jotka haluavat oikeasti tehdä tulosta voivat harkita vakavasti. Poikkeuksena muihin vihjaajiin, niin emme näissä, Voita vedonlyönnissä -vedoissa joudu odottamaan sitä "pitkää juoksua", että näemme tuleeko tulosta, koska sitä tulee jatkuvasti ja tasaisesti.
Mutta kuten sanottu, kukin päättää itse, haluaako voittaa vai hävitä. - -cxx-
trolleja kirjoitti:
Eikä trulleja, vaan vedonlyöntiin vakavasti sijoittavia.
Tulokset ja voitot on esillä: http://www.parasveto.com
Mitä suurvoittoihin tulee, niin harrastelijat metsästävät niitä. Kaikessa sijoittamisessa tärkeintä on saada tasaista tuloa. Voittoja tulee aina, mutta niin tulee tappioitakin ja ne on osattava minimoida. Tässäkin pätee vanha sanonta: Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.
Läpyskän hinta on suhteutettu sillä saatavaan tulokseen. Esim. 1000 euron kassalla pelaava, saa hinnan takaisin n. 2-3 viikossa ja loppu onkin sitten pelkkää tuloa.
Kenenkään ei ole pakko sitä tilata, mutta ne jotka haluavat oikeasti tehdä tulosta voivat harkita vakavasti. Poikkeuksena muihin vihjaajiin, niin emme näissä, Voita vedonlyönnissä -vedoissa joudu odottamaan sitä "pitkää juoksua", että näemme tuleeko tulosta, koska sitä tulee jatkuvasti ja tasaisesti.
Mutta kuten sanottu, kukin päättää itse, haluaako voittaa vai hävitä.Taas joku parikymppinen amispoika kyhänny nettisivut ja availee täällä keskustelupalstoilla ketjuja, joihin myös itse vastailee. Enpä usko että näiltä sivuilta löytyy/on löytynyt ketään, joka sijoittaisi 249 euroa jonkin pojun opaskirjaan. Urheiluvedonlyönnissä on kyse enemmän sattumasta ja tuurista, kuin puhtaasta sijoittamisesta. Koskaan ei ole olemassa takuuvarmaa voittoa. Sitä viisastenkiveä ei ole vielä löydetty, ei myöskään tämän pojannulikan toimesta.
Hiukan myös hymyilyttää parasveto.com -sivustoilla esitetty vedonlyöntitaktiikka: "pelaamme betfairille ja expektille"...ensinnäkin, expektillä pystyy pelaamaan niin pienillä panoksilla, että lähes aina törmään limiitteihin. Tee siinä sitten isoa voittoa...ja eikö muuten kunnon vedonlyöjä pelaa aina pelinsä sinne, mistä saa parhaimman kertoimen? Oudoksun, että pelit pelataan vain kahden firman kautta.
- hyvin
Kiitos. Mukavaa pelata, kun jo ennen pelin alkua tietää, ettei voi hävitä mitään. Odottelee vaan, että voitto tulee.
- jeeesh
Toimii joo ja tuntuu näin opittuaan ainoalta oikealta tavalta jos haluaa oikeasti pitää vedonlyöntiä sijoituksena. Ja hyvänä sellaisena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108