Älkää lähtekö

kummeiksi

Sillä kummeiksi halutaan jo alaikäisiä kakaroitakin kun kukaan täysikäinen ja täysjärkinen ei suostu siihen hommaan nykyään.

Minä en ikinä nähnyt kummiani vaan tuli joku lahja joskus ja jouluna. Joku väkinäinen pakko lahja vain ärsytti kun piti kiittää ja olla muka kiitollinen jollekkin ihan tuntemattomalle ihmisella.

Tämmöinen kummi homma on ihan perseestä ja pitäisi poistaa kokonaan!

2

508

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmenkummi

Hei! Itse olen alaikäinen, kolmen lapsen kummi.
      Kummi homma on kunnia tehtävä ja se pitäisi mielestäni hoitaa kunnialla. Kummitehtävään pitäisi pyytää vain aidosti lapsesta kiinnostuneita henkilöitä. Ei mitäään väkinäislahjapakkolaiskummeja,eikä keaukaisia "tuttuja". Vaan sellaisia jotka tosissaan haluavat tietää lapsen elämästä, viettää aikaa heidän kanssaan,kuunnella ja olla läsnä,turva. Tosiaan,olen 16 vuotias ja jo kolmen lapsen kummi, lapset siis hyvin pieniä vielä kaikki ikähaarukka 2kk-6kk.Näin moni rysäyksellä pyysi kummiksi,koska heidän mielestään olen siihen tehtävään oikea,ja lapset sattuivat syntymään samoihin aikoihin.. Mutta en ole mikään lahja kummi vaan rakastan kummilapsiani,käyn kylässä,hoidan,vietän aikaa, vaikka vauvoja vasta onkin.Hyvät ihmisetharkitkaa tarkasti ketä haluatte lastenne kummeiksi, ja ottakaa mieluiten läheisiänne ja kiinnostuneita,innokkaita!kiitos.

• on perseestä

Ja sä oot vielä syvemmältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1230
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1158
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      990
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      950
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      751
    8. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      46
      751
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe