Älkää lähtekö

kummeiksi

Sillä kummeiksi halutaan jo alaikäisiä kakaroitakin kun kukaan täysikäinen ja täysjärkinen ei suostu siihen hommaan nykyään.

Minä en ikinä nähnyt kummiani vaan tuli joku lahja joskus ja jouluna. Joku väkinäinen pakko lahja vain ärsytti kun piti kiittää ja olla muka kiitollinen jollekkin ihan tuntemattomalle ihmisella.

Tämmöinen kummi homma on ihan perseestä ja pitäisi poistaa kokonaan!

2

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmenkummi

Hei! Itse olen alaikäinen, kolmen lapsen kummi.
      Kummi homma on kunnia tehtävä ja se pitäisi mielestäni hoitaa kunnialla. Kummitehtävään pitäisi pyytää vain aidosti lapsesta kiinnostuneita henkilöitä. Ei mitäään väkinäislahjapakkolaiskummeja,eikä keaukaisia "tuttuja". Vaan sellaisia jotka tosissaan haluavat tietää lapsen elämästä, viettää aikaa heidän kanssaan,kuunnella ja olla läsnä,turva. Tosiaan,olen 16 vuotias ja jo kolmen lapsen kummi, lapset siis hyvin pieniä vielä kaikki ikähaarukka 2kk-6kk.Näin moni rysäyksellä pyysi kummiksi,koska heidän mielestään olen siihen tehtävään oikea,ja lapset sattuivat syntymään samoihin aikoihin.. Mutta en ole mikään lahja kummi vaan rakastan kummilapsiani,käyn kylässä,hoidan,vietän aikaa, vaikka vauvoja vasta onkin.Hyvät ihmisetharkitkaa tarkasti ketä haluatte lastenne kummeiksi, ja ottakaa mieluiten läheisiänne ja kiinnostuneita,innokkaita!kiitos.

• on perseestä

Ja sä oot vielä syvemmältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      382
      2111
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      87
      1129
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      97
      1002
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      934
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe