KIIRE!! Joutuu olemaan yksin tällä hetkellä!
Kesy, 4v, syö hyvin, iho välkehtii valossa kaikissa sateenkaaren väreissä.
Mukaan 120x60x80 terraario ja kaikki tarvikkeet.
Asuu Hämeenlinnassa.
p. 040-7586505
Brasilian sateenkaariboa
6
1226
Vastaukset
- Mahd. kiinnostunut
Mikäs mahtaisi olla hinta koko paketille? Myytkö pelkkää käärmettä?
Käärmeet ei kaipaa seuraa, ei ihmisen eikä lajitoverin, joten missäköhän mielessä tuo on mainittu?
- king SNAKE
Vaikka kohtuu kokoinen mutka kyllä pärjää pidemmänkin ajan ilman ruokaa...
king SNAKE kirjoitti:
Vaikka kohtuu kokoinen mutka kyllä pärjää pidemmänkin ajan ilman ruokaa...
..ton ikäsen käärmeen luulis pärjäävän yhellä kunnon aterialla kevyesti kuukauden, eikä pidemmätkään paastot yleensä ole kovin haitallisia. Jos käärmettä ei päästä tuon useammin katsomaan, niin johan sille pitäis hankkia joku sijaiskoti/-hoitaja jo lainkin velvoittamana?
- yksin....
Plussa-pallero kirjoitti:
..ton ikäsen käärmeen luulis pärjäävän yhellä kunnon aterialla kevyesti kuukauden, eikä pidemmätkään paastot yleensä ole kovin haitallisia. Jos käärmettä ei päästä tuon useammin katsomaan, niin johan sille pitäis hankkia joku sijaiskoti/-hoitaja jo lainkin velvoittamana?
No tarviihan käärmeelle vesi vaihtaa, kakat ja nahat siivota sekä tarkkailla (mm. sen takia että huomaa sairastumiset ajoissa).
- seppoperkele
yksin.... kirjoitti:
No tarviihan käärmeelle vesi vaihtaa, kakat ja nahat siivota sekä tarkkailla (mm. sen takia että huomaa sairastumiset ajoissa).
Ei yli viikkoa saa antaa kuivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522