Tein vaimolle verkkokaupan ja nyt kahden vuoden jälkeen siitä tulikin oikea rahasampo. Vaimo tienaa 30000eur/kk, minä en penniäkään. Hän ei suostu antamaan minulle penniäkään siitä työstä mitä teen ja olen hänelle tehnyt. Heti kun puhun rahasta niin siitä tulee riita. Kaikki minun työ on hänen mielestään vain "auttamista". Yritys on Ky ja minä vain äänetön yhtiömies. Mitä tässä kannattaisi tehdä, hän ei myöskään ymmärrä sitä että minun veroprosentilla rahaa jäisi enemmän käteen. Nyt menee veroon puolet tuosta. Todennäköisesti myös hänen palkkansa nousee tuosta, se on nyt noussut koko ajan viimeiset kaksi vuotta.
Miten selitän hänelle tilanteen ja saan hänet puolelleni niin että hän ymmärtää missä mennään ? Ilman minua verkkokauppa ei toimi, hän itse ei osaa tehdä sille mitään muuta kuin toimittaa tavaran.
Miten avaisin keskustelun, apua kaivataan !
Vaimon palkka 30000eur/kk
20
1179
Vastaukset
- jahas...
Jos tuo kirjoittamanasi on edes puoliksikaan totta, niin varmaan monia kiinnostaisi mikä verkkokauppa on kyseessä, tai edes minkä alan..?
- rahaton_yhtiömies
En kait niin tyhmä ole että kertoisin alaa täällä kaikille. Mutta sen voin sanoa että keskikate on 85% ja paras kate yhdellä tuotteella on 2700% ! Lukuja on hankala uskoa, mutta niin se vain on.
- jahas...
rahaton_yhtiömies kirjoitti:
En kait niin tyhmä ole että kertoisin alaa täällä kaikille. Mutta sen voin sanoa että keskikate on 85% ja paras kate yhdellä tuotteella on 2700% ! Lukuja on hankala uskoa, mutta niin se vain on.
"Tein vaimolle verkkokaupan ja nyt kahden vuoden jälkeen siitä tulikin oikea rahasampo. Vaimo tienaa 30000eur/kk, minä en penniäkään."
Jos tämä tosiaan pitää paikkansa, niin ei sinua kovin älykkäänä voi pitää. Olet todellinen nössö, joka roikkuu kiinni tossun alla jossain "vaimossa". Et varmaan tätä asiaa edes itse tiedostakaan. Ruikutat vaan täällä asiasta ventovieraille.
Itse heivaisin tuollaisen muijan heti ja välittömästi pellolle ja sabotoisin koko verkkokaupan (käsittääkseni vaimosi ei osaa edes ylläpitää verkkokauppaa) niin ettei sieltä kukaan voisi koskaan tilata mitään ja perustaisin vastaavan uuden tilalle.
- Hyvä alku
Sitten ymmärrät taas mikä on totta.
- rahaton_yhtiömies
Arvasin että tätä ei kukaan usko. Mutta totta tämä on !
Olen ajatellutkin että alkaisin "monistamaan" tätä verkkokauppa ideaani, mutta voi olla että sitten tulee avioero. Hankala tilanne, siksi haluaisin kuulla muiden mielipidettä asiasta. - promillet sekaisin
rahaton_yhtiömies kirjoitti:
Arvasin että tätä ei kukaan usko. Mutta totta tämä on !
Olen ajatellutkin että alkaisin "monistamaan" tätä verkkokauppa ideaani, mutta voi olla että sitten tulee avioero. Hankala tilanne, siksi haluaisin kuulla muiden mielipidettä asiasta.Ei sellaista tuotetta olekaan jonka kate 2700% ..haloo..85% vielä voi olla ja on ihan ok ja isompikin jossain tuontikrääsässä.Mutta oma työnsä on tuotteen hankkimisessa ja toimitamisessa, verkkokauppa on vain jakelukanana eli yksi osa koko yrityksen toimintaa.
- Kili-Bailut
Laitetaan kilpailija pystyyn ja vaimo nöyräksi. Kun tulot tippuu, ni ääniki muuttuu kellossa. Ja kun ääni on muuttunu kellossa, ni laitetaan tämän perustamamme kilpailijan luukut säppiin.
Tuolloin olet saanut haluamasi läpi verkkokauppayrityksessä, eikä tätä perustamaamme kilpailijaa tarvitse enää pitää pystyssä. Hemmetin helppoa ja yksinkertaista. - Ni
Jos olis kykyä, ni tälle muijalles jäis vielä enemmän käteen. Se onkin sitten toinen tarina.
- Puhu soopaa
Olet nähnyt unta ja nyt pidät sitä totuutena.
Jos joku yksityinen ihminen olisi tuollaisen rahasammon kehittänyt, niin kyllä siitä juttua olisi olut muuallakin kuin Suomi24 palstalla.
Vai että 2700%:n kate. Salli mun nauraa.- utopiaa
pystyttekö pyörittämään ihan kahdestaan ? meinaan noilla tuloilla tuntuu että tilauksia pitää tulla koko ajan...miten paljon päivässä ? Ja varastotkin luulisi olevan aikamoiset. Riippuu tietysti edelleen mitä myytte, jos saatte muutamasta tilauksesta mielettömät voitot niin silloinhan se onnistuu pienelläkin porukalla. Naiset yleensä perustaa vaatetukseen tai kotiin liittyviä kauppoja ja silloin kyllä nuo tulot ovat todellakin utopistisia.
- utopiaa
utopiaa kirjoitti:
pystyttekö pyörittämään ihan kahdestaan ? meinaan noilla tuloilla tuntuu että tilauksia pitää tulla koko ajan...miten paljon päivässä ? Ja varastotkin luulisi olevan aikamoiset. Riippuu tietysti edelleen mitä myytte, jos saatte muutamasta tilauksesta mielettömät voitot niin silloinhan se onnistuu pienelläkin porukalla. Naiset yleensä perustaa vaatetukseen tai kotiin liittyviä kauppoja ja silloin kyllä nuo tulot ovat todellakin utopistisia.
etkös sinä ole aika hyvässä asemassa keskustelemaan asiasta ja muuttamaan vähän toimintatapoja jos vaimosi ei muuta osaa kuin toimittaa tavaraa ??
- kun minäkin
löysin jo netistä tuotteen, jota voisin tuoda Suomeen. Vaatimattomalla myyntihinnalla kate olisi jo yli 1900 % ja tuotteen voisi myydä tuplahinnallakin ihan hyvin. Antaa asian muhia ja voisin jossain vaiheessa tilata koe-erän.
Nimimerkki Neuvokas
- alkaa tuntua
No, tee sinne verkkokauppaan bugi jotta alkaisi muija toimitella vääriä tuotteita vääriin osoitteisiin. Siitä alkaisi kivasti katteet kadota.
Sitten ota itse se avioero. Ei teidän suhde voi olla hyvällä tolalla, jos hän haluaa ahneuksissaan kaikki rahat itselleen.
Jos avioehtoa ei ole, niin menee kaikki puoliksi. Siinä saa muija vähän pulitella sulleki rahojaan. :-D
Kylmän viileesti, avioero, bai bai, pärjäile. Alota uusi elämä ja perusta kilpailija ja myy pienemmällä katteella. Nail that bitch! - myyrännn
sex vvzvzxvzxzx
- 123548ö
olla tohvelin alla!!!
- kkkkkkkk.
Anna sen vaimos hoitaa kaikki työt - jos teet jotian teet sen vain maksua vastaan ( siis palkkatyönä)
Helppoa - ei siinä sen kummempaa - työstähän yleensä maksetaan.
Ryhdy siis tuntityöntekijäksi ja vaadi ihan kelpo tuntipalkka - tai edes 20 e tunti. - on Trolli....
Noniin palaapas nyt maanpinnalle.
1)
Jos teillä ei ole avioehtoa, niin puolisoiden välinen omistus menee tasan riippumatta siitä kuka teillä tienaa. Omistus tasataan viimeistään avioeron yhteydessä, joten anna emännän rauhassa tienata :-p
2)
Jos teillä on avioehto, niin omapa on häpeäsi.
Verkkokaupan pystyttäminen ei ole mitenkään kova juttu. Muutamalla tonnilla saat sen pystyyn kaupallisten ohjelmistojen avulla mutta senhän sinä jo tiedätkin. Miksi sinulle kuuluisi saada työstäsi suurempi korvaus kuin mitä oikeasti olet työtä tehnyt?
3)
Vai oletko se verkkauppakirjaoppaan kirjoittaja joka trollaa täällä saadakseen kirjaansa kaupaksi?
Ottaako päähän täältä pois moderoidut mainosviestit? Mene muualle trollaamaan tai laita kirjasi tavallseen kirjakauppaan myyntiin jotta voisimme arvoida sen ennen maksamista. - totta niin
laita meiliosoitteesi tähän, vastailen siihen. Minulla on sinulle ratkaisu ongelmaan.
- 80% osuus
Antakaa mulle 80% osuus niin laitetaan homma toimimaan.
- keskustelu auttaa
Kyllä tässä on jo syytä varata aika parisuhdeterapiaan. Vaimo pitää saada kuuntelemaan, että sinä olet osana yritystä ja näin ollen tarvitset myös palkan vaivannäöstäsi. Onko siis niin, ettei äänetön yhtiömies tienaa mitään?
Sanoit, että pelkäät avioeroa. Omassa avioliitossani rahat, ilot ja surut ovat yhteisiä, kumpaakaan meistä ei kiinnosta kuka ne rahat tienasi, sillä me puhalletaan yhteen hiileen. Ehkä sinun pitäisi siis keskustella ihan jo avioliiton lähtökohdista vaimosi kanssa. Siitä, että avioliittonne on myös eräänlainen yritys ja sen eteen pitää tehdä töitä. Rahasta on turha riidellä, varsinkin kun teillä sitä pitäisi riittää. Tuskin haavailet tuhlaajalapsen elämästä, vaan jatkaisit töitä paremmalla motivaatiolla, jos työnteosta tulisi kohtuullinen korvaus. Jos vaimosi ei kuuntele näitä, voit ehdottaa, että sinun mielestäsi tarvitsisitte ammattiauttajan apua. Sinulla kun ei selkeästi kuitenkaan ole hyvä olla suhteessa.
Jos olet yritykselle tärkeä työntekijä, vaikka kyse olisikin vaimosi mielestä "ilmaisesta avusta" niin hän tietää, että ilman sinua olisi vaikea tulla toimeen. Tuskin hän heti eroa ehdottaa, ja jos ehdottaa, voithan olla tekemättä töitä ja nainen huomaa mitä työnkannalta hänelle merkitset. Eriasia on sitten onko myös tunnepuolella näin. Vaimosi on aika selkeästi hyväksikäyttäjä.
Tsemppiä, olisi kiva kuulla kuulumisia, ja tuleeko teillä asioihin selkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841