Tehdään tämmöinen yleinen keskustelu johon kaikki kumi- ja latex-asuista (myös PVC) pitävät, tai niistä kiinnostuneet voivat halutessaan kirjoittaa omista kokemuksistaan, mieltymyksistään tai kiinnostuksestaan ko asuihin.
Itseltäni löytyy kaapista useita kumiasia housuja, paitoja, hanskoja, huppuja sekä kuminen gasmask. Kumpparitkin löytyy tietty. Aina kun on riittävästi aikaa niin sonnustaudun asuihin.
Vaimoni ei lukeudu asu-fetissiksi, muttei myöskään irvistele minun mieltymykselleni. Mukavia hetkiä on ollut kun itselläni on ollut kumia varpaista hiuksiin ja vaimolla esimerkiksi vain hanskat ja minari päällä.
Mitenkäs teillä muilla fetisseillä?
Kumi- ja Latex-asut (yleistä porinaa aiheesta)
85
12428
Vastaukset
- grip low
laitoin vaimolle Nokian Grip Low:t taannoin tavallisten kontioiden asemasta annoin palaa kovasti takaapäin itsellä pelkät Kontiot jalassa niin että ne koskettivat joka työnnöllä ja nitisivät pikkuisen. Pito oli uskomaton vaikka kyyti oli kovaa niin vaimo ei liikahtanut se jalkateräosan kaari oli aivan uskomattoman kaunis ja hyvä vähän kovemmassa menossa. Mitkä saappaat sinulla on?
- voi ei oi voi
Kontiojutut ei todellakaan kuulu tähän yhteyteen. Lannalle haisevat maatalouspiikkarit eivät kuulu latex-fetisistien arsenaaliin.
voi ei oi voi kirjoitti:
Kontiojutut ei todellakaan kuulu tähän yhteyteen. Lannalle haisevat maatalouspiikkarit eivät kuulu latex-fetisistien arsenaaliin.
eli yritetään pysyä pääasiallisesti poissa noista kumisaapas-jutuista, vaikka tietty nekin joskus kuuluu myös näihin leikkeihin ja fetisseihin.
- rubber ist
Kaikenlaista asua löytyy mm. paitoja, housuja (ilman penisputkea ja penisputken kanssa), chapsit, body, sukkia ja käsineitä, myös kokonaamari. Kumin kosketuksen voi tajuta vain sellainen jolla itsellään on tuollainen fetissi, ulkopuolinen ei voi sitä ymmärtää. Tähänkin ketjuun saattaa tulla jotain typeriä kommentteja, mutta ei välitetä niistä.
Ikävintä kohdallani on, että vaimo ei halua osallistua kumiasuleikkeihin. Tähän hänellä on olevinaan kaksikin syytä. Ensimmäinen on, että kumiasuisena hän tuntisi itsensä ns. huonoksi naiseksi. Toinen on, että hän ei suostu pukemaan kumia eikä koskettelemaan sitä, vedoten mahdollisen kumiallergiaan.
Joudun siis puuhailemaan fetissivaatteideni kanssa yksin. Minkäs teet!- ryutti
eli eikö vaimosi ole koskaan kokeillut kondomia? Jos on ja siitä ei tullut lateksiallergianoireita niin kys "huoli" on aiheeton. kuulostaa enemmänkin kireältä pipolta kuin miltään järkisyyltä. eli hän ei joko uskalla tai halua kokeilla, sinun tehtävä on valistaa ja antaa aikaa ja jos ei sillä onnistu niin joko teet sen muualla kuin kotona tai laitat totuusleikin pystyyn jossa on silmät sidottuna kokeiltava, ja arvioitava asian miellyttävyys tai inhottavuus.
tilannehan teillä on selkeästi se, että vaimolla on ennakkoluuloja asiaan. valitettavasti tilanne ei välttämättä parane edes kierrättämällä, siis tulevaa ex-vaimoa. toisaalta niin kauan kun on elämää on toivoa. ole hieman itsekäs, pukeudut aina niin kuin haluat kunnes se kelpaa. moi mulla sama tilanne kun sulla että yksin saa tyydyttää kumiin ja sadeasuihin itseensä.mun mielestä
me ei tehdä siinä kenellekkään pahaa.esim raiskata mummoja.eikä sille voi mitään että tykkää puuhastella
kumiasuissa/pvc mä saan ainakin siitä mahtavan tyydytksen itselleni.- Rubber ist geil
ryutti kirjoitti:
eli eikö vaimosi ole koskaan kokeillut kondomia? Jos on ja siitä ei tullut lateksiallergianoireita niin kys "huoli" on aiheeton. kuulostaa enemmänkin kireältä pipolta kuin miltään järkisyyltä. eli hän ei joko uskalla tai halua kokeilla, sinun tehtävä on valistaa ja antaa aikaa ja jos ei sillä onnistu niin joko teet sen muualla kuin kotona tai laitat totuusleikin pystyyn jossa on silmät sidottuna kokeiltava, ja arvioitava asian miellyttävyys tai inhottavuus.
tilannehan teillä on selkeästi se, että vaimolla on ennakkoluuloja asiaan. valitettavasti tilanne ei välttämättä parane edes kierrättämällä, siis tulevaa ex-vaimoa. toisaalta niin kauan kun on elämää on toivoa. ole hieman itsekäs, pukeudut aina niin kuin haluat kunnes se kelpaa.Kiitos syventymisestä ongelmiini, mutta kyllä vitsit on vähissä. Olen monella tapaa yrittänyt lobata kumiasuja vaimolle, mutta tosiasia on, että hän taitaa nauraa minulle, kun olen pukeutunut kumiin. Se keino on vielä kokeilematta, että pakottaisi hänet pukemaan jotain kumia ylleen, mutta enpä usko, että sekään johtaisi oikeaan suuntaan.
Oikeastaan vaimo on kerran jo suoraan sanonut, että jos haluan näitä leikkejä jatkaa, niin minun pitäisi etsiä siihen toinen ihminen. Enpä ole sen jälkeen paljon näistä kutuista viitsinyt numeroa tehdä. - sama rubberisti
Rubber ist geil kirjoitti:
Kiitos syventymisestä ongelmiini, mutta kyllä vitsit on vähissä. Olen monella tapaa yrittänyt lobata kumiasuja vaimolle, mutta tosiasia on, että hän taitaa nauraa minulle, kun olen pukeutunut kumiin. Se keino on vielä kokeilematta, että pakottaisi hänet pukemaan jotain kumia ylleen, mutta enpä usko, että sekään johtaisi oikeaan suuntaan.
Oikeastaan vaimo on kerran jo suoraan sanonut, että jos haluan näitä leikkejä jatkaa, niin minun pitäisi etsiä siihen toinen ihminen. Enpä ole sen jälkeen paljon näistä kutuista viitsinyt numeroa tehdä.viimeisessä lauseessa "en ole paljon viitsinyt näistä JUTUISTA numeroa tehdä"
- alt-a-vastaaja
Rubber ist geil kirjoitti:
Kiitos syventymisestä ongelmiini, mutta kyllä vitsit on vähissä. Olen monella tapaa yrittänyt lobata kumiasuja vaimolle, mutta tosiasia on, että hän taitaa nauraa minulle, kun olen pukeutunut kumiin. Se keino on vielä kokeilematta, että pakottaisi hänet pukemaan jotain kumia ylleen, mutta enpä usko, että sekään johtaisi oikeaan suuntaan.
Oikeastaan vaimo on kerran jo suoraan sanonut, että jos haluan näitä leikkejä jatkaa, niin minun pitäisi etsiä siihen toinen ihminen. Enpä ole sen jälkeen paljon näistä kutuista viitsinyt numeroa tehdä.Asia on sitten aika selvä, mutta sanon että älä edes yritä pakottaa, älä edes ajattele sellaista. Kun suhteenne jossakin vaiheessa nähtävästi loppuu, paha sana kiertää sen jälkeen jos pakottamista on ollut.
Itse et voi asialle enää mitään kun olet jo koittanut suostutella hyvällä. Ainoa asia jonka voit tehdä on vähentää kumin määrää kun olette kahdestaan, ja lisätä kun olet yksin, joudut siis hakemaan kompromissin tai vaihtamaan ihmistä.
Onnea ja hyvää uutta vuotta kuitenkin.
- asujen hoitaminen
Asujen kanssa pelaaminen on työlästä. Että kumi näyttäisi päällä hyvältä, se pitää kiillottaa. Siitä tietysti aiheutuu se, että lattiat ovat monin kohdin liukkaat kiilloitusaineen vuoksi. Ja käytön jälkeen kaikki kumikuteet pitää pestä hyvin ja kuivattaa erityistä huolellisuutta noudattaen. Ja sitten vielä talkitseminen...
Mutta kaikesta tästä huolimatta on erittäin kiihottavaa vetää catsuit päälle ja nauttia kumin nuolevasta kosketuksesta. - ex-rubberboy
Kumi ei tykkää muovista, ainakaan pitkäaikaisesta vierekkäin olosta. Sain sen havaita, kun siivosin kaappiani. Siniseen kumiasuun oli tullut ikäviä väriläiskiä kohtiin, joissa se kosketti muovisia housuja (pvc). Syyllinen on todnäk muovissa olevat pehmitinaineet. Saapas nähdä, saanko sen vielä jollakin tavalla korjattua, tuskin.
- kuin minulla?
Kumiasuja käyttäessä tulee kumista tai kumin aiheuttamasta hikoilusta tai kiillotusaineesta jotain lattialle ja se tuntuu jälkeenpäin liukkaalta tai narskuu varsinkin paljaan jalan alla. Tuleeko kumisession jälkeen aina lattian pesu?
- la*tex
Juuri noin siinä käy, ja lisäksi, jos on käyttänyt talkkia apuna pukemisessa, niin ihmelllisiä tahroja saattaa löytyä lattialta. Silikonisprayta en ole enää käyttänyt kiillottamiseen, koska on alitajuinen pelko, että se saattaa mennä hengityksen mukana keuhkoihin ja aiheuttaa siellä jotain. Nestemäisiä litkuja olen käyttänyt pukeutumisen apuna ja kiillottamisessa.Se kiilto kun kuitenkin on tärkeää, kiillottamaton kumi ei minusta näytä oikein miltään.
- aachen8
la*tex kirjoitti:
Juuri noin siinä käy, ja lisäksi, jos on käyttänyt talkkia apuna pukemisessa, niin ihmelllisiä tahroja saattaa löytyä lattialta. Silikonisprayta en ole enää käyttänyt kiillottamiseen, koska on alitajuinen pelko, että se saattaa mennä hengityksen mukana keuhkoihin ja aiheuttaa siellä jotain. Nestemäisiä litkuja olen käyttänyt pukeutumisen apuna ja kiillottamisessa.Se kiilto kun kuitenkin on tärkeää, kiillottamaton kumi ei minusta näytä oikein miltään.
Oleellisempaa on miltä se tuntuu, vaikka tietenkin kauniimpaahan se on kiiltävänä jos saa katsella toisen päällä sitä. Ei noista silikoni spraystä mitään haittaa ole paitsi se lattioiden liukkaus. Siksi on parempi käyttää nestemäisiä. Saako suomesta jotain rubbersilk -vastaavaa ainetta joka auttaa päälle pukemisessa ja lisää läpinäkyvyyttä?
- joe vain
lateksi ja kumi, melkein sama asia, kuuluu meillä aina peliin. vaimo pukee päällensä joko pyytäen tai ihan itse erilaisia catsuiteja, hanskat, mekon, housut jne varsinkin silloin kun itse näytän esimerkkiä. vaimo tietää, että silloin kyyti on kuumaa ja intensiivistä. minulta ei silloin lopu kunto ensiksi, se on se toinen jolta loppuu.
kuinka tähän on päästy?
ensiksi, otin asian puheeksi itse jo seurustelu aikoina ja kerroin mistä on kyse, pyysin kokeilemaan joitakin asuja (catsuit) ja kertomaan miltä tuntuu. hän katsoi itseään peilistä ja sanoi että se tuntuu mukavalta ja tuo muodot hyvin esiin.
koska emme olleet tunteneet vielä kovin kauan, etenin asiassa kuin hänellä ei olisikaan tuota asua päällä, vain mukava katsella kuin missä tahansa asussa. annoin hänen itse päättää pitääkö vai ei. kun teimme rakkautta pian tuon jälkeen hän sanoi ettei voi kuvitella sen olevan koskaan tuon parempaa. kuinka väärässä hän olikaan.
rekvisiittaa emme ole vuosien varrella lisänneet kovinkaan paljon, mutta eri variaatioita miten, on kyllä ollut paljon.
pääsääntö on aina: sen pitää tuntua hyvältä, ja jos se lisäksi näyttää hyvältä niin aina parempi.
toivottavasti moni teistä onnistuu antamaan enemmän sisältoä tositoimiin. tekosyyt "mahdollisesta" allergiasta ja "huonosta naisesta" pitää laittaa kategoriaan huonot fatasiat ja ottaa elämän realiteetin kehiin miltä se oikeasti tuntuu. vasta kun kokeilee kunnolla, voi tietää.
ennakkoluulot on rasismia, mutta kun kerrot faktat niin se vasta onkin rasisimia! (tämän ymmärtääkseen on pitänyt työskennellä afrikassa)- suvaitsevaisuutta löytyy...
WAU ja kiitos kovasti tästä kirjoituksesta! Haluan ainoastaan lisätä tuohon mainioon tekstiin sen, että tämä metodi toimii myös muiden fetissien ja mielihalujen kokeiluun. Olen täysin sitä mieltä, että partnerin tutustuttaminen omiin mielihaluihin rikastuttaa parisuhdetta 99 % tapauksista. Juuri nuo "allergiat" ja muut syyt tulevat siitä, että asia tuodaan yhdellä kertaa mätkähtäen esille.....Oikein mukavia hetkiä tulevassakin teille molemmille ja vielä kerran KIITOS!
- latexrookie
Mistä kannattaa hankkia hyviä kumiasuja ja muita releitä? Hyvää ja halpaa ei varmaan olekaan mutta sanotaan sitten edullisesti.
Entä sama vinyyliasujen osalta?- jussi104
Lienetkö jo saanut tarpeeksi vihjeitä kumiasusteiden ostopaikoista, mutta omani olen ostanut ensi kädessä Englannista: www.latexclothing.co.uk sekä Ebay'sta. Hinnat ovat kilpailukykyiset ja laatu mielestäni hyvä.
On jo monen vuoden kokemukset. Sharon Sloane-tuotteista kuitenkin varottaisin. Ovat huonoa laatua.
Renate Buccone-tuotteet ovat myös erinomaisia. Niissä on ehkä hiukan "jäykempi tai kovempi" kumi, mutta ne eivät tarvitse talkkia paremmin kuin kiilloitusaineitakaan. Sekä sisä- että ulkopinnassa on aivan erilainen
liukkaus ja kiilto verrattuna muihin vastaaviin asusteisiin. Niitä löytyy mm. Saksasta: www.gay-shop.de
mutta heidä valikoimansa ei ole kovin suuri. - LatexRookie
jussi104 kirjoitti:
Lienetkö jo saanut tarpeeksi vihjeitä kumiasusteiden ostopaikoista, mutta omani olen ostanut ensi kädessä Englannista: www.latexclothing.co.uk sekä Ebay'sta. Hinnat ovat kilpailukykyiset ja laatu mielestäni hyvä.
On jo monen vuoden kokemukset. Sharon Sloane-tuotteista kuitenkin varottaisin. Ovat huonoa laatua.
Renate Buccone-tuotteet ovat myös erinomaisia. Niissä on ehkä hiukan "jäykempi tai kovempi" kumi, mutta ne eivät tarvitse talkkia paremmin kuin kiilloitusaineitakaan. Sekä sisä- että ulkopinnassa on aivan erilainen
liukkaus ja kiilto verrattuna muihin vastaaviin asusteisiin. Niitä löytyy mm. Saksasta: www.gay-shop.de
mutta heidä valikoimansa ei ole kovin suuri.Olen pitänyt noita Renate Buccone-tuotteita samaan sarjaan kuuluvana kuin Sharon Sloane tai Rimba, mutta nekö ovat sittenkin kunnon tuotteita?
- gum-
LatexRookie kirjoitti:
Olen pitänyt noita Renate Buccone-tuotteita samaan sarjaan kuuluvana kuin Sharon Sloane tai Rimba, mutta nekö ovat sittenkin kunnon tuotteita?
RB merkistä, pitkät hanskat ja tupladildoalushousut, punaista kumia. On ilmeisesti ns. acid dip-käsitellyt, erittäin miellyttävät ja tosiaan ei tarvitse paljon kiillotella tai talkkia, no hanskihin talkkia on hyvä laittaa ennen käyttöä, joskus.
Ei ole kovin ohutta materiaalia mutta on kestänyt jo 10 vuotta käytössä. Asiallista laatua, mutta ei niin ohutta kuin saisi olla. - Kumikummitus
gum- kirjoitti:
RB merkistä, pitkät hanskat ja tupladildoalushousut, punaista kumia. On ilmeisesti ns. acid dip-käsitellyt, erittäin miellyttävät ja tosiaan ei tarvitse paljon kiillotella tai talkkia, no hanskihin talkkia on hyvä laittaa ennen käyttöä, joskus.
Ei ole kovin ohutta materiaalia mutta on kestänyt jo 10 vuotta käytössä. Asiallista laatua, mutta ei niin ohutta kuin saisi olla.Itse olen muuten sitä mieltä, että kumin ei tarvitse kovin ohutta ollakaan, paremmat fiilikset tulee kun kumi aiheuttaa tiettyä painetta ja puristusta...
- rubber-gubbe
Tukeva kuminen vyötärökorsetti, todella magee puristava tunne. Sitten penisaukolla varustetut kumiset housut, kiristää sopivasti niin että korostaa erektiota. Huh. Siinä perjantai-illan fiiliksiä.
- outolintunenkohan
Pyydettiin edullisia Latex-ostopaikkoja. Onko Saksanmaalta kokemuksia?
- ei ehkä edullisin
outolintunenkohan kirjoitti:
mutta kaikkien kumifanien mekka
http://www.kunzmann.com/ - ertzz
outolintunenkohan kirjoitti:
sielt kattelet.sellanen firma ku latexas.de myy siella tavaraa, catsuitit todella laadukkaita mutta ohuin materiaali n.0,4mm joten paksuhkoa. niiden hanska ja sukkaosastoon ei kannata ryhtya.
- Laaduntarkkailija
ertzz kirjoitti:
sielt kattelet.sellanen firma ku latexas.de myy siella tavaraa, catsuitit todella laadukkaita mutta ohuin materiaali n.0,4mm joten paksuhkoa. niiden hanska ja sukkaosastoon ei kannata ryhtya.
Onkohan nuo kaikki kumiasut ihan turvallisia, meinaan käyttäneekö eri valmistajat erilaisia
kumilaatuja ja sisältänevätkö myrkyllisiä aineita?
Noihinhan pitäisi myös saada jokin eu-laatudirektiivi mutta kuka lähtee asiaa ajamaan... :-) - kemisti...
Laaduntarkkailija kirjoitti:
Onkohan nuo kaikki kumiasut ihan turvallisia, meinaan käyttäneekö eri valmistajat erilaisia
kumilaatuja ja sisältänevätkö myrkyllisiä aineita?
Noihinhan pitäisi myös saada jokin eu-laatudirektiivi mutta kuka lähtee asiaa ajamaan... :-)Ihan hyvä idea, kukahan lähtis Brysseliin lobbaamaan asian puolesta..?
Laaduissa on varmasti eroja, mutta niiden selvittäminen ei kyllä onnistu millään. Kumikankaat tulevat ihan eri paikoista, mistä itse asut. Melkoinen osa kumista tulee nykyisin Kiinasta. Asuissa käytetyt materiaalinimitykset eivät ole aina oikeita, synteettiset lateksit, luonnonkumi, seokset ym sotketaan railakkaasti, ihan kuin sakuilla on kaikki muovikin 'gummi'a'.
Mutta ihan käytännön neuvona sanoisin, että uudet asut kannattaa pestä ennen käyttöä ja talkita sisäpuolelta. Silikoni- ym suihkeita tulis käyttää vain asun ulkopinnalla. Se on juuri se, joka muuten tekee alttioista liukkaat, fiksu laittaa suihkutuspaikan alle vaikka sanomalehtiä suojaksi. Asusta putoava talkkikin on lattialla liukasta. Erityistä tunnetta antaa liukasteet, joista PJUR on aika kallista mutta parasta. - Kotva
kemisti... kirjoitti:
Ihan hyvä idea, kukahan lähtis Brysseliin lobbaamaan asian puolesta..?
Laaduissa on varmasti eroja, mutta niiden selvittäminen ei kyllä onnistu millään. Kumikankaat tulevat ihan eri paikoista, mistä itse asut. Melkoinen osa kumista tulee nykyisin Kiinasta. Asuissa käytetyt materiaalinimitykset eivät ole aina oikeita, synteettiset lateksit, luonnonkumi, seokset ym sotketaan railakkaasti, ihan kuin sakuilla on kaikki muovikin 'gummi'a'.
Mutta ihan käytännön neuvona sanoisin, että uudet asut kannattaa pestä ennen käyttöä ja talkita sisäpuolelta. Silikoni- ym suihkeita tulis käyttää vain asun ulkopinnalla. Se on juuri se, joka muuten tekee alttioista liukkaat, fiksu laittaa suihkutuspaikan alle vaikka sanomalehtiä suojaksi. Asusta putoava talkkikin on lattialla liukasta. Erityistä tunnetta antaa liukasteet, joista PJUR on aika kallista mutta parasta.Tuli tuossa keväällä vanhan asun rinnalle hankittua mittoihin valmistettu kokovartalo catsuit Tshekeistä. Ja asua täydentämään hommasin mieleiseni pitkävartiset kumisaappaat Saksasta. Muutkin tykötarpeet on kaapissa. Kumiasuihin liittyviä fantasioita löytyy varmaan yhtä paljon kuin käyttäjiäkin, mutta itse vaalin puhtautta, siisteyttä ja suihkunraikkautta sonnustautuessani suurin piirtein päästä jalkoihin kumiin. Mikä ihana tunne, kun kiristävä hyväily saartaa vartalon, ja sitten se kumin tuoksu... ahh.
Silikonisuihkeista ja muitakin kiillotteita tulee käyteltyä vain harvakseen, kun niillä saatava kiilto ei oikein kestä hankausta ja tekevän kumin nahkean oloiseksi. Hyvä tapa on käyttää pukeutumisen jälkeen viimeistelyyn märkää tai kosteata sientä, joka jo pitkälti palauttaa latexin luonnollisen kiillon ja poistaa tehokkaasti vaatekerrasta tai muusta tekstiileistä helposti syntyvän karva- ja pölykerroksen latexin pinnalta. - Jean Pardot
Kotva kirjoitti:
Tuli tuossa keväällä vanhan asun rinnalle hankittua mittoihin valmistettu kokovartalo catsuit Tshekeistä. Ja asua täydentämään hommasin mieleiseni pitkävartiset kumisaappaat Saksasta. Muutkin tykötarpeet on kaapissa. Kumiasuihin liittyviä fantasioita löytyy varmaan yhtä paljon kuin käyttäjiäkin, mutta itse vaalin puhtautta, siisteyttä ja suihkunraikkautta sonnustautuessani suurin piirtein päästä jalkoihin kumiin. Mikä ihana tunne, kun kiristävä hyväily saartaa vartalon, ja sitten se kumin tuoksu... ahh.
Silikonisuihkeista ja muitakin kiillotteita tulee käyteltyä vain harvakseen, kun niillä saatava kiilto ei oikein kestä hankausta ja tekevän kumin nahkean oloiseksi. Hyvä tapa on käyttää pukeutumisen jälkeen viimeistelyyn märkää tai kosteata sientä, joka jo pitkälti palauttaa latexin luonnollisen kiillon ja poistaa tehokkaasti vaatekerrasta tai muusta tekstiileistä helposti syntyvän karva- ja pölykerroksen latexin pinnalta.myös nahkafoorumissa käydään ajoittain hyviä keskusteluja kumi- ja latex-asuista
www.nahkafoorumi.com
moi oon 47v mies ja mullakin on fetissi asuihin ja mulla vaimo jolla ei oo fetissiä asuihin mutta mulla on ja oon harrastanu asuja 15v vaimo ei tiedä että tyydytän itseeni niihin mutta aavistaa varmaan asian ei myöskään naljaile kun puen asut päälle ja meen ulos sadaesuissa. ja mulla on lähtösin sadeasu juttu jo pennusta noin 10vuotiaana kun kokeilin proidin kurahousuja jalkaan ah mikä ihana tunne tuli sittemmin
löysin itsestäni fetissi puolen noin 15-20v sitten ja jatkuu edelleen kumi/sadeasu jutut kiihottaa aina ei oo
tullu päivää vielä että ei kiinnosta asujutut.Täällä vielä yksi kumifettariksi tunnstautva tyyppi.
Vähemmän ollaan oltu mukana scenessä, mutta kotona on tullut puuhailtua kaiken näköistä... asuja löytyy sekä itselle että vaimolle.
Tällä hetkellä oma suosikki juttuni on pukea kaksi kerrosta kumia ylle. Alimmaksi kerrokseksi laitan kumisen paidan ja anatomisella penisputkella varustetut housut. Päälle vedetään kokopuku niin, että penis jää mukavasti jöpöttämään haaroista auki olevan vetskarin raosta. Kokonaisuus viimeistellään käsineillä ja hupulla.
Vaimolla on aivan ihana kuminen korseletti, pitkät sukat ja pitkät käsineet. Pukemisen ja esileikin jälkeen sidon vaimon kädet kiinni sängyn pylväisiin. Nain häntä rauhallisesti ensin suuhun ja sitten yleensä jo märkään pilluun. Vaimo tykkää ja minä olen taivaassa.
Tuntuu nuo fetissit vahvistuvan mitä pidempään harrastaa. Seuraavaksi tekisi mieli kokeilla pumpattavia, ilmatäytteisiä asuja. Myös rakastelu kaasunaamari päässä on kokeilematta. Fantasioin myös naisen pukemisesta kuminukeksi niin, ettei ihoa näy ollenkaan.- naappis
Kun tänne on nyt kokoontunut kumiharrastajia, niin osaatteko kertoa hyviä kumi ja fetissi webcam chatteja?
Saa olla maksullinen tai ilmainen. Olis mukavaa joskus harrastaa yhdessä kumit yllä.- Mayray
Täällä olen viihtynyt jo pitkään. Chattikin toimii erinomaisesti.
http://waderswellies.ning.com/
- siis häh
Ootteko käyttäneet kumivaatteita koskaan julkisesti? Siis kadulla tai kaupassa niin että kaikki näkevät... Kyselenpä vaan kun törmäsin youtubessa tällaisiin kotimaisiin videoihin
http://www.youtube.com/user/kumipete#p/u
En ollut usko silmiäni, varsinkin kun tajusin noiden paikkojen olevan suomesta! En voi myöskään ymmärtää miten kukaan ei näytä kiinnittävän ihmeemmin huomiota? Vai onks noi kuvattu jollain trikkikuvauksella...?
Itselläni on kumifetissi ja joitain kumiasusteita (mm. latexan housut ja paita) mutta olen kyllä käyttänyt niitä ihan vain kotioloissa... Pitäisikö pistää päälle seuraavalle kauppareissulle? (Ei vaiskaan, ei kyllä rohkeus riittäisi ikimaailmassa, kuitenkin tulisi joku tuttu vastaan...)- ..........
No ei tuota henkilöä välttämättä ihmettele, ainakin itsellä tuli mieleen jokin huoltomies
joka hieman tehokkaammin :-) varustautunut johonkin lika/myrkky hommaan, tietysti
ruokakauppaan meno semmoisissa työvarusteissa olisi hieman arveluttavaa... heh. - Zlatsxky
.......... kirjoitti:
No ei tuota henkilöä välttämättä ihmettele, ainakin itsellä tuli mieleen jokin huoltomies
joka hieman tehokkaammin :-) varustautunut johonkin lika/myrkky hommaan, tietysti
ruokakauppaan meno semmoisissa työvarusteissa olisi hieman arveluttavaa... heh.se kaveri juurikin menee, täysissä kumivarusteissa. Aika jännä juttu.
- 900.80.765
Zlatsxky kirjoitti:
se kaveri juurikin menee, täysissä kumivarusteissa. Aika jännä juttu.
Mutta kukaan ei uskalla alkaa töllään monttu auki , ehkä pitävät tätä KP:tä mielisairaana tai sitten et kysymysessä on jokin polttari juttu.
Mutta kuka käyttelee kameraa???? Sekin voi jo viedä terää jutulta kun ihmiset (kenties) huomaavat kameran mukana olon.
- Kumi-ankka
vaaleanpunainen kumipaita ja vaaleanpunaiset housut joissa edessä sinipunainen tehoste. Kumi on yleensä mustaa ja ja joskus punaista, mutta nyt ajattelin säväyttää ja pukea päälle jotain todella erikoista. Päähänpistohan se oli, kun Westwardbound houkutteli 20 prosentin alennuksella.
- pornorotta
Vesileikkejä kumipuvussa..
http://www.tnaflix.com/view_video.php?viewkey=a94d5b78c5585ca956a8&utm_source=pbweb&utm_medium=traffic&utm_campaign=pbweb
(Pitihän tuo video vielä tännekin laittaa ku niin kivasti alkoi jöpöttää sitä katsellessa) - Kumimukavaa
pornorotta kirjoitti:
Vesileikkejä kumipuvussa..
http://www.tnaflix.com/view_video.php?viewkey=a94d5b78c5585ca956a8&utm_source=pbweb&utm_medium=traffic&utm_campaign=pbweb
(Pitihän tuo video vielä tännekin laittaa ku niin kivasti alkoi jöpöttää sitä katsellessa)ei haittaa vaikka joku laittais lisää vastaavia linkkejä. Juutuubissakin on tietty paljon, mutta ovat aika kesyjä.
- pornorotta
Kumimukavaa kirjoitti:
ei haittaa vaikka joku laittais lisää vastaavia linkkejä. Juutuubissakin on tietty paljon, mutta ovat aika kesyjä.
Tässä uitetaan vähän melaakin kaivossa.
http://www.tnaflix.com/view_video.php?viewkey=4acb3d339bf2c0915cc9 - jussi104
Kumimukavaa kirjoitti:
ei haittaa vaikka joku laittais lisää vastaavia linkkejä. Juutuubissakin on tietty paljon, mutta ovat aika kesyjä.
Oletkos poikennut tässä osoitteessa? Saat itse valita, mitä haluat katsella. Turhan ujoja eivät näytä olevan.
http://xhamster.com/search.php?q=rubber&qcat=video
- Latexia meilläkin
kumiasujen ystävä, mutta heitäkin löytyy.
Oma puolisoni oli ostanut Lontoossa työmatkallaan sellaisen catsuitin, joka peitti kaiken varpaista kaulaan asti sekä lisäksi sisäpuolisella peniksellä varustetut pikkupöksyt. Ne pöksyt hän puki itse, mutta tarvitsi apuani päästäkseen kokovartaloasun sisään. Apuna käytettiin SkinTwo-liikkeestä ostamaansa liukastetta, mitä hieroin iholle ja sitten vain vetoketju kiinni.
Asu oli todellakin kuin toinen iho ja istui tiukasti hänen muodoillaan, mistä myös hänelle sanoin. Kieltämättä kiihottavaa katsella.
Olimme silloin meidän mökillä viikonloppua viettämässä, kun hän sen asun ylleen sai. Hölmistyin melkoisesti vaimon pyytäessä minua taluttamaan hänet meidän halkovajaan, missä minun piti sitoa hänen ranteistaan kattoparrusta roikkuvaan köyteen ja jättämään sinne yksin. Hänen hengityksensä tiheni heti, kun roikkui köydessä kädet suorina kohti kattoa. Poistuin paikalta palaten takaisin noin puolisen tuntia myöhemmin.
Vaimo oli sekaisin, huohotti ja nytkytti lantiotaan kuten naidessa. Kun laskin hänet vapaaksi, hän valui jalkoihini ja aneli, että veisin hänet metsään kävelylle. Siellä sitten meni äkkiä polvilleen ja huusi orgasmin hetkellä. Se tekokalu liikkui hänessä ja tuotti toivotun tuloksen. Koko kurvikas vartalo nytkähteli kuin sähköiskun saaneena!!
Kaipaan selityksiä tällaiseen.- melkoinen satusetä
Se on se keltainen pilleri siellä hyllyn päällä, jos jostain syystä keltaiset ovat päässeet loppumaan niin suosittelen hakeutumaan pikaisesti psykologin vastaanotolle.
- ¨ ¨ ¨
melkoinen satusetä kirjoitti:
Se on se keltainen pilleri siellä hyllyn päällä, jos jostain syystä keltaiset ovat päässeet loppumaan niin suosittelen hakeutumaan pikaisesti psykologin vastaanotolle.
Ei näitä viestejä ole ollenkaan pakko lukea eikä pakko kommentoida jos tuntuu että nämä asiat eivät ole sinua varten. En tiedä minkä värinen pilleri sinulta on jäänyt ottamatta, mutta antaisin neuvon, että jättäisit tämän palstan kirjoittajat rauhaan ja keskittyisit vain omien ongelmiesi selvittelyyn.
- pornorotta
¨ ¨ ¨ kirjoitti:
Ei näitä viestejä ole ollenkaan pakko lukea eikä pakko kommentoida jos tuntuu että nämä asiat eivät ole sinua varten. En tiedä minkä värinen pilleri sinulta on jäänyt ottamatta, mutta antaisin neuvon, että jättäisit tämän palstan kirjoittajat rauhaan ja keskittyisit vain omien ongelmiesi selvittelyyn.
Ongelmia kyllä on! Minä voin sen myöntää. Täytyy olla ongelmia, jos liikuskelee tällaisella palstalla seurailemassa kaikenmaailman hörhelöiden (toisinaan keksittyjäkin) juttuja. Koitetaan kuitenkin pysyä asiassa, eikä selitellä mitä tahansa (keksittyä paskaa).
- ¨ ¨ ¨
pornorotta kirjoitti:
Ongelmia kyllä on! Minä voin sen myöntää. Täytyy olla ongelmia, jos liikuskelee tällaisella palstalla seurailemassa kaikenmaailman hörhelöiden (toisinaan keksittyjäkin) juttuja. Koitetaan kuitenkin pysyä asiassa, eikä selitellä mitä tahansa (keksittyä paskaa).
Ei esim. kumifetissi mikään ongelma ole, eikä se, että fantasioi jostain jutuista. Ongelma on se, että tiukkapipot käyvät täällä tuomitsemassa toisten kirjoituksia (kuitenkin he käyvät täällä kuolaten niitä lukemassa).
- sadeasunainen
melkoinen satusetä kirjoitti:
että kokenut kaiken tietää, jopa niistä keltaisista pillereistä, anna kaikkien kukkien kukkia vaan, johan se laulussakin sanotaan.
- Walfe
Minulla on ollut muutamat pvc-housut (mattaa, tiukkaa ja/tai väljää). Varsinkin tiukoissa oli jännää käväistä kaupungilla viikonloppuöisin. Muu olemukseni ei kyllä tehnyt niille tosin oikeutta, veikkaan :) Nyttemmin käytän hyvin harvakseltaan nahkahousuja, liekö parisuhde tehnyt tauon huomaamattani. Tai rohkeuden puute, sillä julkinen esiintyminen on mulle se juttu. Kotona voisi käyttää kaikkea, muttei se tunnu samalta.
- KontioPekka
Hei!
Itseäni kiinnostaisi kovasti kumi-ja latexasut, mutta toistaiseksi olen käyttänyt ihan tavallisia sadevaatteita ja kumisaappaita. Niiden lisäksi löytyy kaasunaamaria, anustappia ym. pientä. Vaimo ei näistä hommista oikein ole innostunut joten joudun pitämään oman pikku harrastukseni salassa. Sitä paitsi sadevaatteilla ja Kontioilla voi liikkua julkisestikin. Ne eivät herätä huomiota paitsi toisissa kumiharrastajissa. Niinhän se on että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttären Kontioista.- nntre
Mistä tiedät ettei vaimosi ole niistä innostunut, jos pidät touhut salassa? Minä esittelin asian suoraan mutta hienovaraisesti, pienemmillä asuilla kuten uimahousut. Nyt vaimo haluaa minun pukevan asuja päälle vaikka en aina jaksaisi.
- maya2010
itseäni moinen kiinnostaa ja kiihottaa kovasti. en vain ole kovin varma kuinka montaa miestä kiinnostaisi tälläinen reilusti yli 100kg nainen kumiasuissa.
helpoimmalta tuntuisi alottaa jostain minihameesta ja saappaista ja sitten edetä..- jhgjgjgihhuuyfhv
Varmasti monikin on kiinnostunut sinusta. Varsinkin jos pidät kumiasuista.
Kokeile vaikka www.nahkafoorumi.com:n kautta löytää seuraa.
- . ¨ .
Näin kuumalla on jännää vetää kumiasut päälle. Lämmin tulee, mutta samalla se tuntuu erityisen kiihottavalta. Kun kumi lämpenee, se kai tavallaan pehmenee, ja myötäilee ihoa paremmin. Samalla asun sisään jäävä hiki tekee asut liukkaiksi, jokainen liike tuntuu miellyttävältä ja kiihottavalta. Kumi liukuu ihon pinnalla erikoisen kiihottavasti. On kuin joku hyväilisi ihoa koko ajan.
Haittapuoli on, että housujen lahkeista hikivesi pääsee tippumaan lattialle, aiheuttaen siihen liukkaita kohtia. Kumiasuleikkien jälkeen joutuu pesemään ne kumit ja sitten vielä lattiankin. - Black style
Uskaltaisko mennä uimarannalle latexishortseissa? Ne on mustat, eikä ainakaan märkänä mitenkään erityisesti poikkea mustista kangasuikkareista. On ne vähän ihonmyötäisemmät, ja varsinkin jos tilanteesta vielä vähän kiihottuu niin stondis näkyy helposti.
- kokeile ite
mene vain mutta muista että uidessa latex-shoirtsit liukuu helposti pois jaloista, eli pidä uikkareista kiinni.
- Black style
kokeile ite kirjoitti:
mene vain mutta muista että uidessa latex-shoirtsit liukuu helposti pois jaloista, eli pidä uikkareista kiinni.
Ainakaan nuo minun shortsini ei lähde jalasta muuta kuin rullaamalla. Valmistettu vahvasta kumista ja aika tiukat vyötäröltä.
- rub er
Surffipuvut ovat yleensä kangaspinnoitettua neopreeniä, mutta vastaavan vartaloasun voi ostaa myös kokonaan latexisena. Sen kanssa voi mennä rannalle jos kantti kestää.
- voe voe
rub er kirjoitti:
Surffipuvut ovat yleensä kangaspinnoitettua neopreeniä, mutta vastaavan vartaloasun voi ostaa myös kokonaan latexisena. Sen kanssa voi mennä rannalle jos kantti kestää.
Jos olet nainen, niin sinua pidetään aivan umpi huorana.
Jos taas olekin mies, niin sinua pidetään umpi homona. - eov eov
voe voe kirjoitti:
Jos taas olekin mies, niin sinua pidetään umpi homona.Entä sitten? Eikö sukupuolivähemmistöt olekkin nykyään aika trendikkäitä.
Onko siis kumin kosketus ja näyttämisenhalu sinulle tärkeää? - Rub er
voe voe kirjoitti:
Jos taas olekin mies, niin sinua pidetään umpi homona.Perustelepa vähän omaa suppeata näkemystäsi asiasta.
- Anonyymi
Kun pukeuduin ensimmäisiä kertoja kumi catsuitiin niin alkoi hikoilemaan liikaa jo 15 minutin jälkeen, että piti mennä välillä parvekkeelle jäähdyttelemään noin 15 minutin välein. Noin vuoden kumi catsuitin käytön jälkeen voin olla catsuitissa jopa 6 tuntia eikä tule liikaa hikoiltua. Keho on ilmeisesti sopeutunut catsuittiin. Kannattaa muuten kuvata videolle kun harrastaa seksiä kiiltävässä catsuitissa saa sitten nauttia silmänruuasta katsomalla videota. Näkee itsensä toisesta näkökulmasta panemassa kiiltävässä latex catsuitissa olevaa vaimoa, kuin myös itse on tiukassa kiiltävässä catsuitissa. Catsuit on vienyt kokonaan päästä varpaisiin. Catsuit antaa seksiin äärimmäisen nautinnon. En vois kuvitella seksiä enään ilman tiukkaa kiiltävää heijastuksia luovaa kumi catsuitia
- Anonyymi
Oletko tosiaan miettinyt tuota 11 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan miettinyt tuota 11 vuotta?
Kateeksikko käy? Eipä tohon enempää voi vastata.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa kuvata videolle. Naiselle korsetti catsuitin päälle ja molemmille kumihuppu päälle. Pari lamppua luomaan kiiltäviä heijastuksin catsuitin pinnalle. Myöhemmin sitten voi katsella omaa toimintaa ja nauraa on hauskaa. Fantastista nautintoa saamme näin enemmän irti kumi fetismistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa kuvata videolle. Naiselle korsetti catsuitin päälle ja molemmille kumihuppu päälle. Pari lamppua luomaan kiiltäviä heijastuksin catsuitin pinnalle. Myöhemmin sitten voi katsella omaa toimintaa ja nauraa on hauskaa. Fantastista nautintoa saamme näin enemmän irti kumi fetismistä.
Minulla nyt on päällä kiiltävän musta latex catsuit ja naisellani kiiltävän punainen catsuit. Kohta mennään seksin hurmioon ja on nautinnollisen hauskaa. Edessä noin kolmen tunnin kiimainen sessio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla nyt on päällä kiiltävän musta latex catsuit ja naisellani kiiltävän punainen catsuit. Kohta mennään seksin hurmioon ja on nautinnollisen hauskaa. Edessä noin kolmen tunnin kiimainen sessio.
Onko latex-asut tämän hetken trendi seksissä, jos on niin mistä se on tullut. Onko se tullut julkkiksisten muodista niillähän näkyy olevan latex-asuja päällä tv:ssä ja lehdissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko latex-asut tämän hetken trendi seksissä, jos on niin mistä se on tullut. Onko se tullut julkkiksisten muodista niillähän näkyy olevan latex-asuja päällä tv:ssä ja lehdissä.
Elämän tarkoitus on harrastaa seksiä vaimon kanssa kumi catsuiteissa. Paljon parempaa kuin esim. matkustaminen lentokoneessa jonnekin hetkeksi ja takaisin tylsää istua lentokoneessa tunti tolkulla. Sen sijaan kumi catsuit fetissi antaa paljon enemmän ja aina vain enemmän nautinnon määrän kasvulle ei ole vuosien jälkeenkään tullut rajaa vastaan. Taipumus jolle ei koskaan toivo loppua vaan olemme onnellisia, että olemme sen saaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tarkoitus on harrastaa seksiä vaimon kanssa kumi catsuiteissa. Paljon parempaa kuin esim. matkustaminen lentokoneessa jonnekin hetkeksi ja takaisin tylsää istua lentokoneessa tunti tolkulla. Sen sijaan kumi catsuit fetissi antaa paljon enemmän ja aina vain enemmän nautinnon määrän kasvulle ei ole vuosien jälkeenkään tullut rajaa vastaan. Taipumus jolle ei koskaan toivo loppua vaan olemme onnellisia, että olemme sen saaneet.
Sun vaimolla on kivat tissit ja hyvä pillu. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun vaimolla on kivat tissit ja hyvä pillu. 👍
Kyllä vain ja todella tiimalasi vartalo johon kumi catsuit istuu tosi hyvin muotojen mukaan. Eikä itsellänikään ole koskaan ollu yli paino huolia. Kun olemme kumi catsuitissa niin ei siinä tule ruoka mieleen, tämä tulee sivu hyötynä kun touhuaa muutaman tunnin 2-3 kertaa viikossa kumi catsuitissa. Pisin kerta on muistaakseni ollut lähes 10 tuntia sen jälkeen oli kyllä rätti väsynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain ja todella tiimalasi vartalo johon kumi catsuit istuu tosi hyvin muotojen mukaan. Eikä itsellänikään ole koskaan ollu yli paino huolia. Kun olemme kumi catsuitissa niin ei siinä tule ruoka mieleen, tämä tulee sivu hyötynä kun touhuaa muutaman tunnin 2-3 kertaa viikossa kumi catsuitissa. Pisin kerta on muistaakseni ollut lähes 10 tuntia sen jälkeen oli kyllä rätti väsynyt.
Kyllä se vaimosi pidempäänkin jaksaa... 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaimosi pidempäänkin jaksaa... 😜
Ei sitä koko aikaa olla toisissa kiinni. Välillä keitetään kahvitkin, se on rentouttavaa olemista ja kiiltävän kumin peittävän vartalon ihailua silmillä, kunnes jatketaan nautinnollista panemista niin että tajunta meinaa räjähtää. Voisit kokeilla itsekin kumi catsuittia voisit vaikka tykätä siitä. Saatathan olla kyllä jo kumi catsuit harrastaja mene ja tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä koko aikaa olla toisissa kiinni. Välillä keitetään kahvitkin, se on rentouttavaa olemista ja kiiltävän kumin peittävän vartalon ihailua silmillä, kunnes jatketaan nautinnollista panemista niin että tajunta meinaa räjähtää. Voisit kokeilla itsekin kumi catsuittia voisit vaikka tykätä siitä. Saatathan olla kyllä jo kumi catsuit harrastaja mene ja tiedä.
Juu, kyllä me ollaan vaimosi kanssa niitä kumiasuja testailtu. 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä me ollaan vaimosi kanssa niitä kumiasuja testailtu. 😛
Korvan takuiset taitaa olla vielä märät. Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvan takuiset taitaa olla vielä märät. Kasva aikuiseksi.
Itselläsi on takkukorvat.
- Anonyymi
Kun käytte lukemassa tätä viesti ketjua, niin voisitteko kommentoida rohkeasti aihetta eihän se ole keltään pois. Ketju vois olla sitä kautta aktiivisempi ja mielenkiintoisempi. Kumi fetismi on kuitenki hyvin yleistä, joten rohkeasti lähettämään viestejä.
- Anonyymi
Mä (mies) olen käyttänyt julkisesti kumiasuja julkisesti jo vuosia. Sanoisin että lähes kaikki naiset jotka ovat lähestyneet asun perusteella ovat olleet enemmän tai vähemmän kiinnostuneita BDSM jutuista. Hyvin löytyy samanhenkistä ja samoista asioista kiinnostuneita, tosin myös ihmisiä, jotka leimaavat tutustumatta seinähulluksi. Mut loppupelissä elämä on aika lyhyt ja siitä pitää ottaa kaikki ilo irti
- Anonyymi
Tex pena
- Anonyymi
Itse tykkäsin jo alle 10-vuotiaana pukea päälleni kurahousuja jos vain sellaiset jostain löysin. Ne tuntuivat jo silloin tosi kiihottavilta ja ne päällä tulikin salaa vähän hommailtua. Edelleen sama meno oikeestaan jatkuu vaikka on parisuhde, toinen osapuoli ei vaan innostu moisesta ja se nolottaa joten touhuan yskin. Minä haluaisin moista jatkaa ja olen myös miettinyt että olisikohan se löydettävä joku samanhenkinen alle 30v tyttöystävä joka myös innostuisi leikkeihin. Tykkään olla sellainen kuin olen ja haluaisin toisen osapuolenkin ymmärtävän, olisi mahtavaa puuhailla jonkun kanssa. Erilaiset sadeasut, pvc, latex ja nahka on se mun juttu mikä saa syttymään. Osaisko joku auttaa mitä kannattaisi tehdä? Niin ja olen siis kohta 30v jäbä. Jos jostai löytys joku 18-30v tyttö jota vois tällanen kiinnostaa niin saa ilmottautua, en pure :)
Olen jo elämässä jotain kokenut, kypsän iän saavuttanut kaveri, joka on jo lapsuudestaan omannut latex-fetissin. Suureksi rikkaudeksi minä sen luen. Lueskelin edellisiä kommentteja ja jaan useita niistä. Kaikilla meillä toki on omat mieltymyksemme. Valitettavasti kuitenkin liian monilla homma kaatuu kumppanin ennakkoluuloihin tms. asenteisiin, jotka voivat kaataa kokeilutkin asian tiimoilta. Näin minullakin. Olen ollut avioliitossa pitkään ja sen hehkukin on valitettavasti nyt jo sammunut kauan sitten. En ollut koskaan pakottanut mihinkään, mutta kokeiluihin sain mukaan kuitenkin. Jonkin aikaa oli molemminpuolisesti kivaa, mutta...ei kai sitten kuitenkaan ihan tarpeeksi. Syy on ehkä minussa, siinä, että seksistä puuttuu aina jotain oleellista, jos kumia ei ole mukana. Vanilja ei minulla vaan kanna kovinkaan pitkälle. Minäkin sain ehkä juuri siksi aikoinaan kumppaniltani heiton, että "sinun pitää löytää noihin kumi-juttuihin joku nainen, joka niistä tykkää". Koin sen kovin ylimielisenä ja loukkaavana. Rakastin kumppaniani ja olisin halunnut jakaa tämän juuri hänen kanssaan. Yritin olla asiasta hiljaa ja antaa ajan kulua, olla ymmärtäväinen ja toivoa, että hänen asenteensa hiljalleen muuttuisi. Niin ei käynyt, vaan olin entistäkin yksinäisempi fetissini kanssa - ajatus "toisesta naisesta", vain leikkimielessäkin, oli kaukainen. Noh, lopulta kuitenkin avioliitto viileni "kaverisuhteeksi" ja aloin ihan tosissani etsiä sitä "toista naista", jonka kanssa voisin jakaa fetissini ja antaa hänellekin ansaitsemaansa mielihyvää. Kahdenkymmenen vuoden jälkeen alkaa toivo sellaisen löytymisestä kuitenkin vääjäämättä haalistumaan - EI OLE LÖYTYNYT. Tämä siis aiheen ympärillä olleista nettisaiteista, joista nyt uskoisi parhaiten kumppaninsa löytävän. Suuri osa nettisaiteista ovat osoittautuneet huijaukseksi - varsinkin maksulliset sellaiset. Monissa ihan tekaistuja profiilejakin. Hain pitkään syytä hedelmättömään ihmetykseen itsestäni ja lopulta totesin, että ei se vaan ole itsessäni. Olen suomen-ruotsalainen, siisti, hyväkäytöksinen, muiden herrasmieheksikin tituleeraama kaveri, jolla olisi partnerille hellyyttä, rakkautta ja lämpöä annettavaksi, mutta...ehkä totuuden siemen onkin väittämässä, että "naiset rakastuvat aina renttuihin"? Sitä en ole, joten...? Tämä vain teille, jotka pähkäilevät samoja asioita - ette todellakaan ole yksin. Ei se tieto itsessään tietenkään mitään auta, mutta jos jotenkin voisi kannustaa NAISIA olemaan hieman avoimempia ja rohkeampia!? Voisi kannattaa! Minäkään en ihan vielä ole menettänyt toivoani ihan kokonaan, joten...
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://1lingo.com/H/L6v2D1
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446