Olette uskomassa vl:t
Mutta mihin?
Uskomassa olijat
8
104
Vastaukset
Hän ikäänkuin lähtee matkalle, jolle hän ei tiedä päämäärää
- määränpäänä iankaikkinen
elämä. uskomme Herraan Jeesukseen kristukseen ja hänen sovintotyöhön uskomme Jumalaan, pelastukseen kuolemattomaan sieluun. RAAMATTUUN joka on Jumalan sanaa ja tosi. kyllä sinä sen tiedät oot roikkunu senverran aktiivisesti näillä palstoilla, et vaan itse usko
Huomaan että on lauantai ilta, näistä palstan keskusteluista määränpäänä iankaikkinen kirjoitti:
elämä. uskomme Herraan Jeesukseen kristukseen ja hänen sovintotyöhön uskomme Jumalaan, pelastukseen kuolemattomaan sieluun. RAAMATTUUN joka on Jumalan sanaa ja tosi. kyllä sinä sen tiedät oot roikkunu senverran aktiivisesti näillä palstoilla, et vaan itse usko
Huomaan että on lauantai ilta, näistä palstan keskusteluistaMiksi v-lestadiolaisille on niin vaikeaa tunnustaa uskonsa Jeesukseen?
- kyllä me tunnustamme
Devoit kirjoitti:
Miksi v-lestadiolaisille on niin vaikeaa tunnustaa uskonsa Jeesukseen?
Jeesukseen, mutta emme ehkä laula torilla jeesuslauluja tai huuda jeesuksen nimeä ja pidä I love Jeesus lippistä. Jeesus on sovittanut kokomaailman synnit siihen me uskomme.
"Mutta ei ne jotka huutavat HERRA HERRA, automaattisesti pelastu *
muistinvarasta raamattua jeesuksen vuorisaarnasta
..ovat saunomassa.
Onko uskonne vl:t, jokin jonka sisällä ollaan uskomassa?
Uskon "löylyissä"?- tätä
uskomassa - saunomassa = ollaan tekemässä jotakin
uskossa - saunassa = sijaitaan jossakin
Kun vl:t ovat uskomassa, he ovat tekemässä jotakin, eli suorittamassa uskoaan.
- Apel
Jumalaan.
Jumala on oikeuden mukainen mutta ei hyväksy epä uskoisia rienaajia. Herra polttaa syntisen syntiensä vuoksi. Tavoita yhteytesi Herraan ja hän voi vielä antaa elämäsi takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954