kirjoittasit tähänastisesta elämästäsi kirjan, montako sivua siinä olisi ja mikä tulis kirjalle nimeksi?
Jos nyt..
43
282
Vastaukset
- zisel
olis "no eihän tämä totta olekkaan".
- maniamania
Ethän sä melkein 18 vuotta oo utopiassa eläny?
- niin?
maniamania kirjoitti:
Ethän sä melkein 18 vuotta oo utopiassa eläny?
Niin?
- maniamania
niin? kirjoitti:
Niin?
ihminen? Ja sen lisäksi tykkään mieluummin keskustella, kuin olla ilkeä.
- .
monte24 kirjoitti:
PALA HELVETIN TUSKISSA! SAATANAN EPÄSIKIÖ.
KUKA SUA TRANSU MIELISTELIS Kirjoittanut: monte24 / Tänään / klo 05:03
PALA HELVETIN TUSKISSA! SAATANAN EPÄSIKIÖ.
Systeri asui seitsemän vuotta ulkomailla. Se pirulainen oli säästänyt kaikki lähettämäni sähköpostit, printannut ne ja askarrellut niistä kirjan: "Velipojan hurjat nuoruudenseikkailut". Sain sen häälahjaksi ja pistin kiireesti lukkojen taakse, ennen kuin Rouva Ratikka oppi tarpeeksi suomea ymmärtääkseen. ;-)
- maniamania
olla rouvalle mielenkiintoista luettavaa?
Mutta ehkä voisit sen antaa luettavaksi hiukan sensuroituna? maniamania kirjoitti:
olla rouvalle mielenkiintoista luettavaa?
Mutta ehkä voisit sen antaa luettavaksi hiukan sensuroituna?Siitä kun sensuroisi kaikki entiset yhdenyönsuhteet ja pidempiaikaiset heilat pois, ei jäljelle jäisi kuin tylsiä duunijuttuja ja poikain kanssa häröilyjä yöelämässä. Sivumäärä putoaisi varmaan sadasta kolmeenkymmeneen. Tosin kirjan mielenkiintoisin osuus on fiilistelyt, kun itse asuin ulkomailla.
- maniamania
Ratikkakuski kirjoitti:
Siitä kun sensuroisi kaikki entiset yhdenyönsuhteet ja pidempiaikaiset heilat pois, ei jäljelle jäisi kuin tylsiä duunijuttuja ja poikain kanssa häröilyjä yöelämässä. Sivumäärä putoaisi varmaan sadasta kolmeenkymmeneen. Tosin kirjan mielenkiintoisin osuus on fiilistelyt, kun itse asuin ulkomailla.
Kirjahan yleensä tehdään luettavaksi. Tuskin ketään kiinnostaa ns. yhden yön tarinat, ede väritettynä.. Voi just noita reissujuttuja ja omia ajatuksia enempi ilmaista, koska niitä ei ole kukaan toinen kokenut samalla tavalla.
maniamania kirjoitti:
Kirjahan yleensä tehdään luettavaksi. Tuskin ketään kiinnostaa ns. yhden yön tarinat, ede väritettynä.. Voi just noita reissujuttuja ja omia ajatuksia enempi ilmaista, koska niitä ei ole kukaan toinen kokenut samalla tavalla.
Tokkopa itsekään haluaisit avoimesti kumppanillesi esitellä häntä edeltävää seuraelämääsi. Tai minun tietääkseni ainakaan harvempi kestää niitä kuulla, vaikka uteliaisuutta olisikin. Että parempi vaan pitää laatikossa lukkojen takana, vaikka viimeisimmistäkin jutuista on jo vuosikymmen.
- sleepy_moo
Ratikkakuski kirjoitti:
Siitä kun sensuroisi kaikki entiset yhdenyönsuhteet ja pidempiaikaiset heilat pois, ei jäljelle jäisi kuin tylsiä duunijuttuja ja poikain kanssa häröilyjä yöelämässä. Sivumäärä putoaisi varmaan sadasta kolmeenkymmeneen. Tosin kirjan mielenkiintoisin osuus on fiilistelyt, kun itse asuin ulkomailla.
siskollesi seksielämästäsi???
Kirjan nimi on : "Omat tunnot" ja siinä on 170 sivua.
- maniamania
Tehdä kuvakirjan kalamestoistani ja samalla kertoa niihin liittyviä juttuja, sekä tietty kalaruokien valmistuksesta. Siin on vaan yks mutta... Kun pitäs kuvissa kertoa, missä mikäkin paikka on ja kohta ois kaikki tekstiilikalastajat samoilla apajilla:)
maniamania kirjoitti:
Tehdä kuvakirjan kalamestoistani ja samalla kertoa niihin liittyviä juttuja, sekä tietty kalaruokien valmistuksesta. Siin on vaan yks mutta... Kun pitäs kuvissa kertoa, missä mikäkin paikka on ja kohta ois kaikki tekstiilikalastajat samoilla apajilla:)
Jätä kuvat pois. Tai laita kuvat vaan saaliista, muttei paikoista:)
- maniamania
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jätä kuvat pois. Tai laita kuvat vaan saaliista, muttei paikoista:)
on alan lehdet ja kirjat pillollaan. Tahtosin kuvata nimenomaan niitä kauniita paikkoja silleen naisen silmin:)
- maniamania
on valmis:) ?
- maniamania
maniamania kirjoitti:
on valmis:) ?
ei oo yhteistyöhaluinen:( Mut kirjan valmiustilannetta kysyin siis yybeeltä...
maniamania kirjoitti:
ei oo yhteistyöhaluinen:( Mut kirjan valmiustilannetta kysyin siis yybeeltä...
ihan oikeeseen osoitteeseen sun mokkulan kanssa. Mun kirja... ei ole vielä valmis:)
- Juicea,
ja laittaisin kirjalle nimeksi:
TIESINHÄN ETTÄ EREHDYIN
mutta virneeseen naaman vedin jaloon
Sivumäärä olisi noin 200 - 300. Tarpeeksi kertomaan erhedykset, mutta ei liikaa jaaritteluja.- maniamania
noin mota sivua saat kehitettyä erehdyksiä??
- oon...
maniamania kirjoitti:
noin mota sivua saat kehitettyä erehdyksiä??
sittenkin kauhee jaarittelija? Tai sit mää oon tyhmä. Tai vanha.
Kirja nimi ois varmaan "Tässä asti aikaa".
- maniamania
Richartti kirjoitti:
...."Tästä asti aikaa"
aiheista pulaa ois, niinku ei kellään.
maniamania kirjoitti:
aiheista pulaa ois, niinku ei kellään.
No voisinhan mä tietty kirjoittaa juoppohullun päiväkirjat uusiksi....
- maniamania
Richartti kirjoitti:
No voisinhan mä tietty kirjoittaa juoppohullun päiväkirjat uusiksi....
ainakin.. aika kova juttu, jos perustuu omiin touhuihin.
- Enigma*
olisi "Onnellinen alku & Onneton loppu". Kurjan ihmisen mitäänsanomaton elämä. Muutama sivu varmaaan. End.
- maniamania
kirjoittaa. Harvalla ihmisellä elämä ihan kokopäiväistä onnea on. Jos vaikka alkais kirjoittaa, niin vois nähdä ittensä uudesta perspektiivistä ehkä?
- olisi :
Elämäni palstalaisena.
Taiteilija ei mielellään esittele keskeneräistä teostaan ja sellainen asenne mullakin on muistelmien kirjoittamisen... toistaiseksi :)
Olishan siinä sivuja; mä en nimittäin ole kovin lyhytsanainen, kun intoudun kirjoittamaan. Mutta nimen voisin antaa teokselle vasta sitten, kun se olisi valmis.- MMies
Olisi jotain tyyliä: paska reissu, mutta tulipahan tehtyä.
- riippuisi
kustantajasta, omakustanteisena hyvin todennäköisesti...ei liikaa mutta sopivasti riittäen.
Nimeksi tulee: Rakkaudella raiskattu. - n.40sivua
kirjoittaisin nimellä Virva Tuli
kirjan nimi: "Haluni"- onhan meillä
jo *Liehuva liekinvarsi* ja...
Virva Tulta parempi olisi vaikka
Tuli Tikku ja kirjan nimi *Palaa* - mutta kun
onhan meillä kirjoitti:
jo *Liehuva liekinvarsi* ja...
Virva Tulta parempi olisi vaikka
Tuli Tikku ja kirjan nimi *Palaa*ei pala - haluu vaan.
- ja voit
mutta kun kirjoitti:
ei pala - haluu vaan.
kirjoittaa mestariteoksen halustasi. Kun se on valmis, taatusti palaa jo.
- n.350 sivua,
nimenä: Vaikeuksista voittoihin, voitoista vaikeuksiin, vaikeuksista voittoon.
- uljas.s
kun muilla on ollut niin värikästä elämää, voisin vaihteluksi tehdä varmasti tylsän ja puisevan opuksen.
- Ob.Server
voisi tulla 150 sivua, jos oikein rutistaisi. Nimi voisi olla jotain, mikä viittaisi keskeneräiseen.
Sitten vanhana kirjoitan kirjan, jonka nimi on "Life is not for a long time, it is for a good time". Sivumäärästä en tiedä. Vielä. harmi vain, että joku toinen on kirjoittanut samannimisen kirjan.
Toinen vaihtoehto olisi Selviytymisen laskuoppi, harmi, että joku Runontaja on kirjoittanut runon siitä :-).
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4880300
"Surun unohdettu kyynel" saattaisi olla hyvä nimi, mikäli joku runontaja ei siitäkin keksi kirjoittaa runoa.
Eiku hommiin :-)150 sivua.. Jaa että nimikin vielä pitäis keksiä, hmm :)
Sen nimeksi tulis varmaankin.. tätä mä joudun hetken miettimään, se olisi varmaan "Uusi nousu: citypossu goes wild" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7003743Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3761573Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303