Kokeileppas tätä
http://www.giicorp.com/
Itsekin epäilin muttanyt näyttää hyvältä.
Kyllä kannattaa!
Moninkertaista rahasi
6
3088
Vastaukset
- timpp
Miten pääsen mukaan?
- tomppa
Mailaa mulle henkilökohtasesti osoitteeseeni kerron kerronlisää.
[email protected] - MINä
Mul olisi ainakin miljardi sojoittamiseen ja sun idea oli niiiiin hyvä, että mä haluun sijoittaa siihen ainakin 200mil taalaa. Annatko tilinumeron niin siirrän sulle heti 200 miljoonaa?
- Sid
On niin alan ammattilainen hommissa et on tajunnu vaihtaa nikinkin kun kysyy itseltään uudestaan. Jos jotkut niin tollaset ihmiset saa mut vakuuttuneeksi et toi on tosi kova juttu :D
- sijoitusneuvoja
Tälläiset pyramidi jutut kannattaa kiertää kaukaa. Voihan tässäkin rikastua, jos tajuaa tulla mukaan ajoissa ja varsinkin ottaa rahat ajoissa. Eniten tässä rikastuu tämän härdellin perustajat, joiden onneksi tyhmiä löytyy!
- silver **
huijaustapa hyvinkin... :)
kukapa tietää enemmän kuin ihminen joka ei tiedä yhtään mitään.
Voisinpa veikata että ko. kommentin esittäjä elää ihan omassa pienessä kuplassa ja joka ei uskalla katsoa muualle kuin tuttuihin ja turvallisiin asioihin =)
Mutta onneksi heitäkin löytyy, koska todella mukava huomata että tämäkin yritys, yrityksen tuotteet ja liiketoimintaidea huomataan, mitä enemmän julkisuutta (ei väliä hyvää tai pahaa) sitä enemmän tuotteiden käyttäjiä = enemmän asiakkaita = enemmän rahaa.
että jatkakaa samaa rataa ja annetaa pyörän pyöriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091962Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831807- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431438- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261222UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168