Kokeileppas tätä
http://www.giicorp.com/
Itsekin epäilin muttanyt näyttää hyvältä.
Kyllä kannattaa!
Moninkertaista rahasi
6
3058
Vastaukset
- timpp
Miten pääsen mukaan?
- tomppa
Mailaa mulle henkilökohtasesti osoitteeseeni kerron kerronlisää.
[email protected] - MINä
Mul olisi ainakin miljardi sojoittamiseen ja sun idea oli niiiiin hyvä, että mä haluun sijoittaa siihen ainakin 200mil taalaa. Annatko tilinumeron niin siirrän sulle heti 200 miljoonaa?
- Sid
On niin alan ammattilainen hommissa et on tajunnu vaihtaa nikinkin kun kysyy itseltään uudestaan. Jos jotkut niin tollaset ihmiset saa mut vakuuttuneeksi et toi on tosi kova juttu :D
- sijoitusneuvoja
Tälläiset pyramidi jutut kannattaa kiertää kaukaa. Voihan tässäkin rikastua, jos tajuaa tulla mukaan ajoissa ja varsinkin ottaa rahat ajoissa. Eniten tässä rikastuu tämän härdellin perustajat, joiden onneksi tyhmiä löytyy!
- silver **
huijaustapa hyvinkin... :)
kukapa tietää enemmän kuin ihminen joka ei tiedä yhtään mitään.
Voisinpa veikata että ko. kommentin esittäjä elää ihan omassa pienessä kuplassa ja joka ei uskalla katsoa muualle kuin tuttuihin ja turvallisiin asioihin =)
Mutta onneksi heitäkin löytyy, koska todella mukava huomata että tämäkin yritys, yrityksen tuotteet ja liiketoimintaidea huomataan, mitä enemmän julkisuutta (ei väliä hyvää tai pahaa) sitä enemmän tuotteiden käyttäjiä = enemmän asiakkaita = enemmän rahaa.
että jatkakaa samaa rataa ja annetaa pyörän pyöriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999