Mitä BMW takuu kattaa?

Bemari 320d A

Hei!

Alla on 10 kk vanha 320d A (loistava peli) - ja nyt tuli uskomaton asia eteen. Konepellin avaussalpa nykäistessä katkesi (!) ja jäi käteen... Autoista kokemusta ja historiaa erimerkeillä n. 20 v. ja koskaan ei ole vastaavaa tullut vastaan

Tekovika oletan...

Kun takuuta ei ole Bemarissa tarvinnut käyttää (ja eka huoltokin vasta edessä) niin näiden takuista ei paljon ole kokemusta - eli oletan että takuu kattaa "yllättävän, ennalta arvaamattoman" vian joka ei ole ajan mukanaan tuomaa kulumaa. Pitää saada pikaisesti kuntoon, koskaan ei tiedä milloin pellin alle pitää kurkata ( ei kai tosin Bemareita :-)

Lisäksi oven alla olevasta "maa valosta" (kuskin ovi) on tippunut kuori - takuuseen, eikö?

Laittakaa kokemuksia.

Lisäksi, missä Hesa/ Vantaa/ Espoo alueen paras huolto (Laakkonen, Metroauto, Autokeskus) - eli missä teillä parasta palvelua...?

Kiitoksin,

Bemaristi vm. 2008
Hki

8

3065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä provo

Eipä ole tullut aikaisemmin vastaan kyseisiä vikoja.

• että...

BMW:ssä ei voi olla vikaa? Jos sinun autossasi ei ole jotain vikoja ollut, niin se ei tarkoita sitä etteikö niitä voi muissa olla.

• huoleti

takuu kattaa ko.oudot "viat".

• sekunda.

Varsinaista premium laatua. Hyvä osoitus miksei sakut pärjää laatu tukimuksissa.

• PROVO.

BEMARISSA EI VOI OLLA VIKOJA!

• PENALISSA ON

AINOASTAAN, MURHEITA JA EPÄTOIMIVIA KOHTEITA.

• BMW 320dA -06

Käytä ilman muuta Metro-auto Airport. Laakkosta en voi suositella edes saatanalle. Kaksi asiaa joutunut viemään maahantuojalle asti, että Laakkonen hoiti ne kuten piti. Autokeskuksesta ei kokemusta. Keravan Autosalpa kuuluu sarjaan "meillä ei ollut niitä jarrupaloja, mutta tilattiin ja ne tulee huomenna", siis merkkiliikkeessä ei ollut jarrupaloja.

Tsekkaa B-pilarin ikkunalistat ennen 2 vuoden takuun loppumista, mulla jo pari ruostetäplää niissä, toki kiinni pulteilla (vaihdettavissa). Ei kuulu pidemmän koritakuun piiriin.

Muuten omassa Bemarissa, kuten kaikissa nykyautoissa, kovaa ajoa ja huonoa huoltoa! En muuten ikinä ostaisi Bemaria, jos Laakkonen olisi ainoa liike joka huoltaa niitä.

• Hannu Juhani

Minulla 23.12.2008 ostettu BMW 520d,vaihteisto ei tykkää kiihdyttelyistä,80km/h.sta kun painaa kaasua auto pysähtyy moottoritielle ja matka jatkuu kun sammuttaa auton..ihan sama mutta BMW ja Laakkonen on sitä mieltä että mitään ei tehdä,ei riittävä vika.Pakko joko itse rikkoa auto takuuaikana tai sitten laittaa vahinko kiertämään.Varoitan kaikkia jotka ostatte näitä bemareita joilla on kilometrejä alla.Takuuaikana ei BMW.n takuu korvaa,mutta rahalla saa avun.HEIL HITLER.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe