Nimi: Hanna Helena Pakarinen
Kirjoita lisää tietoa tänne Hannasta jos haluat että muutkin saavat tiedon, mutta muista, että koko sumi tulee näkemään sen mitä tänne kirjoitatte!
Buu.Blondi
Tietoa Hannasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8
1329
Vastaukset
- huoh...
Miten jaksat tota samaa kuvaa koko ajan?toi on jo vanha vanha juttu,mä oo ainaki nähny ton jo monta vuotta sit...
- HANNAFANI-4EVER-
huoh... kirjoitti:
Miten jaksat tota samaa kuvaa koko ajan?toi on jo vanha vanha juttu,mä oo ainaki nähny ton jo monta vuotta sit...
Mä en tajuu että mikä teitä ihmisiä riivaa!! Heti kun tulee uus julkkis niin heti pitää alkaa pilailla! Oisko teistä kovin kivaa että teitä haukuttais vaik läskiperseiks koko aika??!! No kummiskin...
Hanna on syntynyt: 17.4.1981
Trivia: Hanna kärsii aamu-unisuudesta
Ja onhan niitä!! - Zip
joku laittanu tänne näköjään oman kuvansa....
- YUUUUU
HANNAFANI-4EVER- kirjoitti:
Mä en tajuu että mikä teitä ihmisiä riivaa!! Heti kun tulee uus julkkis niin heti pitää alkaa pilailla! Oisko teistä kovin kivaa että teitä haukuttais vaik läskiperseiks koko aika??!! No kummiskin...
Hanna on syntynyt: 17.4.1981
Trivia: Hanna kärsii aamu-unisuudesta
Ja onhan niitä!!Voe vittu! Aika moni taitaa kärsiä aamu-unisuudesta! Ketä kiinnostaa.
- BornCorn?
Siis HUI!!
Taidat todella olla joku Hanna-Fani..
- FoorumPeelo
Hei mitä ideaa tässäkin taas on?
Siis aivan älytöntä!!
"Koko Suomelle" pitää kertoa Hanna Pakarisen toinen nimi ja mitä meikkejä se käyttää kun menee kauppaan jne..
Ei voi olla totta!
Kyllä te olette päästänne seonneet..- Hanski-fani
Aika moni varmaan tietää sen toisen nimen ja millon se on syntynyt!!! HEI HALOO!!!! Suomes on aika monta sen fanii jotka on varmasti selvittänyt siittä tärkeet ja vähän tärkeemmät tiedot!!! Niinpä... Joku on laittanut oman kuvansa tänne... Sitä paitsi toi kuva juttu on niin vanha, kun mä vaan muistan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808