Hei! onkos täältä ketään tulossa vaasan suviboxi soluun,itse olen menossa sinne ja minulla tulee olemaan 2 kämppistä joita en kyllä tunne tai ole koskaan nähnytkään,keitään tulossa suviboxiin? :)
VAASAN SUVIBOXI
7
765
Vastaukset
- 3vuodenopiskelija
Heips,
mä oon ainaki muuttamas suviboxiin 3:n hengen soluun nyt elokuun alkupuolella, ja itelki ihan sama tilanne etten takuulla tunne ketään kämppiksistäni, kun muutan eri kaupungistakin :)- ensimmäisenvuodenopiskel
hieno homma! :D mitäs alaa opiskelet? jos saa kysyä :D
- nnnnnnnna
Mäkin olin hakemassa siihen suviboxiin mutta meninkin huutoniemelle:)
- Timon13
Olen tulossa opiskeleen sinne. Kerro, mikä ihmeen Vaasan suviboxi?
- 1vuodenopiskelija
Vaasan 'suviboxi' sijaitsee suvilahdessa, soluasuntoja.
- sä ooot:D
sitte menos asumaa:)
- Anonyymi
Muistaako tai tunteeko kukaan sitä paksua poikaa vuodelta 2001 joka rälläsi punaisella 90-luvun Toyota Corollalla ja kävi jörnimässä Suviboxin kolmannessa kerroksessa asuvaa hyvän näköistä blondia? Se paksukainen hengaili näiden muiden Suvilahden kiimakollien kanssa. Asui jossain Suvilahden perällä tai Patterinniemessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744658- 332591
- 402414
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin221861Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401752- 821603
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251582- 1521445
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190