Hei! onkos täältä ketään tulossa vaasan suviboxi soluun,itse olen menossa sinne ja minulla tulee olemaan 2 kämppistä joita en kyllä tunne tai ole koskaan nähnytkään,keitään tulossa suviboxiin? :)
VAASAN SUVIBOXI
7
728
Vastaukset
- 3vuodenopiskelija
Heips,
mä oon ainaki muuttamas suviboxiin 3:n hengen soluun nyt elokuun alkupuolella, ja itelki ihan sama tilanne etten takuulla tunne ketään kämppiksistäni, kun muutan eri kaupungistakin :)- ensimmäisenvuodenopiskel
hieno homma! :D mitäs alaa opiskelet? jos saa kysyä :D
- nnnnnnnna
Mäkin olin hakemassa siihen suviboxiin mutta meninkin huutoniemelle:)
- Timon13
Olen tulossa opiskeleen sinne. Kerro, mikä ihmeen Vaasan suviboxi?
- 1vuodenopiskelija
Vaasan 'suviboxi' sijaitsee suvilahdessa, soluasuntoja.
- sä ooot:D
sitte menos asumaa:)
- Anonyymi
Muistaako tai tunteeko kukaan sitä paksua poikaa vuodelta 2001 joka rälläsi punaisella 90-luvun Toyota Corollalla ja kävi jörnimässä Suviboxin kolmannessa kerroksessa asuvaa hyvän näköistä blondia? Se paksukainen hengaili näiden muiden Suvilahden kiimakollien kanssa. Asui jossain Suvilahden perällä tai Patterinniemessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098