Yöt?

Terotinnn

Jos teillä on/oli fretti, ja sillä häkki, pidättekö öisin luukkua auki, vai kiinni?

4

268

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fretti ei ole häkkieläin

      Fretti ei kuulu häkkiin suljettavaksi, joten tietysti luukut auki että näädät pääsee jaloittelemaan ja leikkimään myös yöllä. En käsitä niitä ihmisiä jotka pitävät frettiään häkissä suljettuna, mitä iloa sellaista eläimestä on O.o

      Huomioikaa, että fretti on aktiivinen myös öisin, toisin kuin me ihmiset, eli sen tulee saada liikkua ja touhuta!

    • ....

      meille fretillä on oma huone, saa mennä ja olla miten lystää.. häkkikin on, mutta tällä hetkellä käyttämättömänä fretin huoneessa.

      :) minusta oma huone kätevin, koska eläin pääsee liikkumaan oman pään mukaan eikä omistajan. lepposemmat oltavatkin on.. :)

    • näin..

      eli kaksiossa asutaan, freteiillä käytössä olkkari, eteinen, vessa ja keittiö, meidä yksitysistila makkari=) eli ns häkkieläiminä eletään mieheni ja minä verrattuna monstereihin... =)
      joten todellakin luukku auki koska ne liikkuu jopa silloin ku ihminen nukkuu vaikka kuinka kuvittelis leikkivänsä niitten kaa tarpeeks =)

    • Hanne84

      Heips,
      Meillä eletään myös ihmiset häkkieläiminä, eli yksi huone koko taloudesta on vain ja ainaostaan minun aluettani, jonne pääsee vain erikoistapauksissa myllertämään esim kiitoksena hyvästä käytöksestä tai vieraita pakoon.

      Häkki on mutta ei kumpikaan siellä suuresti oleskele, mitä nyt riippukeinuissa nukkuvat ha juomapullosta käyvät juomassa. Öisin ovat vapaana. Alkuaikoina, ennen kuin opin niiden tavoille ja ne minun niin olivat yöt kylppärissä, mutta kun totuin ääniin ja opin nukkumaan niinden hipeltäessä ympäriinsä, niin pääsivät yöksikin vapaaksi. Ei siihen totutteluun ei mennyt pitkään :), joten kylpyhuone aikakausi oli lyhyt. Kun karvanakit oli keränneet minun luottamuksen avautuivat ovet vapaaseen liikenteeseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe