Kamerat

Hautausmaalla

Mikähän kumma siinä on niin vaikeeta saada sitä kameravalvontaa hautausmaille?

Ei luulis olevan iso investointi hyötyyn nähden.

Nyt loisnuoriso saa loisia hautausmailla viinaksineen ja tulos on sen mukainen.

6

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurassa

Nuoriso on siellä Korvaamattoimien seurassa ja istuimia riittää! Luulisi että Hautuumaa on viimeinen paikka jossa tarvitaan kameroita, mutta mutta.....

• Oletteko huomanneet joitakin tunnusmerkkejä tulevista tapahtumista omissa tai vieraiden lapsissa.
      Olen lukenut joskus joidenkin asiantuntijoiden niistä kirjoittavan.
      Yksi on kaulassa riippuva alassuin oleva kannettava risti.pukeutuminen muuttuu ja myöskin pauhaava musiikki , jota ei monikaan kärsi kuunnella sellaisesta ja myöskin itsensä viiltely on hälytysmerkki. netissä viihtyminen.

Tällaisen tapauksen aikanaan tunnistin ja kävin kysymässä onko meille ilmestynyt hankittuna levy.Ounastelin ja tunnistin sitten ketkä ovat olleet asialla hautakiviä aikanaan kaatamassa ,joten ottakaa viestini hyvät vanhemmat siten aiheellisesti.
      Viimeinen merkki on pedon luku. terveisin
      MK

• joopa joo

Itsensä viiltely ei ole mikään merkki siitä, että käy kaatelemassa hautakiviä. Ei myöskään se, että kuuntelee pauhaavaa musiikkia tai riiputtaa ristiä ylösalaisin.
        Ensinnäkään itsensä viiltelyllä ja saatananpalvomisella ei ole mitään yhteistä toistensa kanssa, eikä näillä ole mitään tekemistä musiikin kuuntelemisen kanssa suurella volyymillä eikä myöskään hautakivien kaatamisen kanssa. Kyllä tässä on taas stereotyyppiä kerrakseen. Itsensä viiltely on nuoren hätähuuto avun saamiseksi niin tallettakaa ne pedon merkit ja stereotyypit sinne minne päivä ei paista ja auttakaa nuorta oikeasti hädässä, jos tällaista kohtaatte, koska kukaan ei tällaista huvikseen tee.

• joopa joo kirjoitti:

Itsensä viiltely ei ole mikään merkki siitä, että käy kaatelemassa hautakiviä. Ei myöskään se, että kuuntelee pauhaavaa musiikkia tai riiputtaa ristiä ylösalaisin.
        Ensinnäkään itsensä viiltelyllä ja saatananpalvomisella ei ole mitään yhteistä toistensa kanssa, eikä näillä ole mitään tekemistä musiikin kuuntelemisen kanssa suurella volyymillä eikä myöskään hautakivien kaatamisen kanssa. Kyllä tässä on taas stereotyyppiä kerrakseen. Itsensä viiltely on nuoren hätähuuto avun saamiseksi niin tallettakaa ne pedon merkit ja stereotyypit sinne minne päivä ei paista ja auttakaa nuorta oikeasti hädässä, jos tällaista kohtaatte, koska kukaan ei tällaista huvikseen tee.

Olet oikeassa että on nuorilla erilaisia menetelmiä ja hätähuutoja mutta olen todennut sen mitä olen lukenut ja mitä on selville saatu millaisia nuorten hätähuutoja on olemassa.
        On tietysti muunkinlaista itsensä tuhoon viemistä kuin viiltely sen jälkeen kun huumeet ovat tulleet myös mukaan kuvioihin joku voi kokea olevansa vaikka lintu sekopäänä.
        Olen kuitenkin joskus toiminut Nuorten palvelussa aikanaan ja saanut siten jotain tietoa asiasta.
        Myöskin tuo risti kannetaan yleensä toisinpäin .en kuitenkaan kaikkia mustiiin kääriytyneitä ole viemässä ennakkoluuloisesti saatananpalvojiksi ne asiat tulee tunnistaa muuten.
        On aivan selvää jos nuori alkaa muuttua ja eristäytymään ja valvomaan eri välineiden joukossa ja muusiikkimaku ja myöskin taide muuttuu aikaisemmasta erilaiseksi synkäksi sen huomaa asiantuntijat.

Olen ollut nuorten kanssa tekemisissä ja kotonani on vieraillut nuoria lasteni luona aivan mukavia mutta totesin kuitenkin hälytysmerkit ja valitettavaa oli että juuri noissa nuorissa oli hautakiven kaatajia joten siinä suhteessa puhun asiaa.

Joten kuitenkin olen sitä mieltä että kukin surkoot omaa suruaan ilman valvontakameraa.
        Opetettakoon sitten hyville tavoille ja kunnioittamaan myöskin vainajia ja hautarauhaa onhan nämä ihmiset olleet joskus läsnä meidän joukossa.
        Markku Korpinen

• on monet

Meill on yksi selvä merkki, kun muksut rupiaa nykimään peräkanaa jääkaapin ovea, että oisi aika ruveta murkinan tekoon. Jos ei soosi tuu välittömästi pöytään niin mankka täysille. Pahus soikoon pitäsköhän ottoo yhteys assiintuntijaan.

• on monet kirjoitti:

Meill on yksi selvä merkki, kun muksut rupiaa nykimään peräkanaa jääkaapin ovea, että oisi aika ruveta murkinan tekoon. Jos ei soosi tuu välittömästi pöytään niin mankka täysille. Pahus soikoon pitäsköhän ottoo yhteys assiintuntijaan.

Olit saanut laitettua huumoria asiaan mutta kuitenkin tuo Nuorten ja kaikkien pahoinvointi ei ole kevyttä vaan johtaa jopa tuonne valvontakameroiden ulottumattomiin haudan taa.

Kyllä sitä joskus nälkä kurni ja ei ollut mankkaa jota huudattaa ja ei auttanut parku vaan siitä vain keksimään mitä suuhunsa saisi.
        On kuitenkin niin,että tässä suhteessa on todella myös keskustelun paikka,miten kotona homma hoidetaan.
        Onko perheellä yhteistä aikaa ja syödäänkö kaikki erillään ja sipsejä tai käydään kukin hakemassa "roskaruokaa" jatkuvasti. Jossakin laulussa taisi olla vielä,että melutaan ja piereskellään,sitä jopa ruokapöydässä.
        Miten me itse toimimme ja millaiset tavat ovat olleet kullakin kotona koulussa ja myöhemmin maailmalla työssä.
        Siitä terveellisistä tavoista ja tottumuksista olen itse huono sanomaan.mutta niinhän se on että koko ajan tulee kasvaa ja on erilaisia oppeja.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6624
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4502
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3178
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3007
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1369
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1293
    Aihe