Kaikkia askarruttava kysymys Arwen vai Eowyn? Te päätätte! Mutta tässä tietoa kummastakin:
- Arwen EI ole päähenkilö Eowyn on(kirjassa Arwen mainitaan vain parin kerran eikä hän tee mitään merkitysellistä toisin kuin Eowyn.)
- Arwen on haltia ja Eowyn ihminen
Ja vastaukseksi EI KELPAA että kun hän nai sen ja sen.
Arwen vastaan Eowyn kumpi voittaa?
112
3882
Vastaukset
- höpötti
molemmat rautaisia mimmejä, ja kauniita myös. ei osaa sanoa.
- Eowyn of Rohan
No kyllä se Eowyn olisi! Eowyn on aivan mahtava!
Ajatelkaa nyt! Arwen vaan hissuttelee kamarineitojensa kanssa hamaan loppuun saakka, kun Eowyn hoitelee Noitakuninkaan! No tietenkin Arwen luopuu kuolemattomuudestaan...So what? Ei ole päähenkilö niinkuin Dame Edna sanoi. Sellanen hissuttelija. Elämän sivustakatsoja. Voi voi! - höpötti
Eowyn of Rohan kirjoitti:
Ajatelkaa nyt! Arwen vaan hissuttelee kamarineitojensa kanssa hamaan loppuun saakka, kun Eowyn hoitelee Noitakuninkaan! No tietenkin Arwen luopuu kuolemattomuudestaan...So what? Ei ole päähenkilö niinkuin Dame Edna sanoi. Sellanen hissuttelija. Elämän sivustakatsoja. Voi voi!ei se sitä ilman Merriä olisi hoidellut. Ja en usko että Arwen elämäänsä sivusta katsoo, kaikista kansoista kun juuri haltioille oli annettu suurimmat ilot ja surut. Ja on kuitenkin aika iso päätös kuolemattomuuden ja kuolevaisuuden välillä, mutta mielestäni Arwen teki rohkeasti, itse en varmaan olisi uskaltanut. "I choose a mortal life"
- Njahnjah
höpötti kirjoitti:
ei se sitä ilman Merriä olisi hoidellut. Ja en usko että Arwen elämäänsä sivusta katsoo, kaikista kansoista kun juuri haltioille oli annettu suurimmat ilot ja surut. Ja on kuitenkin aika iso päätös kuolemattomuuden ja kuolevaisuuden välillä, mutta mielestäni Arwen teki rohkeasti, itse en varmaan olisi uskaltanut. "I choose a mortal life"
Arwen teki tyhmästi. Oikee asshole saisi syödä päänsä! Arwen sucks!!!!
- höpötti
Njahnjah kirjoitti:
ohh! MISTÄ OLET OPPINUT NOIN HIENOJA SANOJA?
- gessu
Ajatelkaa nyt! Arwen vaan hissuttelee kamarineitojensa kanssa hamaan loppuun saakka, kun Eowyn hoitelee Noitakuninkaan! No tietenkin Arwen luopuu kuolemattomuudestaan...So what? Ei ole päähenkilö niinkuin Dame Edna sanoi. Sellanen hissuttelija. Elämän sivustakatsoja. Voi voi!Jos oikein muistan, Arwen pelastaa Frodon kun noitakuningas on pistänyt tätä, Arwen vie Frodon Rivendelliin. Että kyllä hän jotain tärkeää teki..
- NIIKÖ LUULET????
gessu kirjoitti:
Jos oikein muistan, Arwen pelastaa Frodon kun noitakuningas on pistänyt tätä, Arwen vie Frodon Rivendelliin. Että kyllä hän jotain tärkeää teki..
EI PELASTA EIKÄ VIE RIVENDELLIIN KIRJASSA!!!!!!!!!!! IHME SEKOBOLTSI SIEKI!!!!!!!!!!!!! ARWEN EI TEE KIRJASSA YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!! VAA NYYHKYTTÄÄ ARAGORNIA JA MAAILMAN KOHTALOA!!!!!!!!!! ELI ARWEN ON OIKEA ASSHOLE JOKA EI OSAA TEHDÄ MITÄÄN MUUTA KUIN SYNNYTTÄÄ!!!!!!!
- höpötti
NIIKÖ LUULET???? kirjoitti:
EI PELASTA EIKÄ VIE RIVENDELLIIN KIRJASSA!!!!!!!!!!! IHME SEKOBOLTSI SIEKI!!!!!!!!!!!!! ARWEN EI TEE KIRJASSA YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!! VAA NYYHKYTTÄÄ ARAGORNIA JA MAAILMAN KOHTALOA!!!!!!!!!! ELI ARWEN ON OIKEA ASSHOLE JOKA EI OSAA TEHDÄ MITÄÄN MUUTA KUIN SYNNYTTÄÄ!!!!!!!
mikä ihmeen angsti teillä on Arwenia kohtaan? Kateus?...
- minä
Olen täysin samaa mieltä! Arwen on turha inisiä. Aragornin kuollessa se vaan inisi, että miten Aragorn voi jättää hänet yksin. Hirveä kana!!! Ja törkeää oli, että se Arwen tungettiin joka paikkaan Kahessa Tornissa! Eowyn on paras!!
- Iiris
minä kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Arwen on turha inisiä. Aragornin kuollessa se vaan inisi, että miten Aragorn voi jättää hänet yksin. Hirveä kana!!! Ja törkeää oli, että se Arwen tungettiin joka paikkaan Kahessa Tornissa! Eowyn on paras!!
Iha oikees oot. Arwen vaa kitisee. Eikä mul ole mitään angstia Arwenia kohtaan se vaa on sellain
vamppi hömppä. - nessa_ciryatan
Ajatelkaa nyt! Arwen vaan hissuttelee kamarineitojensa kanssa hamaan loppuun saakka, kun Eowyn hoitelee Noitakuninkaan! No tietenkin Arwen luopuu kuolemattomuudestaan...So what? Ei ole päähenkilö niinkuin Dame Edna sanoi. Sellanen hissuttelija. Elämän sivustakatsoja. Voi voi!Arwen potkisi Eowynia perseelle niin kovaa että Eowyn löytäisi itsensä Mordorin porteilta... tai kauempaa. niih
- frje
tollaseen tekis mieli sanoo et suksi suolle ja vastaavaa mut paljon rumemmin mut koska täällä voi käydä pieniäkin lapsia ni en viitti.
mut asiaan... sä voisit ajatella et joku saattaa vaikka pitää Arwenista. tietysti mielipiteitä on monenlaisia ja saakin olla mut ne voi ilmasta vähä vähemmän jyrkästi varsinki keskustelupalstoilla. joku voi vaikka loukkaantuu tollasest...
Arwen on muuten ihan paras. oli aika iso juttu luopuu kuolemattomuudesta IHMIS miehen takia. - Evenstar
Njahnjah kirjoitti:
Ei todellakaan! Mun mielestä Arwen on ihan hyvä mutta parempi kuin Eowyn, vaikka Eowyn hoitelikin Noitakuninkaan, mut jos Merrii ei ois ollu niin...ja mun muistaakseni kun kirjan oon lukenu (nyt puhutaan mun muistista, olen dementikko) niin se ei menny samalla lailla kuin elokuvassa. muistaakseni Aragorn paransi Eowynin ja Merrin, EN MUISTA!!! Älkää välittäkö tästä minun tyhmästä viestistä, menen nyt häpeämään itseäni nurkkaan...
- Evenstar
gessu kirjoitti:
Jos oikein muistan, Arwen pelastaa Frodon kun noitakuningas on pistänyt tätä, Arwen vie Frodon Rivendelliin. Että kyllä hän jotain tärkeää teki..
Että kyllähän Arwen Frodon pelasti!
- Evenstar
No mut kummasta nyt puhutaan, leffasta vai kirjasta? No ihan sama mut toi NIIKÖ LUULET???? niin että jokaisella saa olla omat mielipiteet. Ei tarvii haukkuu sitä arwenii Assholeks, en mäkää hauku Eowynii.
- Gimlifancier
nessa_ciryatan kirjoitti:
Arwen potkisi Eowynia perseelle niin kovaa että Eowyn löytäisi itsensä Mordorin porteilta... tai kauempaa. niih
Arwen ei osaisi tappaa edes kärpästä! Saati sitten potkia Eowynia Mordorin porteille! Mieti mitä puhut, tos ei nimittäin ollu mitään järkeä. Pikemminkin Eowyn potkisi Arwenin Mordorin porteille!
- nikh
frje kirjoitti:
tollaseen tekis mieli sanoo et suksi suolle ja vastaavaa mut paljon rumemmin mut koska täällä voi käydä pieniäkin lapsia ni en viitti.
mut asiaan... sä voisit ajatella et joku saattaa vaikka pitää Arwenista. tietysti mielipiteitä on monenlaisia ja saakin olla mut ne voi ilmasta vähä vähemmän jyrkästi varsinki keskustelupalstoilla. joku voi vaikka loukkaantuu tollasest...
Arwen on muuten ihan paras. oli aika iso juttu luopuu kuolemattomuudesta IHMIS miehen takia.Iso ja iso yks lysti! Mutta fakta ja fiktio on kaks eri asiaa. Ja fakta on se, että Arwen ei ole taistelija.
- nikh
Iiris kirjoitti:
Iha oikees oot. Arwen vaa kitisee. Eikä mul ole mitään angstia Arwenia kohtaan se vaa on sellain
vamppi hömppä.Nimenomaan! Sellanen vamppi hömppähän se vaan onkin. Kitisijä. Ensin manaa ihmiset sinne pimeään paikkaan ja lopuks nyyhkyttää yhen tyypin perään. Ei tollanen oikein vetele. Ei se ole uskottavaa.
- nikh
Evenstar kirjoitti:
EI KIRJASSA!!! ELI EI OIKEASTI!!! KATSO TOTUUTTA SILMIIN!!!
- nikh
Evenstar kirjoitti:
Ei todellakaan! Mun mielestä Arwen on ihan hyvä mutta parempi kuin Eowyn, vaikka Eowyn hoitelikin Noitakuninkaan, mut jos Merrii ei ois ollu niin...ja mun muistaakseni kun kirjan oon lukenu (nyt puhutaan mun muistista, olen dementikko) niin se ei menny samalla lailla kuin elokuvassa. muistaakseni Aragorn paransi Eowynin ja Merrin, EN MUISTA!!! Älkää välittäkö tästä minun tyhmästä viestistä, menen nyt häpeämään itseäni nurkkaan...
Silti Eowyn sen hoiteli, mutta Arwen ei hoidellu ketään! Ja Aragorn paransi vain Eowynin ruumiin, mutta Faramir sielun!
- löllölehmä
Evenstar kirjoitti:
Evenstarille.
No eikä pelastanut!!! Elokuva on vaan semmonen surkea jäljennös Tolkienin mestariteoksesta. Ja sanonpahan vaan että Eowyn on sairaasti parempi ku Arwen. Arwen on leffassa ihan feikki ja näyttelijäkin on läski porsas. Eowyn rulettaa arwen viemäristä alas. - AAAARGH!!!!!
höpötti kirjoitti:
ei se sitä ilman Merriä olisi hoidellut. Ja en usko että Arwen elämäänsä sivusta katsoo, kaikista kansoista kun juuri haltioille oli annettu suurimmat ilot ja surut. Ja on kuitenkin aika iso päätös kuolemattomuuden ja kuolevaisuuden välillä, mutta mielestäni Arwen teki rohkeasti, itse en varmaan olisi uskaltanut. "I choose a mortal life"
Nyt mä räjähdän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaikki tietää että Eowyn pystyisi repimään arwen-kanan paskaiset hiukset miljardeiksi hipuiksi. Ja potkisi arwenia sen kilometrin paksuiselle läskiperseelle niin lujaa että arwen löytää itsensä helvetin tulesta ja persettä syvemmältä. Arwen pölhö paskiainen föfföttävä fontaläjä livvi tyllerö. - no voi nyt sentään!
gessu kirjoitti:
Grrrrr gessu!!!!
EI ARWEN OLE TEHNYT AINUTTAKAAN TÄRKEÄÄ TEKOA! SEHÄN LÄHETTÄÄ NE IHMISET SINNE HELVETIN HAUTAAN JA MINUUTIN PÄÄSTÄ ALKAA VOLLOTTAA YHEN TYYPIN PERÄÄN!!!! NII IDIOOTTI KOKO AKKA!!!!!
- Mika
Eowyn parempana miekkailijana voittaa tietennii.
- Mellon
Ei kummassakaan mitään vikaa ole,ja muutenkin eihän ihmistä ja haltia oikeen pysty vertailemaan, mutta jos nyt pitää valita niin eiköhän se ole se Éowyn. Éowynissä on särmää ja tiettyä sellaista herkyyttä johon samaistun jollain tapaa. Haltian maailmassa kaikki on jollain tapaa helpompaa,Eowyn joutui taistelemaan maansa ja itsensä puolesta vaikeina aikoina kaikenlaisia ennakkoluuloja vastaan.
- anduril
Mä oon kyllä sitä mieltä, että Arwenia ja Eowyniä ei voi vertailla niinku sillee.. :D Koska Arwen on haltia, eikä mikään kauhee soturi. Uskollinen rakastaja jne. Mutta Eowyn on taas ihminen, hyvä soturi jne. Musta ne on täysin vastakohdat! Ja MUN MIELESTÄ ei voi sanoo et kumpi on parempi...
- mies
Eowyn tietenkin. Mukavampi henkilö, paremman näköinen ja osaa taistella. Arwen osaa vain hyssyttää ja nyyhkiä. Aragornina olisin valinnut Eowynin ja sanonut Arwenille että nautihan kuolemattomuudestasi.
- höpötti
joskus rakkaitaan ei voi valita..
- ratkaisija
Eiköhän tämän naisten paremmuuskisan voita kuitenkin Orlando Bloom. On se Legolas kuitenkin vielä kovempi soturi kuin Eowyn eikä ulkonäössäkään kauas näistä naisista jää.
- legolas <3
Tarkotitko tuon vittuiluna Legolas faneille?!
- ratkaisija
legolas <3 kirjoitti:
Tarkotitko tuon vittuiluna Legolas faneille?!
Tarkoitti! Legolas sucks! Se on vaan prettyboy.
Näistki nii Eowynki on miehisempi ku Legolas the gay. - legolas <3
ratkaisija kirjoitti:
Näistki nii Eowynki on miehisempi ku Legolas the gay.Legolas näyttää haltialta!!! Onko sun mielestä sitten kaikki haltiat homoja?! Sanoppa tuo muillekkin TSH faneille!!
- huomauttaja
legolas <3 kirjoitti:
Legolas näyttää haltialta!!! Onko sun mielestä sitten kaikki haltiat homoja?! Sanoppa tuo muillekkin TSH faneille!!
No mitä sitten vaikka kaikki haltijat olisivat homoja? Onko se jotenkin huono juttu? Vaikka asiahan ei niin ole, mutta tekisikö se haltijoista jotenkin huonompia?
- mangoli
huomauttaja kirjoitti:
No mitä sitten vaikka kaikki haltijat olisivat homoja? Onko se jotenkin huono juttu? Vaikka asiahan ei niin ole, mutta tekisikö se haltijoista jotenkin huonompia?
Eowyn on kauniimpi ku arwen. Arwen on vaan avuton lehmä. Kyllä ois ollu parempi kirjassakin jos aragorn ja eowyn oisivat olleet yhessä. Sitäpaitsi hirveetä ku haltia ja ihminen... YÖK!
heidän pitäisi rakastaa oman lajinsa edustajaa. ihme, ettei Ruusa ja Gimli rakastaneet toisiaan... - höpötti
mangoli kirjoitti:
Eowyn on kauniimpi ku arwen. Arwen on vaan avuton lehmä. Kyllä ois ollu parempi kirjassakin jos aragorn ja eowyn oisivat olleet yhessä. Sitäpaitsi hirveetä ku haltia ja ihminen... YÖK!
heidän pitäisi rakastaa oman lajinsa edustajaa. ihme, ettei Ruusa ja Gimli rakastaneet toisiaan...kuten John Lennon aikanaan sanoi: rakkautta mahtuu tähän maailmaan niin monenlaista... Kuinkahan avuton lehmä hylkää kuolemattomuuden rakkauden takia? tai, älkää vastatko..
- Evenstar
ratkaisija kirjoitti:
Näistki nii Eowynki on miehisempi ku Legolas the gay.Legolas ei todellakaan ole mikään prettyboy vaikka onkin haltia!!
- Evenstar
mangoli kirjoitti:
heidän pitäisi rakastaa oman lajinsa edustajaa. ihme, ettei Ruusa ja Gimli rakastaneet toisiaan...Mun mielestä ainakin Arwen on kauniimpi kuin Eowyn. Eikä se oo mikään avuton lehmä.
- nikh
Evenstar kirjoitti:
Mun mielestä ainakin Arwen on kauniimpi kuin Eowyn. Eikä se oo mikään avuton lehmä.
Kauneus on katsojan silmässä, mutta avuton lehmä se silti on.
- just me...
tietysti arwen!!!
vaatii kuule ihan sairaasti että luopuu omasta kuolemattomuudestaan rakkauden takia..arwen todella välittää aragornista ja jos tolkien oli iha tyhmä kun jätti sen niin pienelle osalle ite kirjassa...harmitti hirveesti...=/
mut Eowyn on vaan sellanen ukkeli joka näyttää akalta ja kuolaa aragornin perään...!!!se on miun mielipide!!- Faramir rules
Eihän kuolannu! Eowyn EI rakastanut Aragornia, vaan oli ihastunut häneen sota-aikana! Mutta Faramirin tunnustettua rakkautensa Eowynille, Eowyn ymmärsi omaa sydäntään! Kyllä Eowyn on paras, sellainen todellinen. Arwen taasen niikuin harhaa.
- just me...
Faramir rules kirjoitti:
Eihän kuolannu! Eowyn EI rakastanut Aragornia, vaan oli ihastunut häneen sota-aikana! Mutta Faramirin tunnustettua rakkautensa Eowynille, Eowyn ymmärsi omaa sydäntään! Kyllä Eowyn on paras, sellainen todellinen. Arwen taasen niikuin harhaa.
Muuten vaanko se sitten koko ajan halus vaan olla aragornin kaa....
sit mua ärsyttää kun jotkut viel väittää et arwen vaan itki... kai sitä nyt itkee jos ei tiedä onko oma rakas kuollu vai ei...tuskin kukaan jättäis itkemättä...!!
ja viellä niille jotka sanoo et ei se arwen tehny mitään..!!! mistä te voitte tietää, eihän missään kerrota mitä se teki...
Eowyn oli niin tyhmä ettei es tajunnu kun oma rakkaus tulee nenän eteen... pitää sanoo se sille ennen kun se tajuu mitää... - Faramir rules
just me... kirjoitti:
Muuten vaanko se sitten koko ajan halus vaan olla aragornin kaa....
sit mua ärsyttää kun jotkut viel väittää et arwen vaan itki... kai sitä nyt itkee jos ei tiedä onko oma rakas kuollu vai ei...tuskin kukaan jättäis itkemättä...!!
ja viellä niille jotka sanoo et ei se arwen tehny mitään..!!! mistä te voitte tietää, eihän missään kerrota mitä se teki...
Eowyn oli niin tyhmä ettei es tajunnu kun oma rakkaus tulee nenän eteen... pitää sanoo se sille ennen kun se tajuu mitää...Ihmiset on EREHTYVÄISIÄ!!! Eowyn on ihminen isolla Iillä!!! Arwen sitä paitsi sanoi Sormusten herran liitteessä, että halveksui ihmisiä!!! Ja sit niiden "rakkaus" alko siitä kun Aragorn pikku poikaan näki Arwenin tanssiis jossain metikössä, et EI oikein uskottavaa rakkautta. Miten kukaan voi rakastua kehenkään vain yhden tanssin perusteella?!? Siinäpä se. Se on vain HARHAA.
- höpötti
Faramir rules kirjoitti:
Ihmiset on EREHTYVÄISIÄ!!! Eowyn on ihminen isolla Iillä!!! Arwen sitä paitsi sanoi Sormusten herran liitteessä, että halveksui ihmisiä!!! Ja sit niiden "rakkaus" alko siitä kun Aragorn pikku poikaan näki Arwenin tanssiis jossain metikössä, et EI oikein uskottavaa rakkautta. Miten kukaan voi rakastua kehenkään vain yhden tanssin perusteella?!? Siinäpä se. Se on vain HARHAA.
rakastuihan Eowynkin Faramiriin vain kun Faramir tunnusti oman rakkautensa, ja melkein pyysi Eowyniä rakastamaan tätä. aika pinnallista myös, sanoisinko.
- Faramir rules
höpötti kirjoitti:
rakastuihan Eowynkin Faramiriin vain kun Faramir tunnusti oman rakkautensa, ja melkein pyysi Eowyniä rakastamaan tätä. aika pinnallista myös, sanoisinko.
So what? Pääasia et tajus rakastavansa Faramiria eikä Aragornin varjoa. Eikä se pyytänny Eowynia rakastamaan itteään, vaan kysyi:"Eowyn etkö sinäkin rakasta minua?" Ja sit Eowyn tajusi, että rakasti Faramiria. Ja ne tajus toisiaan, koska heil on aika samanlainen tausta. Ei rakkautta.
- just me...
Faramir rules kirjoitti:
So what? Pääasia et tajus rakastavansa Faramiria eikä Aragornin varjoa. Eikä se pyytänny Eowynia rakastamaan itteään, vaan kysyi:"Eowyn etkö sinäkin rakasta minua?" Ja sit Eowyn tajusi, että rakasti Faramiria. Ja ne tajus toisiaan, koska heil on aika samanlainen tausta. Ei rakkautta.
miten niin ei rakkautta en tajunnu...
sitähän se oli rakkausta ensi silmäyksellä aragornille ja arwenille(kun puhuit siit tanssi jutusta...)toisin kuin eowynille ja faramirille!
mut tuskin sinä sitä uskot ja lähetät tähänkin vietiin vastaukseksi jotain mollausta arwenista ja aragornista...kaikki on erilaisii...!!!! - ........
just me... kirjoitti:
miten niin ei rakkautta en tajunnu...
sitähän se oli rakkausta ensi silmäyksellä aragornille ja arwenille(kun puhuit siit tanssi jutusta...)toisin kuin eowynille ja faramirille!
mut tuskin sinä sitä uskot ja lähetät tähänkin vietiin vastaukseksi jotain mollausta arwenista ja aragornista...kaikki on erilaisii...!!!!Ärgh! Lopettakaa jo toi väittely.
- höpötti
Faramir rules kirjoitti:
yhtäkkiä tajus että hups, en minä rakastakaan sitä jonka vuoksi olisin mennyt vaikka Kuolleiden Kulkuteille, vaan tätä yhtä joka juuri kysyi, enkö rakastakin häntä. jaa-a, taidampa sittenkin rakastaa...
- .......
höpötti kirjoitti:
yhtäkkiä tajus että hups, en minä rakastakaan sitä jonka vuoksi olisin mennyt vaikka Kuolleiden Kulkuteille, vaan tätä yhtä joka juuri kysyi, enkö rakastakin häntä. jaa-a, taidampa sittenkin rakastaa...
Ette te tajuu mun järjen juoksuu tosiaankaan!!!!!
- Ihmettelevä
höpötti kirjoitti:
Vaikutatte koko konkkaronkka tässä keskustelussa niin nuorilta ettei teillä itseasiassa ole minkäänlaista käsitystä mitä rakkaus oikeasti on. Meille teini-iästä selvinneille sekä Arwenin ja Aragornin että Eowynin ja Faramirin rakkaus on ymmärrettävää ja loogista. Lukekaa kirja uudelleen parin vuoden kuluttua niin saatatte olla viisaampia ja ymmärtää enemmän
- höpötti
Ihmettelevä kirjoitti:
Vaikutatte koko konkkaronkka tässä keskustelussa niin nuorilta ettei teillä itseasiassa ole minkäänlaista käsitystä mitä rakkaus oikeasti on. Meille teini-iästä selvinneille sekä Arwenin ja Aragornin että Eowynin ja Faramirin rakkaus on ymmärrettävää ja loogista. Lukekaa kirja uudelleen parin vuoden kuluttua niin saatatte olla viisaampia ja ymmärtää enemmän
hauskaa... ole kiltti, äläkä kuitenkaan aliarvioi ketään, sillä rakkaus ei katso ikää. kai meillä kaikilla on omat kokemuksemme asiasta, ja siitä mihin olemme oppineet uskomaan. rakkautta on monenlaista, ja vain viisaat myöntävät tietämättömyytensä.
- meitsi
Faramir rules kirjoitti:
Haluun vielä sanoo, et Eowyn on must karseen näkönen... Itekkin tykkäät siitä vaan sen takii, koska se tykkää Faramiristä!
- Vempula
Ihmettelevä kirjoitti:
Ollaa luettu sellaset viis ja puol kertaa että revi siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ärrin murrin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - OIJDFOGIJDO
meitsi kirjoitti:
Haluun vielä sanoo, et Eowyn on must karseen näkönen... Itekkin tykkäät siitä vaan sen takii, koska se tykkää Faramiristä!
Huonompi juttu sun kannalta ja tähän keskusteluun ei saannu laittaa et ku se NAI SEN JA SEN!!!!
On siinäkin yks bylsä!!!!!!!!!!!!!!1 - höpötti
OIJDFOGIJDO kirjoitti:
Huonompi juttu sun kannalta ja tähän keskusteluun ei saannu laittaa et ku se NAI SEN JA SEN!!!!
On siinäkin yks bylsä!!!!!!!!!!!!!!1harmillista että heti kun mielipiteensä ilmaisee, niin jo tulee joku teini siihen rääkymään totuuksia..
- Lapsi
höpötti kirjoitti:
harmillista että heti kun mielipiteensä ilmaisee, niin jo tulee joku teini siihen rääkymään totuuksia..
Totuuden kuulee lapsen suusta! Joten minä kun olen lapsi ja sanon, että Eowyn on parempi kuin Arwen niin olen oikeassa.
- höpötti
Lapsi kirjoitti:
Totuuden kuulee lapsen suusta! Joten minä kun olen lapsi ja sanon, että Eowyn on parempi kuin Arwen niin olen oikeassa.
huomaa kyllä, että olet lapsi. lapsen suusta myös usein kuulee tuollaista: "minä tiedän kun vaan tiedän, ja olen oikeassa", sotkua. väitätkö siis, että jos vaikka kyseenalaistaisit suhteellisuusteorian E=mc2, niin olisit oikeassa?
sitäpaitsi, sanoin äskeisen olevan teini, en lapsi, vaikka ei niillä kahdella niin paljon näytä olevan eroa.. - Noita
höpötti kirjoitti:
huomaa kyllä, että olet lapsi. lapsen suusta myös usein kuulee tuollaista: "minä tiedän kun vaan tiedän, ja olen oikeassa", sotkua. väitätkö siis, että jos vaikka kyseenalaistaisit suhteellisuusteorian E=mc2, niin olisit oikeassa?
sitäpaitsi, sanoin äskeisen olevan teini, en lapsi, vaikka ei niillä kahdella niin paljon näytä olevan eroa..Höpötti toi sun käytös on todella p*rseestä. Koko aika haastat riitaa muiden kanssa. Onko ihan pakko?
- höpötti
Noita kirjoitti:
Höpötti toi sun käytös on todella p*rseestä. Koko aika haastat riitaa muiden kanssa. Onko ihan pakko?
anteeksi, jos mielestäsi haastan riitaa, mutta minusta olisi hauska kuulla myös perusteluja näille väittämille. ei toki pakko ole, voinhan olla hiljaakin.
- höpötti
höpötti kirjoitti:
anteeksi, jos mielestäsi haastan riitaa, mutta minusta olisi hauska kuulla myös perusteluja näille väittämille. ei toki pakko ole, voinhan olla hiljaakin.
eikö sinustakin ole paljon kurjempaa lukea tuollaisia "syö pääsi" kommentteja..?
- Dame Edna
höpötti kirjoitti:
eikö sinustakin ole paljon kurjempaa lukea tuollaisia "syö pääsi" kommentteja..?
Jos nyt kumminkin keskusteltais Arwenista ja Eowynista eikä Höpötistä?
- höpötti
Dame Edna kirjoitti:
Jos nyt kumminkin keskusteltais Arwenista ja Eowynista eikä Höpötistä?
samaa mieltä, go Edna!
- frje
höpötti kirjoitti:
oli hyvä idea! harvinaisen hyvä idea!
- Evenstar
Lapsi kirjoitti:
Olen minäkin lapsi enkä ala väittelee että totuuden kuulee lapsen suusta mutta mun mielestä Arwen on hieman parempi kuin Eowyn eikä mikään itkupilli lehmä!
- nikh
Evenstar kirjoitti:
Olen minäkin lapsi enkä ala väittelee että totuuden kuulee lapsen suusta mutta mun mielestä Arwen on hieman parempi kuin Eowyn eikä mikään itkupilli lehmä!
MINKÄ PIRUN TAKIA HÄN OLISI MUKA PAREMPI KUIN EOWYN KERROPA SE MEILLE?
- Little Dernhelm
Eowyn kicks butt!!! Rooar! She is the best!
- murmeli
tosiaan, täällä on näköjään käynnissä jonkinlainen väittely... voi voi! Mut musta paras on Arwen, enkä kommentoi!
- Mika
Muistakaa miten Arwen yllätti samooja Aragornin tämän kerätessä yrttejä Frodon haavaan ja miten hän tyrmäsi Mustat Ratsastajat lähellä Rivendeliä. Kyllä Arwenissakin potkua on.
- Eero80
Arwen ei tyrmänny niitä oikeasti. Kirjassa Gandalf oli laittanut ne vesihevoset sinne. Ja Arwenilla ei edes olisi sellaisia voimia tehdä niitä hevosia. Eikä hän edes taistele missään kohtaa elokuvaa eikä kirjaa. Ja Aragornin hän pystyi yllättämään, koska on haltia. Ja haltiat ovat ketteriä ja huomaamattomia. Arwenia ei edes voisi verrata taistelutaidoissa Eowyniin joka surmaa Noitakuninkaan! Eowyn on taistelija Arwen ei. Tietenkin Eowyn tappoi Noitakuninkaan Merrin avustuksella, mutta silti Merri ei olisi kyennyt tappamaan Noitakuningasta, koska elävä mies ei olisi häntä kyennyt surmaamaan. Ja Merri edustaa miehiä. Eowyn on taasen nainen, joten vain hän pystyi surmaamaan Noitakuninkaan. Muuten ihmiset tuntee syvemmin kuin haltiat. Arwenki vaa halveksi ihmisiä, kunnes tapasi Aragorninsa. Pyh! Kerran halveksija aina halveksija!
- höpötti
Eero80 kirjoitti:
Arwen ei tyrmänny niitä oikeasti. Kirjassa Gandalf oli laittanut ne vesihevoset sinne. Ja Arwenilla ei edes olisi sellaisia voimia tehdä niitä hevosia. Eikä hän edes taistele missään kohtaa elokuvaa eikä kirjaa. Ja Aragornin hän pystyi yllättämään, koska on haltia. Ja haltiat ovat ketteriä ja huomaamattomia. Arwenia ei edes voisi verrata taistelutaidoissa Eowyniin joka surmaa Noitakuninkaan! Eowyn on taistelija Arwen ei. Tietenkin Eowyn tappoi Noitakuninkaan Merrin avustuksella, mutta silti Merri ei olisi kyennyt tappamaan Noitakuningasta, koska elävä mies ei olisi häntä kyennyt surmaamaan. Ja Merri edustaa miehiä. Eowyn on taasen nainen, joten vain hän pystyi surmaamaan Noitakuninkaan. Muuten ihmiset tuntee syvemmin kuin haltiat. Arwenki vaa halveksi ihmisiä, kunnes tapasi Aragorninsa. Pyh! Kerran halveksija aina halveksija!
täytyy kommentoida: Kirjassa Elrond nostatti tulvan kahlaamolla, sormuksen avulla. tosin tähän kohtaa laitan kysymysmerkin, sillä Elrondin sormushan oli Vilya, ilman sormus, pystyykö sillä hallitsemaan vesiä..? jaa, mene ja tiedä. Mutta siis Noitakuningashan oli heppuli, jota "no man can kill". Englannissa "man" tarkoittaa ihmistä, miehen sijasta. (tai siis tarkoittaa se miestäkin, mutta ei tässä yhteydessä) eli se oli siis pa*kapuhetta, sillä Eowyn On ihminen. Tosin täytyy vielä sanoa, ettei E:llä olisi ollut mahdollisuuksiakaan jos ei olisi ollut Merriä. sitä paitsi, Arwenhan sanoi halveksuneensa Aragornin sukua, eli Númenorilaisia, syystä.
- Eero80
höpötti kirjoitti:
täytyy kommentoida: Kirjassa Elrond nostatti tulvan kahlaamolla, sormuksen avulla. tosin tähän kohtaa laitan kysymysmerkin, sillä Elrondin sormushan oli Vilya, ilman sormus, pystyykö sillä hallitsemaan vesiä..? jaa, mene ja tiedä. Mutta siis Noitakuningashan oli heppuli, jota "no man can kill". Englannissa "man" tarkoittaa ihmistä, miehen sijasta. (tai siis tarkoittaa se miestäkin, mutta ei tässä yhteydessä) eli se oli siis pa*kapuhetta, sillä Eowyn On ihminen. Tosin täytyy vielä sanoa, ettei E:llä olisi ollut mahdollisuuksiakaan jos ei olisi ollut Merriä. sitä paitsi, Arwenhan sanoi halveksuneensa Aragornin sukua, eli Númenorilaisia, syystä.
Ei Elrond yksistään! Gandalf oli kokoajan mukana!
Silloin Orthancista paettuaan hän pisti sinne virtaan sellaiset hevoset kunniaksi Rohanin hevosille. Pikemminkin Hallavaharjan kunniaksi.
Ja onhan Gandalfillakin suursormus, Narya, Tulen sormus.
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin. - eipäs
Eero80 kirjoitti:
Silloin Orthancista paettuaan hän pisti sinne virtaan sellaiset hevoset kunniaksi Rohanin hevosille. Pikemminkin Hallavaharjan kunniaksi.
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin.Kun on sanottu, ettei kukaan mies voisi Noitakuningasta tappaa, niin asiahan on silleen, että: Eowyn ei ole mies vaan nainen. Ja Merri on HOBITTI! Ei mies! Joten Merrin avustuksella noitakuningas tapettiin. Muuten Eowyn (narsisti) ois ollu jo delanneena! sori vaan... ;)
- myö
Eero80 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin.Muuten, eikös se ollut niin, että kukaan elävä MIES ei voi Noitakuningasta tappaa... mutta: Eowynhän on nainen, ei mies! Ja lisäksi ei Merrikään ole mies, vaan hobitti!! Eikä noitakuningas olisi nyt kuollut ilman Merriä, vaan hänen sijastaa Eowyn (the narsisti) olisi delannut :P
- vähäx teinix
Eero80 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin.Noitakuningasta ei voi MIES tappaa, a. Eowyn ei ole mies, kuten ei Merrikään (hän on hobitti)
- höpötti
Eero80 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin.kun sanot että "miespuolinen olento", niin onhan sillä väliä, kun se ei sitä tarkoita. TSH:ssa sanottiin myös että "The age of men has begun" tai jotenkin, niin ei se tarkoita että miesten aika on alkanut, vaan ihmisten. se juttu siis, ettei noitakunkkua olisi ihminen voinut tappaa, oli ehkäpä vain hänen itsensä keksimä pelokeino..? tai huhu, mutta paikkaansa se ei pitänyt. "I am no man" oli Eowyniltä vain ironiaa siinä tilanteessa.
- höpötti
Eero80 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin.kun sanot että "miespuolinen olento", niin onhan sillä väliä, kun se ei sitä tarkoita. TSH:ssa sanottiin myös että "The age of men has begun" tai jotenkin, niin ei se tarkoita että miesten aika on alkanut, vaan ihmisten. se juttu siis, ettei noitakunkkua olisi ihminen voinut tappaa, oli ehkäpä vain hänen itsensä keksimä pelokeino..? tai huhu, mutta paikkaansa se ei pitänyt. "I am no man" oli Eowyniltä vain ironiaa siinä tilanteessa.
- höpötti
Eero80 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä, että mitä se man englanniksi tarkoittaa, mutta silti yksikään miespuolinen olento EI OLISI voinut tuhota Noitakuningasta. Niinhän Glorfindel oli ennustanut. Ja niinhän se onkin.TSH:ssa sanottiin myös "the age of men has begun" tai jotain. ei se tarkoita, että miesten aika on alkanut, vaan ihmisten. joten kyllähän sillä on väliä. se heitto Eowyniltä nyt oli vain ironiaa, ei mikään suuri oivallus.
- höpötti
höpötti kirjoitti:
TSH:ssa sanottiin myös "the age of men has begun" tai jotain. ei se tarkoita, että miesten aika on alkanut, vaan ihmisten. joten kyllähän sillä on väliä. se heitto Eowyniltä nyt oli vain ironiaa, ei mikään suuri oivallus.
Wada wack?
- Halleluja!
eipäs kirjoitti:
Kun on sanottu, ettei kukaan mies voisi Noitakuningasta tappaa, niin asiahan on silleen, että: Eowyn ei ole mies vaan nainen. Ja Merri on HOBITTI! Ei mies! Joten Merrin avustuksella noitakuningas tapettiin. Muuten Eowyn (narsisti) ois ollu jo delanneena! sori vaan... ;)
Eowyn EI OLE narsisti!!!
- Gekkuli
vähäx teinix kirjoitti:
Noitakuningasta ei voi MIES tappaa, a. Eowyn ei ole mies, kuten ei Merrikään (hän on hobitti)
Mutta Merri on MIESPUOLINEN. Ja oli ennustettu ETTEI NOITAKUNINGASTA MIESPUOLINEN PYSTY TAPPAMAAN. Että repikäähän siitä. Ja Eowyn ei todellakaan ole narsisti.
Ps: Jokainen meistä rakastaa itseään... Eowynilla ei ollut sillä hetkellä ketään joka rakastaisi häntä joten päätti lähteä taistelemaan siinä toivossa, että kuolisi kunniakkaasti eikä jäisi epätoivoon riutumaan. No kun ei kuollut niin ei kuollut. Ja hyvä sillä hän löysi onnen Faramirin kanssa. (Olihan se EHKÄ itserakasta lähteä sotaan, mutta HÄNELÄ EI OLLUT KETÄÄN JOTA RAKASTAA SILLÄ HETKELLÄ. Nimittäin veli ja eno lähtivät sotaan ja Aragorn EI HÄNTÄ RAKASTANUT. Mutta Eowyn oli VAIN IHASTUNUT ARAGORNIIN, EI RAKASTUNUT, ETTÄ SILLEEN.) - myö
Gekkuli kirjoitti:
Mutta Merri on MIESPUOLINEN. Ja oli ennustettu ETTEI NOITAKUNINGASTA MIESPUOLINEN PYSTY TAPPAMAAN. Että repikäähän siitä. Ja Eowyn ei todellakaan ole narsisti.
Ps: Jokainen meistä rakastaa itseään... Eowynilla ei ollut sillä hetkellä ketään joka rakastaisi häntä joten päätti lähteä taistelemaan siinä toivossa, että kuolisi kunniakkaasti eikä jäisi epätoivoon riutumaan. No kun ei kuollut niin ei kuollut. Ja hyvä sillä hän löysi onnen Faramirin kanssa. (Olihan se EHKÄ itserakasta lähteä sotaan, mutta HÄNELÄ EI OLLUT KETÄÄN JOTA RAKASTAA SILLÄ HETKELLÄ. Nimittäin veli ja eno lähtivät sotaan ja Aragorn EI HÄNTÄ RAKASTANUT. Mutta Eowyn oli VAIN IHASTUNUT ARAGORNIIN, EI RAKASTUNUT, ETTÄ SILLEEN.)Se oli totta, että eowynillä ei ollut ketään, kuka häntä rakastaisi, joteen hän päätti rakastaa itseään!!!
- Alligator
Soronoo Eowyn on parempi kuin Arwen!
- arwen best
mun mielestä arwen on paras! vaikka se onki haltia ja ei oo rautaa nähnytkään tai mitään muuta, mutta miksi se sitten oli elokuvan julisteessa jos se kerta ei oo päähenkilö?? mailatkaa mulle!!!???
- Höpöhöpö
Sen takia, että ihmiset muistaisivat sen että Arwen yhä nyyhkyttää Aragornia siellä Rivendellissä ja koska Peter Jackson halusi lesoilla Liv Tylerilla, joka on minun mielestä surkea näyttelijä. Mut se nyt vaa on surkea tosi kusimuna.
- ARWEN best
Höpöhöpö kirjoitti:
Sen takia, että ihmiset muistaisivat sen että Arwen yhä nyyhkyttää Aragornia siellä Rivendellissä ja koska Peter Jackson halusi lesoilla Liv Tylerilla, joka on minun mielestä surkea näyttelijä. Mut se nyt vaa on surkea tosi kusimuna.
no sitte nyyhkyttää. ja piä sie se pääs kii. vaikka onki malli ja sen isäpappa auttanu näyttelijän uralle ja ynnä muuta siittä huolimatta!!! ja se ei oo semmonen et: "hui!! mä painan gramman liikaa!" ja se on itsenäinen toisin ku joku... Hanna Pakarinen!!! hyi hitto siinäki taa nähtiin kuinka typeriä ja huonoja ne ottaa siihen kisaan jatkoon ja kekkä pääsee finaaliin!!! hehhe....
- Eowyn is the best!
ARWEN best kirjoitti:
no sitte nyyhkyttää. ja piä sie se pääs kii. vaikka onki malli ja sen isäpappa auttanu näyttelijän uralle ja ynnä muuta siittä huolimatta!!! ja se ei oo semmonen et: "hui!! mä painan gramman liikaa!" ja se on itsenäinen toisin ku joku... Hanna Pakarinen!!! hyi hitto siinäki taa nähtiin kuinka typeriä ja huonoja ne ottaa siihen kisaan jatkoon ja kekkä pääsee finaaliin!!! hehhe....
Nyt EI puhuttu Hanna Pakarisesta vaan Arwenista ja Eowynista. Minun mielestä Liv Tyler on surkea näyttelijä. Toisin taas Eowynin näyttelijä on AIVAN SAIRAAN karismaattinen ja hyvä näyttelijä.
Tietenkin tähän vaikuttaa muutkin Miranda Oton elokuvat. No jos vertaa hänen ja Livin elokuvia niin ehkä Livin on tunnetumpia, mutta paljon surkeampia laadultaan ja näyttelijöiltään. Se on sellasta kaupallista se Livin edustama elokuva.
Ja Eowyn taasen on parempi, koska edustaa itsenäistä naista. Eikä ole tunteeton haltia. Haltiat ovat HIEMAN tunnevammaisia. - Nyt meni hermot
Eowyn is the best! kirjoitti:
Nyt EI puhuttu Hanna Pakarisesta vaan Arwenista ja Eowynista. Minun mielestä Liv Tyler on surkea näyttelijä. Toisin taas Eowynin näyttelijä on AIVAN SAIRAAN karismaattinen ja hyvä näyttelijä.
Tietenkin tähän vaikuttaa muutkin Miranda Oton elokuvat. No jos vertaa hänen ja Livin elokuvia niin ehkä Livin on tunnetumpia, mutta paljon surkeampia laadultaan ja näyttelijöiltään. Se on sellasta kaupallista se Livin edustama elokuva.
Ja Eowyn taasen on parempi, koska edustaa itsenäistä naista. Eikä ole tunteeton haltia. Haltiat ovat HIEMAN tunnevammaisia.Siis kasva pentu jo isoks! Ärsyttää kun tollasii peeloja pitää olla!!! Kaikilla on omat mielipiteet, ja mu ärsyttää ku toisii näyttelijöitä pitää tolleen halveksuu! Liv Tyler, kuten myös Miranda Otto ovat hyviä näyttelijöitä! Musta on monta hyvää elokuvaa, missä Liv Tyler ja Miranda Otto on näytelly! ja pidät niitä hyviä elokuvia huonoina vain siksi, koska siinä näyttelee Liv...
- Evenstar
Eowyn is the best! kirjoitti:
Ja Eowyn taasen on parempi, koska edustaa itsenäistä naista. Eikä ole tunteeton haltia. Haltiat ovat HIEMAN tunnevammaisia.Tiesitkö että muut saattavat tykätä enemmän niistä leffoista missä näyttelee Liv Tyler.
- Evenstar
Nyt meni hermot kirjoitti:
Siis kasva pentu jo isoks! Ärsyttää kun tollasii peeloja pitää olla!!! Kaikilla on omat mielipiteet, ja mu ärsyttää ku toisii näyttelijöitä pitää tolleen halveksuu! Liv Tyler, kuten myös Miranda Otto ovat hyviä näyttelijöitä! Musta on monta hyvää elokuvaa, missä Liv Tyler ja Miranda Otto on näytelly! ja pidät niitä hyviä elokuvia huonoina vain siksi, koska siinä näyttelee Liv...
Aivan samaa mieltä ton "Nyt meni hermot"-tyypin kanssa.
- nikh
Evenstar kirjoitti:
Tiesitkö että muut saattavat tykätä enemmän niistä leffoista missä näyttelee Liv Tyler.
Nii, koska harvemmat on nähny Mirandan elokuvia!
- GloriaLemonade
Arwen bestille!!!!!
Siksi arwen oli siinä julisteessa koska tietysti mainoksiin ja muuhun on pakko laittaa naispuolisiakin henkilöitä että elokuva kiinnostaisi niitä romantikkojakin. Toiseks voin sanoo saman mitä toi yks kommaaja et peter jackson halusi kehuskella että oli saanut leffaansa itse Liv Tylerin joka on surkea näyttelijä mun mielestä. Eowynilla sentään on oikeat tunteet,hän on kauniimpi,rohkeampi,mukavampi eikä käytä sellasia kamalia prinsessamekkoja kuin arwen. Eli arwen on avuton lehmä ja paisuteltu kana-akka. Éowyn winner!!!!!! - keravakakka
Hyi Arwen:-(
- W-tyyli
parempi, koska Eowyn on sellanen rämäpää. Mitäs mieltä te miehet ootte sellasista rämäpäisistä likoista?
- ArWeN RuLeS
Arwen on parempi... En tiedä miksi..
- Perttu
Kaikille Arwen faneille tiedoksi: Eowyn on paras!
Eowyn sellainen herkkä hahmo jolla on tunteet, muutkin kuin surulliset ja osaa muutakin kuin nyyhkiä.- mimimiim
Niin, eihän se Eowyn itkisikään, jos sillä ois semmonen vaara, et se menettäis rakkaansa... Ku se rakastaa vain itseään!
- Perttu
mimimiim kirjoitti:
Niin, eihän se Eowyn itkisikään, jos sillä ois semmonen vaara, et se menettäis rakkaansa... Ku se rakastaa vain itseään!
Miten niin? Hän itki kokoajan Noitakunigasta vastaan taistellessaan kun näki, että setänsä oli kuollut, eikä hän voinut tehdä mitään. Ajattele nyt, jos oma setäsi kuolisi silmiesi edessä niin EIKÖ SE itkettäisi? Ja Parannuksen tarhassakin niiskautti pari kertaa, ja silloin kun Aragorn lähti Kuolleiden kulkuteille. Ja aika varmasti monta muutakin kertaa.
- mimimmii
Perttu kirjoitti:
Miten niin? Hän itki kokoajan Noitakunigasta vastaan taistellessaan kun näki, että setänsä oli kuollut, eikä hän voinut tehdä mitään. Ajattele nyt, jos oma setäsi kuolisi silmiesi edessä niin EIKÖ SE itkettäisi? Ja Parannuksen tarhassakin niiskautti pari kertaa, ja silloin kun Aragorn lähti Kuolleiden kulkuteille. Ja aika varmasti monta muutakin kertaa.
Tässäpä olikin puheenaiheena se, että Eowynillä on muut tunteet... ja ettei se nyyhkytä!!!!
- just me...
olette kyllä pikku hiljaa pahasti eksymässä aiheesta...!!!;)
mutta pitää viellä kerran sanoa et arwen on paras ja pilkku, huutomerkki ja lukko perään!!!;)- No ei oo
No ei varmana? Minkä ihmeen takia te pidätte Arwenista??? Se ei tee mitään koko elinikänsä aikana, paitsi toimii tietenkin synnytyskoneena Aragornille? Ottaisin mielummin Eowynin...
- Evenstar
No ei oo kirjoitti:
No ei varmana? Minkä ihmeen takia te pidätte Arwenista??? Se ei tee mitään koko elinikänsä aikana, paitsi toimii tietenkin synnytyskoneena Aragornille? Ottaisin mielummin Eowynin...
Ei kai meidän "Arwen-fanien" tarvitse pitää yhtä paljon Eowynistä.
- Gimlifancier
Eowynilla on ihan varmana tunteet!!!
- Grima Kärmekieli
EOWYN VOITTAA!!!
- just me...
Arwen on paras...!!!se sentään tajus rakastavansa aragornia, mut eowynille se piti sanoo päin naamaa ennen kuin sen pienis aivois alko raksuttaa...sitäpaitsi eowyn ei ois tappanu sitä noitakuningasta ilman pippiniä....vai oliks se merri???
no , jokatapauksessa Arwen on PARAS!!!! - Läskiseppo
just me... kirjoitti:
Arwen on paras...!!!se sentään tajus rakastavansa aragornia, mut eowynille se piti sanoo päin naamaa ennen kuin sen pienis aivois alko raksuttaa...sitäpaitsi eowyn ei ois tappanu sitä noitakuningasta ilman pippiniä....vai oliks se merri???
no , jokatapauksessa Arwen on PARAS!!!!Jos nyt kumminkin lukisit ensin sen kirjan, koska et edes tiedä KUKA AUTTOI EOWINYA TAPPAMAAN NOITAKUNINKAAN. Että silleen. Ja kuka on sanonu et Arwen ois muka jotenki viisas?!? Hä?
- swan
Omasta mielestäni Liv Tyler on hyvä näyttelijä (armaggeddonissa ym. se oli hyvä) ja Miranda Otto samoin (mm. salaisuus pinnan alla).On aika vaikee verrata Arwenia ja Eowyniä, sillä Eowynin tekemisistä kerrottiin enemmän kirjassa kuin Arwenin, eikä leffassa Arwen kauaa vilahdellut ja tämän takia monet sanoivat että haltianeito ei saanu mitään aikaseksi. Mutta mutta: eräässä leffadokumentissa näytettiin että Peter Jacksonin tarkoituksena oli laittaa Arwen taistelemaan Aragornin vierelle Helmin Syvänteessä,joten jos tämä olisi tullut lopulliseen elokuvaan niin kaikki eivät manaisi Arwenin pieniä "saavutuksia". Joten todellisuudessa elokuvan ohjaaja/leikkaaja oli tämän toteutuksen esteenä. Joo joo Eowyn surmasi noitakuninkaan (muttei yksin) ja teki sitä ja tätä ja Arwen on muka itkupilli (kuka ei itkis jos oma rakas on sotimassa?). Silti kumpikin saa olla rakastamansa miehen kanssa lopussa, joten loppu hyvin kaikki hyvin. No niin hieno loppukevennys tekstiini: Arwen on parempi =)
- just me...
minä pidän sinusta...:)
- ritvamummo
Saatanalliset fantasia elokuvat ja kirjat on kiellettävä, ettei nuorista tule satanistejä!
Lisätietoja:
http://ritvamummo.blogspot.fi/2014/04/taru-sormusten-herrasta-kiellettava.html- Glowena
Mielestäni eowyn on parempi kuin arwen koska arwenia paisuteltiin leffasta. Joka tapauksessa ritvamummo TSH on best KIRJA ja SÄ VOIT PITÄÄ SEN SAATANAN TURPAS KII!!!!
- Tol Eressëa
Voisin kirjoittaa tähän katkelman kirjasta, jossa Aragorn hoitaa Eowynia kuntoon taistelun jäljiltä:
'Silloin Éomer oli vaiti ja katsoi sisartaan kuin punniten uudestaan kaikkia heidän yhteisen elämänsä menneitä päiviä. Mutta Aragorn sanoi: "Minäkin näin sen mitä sinä näit, Éomer. Harvoin maailman vastoinkäymisissä valtaa miehen sydämen yhtä katkera ja häpeällien suru kuin tämä: nähdä noin kauniin ja uljaan naisen rakkaus pystymättä siihen vastaamaan. Suru ja sääli on kulkenut kanssani aina siitä lähtien kun jätin hänet epätoivoisena Dunhargiin ja ratsasti Kuolleiden Kulkuteille; eikä yksikään pelko kouraissut niin kuin pelko siitä mitä hänelle sattuisi. Ja kuitenkin, Éomer, sanon sinulle että hän rakastaa sinua vilpittömämmin kuin minua; sillä hän tuntee sinut ja siksi rakastaa; mutta minussa hän rakastaa vain varjoa ja ajatusta: kunnian ja suurten töiden toivoa, ja unelmaa maista jotka ovat kaukana Rohanista.
Minulla on ehkä valta parantaa hänen ruumiinsa, ja tuoda hänet takaisin pimeästä laaksosta. Mutta mihin hän herää: toivoon, unohtamisen aikaan, vaiko epätoivoon, sitä en tiedä. Ja jos hän herää epätoivoon, silloin hän kuolee, ellei löydy muuta parannusta, jota minä en voi antaa. Että on niin! Sillä hänen tekonsa ovat nostaneet hänet mainehikkaitten kuningatarten joukkoon."
Ja tässä vielä faktaa:
- Aragorn polveutuu Arwenin isän kaksoisveljestä Elrosista, mutta siinä missä Arwen on Elrondin tytär, on Aragornin ja Elrosin välissä peräti yli 30 kuolevaista, tosin haltiaveren vuoksi normaalia pidemmän elävää (200-400 vuotta) sukupolvea.
- Arwenin ja Aragornin poikaa Eldarionia pidetään "uudelleen elvytettynä" númenorilaisena. Númenorin saaressa asuessaan Aragornin suku oli pidemmän elävää, ja veressä väkevämpää.
- Éowyn nai lopulta Faramirin. Jos tuntee nuo kaksi hahmoa, tietää että heillä on peräti Aragornia ja Éowynia enemmän yhteistä, ja he tasapainottavat hienosti parina toisiaan.
- Faramirilla on samat sukujuuret kuin Aragornilla (Númenor).- Floridan haltia
Älkää jaksako kiroilla ja haukkua kuin pikkulapset. Siis nyt puhun vaan tietyille henkilöille (esim. AAAAAARRGGHH!!) Ettei tarvi olla ihan noin angstinen vekara! Mielestäni sekä Éowyn että Arwen ovat kauniita, viisaita ja rohkeita. Éowynista itse pidän toki hieman enemmän sillä Arwenin roolia paisuteltiin leffassa ihan jopa yli sietokyvyn. Sanoisin vielä ritvamummolle että: ÄLÄ TUU JOKA PAIKKAAN INISEMÄÄN ANGSTISTASI KAIKKEA KOHTAAN S*ATANAN NARSISTI!
- Rauros
Minun mielestä arjen oli rohkea kun valitsi että jäisi keski maahan ja taas eowyn oli rohkea iskiessään vihollista mutta minusta he ovat saman tasoisia.
- Abdul_Knopknull
Eikös Arwen ole joku pornotähtönen. Varmasti panee toisen tainnoksiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878