Millaiset kuukautiset teillä on ollut km jälkeen? Itselläni ekat menkat oli 4 päivää ruskeaa tuhruttelua??? Vaikutti vähän oudolta.
minkälaiset kuukautiset
4
1057
Vastaukset
- km:n jälkeen
Mun ekat kuukautiset km:n jälkeen tuli päivälleen kierron mukaan (lääkkeellisestä tyhjennyksestä laskettuna). Vuoto oli parina ekana päivänä normaalia runsaampaa, muuten ihan samanlaiset kuin ennenkin..
- 4.krt
Mulla on muutenkin ollut aina runsaat kuukautiset, mut ekat lääkkeellisen keskenmenon jälkeen oli aivan hirvittävän runsaat ja tais ne tokatkin olla tosi runsaat. Mulla myös on ollut kierto n.28pv, mut keskenmenon jälkeen olen nyt saanut tiheämmät kuukautiset eli kierto on ollut 26 tasan. Kattoo nyt jatkuuko vielä tällaisena vai tasottuuko tästä tai jos tulisinkin taas raskaaksi ja seuraavan kerran vuotaisin vasta synnytyksen jälkeistä jälkivuotoa ja kuukautisiin olisi aikaa vuodesta kahteen (jos imetys pitäisi kuukautiset kokonaan poissa).
- olivat
Keskenmeno heinäkuussa ja ensimmäiset kk 28 pv sen jälkeen.
Juuri miehelleni puhuin, että todella ihmeelliset kk:set, ei lainkaan "normaalit", hirvittävä vuoto -ihan kuin synnytyisen jälkeen.
"Taivastelin" vielä, että onneksi uskoimme lääkäriä ja pidimme "välikuukauden" keskenmenon jälkeen.
- mie vaan
Mullä oli keskenmeno 3 viikkoa sitten, niin menkat alkoi jo eilen et eipä tässä ollu välissä kun n. 2 viikkoa
kun taas pitää rätti housuissa kulkea. Aika runsaasti vuotaa ihme kyllä, kun keskenmenovuoto oli niin mahotonta,et luulin vuotavani kuiviin.
Henkisesti ottaa koville,kun menkat tuli näin pian..tuntuu kuin kokis keskenmenon uudelleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497