Millainen olisi hyvä kiljudrinkki? Eli minkä kanssa vois sekotella? Kokemuksia?
Hyvä kilju-drinkki?
5
3517
Vastaukset
- erittäin hyvin
lämmin vesi ja sen jälkee wc-pönttöön. Jos välttämättä haluat nauttia juomasta ei muuta kuin pitkät pillit ja kun masu on täynnä muista vetää vessa.
Kiljua EI juo kukaan muu kuin amisteini tai rapajuoppo - älä juo kiljua se ei ole terveelistä.- Lukionkäynyt-
Kilju on hyvää. Miksi joillain on semmonen asenne että kilju olisi pahaa, ja että siitä tulee hirvee krapula ja seuraavan päivän vietät vessassa. EI se ole näin. Ette ole vain osanneet valmistaa kiljua oikein.
Hyvä kilju-drinkki: Lisää kirkastettuun kiljuun muutama tippa tabaskoa ja lantraa jonkun hyvän tuoremehun kanssa. Ja eikun nauttimaan! - kilju rinkkiä
Lukionkäynyt- kirjoitti:
Kilju on hyvää. Miksi joillain on semmonen asenne että kilju olisi pahaa, ja että siitä tulee hirvee krapula ja seuraavan päivän vietät vessassa. EI se ole näin. Ette ole vain osanneet valmistaa kiljua oikein.
Hyvä kilju-drinkki: Lisää kirkastettuun kiljuun muutama tippa tabaskoa ja lantraa jonkun hyvän tuoremehun kanssa. Ja eikun nauttimaan!kaara koko kiljukanisteri bio-astiaan,raviistele rajusti,juo pois haitaripillillä.
- alkoholiavantgarde
Kiljutonic:
12 cl hyvälaatuista, kirkasta kiljua
12 cl tonic-vettä
Kaada kilju korkeaan juomalasiin, kahvikuppiin tai muuhun lempiastiaasi ja pidennä tonic-vedellä. Koristele juoma puolikkaalla sitruunaviipaleella. Kiljutonic soveltuu erinomaisesti nautittavaksi itse käärittyjen savukkeiden polttamisen yhteydessä. - Anonyymi
Tein ite kiljua niin tuli ihan marjamehun makuista kun laitto limemehua ja jotain mehukatti vadelmaa niin ei maistunut mitenkään pahalle ihan sellanen Marjamehu. Kannattaa testata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223071
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922786Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1691775Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2561456- 1101253
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs411088Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 138924
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32914- 43804