Onko mahdollista, että kilju homettuu vanhetessaan? Mulla on vlpoisessa pannuhuoneessa 15 litraa 1,5kk vanhaa kiljua käymisastiassa ja käymisastian ulkopuolelle on tullut mustia homepillkuja.
Astian sisäpuoli on puhdas eikä kilju haise eikä maistu homeelle.
Pientä sakkaantumista pohjavesissä on havaittavissa, mutta se ei ole ainakaan ennen haitannut. Tavara on valmistettu puhtaissa astioissa, sitä on lapottu useaan kertaa, käymisen pysäytys ja kirkastus on tehty kemiaalisin ainein.
Aikaisemmin tehdyissä satseissa ei ole koskaan ennen käynyt näin vaikka valmistustapa on ollut sama. Tosin ei ne ole ehtineet näin kauaa vanheta.
Pitäisikö koko litku vaan kaataa suosiolla pois vai uskaltaisiko sitä nauttia 40% desinfiointiaineen kanssa? Ajatus pois heittämisestä käy pahasti luonteen päälle.
Kiljun
säilyminen?
1
370
Vastaukset
- ulkopinnassa
Mitä sinä höpäjät?
Minulla on viinikellarissa jokaisen pullon ulkopinnassa mustaa ja hometta. Mutta sisällä on ehtaa ainetta ja sisältö vain paranee ajan myötä vaikka home lisääntyykin pinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841