Laila Puustinen

Marrastyttö*

Hei, voisitko kertoa minustakin jotain ja millainen kumppani minulle sopisi? =)

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Rapu

15

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastan vain,

      Sinussa yhdistyy tuli ja vesi. Nousu-rapu, en oikein tunne sellaista, mutta Kuu-Kalat on tuttu. Kuinka mielialasi kulkevat? Olisi tärkein kysymys. Kun Jousimies on liikkeellä jatkuvasti, Kalat ovat haaveilijoita, syntyy ristiriita, samoin Rapu on kotonaan, tunneihminen, mutta huonejako on tärkein asia, missä huoneissa merkit ovat, se merkitsee. Kirjaa ylös herkät mielesi, mielialasi, kuu muuttaa mieltä kaiken aikaa, aamusta iltaan. Romanttisuus voi olla suurta. Haikeaa kaipausta kumppaniin. Pitäisi olla realistinen kumppani, joka ymmärtää tuntteittesi vaihtelut. Kypsä kumppani, jolla voisi olla elämänkokemusta. Arvosta herkkyyttäsi. OTA SIITÄ TYÖKALU! LP.

    • grafiikka, kaunis.

      Kaloja hallitsee Neptunus, haaveita, kauniita kuvia. Mistä saa kauniilla grafiikalla tehdyn kartan? Satsaa se itsellesi, ei paljoa maksa. Miten teet ruokaa, Jousimies ei ole keittiössä viihtyvä, mutta Rapu on, Kalat pitää ruuasta. Luova harrastus, tanssia, kuvien tekoa tai ms. Minulla on toinen osoite : [email protected]. Voisimme käydä keskustelua siellä intiimimmin. Täällä on aina niitä viisaita. Tulosta Helmi-sivulta tähtikartta ja tulkinta. Tosin tulkinta ei ole se, mitä kirjoista tulee. Antaa osviittaa kuitenkin. Keskittyisin tuohon aurinko-merkin ja kuu-merkin ristiriitaan, menoon ja ei menoon, mitä se vaikuttaa mielen syöväreihin? Minä elän vain tunteilla, sen johdosta minulta ei oikein tule sitä järkeä. Äksyiletkö, nousu-Rapuna. Kuu-Kalat laukovat myös mielipiteitään, kun ovat sillä päällä. Haen aina parasta kartalta. Katso kartaasi, kuinka planeetat ovat sioittuneet, se on erityisen tärkeää myös. Jospa mietit nyt näitä. LP.

      • mieleen,

        Kuu-Kalat tasapainottaa aurinko-Jousimiestä. Et siis olekkaan niin menevä, kuin aurinko-Jousimies voi olla. Näin se syntyy, palasista. Mutta, kartan muodon tahtoisin nähdä, planeettojen sijoitukset huoneisiin. Huoneet korostavat, antavat planeetoille erityismerkityksen. LP.


      • Kysyjä----

      • Marrastyttö*
        Kysyjä---- kirjoitti:

        Täällanen löytyi eräällä suomi24 palstalla: [email protected].

        Kiitos korjauksesta. Varmaan ihan silkka painovirhepaholainen. =) Minullakin tuli tuohon yhteen viestiin omaan nimimerkkiini... no mitäpä noista... S-posteissa siinä tosin on eroa. Vielä en ehtinyt postia lähettää.


    • Marratyttö*

      Hyviä pointteja. Minun planeettani ovat painottuneet Jousimieheen ja 6.huoneeseen. Se ei ole ihan helpoin huone...

      Kuu on 11.huoneessa ja totta, Neptunus vaikuttaa sillä tavalla yhdistettynä Nousu Rapuun, että rakastan yli kaiken kaunista ympäristöä ja arvostan kaikkea kaunista. Nousu Ravuthan ovat muutenkin herkkiä ympäristölleen ja Kuu kalat minussa vielä reagoi siihen tunteella. Tunteeni ailahtelevat kyllä ja olen pitänyt päiväkirjaa tai sitten puran mieltäni muuten kirjoittamalla. Jos vaistoan jotain ikävää ympärilläni tai minua ahdistaa jonkun ihmisen seura niin silloin helposti olen äkäinen ja torjuva. Muuten olen kyllä äärimmäisen avoin ja lämmin.

      Mielenkiintoista kyllä, en ole kovin suurta ristiriitaa kokenut Aurinko ja Kuumerkkini välillä. Sen sijaan Aurinko ja Nousumerkki minussa taistelevat. Jousimies on ulospäinsuuntautunut ja rakastaa seikkailua kun taas Rapu jumittaisi vain tutuissa ympyröissä.

      Voin laittaa sinulle sähköpostia, jos haluat jatkaa keskustelua sillä puolella. Voin myös laittaa tarkemmat tietoni jne. mikäli jaksat ja sinulla kiinnostusta riittää perehtyä karttaani paremmin. Mutta tämä näin siis nopeana kommenttina noihin mitä sinulle tuli mieleen. =)

      • paras tuntija?

        Voisin kuvitella, että sinulla on vahva intuitio, jonka avulla selviydyt tilanteesta, kuin tilanteesta, joten jatkaminen on turhaa. LP.


      • Marrastyttö*
        paras tuntija? kirjoitti:

        Voisin kuvitella, että sinulla on vahva intuitio, jonka avulla selviydyt tilanteesta, kuin tilanteesta, joten jatkaminen on turhaa. LP.

        Kyllä olen intuitiivinen, mutta vaikka olisi miten herkkä kartta niin eipä tuokaan tule ihan ilmaiseksi. Kyllä se pitää ensin löytää itsestään ja sitten opetella käyttämään.

        Ok, minä kiitän noista kommenteista tuolla ylempänä. Jos sinulle vielä tulee kartastani jotain mieleen niin voit ihan vapaasti jatkaa tähän. Aurinkoisia loppukesän päiviä sinulle! =)


      • nousu-rapu?
        Marrastyttö* kirjoitti:

        Kyllä olen intuitiivinen, mutta vaikka olisi miten herkkä kartta niin eipä tuokaan tule ihan ilmaiseksi. Kyllä se pitää ensin löytää itsestään ja sitten opetella käyttämään.

        Ok, minä kiitän noista kommenteista tuolla ylempänä. Jos sinulle vielä tulee kartastani jotain mieleen niin voit ihan vapaasti jatkaa tähän. Aurinkoisia loppukesän päiviä sinulle! =)

        Oliko kuu-kalat? Nyt tuli sitä parasta, sinusta ilmoille! Juuri tuollainen on se tunnelataus noista merkeistä. Kuka pysyy tuossa rinnalla? Minulla on tuollainen Turussa, enkä matkusta sinne. Minä olen jo vanha, enkä jää tuleen makaamaan, joten, tulee pian päivä, jona olet taas tasapainossa. Kuu kulkee...


      • Marrastyttö*
        nousu-rapu? kirjoitti:

        Oliko kuu-kalat? Nyt tuli sitä parasta, sinusta ilmoille! Juuri tuollainen on se tunnelataus noista merkeistä. Kuka pysyy tuossa rinnalla? Minulla on tuollainen Turussa, enkä matkusta sinne. Minä olen jo vanha, enkä jää tuleen makaamaan, joten, tulee pian päivä, jona olet taas tasapainossa. Kuu kulkee...

        Kyllä on Kuu Kaloissa ja Nousu Rapu. =)

        LP jos luet näitä vielä niin haluaisin kysyä yhtä asiaa. Nimittäin sanoin tuolla aiemmin, että minulla on Kuu 11.huoneessa. No placiduksella se onkin, mutta kokeilin tehdä karttaani porphyry huonejärjestelmällä ja sillä jaolla Kuu tulikin 10.huoneeseen.

        Nousu Rapuna Kuu on koko karttani hallitsija, joten minua jäi jotenkin mietityttämään tuo. Jos ajatellaan, että Kuu kuvaa sitä mistä haemme turvaa niin minä olen hakenut turvaa kyllä työstä ja ehkä oikeissa olosuhteissa voisin olla todellainen työnarkomaani. Kuitenkin Kuu itsessään on herkässä merkissä, joten mikään kova bisnesmaailma ei minulle sovi. Mutta joka tapauksessa työn kautta haen sellaista turvallisuutta, jota koen että yksityiselämästä ja yksityisistä ihmissuhteista puuttuu. Olenkin aina ihmetellyt tuota 11. huonetta kun en mielestäni ole mitenkään erityisen sosiaalinen sillä tavalla, että kokisin ryhmätoiminnan jotenkin mielekkäänä. Lähinnä sellainen herkkänä ihmisenä vain rasittaa minua. Toki sitten taas 10.huoneen mukaisesti, työn merkeissä olen erittäin mielelläni tekemässä yhteistyötä, jonkin selvän yhteisen tavoitteen eteen.

        Jos nyt tulkitaan tuo Kuu 10.huoneeseen niin tarkoittaako se sitä, että yökartastani huolimatta minun olisi jollain tavalla kuitenkin tarkoitus olla esillä? Ja jos niin millä tavalla?


      • vesiastiasi vyöryy yli.
        Marrastyttö* kirjoitti:

        Kyllä on Kuu Kaloissa ja Nousu Rapu. =)

        LP jos luet näitä vielä niin haluaisin kysyä yhtä asiaa. Nimittäin sanoin tuolla aiemmin, että minulla on Kuu 11.huoneessa. No placiduksella se onkin, mutta kokeilin tehdä karttaani porphyry huonejärjestelmällä ja sillä jaolla Kuu tulikin 10.huoneeseen.

        Nousu Rapuna Kuu on koko karttani hallitsija, joten minua jäi jotenkin mietityttämään tuo. Jos ajatellaan, että Kuu kuvaa sitä mistä haemme turvaa niin minä olen hakenut turvaa kyllä työstä ja ehkä oikeissa olosuhteissa voisin olla todellainen työnarkomaani. Kuitenkin Kuu itsessään on herkässä merkissä, joten mikään kova bisnesmaailma ei minulle sovi. Mutta joka tapauksessa työn kautta haen sellaista turvallisuutta, jota koen että yksityiselämästä ja yksityisistä ihmissuhteista puuttuu. Olenkin aina ihmetellyt tuota 11. huonetta kun en mielestäni ole mitenkään erityisen sosiaalinen sillä tavalla, että kokisin ryhmätoiminnan jotenkin mielekkäänä. Lähinnä sellainen herkkänä ihmisenä vain rasittaa minua. Toki sitten taas 10.huoneen mukaisesti, työn merkeissä olen erittäin mielelläni tekemässä yhteistyötä, jonkin selvän yhteisen tavoitteen eteen.

        Jos nyt tulkitaan tuo Kuu 10.huoneeseen niin tarkoittaako se sitä, että yökartastani huolimatta minun olisi jollain tavalla kuitenkin tarkoitus olla esillä? Ja jos niin millä tavalla?

        Juuri noin. Kun on kertynyt vettä, on tyhjennettävä astia. Ärsyyntyminen yön rauhan häirinnästä. Ja sitten taas yön rauhaan. Noin se menee, aina.


      • Marrastyttö*
        vesiastiasi vyöryy yli. kirjoitti:

        Juuri noin. Kun on kertynyt vettä, on tyhjennettävä astia. Ärsyyntyminen yön rauhan häirinnästä. Ja sitten taas yön rauhaan. Noin se menee, aina.

        Jep, tuo karttani taitaa olla aikamoista tasapainoilua toisaalta tulen innostuksen ja toisaalta veden heijastuksen kanssa. Sekä myös sosiaalisuuden ja yksinäisyyden välillä täytyy koko ajan tunnustella sitä kultaista keskitietä.


      • noin se menee...
        Marrastyttö* kirjoitti:

        Jep, tuo karttani taitaa olla aikamoista tasapainoilua toisaalta tulen innostuksen ja toisaalta veden heijastuksen kanssa. Sekä myös sosiaalisuuden ja yksinäisyyden välillä täytyy koko ajan tunnustella sitä kultaista keskitietä.

        Jokunen nousu- ja kuu-rapu elämässäni, jousimiehiä myös. Kyllä minä otan nousut ja kuut vastaan, ei siinä mitään. Kun minulla on vaikeaa, mietin, kuinka vaikeaa on nousu-Ravulla, Kuu-Ravulla, eikä minulla enää olekkaan vaikeaa. Oma yksinäisyyden ahdistukseni katoaa, kun totean, että minulla on sentäs kyky purkaa nousuja ja laskuja. Jousimies "ystävälle" en enää ole kateellinen, hän ei kykene hoitamaan ahdistuksiaan, näen hänessä entisen minäni.


      • Marrastyttö*
        noin se menee... kirjoitti:

        Jokunen nousu- ja kuu-rapu elämässäni, jousimiehiä myös. Kyllä minä otan nousut ja kuut vastaan, ei siinä mitään. Kun minulla on vaikeaa, mietin, kuinka vaikeaa on nousu-Ravulla, Kuu-Ravulla, eikä minulla enää olekkaan vaikeaa. Oma yksinäisyyden ahdistukseni katoaa, kun totean, että minulla on sentäs kyky purkaa nousuja ja laskuja. Jousimies "ystävälle" en enää ole kateellinen, hän ei kykene hoitamaan ahdistuksiaan, näen hänessä entisen minäni.

        Ei nousu ravullakaan niin vaikeaa ole, jos hyväksyy omat tunteen heilahtelut ja mielialan herkät vaihtelut. Jos yrittää taistella tunteita vastaan niin silloin on kyllä todella vaikeaa.

        jousimiehet ovat olleet kovassa pluto koulussa viimeiset 13 vuotta ja monella on ollut rankkoja kokemuksia ja jousimiehetkin ovat joutuneet katsomaan peiliin. Minulla on aika monta naispuolista jousimies ystävää ja kaikilla meillä on ollut isoja mullistuksia elämässä ja itsetutkiskelua. Minulla Pluto teki vielä tuossa neljä vuotta sitten vaikeaa kulmaa Kuulleni ja se oli rankkaa aikaa, mutta sen jälkeen oikeastaan suunta on ollut eteenpäin koko ajan, vaikka kivikkoista on välillä ollut kulku.


      • ...
        Marrastyttö* kirjoitti:

        Ei nousu ravullakaan niin vaikeaa ole, jos hyväksyy omat tunteen heilahtelut ja mielialan herkät vaihtelut. Jos yrittää taistella tunteita vastaan niin silloin on kyllä todella vaikeaa.

        jousimiehet ovat olleet kovassa pluto koulussa viimeiset 13 vuotta ja monella on ollut rankkoja kokemuksia ja jousimiehetkin ovat joutuneet katsomaan peiliin. Minulla on aika monta naispuolista jousimies ystävää ja kaikilla meillä on ollut isoja mullistuksia elämässä ja itsetutkiskelua. Minulla Pluto teki vielä tuossa neljä vuotta sitten vaikeaa kulmaa Kuulleni ja se oli rankkaa aikaa, mutta sen jälkeen oikeastaan suunta on ollut eteenpäin koko ajan, vaikka kivikkoista on välillä ollut kulku.

        Minä olen yhteydessä noihin Rapu-ihmisiin vain silloin, kun he ensin ottavat minuun yhteyttä. En siis tee minkään sorttista aloitetta sinne suuntaan. Voin paremmin silloin ja terveyteni on parempi silloin.
        Jousimies "ystävä" kuulee jo äänestäni, mitä mieltä olen hänestä.

        Totuudennimessä on sanottava, että minulla on Turussa "ystävä" Kuu-Rapu. Kolmas vuosi alkamassa tässä yhteydessä ja nyt on tapahtunut käänne. Hän on alkanut puhumaan kaikkea muuta, mitä ei ennen ole tullut sielusta ulos. Täydellinen käännös käyttäytymisessä ja minä oikeastaan järkytyin. Olen pitänyt yhteyttä häneen juuri jotta saisin oppia Kuu-Ravussa olemuksesta. Niin, hänellä on nuo viimeiset huoneet täynnä, karttansa nyt jossain, opintojen välissä. Mutta jo tällä kokemuksella, aika psygedeeli-tyyppi. Kuinka syvälle vielä tässä tulen joutumaan, aika näyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe