Sonera ADSL 24/1

Normiako

Ihan ekaksi pyydän anteeksi jos aiheestani löytyy jo keskustelua... Elikkäs, onkos n.15megan latausnopeus ihan normia 24/1megaisella kaistalla? Modeemina on TeleWell-EA501 v3. Kaikki asetukset mielestäni ihan oikein... Onko kyseisen moddun päivitys nostanut nopeuksianne?

5

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyri Väätäinen

Liittymässä 24M/1M ei ole vikaa, jos nopeus on yli 8M/1M.

• yrjokaarle

Niin eikö se sitä ole jos maksaa 24 stä ja saa 8 normaalisti

• Ciccelos coccelos
        yrjokaarle kirjoitti:

Niin eikö se sitä ole jos maksaa 24 stä ja saa 8 normaalisti

Niin, missähän kohtaa sopimuksessa luvataan nopeudeksi tuo 24 megaa? Ihan tarkalleen kyllä mainitaan että nopeus on enemmän kuin 8m ja max. 24m.

Eli maksat ihan siitä mitä olet tilannutkin, eikä ap:n 15 megaa ole ihan surkeasti.

• johtuu asiat
        Ciccelos coccelos kirjoitti:

Niin, missähän kohtaa sopimuksessa luvataan nopeudeksi tuo 24 megaa? Ihan tarkalleen kyllä mainitaan että nopeus on enemmän kuin 8m ja max. 24m.

Eli maksat ihan siitä mitä olet tilannutkin, eikä ap:n 15 megaa ole ihan surkeasti.

Eli asiat johtuu ihan siitä, että esim. kuinka kaukana asut keskuksesta, kuinka hyvät kaapelit, talon sisäiset kaapeloinnit, modeemi.

• Määääää
        johtuu asiat kirjoitti:

Eli asiat johtuu ihan siitä, että esim. kuinka kaukana asut keskuksesta, kuinka hyvät kaapelit, talon sisäiset kaapeloinnit, modeemi.

modedeni vai reititin huoneeni sisäseinässä, johon tietokoneen johto tökätään.
        Siis Sonera vastaa toimituksesta tähän asti, etäisyys keskukseen ja syöttöjohtojen taso kuuluu Soneran vastuulle.
        Muu selittelyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe