Miten saisin ansaittua rahaa nopeasti?

mökkööö

Tiedän ettei tämä liity mitenkään tähän aiheeseen.

Miten saisin ansaittua nopeasi rahaa? Olen alle täysi-ikäinen..

9

973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et

      ole täysi-ikäinen, huomaan että et o,e edes 15 vuotias,
      viisainta olisi viedä kotona roskiksia ja siivoilta, siitä kai saa joskus vähän rahaa.

      viisasta on myös varustautua että saa kivasti rahaa kun sitä oikeesti on täysi-käinen,
      eli opiskelemalla peruskoulussa, aivan kaikki aineet ovat tärkeitä, siinä opii oppimaan ja se on yleissivistävää, jotta ei näytä heti tyhmyyttään.

    • poekaperkule

      Kannattaa mennä mustikkaan saat ihan hyvät hynät sieltä jos on sisua ja sitkeyttä niin olet sopiva henkilö. Kannattaa jo tietää kelle myydä mustikat ennen ku menee poimimaan niitä. Myy vaikka äitelles, mummolles, papalles tai sukulaisille niistä maksetaan ihan hyvin ja sukulaiset on hyvillään.

      Litra hinta on aika korkea 4-8e joskus jopa enemmän.

      10litraa kerää nopsaa hyvistä apajista jossain 2tunnis joten tuntipalkka on mukavakin vielä.

      Tai sitten jos et jaksa persettäsi nostaa niin tätä ei tarvitse tehä ku silloin tällöin ja muutenkin saa taskurahaa helposti kerran kuussa.

      Tämä nettisivusto on hyvä tapa tienata rahaa 20-40e kuussa eikä tarvitse kuin korkeintaan 10minuuttia päivässä tuhlata aikaa tuohon.
      Ideana on, että registeröidyt erilaisille sivustoille ja lataat jotain toolbaareja koneelle ja ei maksa mitään. Rahaa voi saada yli 50e kuukaudessa jos on pankkikortti ja pystyy suorittamaan näitä maksullisiakin tarjouksia. Itse olen tehnyt tätä 2kuukauden ajan ja pieni taskuraha on aina tarpeen, vaikka kyse on vain euroista. Jos kärsit kroonisesta raha pulasta tai tarvitset rahaa, vaikka karkkiin niin liity tästä linkistä kerhoon mukaan.

      http://cashcrate.com/1493597

    • paalua
    • Näin onnistuu
    • NeobuxMember

      No tietysyi nuo Paid To Click(esim. Neobux)mitä edellinen kaveri viestissään mainitsee, ovat yksi vaihtoehto, mutta vaativat kärsivällisyyttä.Itse olen aktiivi käyttäjänä jo toista vuotta kyseisellä sivustolla ja, mikä parasta sivusto on käännetty suomeksi, että suosittelen sitä pikkurahan tienaamiseen.15

    • 87k

      Mikäli olet tyttö, niin ansaitset rahaa helpoiten myymällä vittua nuorille pojille.

      Vitun myynnistä tienaa helpolla 300€ tunnissa, eli samanverran mitä moni täysikäinen viikossa, tekemällä 8 tunnin päivää "oikeissa" töissä.

      Jos olet poika, on asia vähän hankalempi

    • $$$ just sit $$$

      http://www.cashcrate.com/3430072 tämä on laillinen k13 sivusto... jos toimit aktiivisena käyttäjänä sinut palkitaan. itse sain tervetuliaisena dollarin ja nyt minulla on jo 67e

    • dadddAAA
    • Sutenööri

      Täältä saa heti töitä:
      ****

      http://bit.ly/1dW94JN

      *****

      Valitse haluamasi projektit & teet ne aikalimiitistä. Palkkasi maksetaan PayPal
      / Skrill / Swift maksuna, miten haluat. Verot hoidat omantunnon mukaan verottajan verotilipalveluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe