Miten saisin ansaittua rahaa nopeasti?

mökkööö

Tiedän ettei tämä liity mitenkään tähän aiheeseen.

Miten saisin ansaittua nopeasi rahaa? Olen alle täysi-ikäinen..

9

1149

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et

ole täysi-ikäinen, huomaan että et o,e edes 15 vuotias,
      viisainta olisi viedä kotona roskiksia ja siivoilta, siitä kai saa joskus vähän rahaa.

viisasta on myös varustautua että saa kivasti rahaa kun sitä oikeesti on täysi-käinen,
      eli opiskelemalla peruskoulussa, aivan kaikki aineet ovat tärkeitä, siinä opii oppimaan ja se on yleissivistävää, jotta ei näytä heti tyhmyyttään.

• poekaperkule

Kannattaa mennä mustikkaan saat ihan hyvät hynät sieltä jos on sisua ja sitkeyttä niin olet sopiva henkilö. Kannattaa jo tietää kelle myydä mustikat ennen ku menee poimimaan niitä. Myy vaikka äitelles, mummolles, papalles tai sukulaisille niistä maksetaan ihan hyvin ja sukulaiset on hyvillään.

Litra hinta on aika korkea 4-8e joskus jopa enemmän.

10litraa kerää nopsaa hyvistä apajista jossain 2tunnis joten tuntipalkka on mukavakin vielä.

Tai sitten jos et jaksa persettäsi nostaa niin tätä ei tarvitse tehä ku silloin tällöin ja muutenkin saa taskurahaa helposti kerran kuussa.

Tämä nettisivusto on hyvä tapa tienata rahaa 20-40e kuussa eikä tarvitse kuin korkeintaan 10minuuttia päivässä tuhlata aikaa tuohon.
      Ideana on, että registeröidyt erilaisille sivustoille ja lataat jotain toolbaareja koneelle ja ei maksa mitään. Rahaa voi saada yli 50e kuukaudessa jos on pankkikortti ja pystyy suorittamaan näitä maksullisiakin tarjouksia. Itse olen tehnyt tätä 2kuukauden ajan ja pieni taskuraha on aina tarpeen, vaikka kyse on vain euroista. Jos kärsit kroonisesta raha pulasta tai tarvitset rahaa, vaikka karkkiin niin liity tästä linkistä kerhoon mukaan.

http://cashcrate.com/1493597

• paalua
    • Näin onnistuu
    • NeobuxMember

No tietysyi nuo Paid To Click(esim. Neobux)mitä edellinen kaveri viestissään mainitsee, ovat yksi vaihtoehto, mutta vaativat kärsivällisyyttä.Itse olen aktiivi käyttäjänä jo toista vuotta kyseisellä sivustolla ja, mikä parasta sivusto on käännetty suomeksi, että suosittelen sitä pikkurahan tienaamiseen.15

• 87k

Mikäli olet tyttö, niin ansaitset rahaa helpoiten myymällä vittua nuorille pojille.

Vitun myynnistä tienaa helpolla 300€ tunnissa, eli samanverran mitä moni täysikäinen viikossa, tekemällä 8 tunnin päivää "oikeissa" töissä.

Jos olet poika, on asia vähän hankalempi

• $$$ just sit $$$

http://www.cashcrate.com/3430072 tämä on laillinen k13 sivusto... jos toimit aktiivisena käyttäjänä sinut palkitaan. itse sain tervetuliaisena dollarin ja nyt minulla on jo 67e

• dadddAAA
    • Sutenööri

Täältä saa heti töitä:

http://bit.ly/1dW94JN

Valitse haluamasi projektit & teet ne aikalimiitistä. Palkkasi maksetaan PayPal
      / Skrill / Swift maksuna, miten haluat. Verot hoidat omantunnon mukaan verottajan verotilipalveluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1730
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      44
      1237
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      980
    4. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      903
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      172
      829
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      780
    7. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      713
    8. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      699
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      14
      672
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      40
      626
    Aihe