Nyt on pakko kysyy. Miten pisamista pääsee eroon ??? Tiedän ! Kaikki kenellä niitä ei oo, niin sanoo että ne on söpöi ja ihanii, mutta mä vihaan niitä !!! Mun mielestä kasvoni näyttävät likaisilta ja sairailta kun on pisamii :( Miten pääsen niistä eroon ??? Mikä on halvin keino ??? Oon poika....
Kiitti sille ketä voi neuvoo :)
Pisamat pois
1
586
Vastaukset
- apua ongelmaan
Pisamien ehkäisy tulisi aloittaa jo varhain keväällä ensimmäisten auringonsäteiden ilmestyttyä. On paljonkin erilaisia hoitotuotteita jotka vaalentavat pisamia mutta yksi hyvä ehkäisykeino on käyttää riittävää aurinkosuojaa kasvoilla suojakerroin 30-50, eli täyssuoja pisama-alueella heti kevätauringon ilmestyttyä. Kosmetologeilta, apteekeista ja myös hyvin varustetuista tavaratalojen kemikaaliosastoilta saa hoitotuotteita pisamien vaalentamiseen. Esim. Detrian Arbutin on saatavilla helposti. Senkin käyttö kyllä olisi aloitettava jo tarpeeksi ajoissa keväällä, koska auringossa pisamat tummuvat huomattavasti ja käyttöä suositellaan läpi vuoden parhaan tuloksen saavuttamiseksi. Ihotautilääkäreiltä saa myöskin reseptin vaalentavaan voiteeseen jos pisamasi haittaavat sinua kovin kovasti, eivätkä nuo voiteet ole hinnaltaankaan kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063