Mä en tajua peliriippuvaisia. En vaan tajua. Siis niitä jotka todella ei pysty loppettamaan!
Käsittämätöntä. Te ITSE ne rahat niihin typeriin koneisiin laitatte!
Pelaan itsekkin, harvoin. Saatan vaikka kaljalla käydessäni laittaa viis euroa koneeseen ja pelailla ajan kulukseni, mutta tosiaan menee vaan tuo suurin piirtein viitonen, siis kuukaudessa ja maksimissaan.
Mikä voima teitä pakottaa laittamaan rahanne sinne koneisiin?
Koska tajutkaa jo, kukaan ei ole koskaan RIKASTUNUT pelikoneita (pokeria, hedelmäpeliä) pelaamalla. Ei kukaan. Et myöskään sinä tule onnistumaan siinä.
Joten älä enää laita niitä rahojasi sinne koneeseen. Kävelet vaan sen koneen ohi. Siinä se. Sinä päätät.
Ja jos päätät laittaa, niin älä tule tänne itkemään kun kone vei rahat. Koska sä ne rahat sinne laitoit.
Mä en tajua
6
526
Vastaukset
- pläyer
älä puhu asiasta mistä et tiedä/ole kokemusta.
Riippuvaiset saa pelistä ihän vääriä kästyksiä, että kone muka antaa voittoja senmukaan miten sinne on rahaa tungettu. Oikeastihan ray:n pelit ovat täysin satunnaisia ja edelisestä arvonnasta riippumattomia. Vähemmän pelannut voi siis olla oikeassa kuten otsikon aloittaja onkin.
Pelit ovat vaan laskettu niin, että kun tarpeeksi pitkään pelaa häviää varmasti. Eli voittokerroin pienempi kuin sen todenäköisyys. Tällöin arvontaa voidaan täysin huoletta pyörittää satunnaisesti.
50€ Päävoittokin on niin pieni, että peleistä ei voi mitenkään voittaa jatkuvalla pelaamisella. Eli laskekaapa JOKASELTA pelipäivältä voitot ja tappoit. Niin varmasti menee miinukselle
- tajunnut_
Ennen kuin jäin itse koukkuun. Olen alkanut nyt ymmärtämään tämän peliriippuvuuden myötä mm.alkoholisteja, jotka eivät voi olla juomatta
- pelailua
Helpoin olisi jos pelikoneet poistettaisiin tai ei olisi kolikoita/seteleitä ikinä mukana. Mutta sitä ei tule tapahtumaan, pian pelataan jopa suoraan tililtä.
En itsekään tiedä miksi pelaan, joskus kiilii se että saisipa tällä 20 eurolla 100en voitot, mutta yleensä se menee ja toinenkin 20e jne. - erizkah
Kuulostat ihan jehovantodistajalta! " Usko Jeesukseen, äläkä pelaa pelikoneilla". Turpa kiinni asiasta, josta ei oo mtn kokemusta....mee jeesustelemaan muualle, kiitos.
- Jokerr
Pelaamisen kuuluu olla hauskaa. Jos rahaa menee liikaa, niin asiat ei hyvin mene.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317104Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442927- 452386
- 1042313
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382081- 951568
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151433Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71384Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3931370