Mä en tajua

peliriippuvaisia

Mä en tajua peliriippuvaisia. En vaan tajua. Siis niitä jotka todella ei pysty loppettamaan!

Käsittämätöntä. Te ITSE ne rahat niihin typeriin koneisiin laitatte!

Pelaan itsekkin, harvoin. Saatan vaikka kaljalla käydessäni laittaa viis euroa koneeseen ja pelailla ajan kulukseni, mutta tosiaan menee vaan tuo suurin piirtein viitonen, siis kuukaudessa ja maksimissaan.

Mikä voima teitä pakottaa laittamaan rahanne sinne koneisiin?

Koska tajutkaa jo, kukaan ei ole koskaan RIKASTUNUT pelikoneita (pokeria, hedelmäpeliä) pelaamalla. Ei kukaan. Et myöskään sinä tule onnistumaan siinä.

Joten älä enää laita niitä rahojasi sinne koneeseen. Kävelet vaan sen koneen ohi. Siinä se. Sinä päätät.

Ja jos päätät laittaa, niin älä tule tänne itkemään kun kone vei rahat. Koska sä ne rahat sinne laitoit.

6

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pläyer

älä puhu asiasta mistä et tiedä/ole kokemusta.

• Riippuvaiset saa pelistä ihän vääriä kästyksiä, että kone muka antaa voittoja senmukaan miten sinne on rahaa tungettu. Oikeastihan ray:n pelit ovat täysin satunnaisia ja edelisestä arvonnasta riippumattomia. Vähemmän pelannut voi siis olla oikeassa kuten otsikon aloittaja onkin.

Pelit ovat vaan laskettu niin, että kun tarpeeksi pitkään pelaa häviää varmasti. Eli voittokerroin pienempi kuin sen todenäköisyys. Tällöin arvontaa voidaan täysin huoletta pyörittää satunnaisesti.

50€ Päävoittokin on niin pieni, että peleistä ei voi mitenkään voittaa jatkuvalla pelaamisella. Eli laskekaapa JOKASELTA pelipäivältä voitot ja tappoit. Niin varmasti menee miinukselle

• tajunnut_

Ennen kuin jäin itse koukkuun. Olen alkanut nyt ymmärtämään tämän peliriippuvuuden myötä mm.alkoholisteja, jotka eivät voi olla juomatta

• pelailua

Helpoin olisi jos pelikoneet poistettaisiin tai ei olisi kolikoita/seteleitä ikinä mukana. Mutta sitä ei tule tapahtumaan, pian pelataan jopa suoraan tililtä.

En itsekään tiedä miksi pelaan, joskus kiilii se että saisipa tällä 20 eurolla 100en voitot, mutta yleensä se menee ja toinenkin 20e jne.

• erizkah

Kuulostat ihan jehovantodistajalta! " Usko Jeesukseen, äläkä pelaa pelikoneilla". Turpa kiinni asiasta, josta ei oo mtn kokemusta....mee jeesustelemaan muualle, kiitos.

• Jokerr

Pelaamisen kuuluu olla hauskaa. Jos rahaa menee liikaa, niin asiat ei hyvin mene.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18