Keski-iässä ollaan mutta vasta maanantaina sattui tämmöinen tilanne..
Olin keskellä päivää yksin kotona maaten sohvalla lomailijan krapuloissani ja kiihottuneena myös muista syistä, joilla ei tässä ole väliä. Yritin lopettaa ne ajatukset, ei onnistunut. Laitoin yhden sormen vain vähän vähän "hollille" ja se riitti, n. puolessa minuutissa sain kokovartalo-orgasmin, elämäni ensimmäisen naisen ejakulaation ym. kivaa.
Mutta kivuutta rupesi olemaan liikaa. En ollut ajanottokunnossa enkä laskukykyinen, mutta oikeasti niitä emätinkouristeluja oli useita kymmeniä. Näkökyky rupesi lähtemään, jossain vaiheessa se orkku sitten vihdoin loppui eikä olo ollut mitenkään parhain (henkisesti).
Kysymys naisille: onko kenelläkään muulla ollut seuraavana päivänä emätin- ja kohtulihakset kipeät ilman että niissä on ollut sisällä mitään elintä tai esinettä/apuvälinettä? Tämä ei ole niitä aiheita, joista voisin kysyä mieheltäni ja tyttökaverinikin voisivat alkaa ihmetellä tai kadehtia - mutta voin kertoa ettei tässä ole mitään kadehdittavaa! Nyt pari päivää myöhemmin lihaksia yhä pakottaa.
Kipeytyykö muilla sisäsynnytinten lihakset?
Nainen 38
1
382
Vastaukset
ja useita emätin kouristuksia saan usein,kun hyväilen sormella,dildolla tai muulla sopivalla esineellä ja samalla hieron glitorista sähköhammasharjalla,kouristuksia saan 10-12 aina kerralla.Minulla ei kyllä kipeydy paikat kuten sinulla,alavatsa voi hieman nipistellä seuraavana päivänä.Mutta olo on ihanan virkeä ja rentoutunut.tällaisia orkkuja en kuitenkaan saa itse yhdynnässä kovin usein,mutta nautittavaa seksiä saan kyllä silloin tällöin
t.tituliini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262202
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282116- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181482- 241126
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853