Kipeytyykö muilla sisäsynnytinten lihakset?

Nainen 38

Keski-iässä ollaan mutta vasta maanantaina sattui tämmöinen tilanne..

Olin keskellä päivää yksin kotona maaten sohvalla lomailijan krapuloissani ja kiihottuneena myös muista syistä, joilla ei tässä ole väliä. Yritin lopettaa ne ajatukset, ei onnistunut. Laitoin yhden sormen vain vähän vähän "hollille" ja se riitti, n. puolessa minuutissa sain kokovartalo-orgasmin, elämäni ensimmäisen naisen ejakulaation ym. kivaa.

Mutta kivuutta rupesi olemaan liikaa. En ollut ajanottokunnossa enkä laskukykyinen, mutta oikeasti niitä emätinkouristeluja oli useita kymmeniä. Näkökyky rupesi lähtemään, jossain vaiheessa se orkku sitten vihdoin loppui eikä olo ollut mitenkään parhain (henkisesti).

Kysymys naisille: onko kenelläkään muulla ollut seuraavana päivänä emätin- ja kohtulihakset kipeät ilman että niissä on ollut sisällä mitään elintä tai esinettä/apuvälinettä? Tämä ei ole niitä aiheita, joista voisin kysyä mieheltäni ja tyttökaverinikin voisivat alkaa ihmetellä tai kadehtia - mutta voin kertoa ettei tässä ole mitään kadehdittavaa! Nyt pari päivää myöhemmin lihaksia yhä pakottaa.

1

410

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja useita emätin kouristuksia saan usein,kun hyväilen sormella,dildolla tai muulla sopivalla esineellä ja samalla hieron glitorista sähköhammasharjalla,kouristuksia saan 10-12 aina kerralla.Minulla ei kyllä kipeydy paikat kuten sinulla,alavatsa voi hieman nipistellä seuraavana päivänä.Mutta olo on ihanan virkeä ja rentoutunut.tällaisia orkkuja en kuitenkaan saa itse yhdynnässä kovin usein,mutta nautittavaa seksiä saan kyllä silloin tällöin
      t.tituliini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1248
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      985
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      75
      653
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    9. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      409
    Aihe