mutasarjaan, eh, eh, eh, eh, eh.
Heki tippuu
4
135
Vastaukset
- SavoRULES
naistensarjaan. Eivät pärjää sielläkkään
- RAVistin
Tippunut teinityttojen rullakiekkosarjaan ja HeinolaBoy pudotti multa kalsarit, järsien ja vääntäen lestasta irti nastahampaillaan finnin joka heilui itsekseen, koska siinä oli elohiiri !
- SavoRULES
RAVistin kirjoitti:
Tippunut teinityttojen rullakiekkosarjaan ja HeinolaBoy pudotti multa kalsarit, järsien ja vääntäen lestasta irti nastahampaillaan finnin joka heilui itsekseen, koska siinä oli elohiiri !
ei kukaan naikkonen mua huoli, olenhan ruma ja pieni. Navetan ylisillä mulla on oma Jallun lukemispaikka ja teen mä muutakin siellä talouspaperiin. Ensi kaudella pesen jälleen SaPKon pelaajien alasuojat. Niitä on kiva nuuskia, saan kiksejä samalla.
- RAVistin
SavoRULES kirjoitti:
ei kukaan naikkonen mua huoli, olenhan ruma ja pieni. Navetan ylisillä mulla on oma Jallun lukemispaikka ja teen mä muutakin siellä talouspaperiin. Ensi kaudella pesen jälleen SaPKon pelaajien alasuojat. Niitä on kiva nuuskia, saan kiksejä samalla.
Ei huolinut kukaan, ei edes sosiaalihuollosta tilatut kasvattivanhemmat kun haisin 3 senttiä orastavan rasvanöyhtä kerroksen kovettamana henkisesti lahjattomassa minibykmi kehossani, kasvattivanhempien pyörtyessä päästessä näköetäisyylle härskiintynyttä ruhoani.
Siksi joudun asumaan Heinolan kaatiksella ojarummussa ja nuoleskelemaan SavoRULESin tuomia tonnikalapurkin rasvoja tölkin pohjalta, tinalla valkaistuneella rarvafinnikielelläni.
Leikkikaluna minulla on täällä rummussa vinkuva kumihiiri ja Ladan kampiakseli. Kumihiiren sain yhteislahjana 60v päivänä Seurakunnalta ja Kelalta, kun olin nauttinut jo kunnioitettavan 59v ja 11kk pääeläkettä ja Kunnanelätin sosiaaliavustusta. Vaipparahan Sossu perui, kun sai selville että käytän kestovaippaa.
Täällä rummussa vedän henkeeni ja nuuskutan kumihiiren perää, jota olen uittanut tienvarressa olevan yleisvessan eritesäiliössä. Hajuaistinikin on niin terävöitymyt, että tunnen olevani Heinolan poliisiikoira ja nimeni on Pökäle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440