Meille tulee perjantaina illanviettoon ystävä joka ei hirveästi "juopottele" = ts. ei juo ainakaan humalahakuisesti mutta pientä lämmikettä kyllä ottaa. Ja hän tykkää pääasiassa mansikkalikööristä, joskus saattaa yhden siiderin tai karpalolonkeron ottaa. Kertokaapa mikä olis hyvä ja hyvänmakuinenkin tuon mansikkaliköörin kanssa. Vähän, ihan vähän saa kirkastakin olla tarvittaessa. Haluaisin tarjota hyvää harvinaiselle vieraalle:) Itse ymmärrän lilööreistä yhtä paljon kuin pässi tähdistä.
Mansikkaliköörin sekaan?
3
8235
Vastaukset
- kkk.k
menee ihan sellasenaan, mutta jos tahdot voit "jatkaa" sitä kivennäisvedellä, jos haluat että pysyy makeana käytä jatkeena spriteä tms.
Kuohuviinikin käy jatkeeksi, mutta voi olla ettei kaveris tykkää, siitä kun jää väkisinkin sellasta "viinanmakua" - no ehkä menee jos siiderikin kelpaa.- Piimää!!
toimii yllättävän hyvin.maistuu aivan jugurtille.
- ap
Piimää!! kirjoitti:
toimii yllättävän hyvin.maistuu aivan jugurtille.
Kivoja vinkkejä tuli, pitänee kokeilla kaikkia;). Tarkoitus on todella vähän jatkaa juomaa, tehdä siitä vähintään yhtä "pitkä" kuin oma olutlasillinen. Samaan tahtiin ystävän kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810