Hei!
Etsin iloista ja määrätietoista ihmistä osakkaaksi virtuaali talliini, jota olen aloitellut jo pitkän aikaa, mutten ole vieläkään saanut valmiiksi.
Saisit olla yli 12 vuotias ja olisi hyvä jos tietäisit jotain virtuaali polleista. :)
http://kazenostable.suntuubi.com/admin/?cat=1 tässä on talli josta saisit puolet ja jonka toimintaa sitten suunnittelisimme yhdessä!
Haluatko puolet tallista suntuubissa?
4
201
Vastaukset
- kizu-89
piirretty talli on muuten kyseessä
- Helmi.T
Niin, minä voisin ruveta ylläpitämään talliasi kanssasi. Lähetän sinulle sähköpostia.
- Helmi.T
Helmi.T kirjoitti:
Niin, minä voisin ruveta ylläpitämään talliasi kanssasi. Lähetän sinulle sähköpostia.
Juups, siis en sittenkään!! Päätin juuri etten haluakkaan. Siihen on lukemattomia syitä!
- -Jonsku
Moips !!
Olen itsekkin hakenut tuollaista ihmistä .Olen 13vuotias ja osaan piirtää käsityöllä hyviä hevosia .Paintila jotain pientä piiperrystä =( !!Olen harrastanut v-mailmaa noin 1-2 vuotta ja olen nopea oppimaan ,jos sinulla olisi sähköposti olisi hyvä !!Lisää tietoa saat minusta jos meilailet tähän osoitteeseen :
[email protected]
Tai sitten vastaat tähän viestin .Toivottavasti meilaat !!
-Jonsku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921