Hei!
Etsin iloista ja määrätietoista ihmistä osakkaaksi virtuaali talliini, jota olen aloitellut jo pitkän aikaa, mutten ole vieläkään saanut valmiiksi.
Saisit olla yli 12 vuotias ja olisi hyvä jos tietäisit jotain virtuaali polleista. :)
http://kazenostable.suntuubi.com/admin/?cat=1 tässä on talli josta saisit puolet ja jonka toimintaa sitten suunnittelisimme yhdessä!
Haluatko puolet tallista suntuubissa?
4
179
Vastaukset
- kizu-89
piirretty talli on muuten kyseessä
- Helmi.T
Niin, minä voisin ruveta ylläpitämään talliasi kanssasi. Lähetän sinulle sähköpostia.
- Helmi.T
Helmi.T kirjoitti:
Niin, minä voisin ruveta ylläpitämään talliasi kanssasi. Lähetän sinulle sähköpostia.
Juups, siis en sittenkään!! Päätin juuri etten haluakkaan. Siihen on lukemattomia syitä!
- -Jonsku
Moips !!
Olen itsekkin hakenut tuollaista ihmistä .Olen 13vuotias ja osaan piirtää käsityöllä hyviä hevosia .Paintila jotain pientä piiperrystä =( !!Olen harrastanut v-mailmaa noin 1-2 vuotta ja olen nopea oppimaan ,jos sinulla olisi sähköposti olisi hyvä !!Lisää tietoa saat minusta jos meilailet tähän osoitteeseen :
[email protected]
Tai sitten vastaat tähän viestin .Toivottavasti meilaat !!
-Jonsku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405421Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1312256- 1461790
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko811541Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181482Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191424Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711247
- 401199
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198