Heippa!
Voisitko kertoa hiukan sopivista mies- ja työkuvioista...
Kartan perusteella jossa on;
aurinko; leijona
nouseva; jousimies
kuu ; jousimies
merkurius; leijona
venus; rapu
Kiitoksia...jos vaivaudut ; )
Laila Puustinen
3
603
Vastaukset
- ...
Olet sitä uutta sukupolvea, josta Markku Manninen kirjoittaa, että teillä on jo viisaus mukananne, edelliseen sukupolveen verrattuna. Olet vahvasti esillä oleva. Mielestäni se riittää! Hauskaa. Otatko esilläolijan työn, näyttelijä. Kuinka ilmaiset tunteitasi, kun on sitä ujoitta Venuksessa. Älkää aina kysykö miehistä, he ovat vaikeita, alfa-uroksia. Jousimies-nainen on herkkä, ja minua huvittaa se piirre, kun hän on niin kovin pärjäävä ja sittenkin herkkyyttä täynnä. Sinun tulisi olla esillä, mutta missä? Jousimies viihtyy eräpaikoilla, eräopas on liian suppea paikka sinulle. Kaikki tiedämme, että vain koko kartta kertoo enemmän. Kukaan ei tiedä kenenkään kasvuolosuhteita. Minä olen sitä mieltä, että ensimmäiset vuodet määräävät, mitä meistä tulee. Jos ensimmäiset vuotesi olivat kasvuasi tukevat, toteutat tuota iloista esilläoloa täysin rinnoin, ja minä toivon myös niin. Miehen löydät vain kohtaamalla hänet, emme tiedä hänenkään kasvuolosuhteita. Mitäs, jos antaisit tuota iloa ja oloa jollekkin ujolle tyypille, Kuu-Ravussa-miehelle, Kal-mies, he saavat sinusta vauhtia. Kohtalosi tulee vastaa, sitten, kun tunnet niin. En osaa astrologiaa, harrastan vain ja olen terapeutin kaulutksen käynyt, kiinalainen korva intohimoni. LP.
- anteeksi.
Harrastan astrologiaa, mutta terapeutin silmin, kiinalainen lääketiede on mielessä usein ja kasvuolosuhteet ihmisellä, koska aivojen toiminta on myös mielenkiinnon asioitani. Dopamiinin läsnäolo, oksitosiinintuotanto. Niillä me naiset elämme ja saamme itsemme kukoistamaan. Eikun uimaan, saunaan, kosketusta paljon paljon. Ja loistamme.
- ...
Astrologiassa ollut kahden ihmisen yhteensopivuuskartanteko : Aurinko ja Kuu merkit samat luovat sielunkumppanit. Itse en usko tuohon, mutta tietona sinulle. Minä uskon harrastusten ollessa samoja ja kenties työn, tuovan miehen ja naisen löytämään toisensa. Aurinko-Leijona, etsi itsellesi mies Kuu-Leijona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992