Laila Puustinen

tyttö 82

Heippa!

Voisitko kertoa hiukan sopivista mies- ja työkuvioista...
Kartan perusteella jossa on;

aurinko; leijona
nouseva; jousimies
kuu ; jousimies
merkurius; leijona
venus; rapu

Kiitoksia...jos vaivaudut ; )

3

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olet sitä uutta sukupolvea, josta Markku Manninen kirjoittaa, että teillä on jo viisaus mukananne, edelliseen sukupolveen verrattuna. Olet vahvasti esillä oleva. Mielestäni se riittää! Hauskaa. Otatko esilläolijan työn, näyttelijä. Kuinka ilmaiset tunteitasi, kun on sitä ujoitta Venuksessa. Älkää aina kysykö miehistä, he ovat vaikeita, alfa-uroksia. Jousimies-nainen on herkkä, ja minua huvittaa se piirre, kun hän on niin kovin pärjäävä ja sittenkin herkkyyttä täynnä. Sinun tulisi olla esillä, mutta missä? Jousimies viihtyy eräpaikoilla, eräopas on liian suppea paikka sinulle. Kaikki tiedämme, että vain koko kartta kertoo enemmän. Kukaan ei tiedä kenenkään kasvuolosuhteita. Minä olen sitä mieltä, että ensimmäiset vuodet määräävät, mitä meistä tulee. Jos ensimmäiset vuotesi olivat kasvuasi tukevat, toteutat tuota iloista esilläoloa täysin rinnoin, ja minä toivon myös niin. Miehen löydät vain kohtaamalla hänet, emme tiedä hänenkään kasvuolosuhteita. Mitäs, jos antaisit tuota iloa ja oloa jollekkin ujolle tyypille, Kuu-Ravussa-miehelle, Kal-mies, he saavat sinusta vauhtia. Kohtalosi tulee vastaa, sitten, kun tunnet niin. En osaa astrologiaa, harrastan vain ja olen terapeutin kaulutksen käynyt, kiinalainen korva intohimoni. LP.

• anteeksi.

Harrastan astrologiaa, mutta terapeutin silmin, kiinalainen lääketiede on mielessä usein ja kasvuolosuhteet ihmisellä, koska aivojen toiminta on myös mielenkiinnon asioitani. Dopamiinin läsnäolo, oksitosiinintuotanto. Niillä me naiset elämme ja saamme itsemme kukoistamaan. Eikun uimaan, saunaan, kosketusta paljon paljon. Ja loistamme.

• ...

Astrologiassa ollut kahden ihmisen yhteensopivuuskartanteko : Aurinko ja Kuu merkit samat luovat sielunkumppanit. Itse en usko tuohon, mutta tietona sinulle. Minä uskon harrastusten ollessa samoja ja kenties työn, tuovan miehen ja naisen löytämään toisensa. Aurinko-Leijona, etsi itsellesi mies Kuu-Leijona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2748
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1852
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1739
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1705
    5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1653
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1633
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1440
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1235
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1178
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1137
    Aihe