Muutimme kesäkuussa uuteen taloon johon tuli poreamme.
Vaimo vastusteli ostoa mutta suostui kuitenki että hankitaan. tuumi että hän ei jaksa kuitenkaan lilliä siellä.
Lapset (3kpl) on tykänny siitä ja siinä pitäisi olla vettä joka ilta....
Noo muistan ekakerran kun saunoimme ja kylvimme niin mulla meni saunaan tulo jostain syystä pitkäksi(JÄRJESTELIN JOTAIN TAVAROITA..) että vaimo ja lapset olivat saunoneet ja lilluneet vedessä jo hyvän tovin. vaimo pisti lapset heti toiselle puolelle kun tulin saunaan. menin itse suihkun jälkeen rauhassa saunaan mutta katselin siinä vaimoa lasioven läpi että ompa sillä onnellinen ilme....kun menin itse ammeeseen vaimo kävi kaluuni heti kiinni. itse en heti päässyt edes mukaan kun vaimo oli niin kiihkeä...(loput sensuroitu)
No seuraavana päivänä vaimo lämmitti itse saunan jota se ei ole tehnyt koskaan (9 vuotta) aijemmin.
Vaimo sanoi lapsille että tänään on sitten "aikuisten sauna" tiesin heti mitä se merkitsi.... sama juttu toistu kun itse tykkään olla pitempään saunassa vaimo meni ammeeseen ja lillui sillä ja ilme muuttui sellaiseksi että tiesin että nyt tuntuu hyvältä.... mutta miten... mietin että tyydyttääkö hän itseään mutta ei koska kädet on ammeen reunalla.
Menin ammeeseen ja laitoin käden suoraan hänen vakoon.VAKOON TULI MYÖS SUORAAN ILMAPOHJAN ILMA/VESISUIHKU. Kysyin vaimolta että ilmeisesti tuntuu suihku hyvältä. vastaus oli että "taivaaliselta Tule rakas sisääni...."
Viikon päästä vaimo sanoi että amme parasta mitä talossa on.
Olemme rakastelleet melkein joka saunakerta ja saunomisaikamme on venähtänyt aijemmasta 30..40minutista 70...100min.
muuton jälkeen olemme rakstelleet keskimäärin kerran päivässä, monesti saunapäivinä kahdesti...
En olisi koskaan voinut edes kuvitella miten joku poreamme voi vaikuttaa noin kokonaisvaltaisesti seksielämään
Amme
Riittävän iso tasapohjainen.
Muoto pyöreä tai kulma vettä 350l tai enemmän...
ilmapohja isoilla suutimilla. reikiä 20..30 uskon että yli 100 reikäiset ei toimi noin hyvin.
poreamme kokemus.
pena
1
4088
Vastaukset
- tanja-79
Joo, toi on aika jännä juttu, mutta totta. Poreamme on meidänkin seksiä lisännyt. Seksiä kuitenki harrastetaan muutenki paljon. Se syventää parisuhdetta ja eipähän ole tarvetta epäillä et toinen käy vieraissa, ku muutenki seksi-elämä luistaa! ONNEA VAAN TEILLE! Uudelle talolle, lapsille, ja parisuhteelleenne ja tietysti poreammeen suhteen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632830Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232162- 691715
- 1441507
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1861455Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211