Muutimme kesäkuussa uuteen taloon johon tuli poreamme.
Vaimo vastusteli ostoa mutta suostui kuitenki että hankitaan. tuumi että hän ei jaksa kuitenkaan lilliä siellä.
Lapset (3kpl) on tykänny siitä ja siinä pitäisi olla vettä joka ilta....
Noo muistan ekakerran kun saunoimme ja kylvimme niin mulla meni saunaan tulo jostain syystä pitkäksi(JÄRJESTELIN JOTAIN TAVAROITA..) että vaimo ja lapset olivat saunoneet ja lilluneet vedessä jo hyvän tovin. vaimo pisti lapset heti toiselle puolelle kun tulin saunaan. menin itse suihkun jälkeen rauhassa saunaan mutta katselin siinä vaimoa lasioven läpi että ompa sillä onnellinen ilme....kun menin itse ammeeseen vaimo kävi kaluuni heti kiinni. itse en heti päässyt edes mukaan kun vaimo oli niin kiihkeä...(loput sensuroitu)
No seuraavana päivänä vaimo lämmitti itse saunan jota se ei ole tehnyt koskaan (9 vuotta) aijemmin.
Vaimo sanoi lapsille että tänään on sitten "aikuisten sauna" tiesin heti mitä se merkitsi.... sama juttu toistu kun itse tykkään olla pitempään saunassa vaimo meni ammeeseen ja lillui sillä ja ilme muuttui sellaiseksi että tiesin että nyt tuntuu hyvältä.... mutta miten... mietin että tyydyttääkö hän itseään mutta ei koska kädet on ammeen reunalla.
Menin ammeeseen ja laitoin käden suoraan hänen vakoon.VAKOON TULI MYÖS SUORAAN ILMAPOHJAN ILMA/VESISUIHKU. Kysyin vaimolta että ilmeisesti tuntuu suihku hyvältä. vastaus oli että "taivaaliselta Tule rakas sisääni...."
Viikon päästä vaimo sanoi että amme parasta mitä talossa on.
Olemme rakastelleet melkein joka saunakerta ja saunomisaikamme on venähtänyt aijemmasta 30..40minutista 70...100min.
muuton jälkeen olemme rakstelleet keskimäärin kerran päivässä, monesti saunapäivinä kahdesti...
En olisi koskaan voinut edes kuvitella miten joku poreamme voi vaikuttaa noin kokonaisvaltaisesti seksielämään
Amme
Riittävän iso tasapohjainen.
Muoto pyöreä tai kulma vettä 350l tai enemmän...
ilmapohja isoilla suutimilla. reikiä 20..30 uskon että yli 100 reikäiset ei toimi noin hyvin.
poreamme kokemus.
pena
1
4170
Vastaukset
- tanja-79
Joo, toi on aika jännä juttu, mutta totta. Poreamme on meidänkin seksiä lisännyt. Seksiä kuitenki harrastetaan muutenki paljon. Se syventää parisuhdetta ja eipähän ole tarvetta epäillä et toinen käy vieraissa, ku muutenki seksi-elämä luistaa! ONNEA VAAN TEILLE! Uudelle talolle, lapsille, ja parisuhteelleenne ja tietysti poreammeen suhteen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1047517Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2357391K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445115Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404809PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154082- 1641777
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91579Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2541435