Hevoseen sekaantuja jäi kiinni rysän päältä
Torstai 30.7.2009 klo 10.17
Miestä syytetään hevoseen sekaantumisesta Etelä-Carolinassa Yhdysvalloissa.
Rodell Vereen tunnusti jo viime vuonna sekaantuneensa samaan hevoseen. Tuolloin hänet tuomittiin oikeudessa ehdolliseen vankeuteen kolmen vuoden koeajalla ja hän päätyi osavaltion seksirikollisten listalle.
Nyt hevosen omistaja Barbara Kenley huomasi taas, että hänen 21-vuotias tammansa Sugar käyttäytyi oudosti ja kärsi infektioista. Hän huomasi myös, että esineitä tallissa oli siirrelty.
- Poliisi vakuutti minulle, että kyseessä ei voi olla sama mies. Minä en voinut uskoa, että tuolla liikuskelee kaksi tyyppiä, jotka tekevät tätä samalle hevoselle, Kenley kertoi uutistoimisto AP:lle.
Kenley vietti useita öitä talleilla, muttei nähnyt mitään. Niinpä hän asensi valvontakamerat. Kun hän sitten katsoi nauhoitusta heinäkuun 19. päivältä, ei hän voinut uskoa silmiään. Kyseessä oli kuin olikin Vereen, jonka Kenley oli vain noin kahdeksan kuukautta sitten yllättänyt nukkumasta tallistaan.
Kun Vereen maanantai-iltana jälleen saapui tallille, Kenley oli odottamassa. Mies pakeni autolleen, mutta Vereen uhkasi häntä haulikolla ja sai hänet pysymään aloillaan, kunnes viranomaiset saapuivat paikalle.
Vereeniä odottaa nyt jopa viiden vuoden vankeustuomio.
STEFAN LEPPÄNEN
[email protected]
Hyvää hoitoa
Jenkeissä tapahtuu
2
356
Vastaukset 2
- takkupesä
hyi perse mitä porukkaa :oo Törkeyden huippu !! Pikkasen epätoivonen tyyppi -.-
- j.mä
tosi älllöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486- 58480