PARAS LOMA IKINÄ!

we<3sunnybeach

Tulimme viikko sitten takaisin ja oli kyllä aivan mahtava reissu! Suosittelemme ehdottomasti kaikille (ainakin nuorille)! Ihana ranta, paljon yöelämää, baareja ja shoppailupaikkoja, ihmiset ovat ystävällisiä ja halpaa on myös! Olimme opiskelijabudjetilla liikenteessä ja rahat riittivät aivan loistavasti, koska ravintoloissa oli niiiiiiiin halpaa. Ravintolassa sai aterian ja juoman n. 5€. (Ainut kallis paikka oli mäkki, ja sielläkin samat hinnat kuin Suomessa...) Baareissa melkein koko ajan happy hour ja yleensä sai 2 yhden hinnalla. Meitä ei yritetty kertaakaan huijata eikä ryöstää vaikka meitä oli matkassa neljän tytön porukka.

Ensi vuonna ehdottomasti uusiksi ja pakko olla 2 viikkoa!!!

12

2528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humangus

      Minullakin on tarkoitus mennä ensi kesänä vuoden tauon jälkeen neljännen kerran. Olen viihtynyt hyvin vaikken ole mikään bilettäjä ja yökukkuja. Hotellin pitää olla vähintään ****.

    • bulgariaaaaa

      SUNNY BEACH ON PARAS!

    • positiivista

      Ihanaa lukea täällä välillä innostuneen positiivisiä kommentteja! Kohta tulee taas joku onneton ja haukkuu lyttyyn kaikki kohteet ja kirjoittajat :(
      Mekin tykättiin SB:sta kovasti. Ei kyllä paras loma ikinä, mutta oikein antoisa, edullinen ja lämmin loma oli. Suosittelen baarihenkisille, mutta en kulttuurinälkäisille.

      • mummi ja pappa

        Terveiset vaan kaikille täältä bulgariasta, toinen viikko aluillaan ja viihdytty on ERIOMAISESTI.
        On ihmisen asenteesta kiinni millaiseksi paikan määrittelee.(sitä saa mitä tilaa)
        Viides kerta bulgariassa ja paljon on pakkoja käyty läpi,ja uudestaan tullan ensivuonna.
        Kaikki on edullista ja ihmiset mukavia,säät on aina ollut aurinkoisia.
        Suosittelen kaiklle,niin lastanlapsetkin tekee.


    • sunnybeachille menossa

      paljonkos teidän opiskelijabudjetti oli? olen itsekin kaveriporukan kera suuntaamassa sinne muutaman viikonpäästä ja budjetti on kovasti mietinnässä..

      • we<3sunnybeach

        No meillä meni noin 300€/henkilö viikossa ja sillä rahalla shoppailimme aika paljon, söimme usein 2 kertaa päivässä ravintolassa ja käytiin bilettämässä. Vähemmälläkin olisi varmaan pärjännyt jos ei ostele paljon :) kaikki on halpaa!


    • sb!

      TODELLAKIN SUNNY BEACHILLE UUDESTAAN! :)

    • qwdegdrh

      Käykää ensin muuallakin ennen kuin kehutte parhaaksi paikaksi.

    • Matkustan

      Me ollaan käyty SB:lla monta kertaa. Me on = minä ja mieheni. Ja ollaan oltu siellä myös poikani kanssa ja poika perheineen. Ollaan tykätty paikasta. Reissataan mieheni kanssa paljon muuallakin.
      Kesäkuussa olin lapseni kanssa viikon SB:llä ja toisenlaisella kokoonpanolla mennään uudestaan elokuussa.
      Me ollaan mieheni kanssa 40v ja lapseni piakkoin 24v. Myös lapsenlapseni on ollut mukanana mainitussa paikassa.

    • Mukavia lomia

      Kyllä paikassa tosiaan viihtyy myös vanhempi väki. Me liki viisikymppinen parikunta olemme käyneet paikassa neljä kertaa, ja varmaan viideskin tulee vielä.
      Yhdessäkään diskossa emme ole käyneet, mutta muuten ravintoloissa kyllä nauttimassa - monivuotiset suosikkimme ruokapaikoista ovat Djanny ja HcAndersen.
      Hotelleissamme (Oasis, Europa, Globus, Trakia Garden) on aina ollut verrattain iso uima-allas, mikä ei ole kaikille lomakohteille ominaista. Esimerkiksi Rodoksella on useita hotelleja, joissa ei ole lainkaan allasta tai se on kovin pieni - tämä ei ollut kannanotto itsessään myös ihanaa lomakohde Rodosta kohtaan vaan toteamus.
      Eri paikoissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Itseämme ärsyttää SB:lla suhteettoman kalliit taksit -verrattuna moniin muihin lomakohteisiin tai yleensäkin SB:n hintatasoon. Mutta taksihan on kuulema mafian omistuksessa SB:lla, joten siinä mielessä asian hankaluuden ymmärtää.

      Pyrimme itse välttämään taksin käyttöä ko. paikassa sekä hinnan mutta joskus myös epäasiallisen kyydin vuoksi. Olemme neuvotelleet joskus kuskin kanssa hinnasta, ja kuski halusi "näyttää" ajotaitonsa "tyhmille" turisteille kaahaamalla reitin siihen malliin, että muistamme ikuisesti kyydin (ja pelon).

      Joka tapauksessa nautinnollisia lomareissuja kaikille.

    • ....................

      Kyllä minä mielummin bulgariaan menen kuin turkkiin. Ei tarvitse tinkiä ja saa rauhassa kävellä ilman että revitään joka kojun luona...

    • ristolankoulu

      Kyllä siellä savi haisi, mutta muuten ok keissi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe