musiikki pätkii

neiti vahinko

Olen tänne ennenkin valittanut samasta aiheesta, mutta saamatta mitään kunnollista vastausta. Edellinen kone oli niin vanha ja epäsopiva Vistan kanssa etten yhtään ihmettele miksi ei jaksanut pyörittää kuin Winampia, mutta nyt mulla on HP Pavilion-läppäri ja sama ongelma jatkuu. iTunesin kanssa toivotonta, Windows Media Playerilla toimii jotenkuten, mutta pätkii silti varsinkin kun kone lataa samalla esim. jotain nettisivua. Äsken koko iTunes jäi jumiin ja ääni nyki koko biisin ajan. Ripattujen levyjen ääni kuulostaa muutenkin oudolta, tosin en tiedä HD Soundin asetuksista mitään.

iTunesilla pitäis saada toimimaan edes jotenkuten, koska omistan iPodin eikä sitä voi kuulemma synkata millään muilla ohjelmilla.

Koneen tietoja:
- HP Pavilion dv6 Notebook PC
- Windows Vista Home Premium 32-bit
- AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-75 2.20 GHz
- RAM 4 Gt

5

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan pitää Vistaa nopeuttaa.. Windows Defender pois päältä, Aero ja muut tehosteet pois päältä, Superfetch pois päältä. Jos koneessa on joku tietoturvaviritys hidastamassa niin käyttelee ilman. Lisäksi kannattaa selain vaihtaa pois Opera 9.64:n tai Firefox 3.5:n ja käyttää mainossuodinta, ettei ne flashanimaatiomainokset hidasta. Tämän lisäksi musiikkisoittimen prosessia voi säätää korkeammalle prioriteetille. Flash Playerin päivitys uusimpaan versioon nopeuttaa myös sitä. Windows Vistahan sinulla kai jo päivitetty SP2:n ?

• neiti vahinko

Piru vie, näyttää olevan vaan SP1 asennettuna. Voisko vika olla siinä?

• neiti vahinko kirjoitti:

Piru vie, näyttää olevan vaan SP1 asennettuna. Voisko vika olla siinä?

"Piru vie, näyttää olevan vaan SP1 asennettuna. Voisko vika olla siinä?"

Ei ole, mutta se SP2 pitää asentaa lähi kuukausien aikana ja se voi parantaa toimivuutta.

• MinäIte.

Minullakin musiikki pätkii jos Avast taustalla scannaa. Yleensä vain silloin jos käytän Windows Media Playeria.

• kauksu

Mulla loppu kun klikkailin resursseista (ctrl alt del) kaikki nämä eManagement, eTray, yms. e-ohjelmat pois. MAHTAVAA :)).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3346
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      336
      2952
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1586
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1374
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1292
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe