Jokohan ensviikolla seiskassa Matin "kommelluksia".
Liian pitkään
liian hiljaista
1
1079
Vastaukset
- De Soto.
Ette te kiittämättömät ymmärrä, mitkä aarteet herra on suonut meille hyvyydessään.Matti on terävä ja älykäs ajattelija,päihittää jopa valtakunnan Fyhrerin,Pekka Siitoimen.Mervi puolestaan on oikein herttainen mosoposki tytteli,joka eräässä tallennepätkässä oli levittänyt mutaa naamaansa,ja puhui hassusti.Varmaan naapurin lasten iloksi.Entä Johanna Tukiainen?Säihkyvä kaunotar joka ei ole suostunut amerikkalaisen törkylehden iljettäviin kuviin.Nämä kolme ovat esimerkillisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241813- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112968- 83964
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 21622
- 48617