Hei,
Olen kuullut huonoja juttuja Eskonkujasta asuinalueena, mutta kertokaapas nyt millaista siellä oikeasti on? Millaisia ovat nuo asunnot (1980 luvulla rakennettuja) ja millainen on sijainti keskustaa ajatellen?
Eskonkuja 1-3
11
1630
Vastaukset
- on yhtä
suurta suonlaitaa , eskonkuja tai askonkuja, yhtä pieleen menee, muuta ihmisten ilmoille, pois hoopolasta , niin kauan jua kauas kuin voit
- on aivan
kivoi paikkoi ja kaikkee lähell.
- täällä eletään
keskelllä Ei Mitään
- Möhkyrä
täällä eletään kirjoitti:
keskelllä Ei Mitään
Eskonkujalla.
- muuta sieki
täällä eletään kirjoitti:
keskelllä Ei Mitään
tänne Haapaveelle, niin on sitten jottai, tää on suomen keskipiste.
- vastauksesta
Möhkyrä kirjoitti:
Eskonkujalla.
Kiitos vastauksesta, onpa lohduttavaa kuulla. Ilmeisesti täällä nyt on porukkaa, joita niissä kämpissä asuu, niin voisitteko kertoa niiden kunnosta jne? Millainen on pohjaltaan tuo 44,5 neliön kaksio? Hinta on sen verran huokee, et houkuttais kyllä. Nämähän taitaa olla melko keskustassa?
En ole koskaan käynyt hapavedellä ja nyt pitäis ihan yhtäkkii sinne muuttaa... :)
Googlettamalla löytyi tällainen:
http://www.mikseri.net/artists/eskonkuja.21934.php
listasta biisi Eskonkuja hyökkää. Ei vaikuta ihanneasuinaluelle... Tietääkö kukaan ko.artistia? (Mc Puukko) - täälä ei oo
muuta sieki kirjoitti:
tänne Haapaveelle, niin on sitten jottai, tää on suomen keskipiste.
naisia eikä liikenneyhteyksiä että pääsis riiulle naapuripaikkoihin
vanhojen poikien kotipesä tää on - Möhkyrä
täälä ei oo kirjoitti:
vanhojen poikien kotipesä tää onEroneita karanetia naikkosia ja liijan vanhoja suurimmaksi osaksi.
- mie sinne
täälä ei oo kirjoitti:
vanhojen poikien kotipesä tää onaijokkaa, mut Haapaveele voisin muuttaa.
- eskonkuja hyökkää
vastauksesta kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, onpa lohduttavaa kuulla. Ilmeisesti täällä nyt on porukkaa, joita niissä kämpissä asuu, niin voisitteko kertoa niiden kunnosta jne? Millainen on pohjaltaan tuo 44,5 neliön kaksio? Hinta on sen verran huokee, et houkuttais kyllä. Nämähän taitaa olla melko keskustassa?
En ole koskaan käynyt hapavedellä ja nyt pitäis ihan yhtäkkii sinne muuttaa... :)
Googlettamalla löytyi tällainen:
http://www.mikseri.net/artists/eskonkuja.21934.php
listasta biisi Eskonkuja hyökkää. Ei vaikuta ihanneasuinaluelle... Tietääkö kukaan ko.artistia? (Mc Puukko)en ole ennen kuullut vaikka koko ikäni täällä helmessä asunut, joskus varmaan biisi sopinut eskonkujan elämään!!! mutta nyt siellä aika rauhallista :)
huomattavasti,ku muutin sieltä pois....hihi!!1!1111!11!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628