Tuleeko suhteesta mitään näin

astrologisessa mielessä

En tunne astrologiaa muuten mutta jollain lailla uskon luonnehoroskooppeihin. Jotenkin ne näyttävät natsaavan.

Sen verran suhteessamme "hitsaa" että on täytynyt alkaa miettimämään luonteita syvemmin, antaisiko tämä jonkinlaista uutta näkyvyyttä ja suhtautumista.

Minä olen

nousu skorpioni
aurinko

6

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli ennen aikojaan

      siin olen nousu skorpioni
      aurinko oinaassa
      kuu neitsyessä
      merkurius oinaassa
      venus härässä
      mars kaloissa

      Hän
      nousu rapu
      aurinko vesimiehessä
      kuu leijonassa
      merkurius vesimiehessä
      venus kaloissa
      mars vesimiehessä

      Tuntuu joskus kuin oltaisiin sielunkumppanit. Kun on hyvä päivä tunnetta riittää vaikka muille jakaa. Riitatilanteissa ei meinaa tulla mistään mitään ja riitaa on hankala saada poikki. Se jopa vaivaa pitkään vaikka asia ei kummonen olisikaan.
      Periksikään ei viitsisi antaa vaan opetella toisen kanssa elämään. Löytyykö tuolta se solmukohta.

      • ...

        Olette täysin erilaiset, uskallan sanoa, joku voi sanoa muuta. Sinun tulisi opetella, mitä äkilliset tunteidenvaihtelut tuovat arkielämään ja käytäntöön. Hän on kovin "erilainen, erikoinen" ihminen. Ennustaisin "näkijää". Kuu-Leijonassa, jos hän on mies, tuloksena on alfa-uros, kun sen yhdistää nousu-Rapuun, tuloksena on voimapakkaus. Minä olen oppinut Kuu-Ravussa-miehestä, että olen melko hiljaa hänen edessään, kun hän on "sillä" päällä. Sinun siis tulisi antaa tuon yksilön saada omistaa oma tilansa ja vapautensa. Sinulla Kuu-Neitsyt kykenee opiskelemaan tuon ihmisen ainutkertaisuuden. Tässä pientä alkua. Toivon, että opiskelet, koska tulet kasvamaan aivan erityisellä tavalla. LP.


      • viestin aloittaja
        ... kirjoitti:

        Olette täysin erilaiset, uskallan sanoa, joku voi sanoa muuta. Sinun tulisi opetella, mitä äkilliset tunteidenvaihtelut tuovat arkielämään ja käytäntöön. Hän on kovin "erilainen, erikoinen" ihminen. Ennustaisin "näkijää". Kuu-Leijonassa, jos hän on mies, tuloksena on alfa-uros, kun sen yhdistää nousu-Rapuun, tuloksena on voimapakkaus. Minä olen oppinut Kuu-Ravussa-miehestä, että olen melko hiljaa hänen edessään, kun hän on "sillä" päällä. Sinun siis tulisi antaa tuon yksilön saada omistaa oma tilansa ja vapautensa. Sinulla Kuu-Neitsyt kykenee opiskelemaan tuon ihmisen ainutkertaisuuden. Tässä pientä alkua. Toivon, että opiskelet, koska tulet kasvamaan aivan erityisellä tavalla. LP.

        paitsi voimapakkauksen tilalle laittaisin itsekeskeinen ja sisältä aivan pikkupoika.
        Jos pystyt, niin kertoisit hieman lisää, vaikuttaa niin kiehtovalta. Mietin vaan, miten tuo mahtaa kasvattaa ??? Ehkäpä ymmärrän sen sitten joskus.


      • arvostamaan itseäsi.
        viestin aloittaja kirjoitti:

        paitsi voimapakkauksen tilalle laittaisin itsekeskeinen ja sisältä aivan pikkupoika.
        Jos pystyt, niin kertoisit hieman lisää, vaikuttaa niin kiehtovalta. Mietin vaan, miten tuo mahtaa kasvattaa ??? Ehkäpä ymmärrän sen sitten joskus.

        Kun kohtaa tuollaisen miehen, on hyvä panna itsensä todella likoon. Opiskelu äärirajoille antaa sinulle sinun vapautesi palkkana.

        Kun olet saanut tarpeeksesi, lähde.

        Miehet eivät ole pakollisia naisen elämässä, vasta sitten, kun on oikea aika.

        En ole kotona, kirjoitan lisää, kun kerkiän.

        LP.


      • ja loppu tuli
        arvostamaan itseäsi. kirjoitti:

        Kun kohtaa tuollaisen miehen, on hyvä panna itsensä todella likoon. Opiskelu äärirajoille antaa sinulle sinun vapautesi palkkana.

        Kun olet saanut tarpeeksesi, lähde.

        Miehet eivät ole pakollisia naisen elämässä, vasta sitten, kun on oikea aika.

        En ole kotona, kirjoitan lisää, kun kerkiän.

        LP.

        tästä suhteesta. Näillä olleilla vastuksilla ei ollut mitään merkitystä. Toisaalta tiesin itsekin ette narsistisia piirteitä omaavalla suhteella ole tulevaisuutta. Parempi äkki rytinä kuin ainainen kitinä. Lipsauttipas mies eilen sellaista minkä olin aavistanutkin ja jolllain asteella hyväksynytkin joten lähtö oli suhteellisen helppo tehdä.


      • naisena.
        ja loppu tuli kirjoitti:

        tästä suhteesta. Näillä olleilla vastuksilla ei ollut mitään merkitystä. Toisaalta tiesin itsekin ette narsistisia piirteitä omaavalla suhteella ole tulevaisuutta. Parempi äkki rytinä kuin ainainen kitinä. Lipsauttipas mies eilen sellaista minkä olin aavistanutkin ja jolllain asteella hyväksynytkin joten lähtö oli suhteellisen helppo tehdä.

        En viiitsi onnitella, koska tuo oli kuitenkin elämän varjopuoliin kuuluva kokemus. Ensikerralla tiedät enemmmän ja olet kasvattanut viisauttasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      280
      3143
    2. 202
      2888
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2474
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      222
      1944
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1221
    Aihe