Esinahan turpoaminen

mies 24v

Olin elämäni naisen kanssa menossa sänkyyn ja suutelimme ja hyväilimme toisiamme ja nautimme toisistamme. Viimein oli naimisen aika, jota ennen naiseni halusi käydä vessassa kusella ja mä sitten jäin venaamaan naista sängyn laidalle ja otin peniksen esille, kunnes huomasin esinahkani turvonneen, kun vedin sen taakse. Se oli oudonnäkönen ja ikäänkuin siinä olis ollu nestettä???? Esinahka oli turvonnut valtavasti!!!!!! Mitä vittua??? Kun naiseni tuli vessasta kerroin hänelle ongelmastani emmekä naineet, kun emme tienneet mistä on kysymys....

Ennen tapaamistamme olen runkannut useasti päivässä enkä ole runkatessa käyttänyt mitään liukuvoiteita tms vaan olen vedellyt aina kuivalla kädellä. Mahtaisiko esinahan turpoaminen johtua tästä usein runkkaamisesta, sillä hankauksessahan se esinahka ärsyyntyy ja kovan kiiman ollessa päällä sitten turposi(väärään aikaan prkl!!!) Muilla vastaavia ongelmia esinahan kanssa? Eikai kyseessä vaan ole mikään sukupuolitauti??????

6

6307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...noin...

      Liika runkkaus tekee tommosta. Pari päivää runkkaamatta ja muutaman kerran huuhtelee kylmällä vedellä niin eiköhän ole kohta vehkeet iskussa.

      • mies 24v

        joo täytyy laittaa kylmä suihku vehkeille. Sitten vielä jatkokysymys, eli mitä voidetta käytätte runkatessa? Sillä varmaan välttäisi tuon mekaanisen rasituksen? Kelpaako esinahkaan ihan vaseliini? Välillä se on myös aika kuiva.


    • kuuma kissa

      Siinä sitten näyttelit nolona turvonnutta esariasi. Heheh mahtoi olla hilpeä tilanne ja nainen vissiin epäili että sinulla on joku tauti.

    • ---

      johtuu vastustuskyvyn puutteesta ja vääristä ruokailutottumuksista. Jätä olut pois, ja syö mahdollisimman alkuperäistä ruokaa, siis ei eineksiä, vaan perunaa, kalaa, hedelmiä.
      Kokeile A-vitamiinivoidetta, pelkkä sierettyminen ei ole tauti.
      Luontaistuotteet voivat auttaa.

    • anna mennä vaan

      nai sitä tyttökaveriasi ihan huoletta, ei se mitään vaarallista ole, jokaisellahan se joskus on esinahka jotenkin ärtynyt, voit tietenkin yrittää selittää sille naisellesi että olet runkkaillut niin paljon kuivilta niin siksi olisi hiukka kipeenä.

    • Anonyymi

      Laitetu kestokatetri ja nyt esinahka ympäriltä turvonnut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe