o))PUUTARHAUNELMIA((o

♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥

.


Miten minä voisin muistaa
talven jäätynyttä maata
pakkasen tekemiä riitteisiä oksia
kun on kuuma kesäpäivä
vihreä nurmi
ja sinä siinä - vierellä -

.

Ja apilat tuoksuu

.

~ Rakkaani ~

~ Minun rakkaani ~

.

Sinun hymysi minun hiuksillani
ja koko tämä puutarha -
on täynnä unelmia

.


♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥

.

http://www.mooseyscountrygarden.com/chelsea-flower-show/english-country-pub-garden.jpg

12

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alla puun joka tuoksuja kantaa
      ja kaikki - niin rakkaudelle maistuu.

      Unelmista rinta paisuu -
      kestää huurteisenki rinnan
      hetkessä sulaa

      MURUKULTA

      Ihanaa unelmien puutarhassa ja rakas läsnä
      Kesä sen suoma lämpö ja kauneus unelmatki pukee.

      Terkut kuules puskasta,vadelmat nyt täälä tuoksuu.
      Keitin riisipuuroa ja vadelmasoppaa, ois Sinullekki.

      • *MURUKULTA*

        Sinulla Liisa on kyky asettaa sanat .... :)

        'Alla puun joka tuoksuja kantaa
        ja kaikki - niin rakkaudelle maistuu.

        Unelmista rinta paisuu -
        kestää huurteisenki rinnan
        hetkessä sulaa'

        Kerrassaan hieno on palautteesikin, maistelen sitä kuin tuoksuvaa punaista omenaa, namm :D

        Jostain se nyt kehitti kunnon ukkosen tänne, eikä suostu menee venättälle,
        vaikka kuinka puhaltelen pilviä. Tuossa vain tulee ja menee ja tulee...huh..kuumakin...
        vaan raikastuu se ilma tuossa - kesäisen tuoksuvaksi,,, :)


    • *laudi*

      Tuossa mökissä haluaisin viettää eläkepäiväni :)
      ...runoilla..kokata ja nauttia !

      kiitos suuri Murukulta :)))

      • *MURUKULTA*

        Rakastuin heti tuohon mökkiin kun näin kuvan! Voi kun saisin tuollaisen - - *iiiiso huoh* - - :○]

        Niin - massiivinnen puinen pöytä, ranskalaista Château de Castres vuodelta 2005 kristallilasissa
        ja silmien edessä - sen omenapiirakanpaistajan - hellan ja - - ,,,*nauraa*... ;○))) nuuuhhh....


    • Vaikka sataakin kaatamalla.
      Olen uimassa rannalla
      ja vilkutan sinun puutarhaan.
      Ihanaa kesää
      jota on vielä jäljellä.
      Ihanan runon osasit taas viritellä.
      Kiitos

      • *MURUKULTA*

        Sie kuule - - ootko se sinä nyt puhallellut ne riivatun ukkospilvet ja sateet tänne!
        Otan nyt äkkiä imuri käteen ja imaise takaisin koko murinapilvet!
        Leivon kuule vaikka sitten itse sitä omppupiirakkaa sulle vaivanpalkaksi! :D


    • Elli 92 v.

      Eipä nuista kylän pojist taijja olla runoos
      vastaajaks....
      Kallen poika kuskas taksilla äskön sankarit kotimaisemiin
      Olleet jossain opintopäivillä K....llä...jossain rypeneet
      Mutta mie tykkäsin Sinun runostas..
      On se meitilläkin kasvimaa mutta siinä kasvaa
      vain pottua ja porkkanaa.

      • *MURUKULTA*

        Tiää helle, kuules Elli, tekköö sitä kuuluisaa nestevaijausta Ja varsinnii se vaivoo kovasti tuollasii henkisen_työntekijöitä kuin Pekka ja Kallekii oh.
        Hyökö joutuu alvariisa uattelloon vaik miten monimutkassii asseita. Vaikkapa simmossii jotta kuinka immeisil ois lauantai-iltamis sitten sitä säpinää ja hauskoo ja kuinka se vallesmanni suaahaan taas summutettua johonki kiirellisiin tehtäviin pitäjän toiselle laijalle.
        Se onnii voimia kuluttavoo rosessia ja vaatiipi aikaa ja kursseja ja vaik mitä ne sitten ainai keksiiki ja keksiihän ne,,,
        Pottu ja porkkana on kuule ihan luokiteltavissa rakkauven_kasveiksi. Niit ku kasvattoo talaveksi sille toiselle, niin uaatelluhan sitä jo ja kovastikkii!... Eikö vuaan!
        Näin kuule Murukulta uattelloo - arjes se kasvoo paras hedelmä toiselle! :)

        Mukavoo elokuun ensimmäist iltoo Elli ja kiitokset käännistäs -
        kuumoohan tuo on niin jotta,,,jos sitä jottain kylymee...ottas..;)) jääteetä vaik...köhöm...


    • Sanojen kauneutta tunteiden kielillä
      yhdistettynä - kuvalla - syntyy puutarha
      Sinun tavallasi luotuna.

      Herkkyys on kauneutta.

      • *MURUKULTA*

        Herkkyydellä - omalla tavallani kirjoitettuna - ja pienellä toiveella -

        että se saavuttaisi lukijan sydämessä sen pienen lämpöisen nurkan,

        jossa hymy ja herkkyys asuu,,,kopkop,,,

        Suuri kori täynnä puutarhan kukkasia ja kiitoksia sinulle, dolan! :)


    • Kyllä se näin on, uskoisin
      ei talven kylmyys tule heti mieleen
      unohtuu aivan tykkänään
      kun rakas on istunut siihen viereen.

      Kaunis on puutarha, kun se unelmilla on koristeltu.
      Olipas mukavia oivalluksia tässä runossasi.

      ps. wau, mikä satumetsän kukkatalo, se unelmien puutarha!:)

      • *MURUKULTA*

        Kun sulkee silmät - - Se hetki - Unelmien puutarha - paratiisi täysi hedelmistä -
        Ja olkikattoinen talo ja öinen kynttilän valo,,, ;)...*huoh*...
        Ei mutta,,,nyt on pakko ottaa käsi poskelta ja mennä happihyppelylle - *hymyy* - ja - 'huoh.... ;○))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe