o))PUUTARHAUNELMIA((o

♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥

.


Miten minä voisin muistaa
talven jäätynyttä maata
pakkasen tekemiä riitteisiä oksia
kun on kuuma kesäpäivä
vihreä nurmi
ja sinä siinä - vierellä -

.

Ja apilat tuoksuu

.

~ Rakkaani ~

~ Minun rakkaani ~

.

Sinun hymysi minun hiuksillani
ja koko tämä puutarha -
on täynnä unelmia

.


♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥

.

http://www.mooseyscountrygarden.com/chelsea-flower-show/english-country-pub-garden.jpg

12

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alla puun joka tuoksuja kantaa
      ja kaikki - niin rakkaudelle maistuu.

      Unelmista rinta paisuu -
      kestää huurteisenki rinnan
      hetkessä sulaa

      MURUKULTA

      Ihanaa unelmien puutarhassa ja rakas läsnä
      Kesä sen suoma lämpö ja kauneus unelmatki pukee.

      Terkut kuules puskasta,vadelmat nyt täälä tuoksuu.
      Keitin riisipuuroa ja vadelmasoppaa, ois Sinullekki.

      • *MURUKULTA*

        Sinulla Liisa on kyky asettaa sanat .... :)

        'Alla puun joka tuoksuja kantaa
        ja kaikki - niin rakkaudelle maistuu.

        Unelmista rinta paisuu -
        kestää huurteisenki rinnan
        hetkessä sulaa'

        Kerrassaan hieno on palautteesikin, maistelen sitä kuin tuoksuvaa punaista omenaa, namm :D

        Jostain se nyt kehitti kunnon ukkosen tänne, eikä suostu menee venättälle,
        vaikka kuinka puhaltelen pilviä. Tuossa vain tulee ja menee ja tulee...huh..kuumakin...
        vaan raikastuu se ilma tuossa - kesäisen tuoksuvaksi,,, :)


    • *laudi*

      Tuossa mökissä haluaisin viettää eläkepäiväni :)
      ...runoilla..kokata ja nauttia !

      kiitos suuri Murukulta :)))

      • *MURUKULTA*

        Rakastuin heti tuohon mökkiin kun näin kuvan! Voi kun saisin tuollaisen - - *iiiiso huoh* - - :○]

        Niin - massiivinnen puinen pöytä, ranskalaista Château de Castres vuodelta 2005 kristallilasissa
        ja silmien edessä - sen omenapiirakanpaistajan - hellan ja - - ,,,*nauraa*... ;○))) nuuuhhh....


    • Vaikka sataakin kaatamalla.
      Olen uimassa rannalla
      ja vilkutan sinun puutarhaan.
      Ihanaa kesää
      jota on vielä jäljellä.
      Ihanan runon osasit taas viritellä.
      Kiitos

      • *MURUKULTA*

        Sie kuule - - ootko se sinä nyt puhallellut ne riivatun ukkospilvet ja sateet tänne!
        Otan nyt äkkiä imuri käteen ja imaise takaisin koko murinapilvet!
        Leivon kuule vaikka sitten itse sitä omppupiirakkaa sulle vaivanpalkaksi! :D


    • Elli 92 v.

      Eipä nuista kylän pojist taijja olla runoos
      vastaajaks....
      Kallen poika kuskas taksilla äskön sankarit kotimaisemiin
      Olleet jossain opintopäivillä K....llä...jossain rypeneet
      Mutta mie tykkäsin Sinun runostas..
      On se meitilläkin kasvimaa mutta siinä kasvaa
      vain pottua ja porkkanaa.

      • *MURUKULTA*

        Tiää helle, kuules Elli, tekköö sitä kuuluisaa nestevaijausta Ja varsinnii se vaivoo kovasti tuollasii henkisen_työntekijöitä kuin Pekka ja Kallekii oh.
        Hyökö joutuu alvariisa uattelloon vaik miten monimutkassii asseita. Vaikkapa simmossii jotta kuinka immeisil ois lauantai-iltamis sitten sitä säpinää ja hauskoo ja kuinka se vallesmanni suaahaan taas summutettua johonki kiirellisiin tehtäviin pitäjän toiselle laijalle.
        Se onnii voimia kuluttavoo rosessia ja vaatiipi aikaa ja kursseja ja vaik mitä ne sitten ainai keksiiki ja keksiihän ne,,,
        Pottu ja porkkana on kuule ihan luokiteltavissa rakkauven_kasveiksi. Niit ku kasvattoo talaveksi sille toiselle, niin uaatelluhan sitä jo ja kovastikkii!... Eikö vuaan!
        Näin kuule Murukulta uattelloo - arjes se kasvoo paras hedelmä toiselle! :)

        Mukavoo elokuun ensimmäist iltoo Elli ja kiitokset käännistäs -
        kuumoohan tuo on niin jotta,,,jos sitä jottain kylymee...ottas..;)) jääteetä vaik...köhöm...


    • Sanojen kauneutta tunteiden kielillä
      yhdistettynä - kuvalla - syntyy puutarha
      Sinun tavallasi luotuna.

      Herkkyys on kauneutta.

      • *MURUKULTA*

        Herkkyydellä - omalla tavallani kirjoitettuna - ja pienellä toiveella -

        että se saavuttaisi lukijan sydämessä sen pienen lämpöisen nurkan,

        jossa hymy ja herkkyys asuu,,,kopkop,,,

        Suuri kori täynnä puutarhan kukkasia ja kiitoksia sinulle, dolan! :)


    • Kyllä se näin on, uskoisin
      ei talven kylmyys tule heti mieleen
      unohtuu aivan tykkänään
      kun rakas on istunut siihen viereen.

      Kaunis on puutarha, kun se unelmilla on koristeltu.
      Olipas mukavia oivalluksia tässä runossasi.

      ps. wau, mikä satumetsän kukkatalo, se unelmien puutarha!:)

      • *MURUKULTA*

        Kun sulkee silmät - - Se hetki - Unelmien puutarha - paratiisi täysi hedelmistä -
        Ja olkikattoinen talo ja öinen kynttilän valo,,, ;)...*huoh*...
        Ei mutta,,,nyt on pakko ottaa käsi poskelta ja mennä happihyppelylle - *hymyy* - ja - 'huoh.... ;○))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe