♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥
.
Miten minä voisin muistaa
talven jäätynyttä maata
pakkasen tekemiä riitteisiä oksia
kun on kuuma kesäpäivä
vihreä nurmi
ja sinä siinä - vierellä -
.
Ja apilat tuoksuu
.
~ Rakkaani ~
~ Minun rakkaani ~
.
Sinun hymysi minun hiuksillani
ja koko tämä puutarha -
on täynnä unelmia
.
♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥
.
http://www.mooseyscountrygarden.com/chelsea-flower-show/english-country-pub-garden.jpg
o))PUUTARHAUNELMIA((o
12
601
Vastaukset
Alla puun joka tuoksuja kantaa
ja kaikki - niin rakkaudelle maistuu.
Unelmista rinta paisuu -
kestää huurteisenki rinnan
hetkessä sulaa
MURUKULTA
Ihanaa unelmien puutarhassa ja rakas läsnä
Kesä sen suoma lämpö ja kauneus unelmatki pukee.
Terkut kuules puskasta,vadelmat nyt täälä tuoksuu.
Keitin riisipuuroa ja vadelmasoppaa, ois Sinullekki.- *MURUKULTA*
Sinulla Liisa on kyky asettaa sanat .... :)
'Alla puun joka tuoksuja kantaa
ja kaikki - niin rakkaudelle maistuu.
Unelmista rinta paisuu -
kestää huurteisenki rinnan
hetkessä sulaa'
Kerrassaan hieno on palautteesikin, maistelen sitä kuin tuoksuvaa punaista omenaa, namm :D
Jostain se nyt kehitti kunnon ukkosen tänne, eikä suostu menee venättälle,
vaikka kuinka puhaltelen pilviä. Tuossa vain tulee ja menee ja tulee...huh..kuumakin...
vaan raikastuu se ilma tuossa - kesäisen tuoksuvaksi,,, :)
- *laudi*
Tuossa mökissä haluaisin viettää eläkepäiväni :)
...runoilla..kokata ja nauttia !
kiitos suuri Murukulta :)))- *MURUKULTA*
Rakastuin heti tuohon mökkiin kun näin kuvan! Voi kun saisin tuollaisen - - *iiiiso huoh* - - :○]
Niin - massiivinnen puinen pöytä, ranskalaista Château de Castres vuodelta 2005 kristallilasissa
ja silmien edessä - sen omenapiirakanpaistajan - hellan ja - - ,,,*nauraa*... ;○))) nuuuhhh....
Vaikka sataakin kaatamalla.
Olen uimassa rannalla
ja vilkutan sinun puutarhaan.
Ihanaa kesää
jota on vielä jäljellä.
Ihanan runon osasit taas viritellä.
Kiitos- *MURUKULTA*
Sie kuule - - ootko se sinä nyt puhallellut ne riivatun ukkospilvet ja sateet tänne!
Otan nyt äkkiä imuri käteen ja imaise takaisin koko murinapilvet!
Leivon kuule vaikka sitten itse sitä omppupiirakkaa sulle vaivanpalkaksi! :D
- Elli 92 v.
Eipä nuista kylän pojist taijja olla runoos
vastaajaks....
Kallen poika kuskas taksilla äskön sankarit kotimaisemiin
Olleet jossain opintopäivillä K....llä...jossain rypeneet
Mutta mie tykkäsin Sinun runostas..
On se meitilläkin kasvimaa mutta siinä kasvaa
vain pottua ja porkkanaa.- *MURUKULTA*
Tiää helle, kuules Elli, tekköö sitä kuuluisaa nestevaijausta Ja varsinnii se vaivoo kovasti tuollasii henkisen_työntekijöitä kuin Pekka ja Kallekii oh.
Hyökö joutuu alvariisa uattelloon vaik miten monimutkassii asseita. Vaikkapa simmossii jotta kuinka immeisil ois lauantai-iltamis sitten sitä säpinää ja hauskoo ja kuinka se vallesmanni suaahaan taas summutettua johonki kiirellisiin tehtäviin pitäjän toiselle laijalle.
Se onnii voimia kuluttavoo rosessia ja vaatiipi aikaa ja kursseja ja vaik mitä ne sitten ainai keksiiki ja keksiihän ne,,,
Pottu ja porkkana on kuule ihan luokiteltavissa rakkauven_kasveiksi. Niit ku kasvattoo talaveksi sille toiselle, niin uaatelluhan sitä jo ja kovastikkii!... Eikö vuaan!
Näin kuule Murukulta uattelloo - arjes se kasvoo paras hedelmä toiselle! :)
Mukavoo elokuun ensimmäist iltoo Elli ja kiitokset käännistäs -
kuumoohan tuo on niin jotta,,,jos sitä jottain kylymee...ottas..;)) jääteetä vaik...köhöm...
Sanojen kauneutta tunteiden kielillä
yhdistettynä - kuvalla - syntyy puutarha
Sinun tavallasi luotuna.
Herkkyys on kauneutta.- *MURUKULTA*
Herkkyydellä - omalla tavallani kirjoitettuna - ja pienellä toiveella -
että se saavuttaisi lukijan sydämessä sen pienen lämpöisen nurkan,
jossa hymy ja herkkyys asuu,,,kopkop,,,
Suuri kori täynnä puutarhan kukkasia ja kiitoksia sinulle, dolan! :)
Kyllä se näin on, uskoisin
ei talven kylmyys tule heti mieleen
unohtuu aivan tykkänään
kun rakas on istunut siihen viereen.
Kaunis on puutarha, kun se unelmilla on koristeltu.
Olipas mukavia oivalluksia tässä runossasi.
ps. wau, mikä satumetsän kukkatalo, se unelmien puutarha!:)- *MURUKULTA*
Kun sulkee silmät - - Se hetki - Unelmien puutarha - paratiisi täysi hedelmistä -
Ja olkikattoinen talo ja öinen kynttilän valo,,, ;)...*huoh*...
Ei mutta,,,nyt on pakko ottaa käsi poskelta ja mennä happihyppelylle - *hymyy* - ja - 'huoh.... ;○))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
