rakkausmurheistaan rapujen kanssa?
Ootteko huomanneet
5
469
Vastaukset
- liikkeellä.
Mitä se tarkoittaa? Tekeekö Kuu meille , tai heille, yhtymää Venukseen? Mars mukana myös. Toivotaan Ravuille heidän omaa huippuaikaansa. Eikö niin?
- kolmas osapuoli...
Voisin väittää kuuta. Kuu on ravun kotiplaneetta ja kuu taas on läsnä koko ajan.
Toivotaan vain ravuille heidän huippuaikaansa, mutta itseänikin mietityttää tuo rapuvillitys.
Ovatko ravut sittenkin huonoista ja arvaamattoman kylmistä puolistaan huolimatta juuri sitä, mitä sitoutumishaluiset ihmiset haluavat? Vähän mysteeriä ja salaperäisyyttä, haastetta. Lämpimiä koti-iltoja, kuppi kuumaa kaakaota ja lämmin syli, joka suojelee, lohduttaa ja on tukena ja turvana. Mitä tämä oikein on?
- Jousimiesnainen-64
Oletko itse rapu ? vai onko sulla kokemusta ravun kanssa ?
Itse olen jouskari ja silmiin pistää aina kun joku valittaa jouskarista rakkausasiat.
En ole huomannut, että suurin osa valittaisi ravusta, muita olen kyllä huomannut.- Mulla on vaa
kokemusta ravun kanssa. Itse olen Neitsyt..
Voi olla, että se vaikuttaa siihen, että miksi rapu pistää silmään. - myös.
Mulla on vaa kirjoitti:
kokemusta ravun kanssa. Itse olen Neitsyt..
Voi olla, että se vaikuttaa siihen, että miksi rapu pistää silmään.Jos ja kun, tahtoo uskollisen, ei pettävän kumppanin, voi kokoeilla rapua. Mutta täytyy opetella hyvin, antaa hänen olla omissa oloissaan. Hän on erilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185