Onko täällä skorpioni naisia neitsyt miehien

kanssa????

Olisi kiva kuulla, jos täällä löytyy skorpioninaisia jotka ovat neitsyt miehien kanssa. MIllaista suhde on, toimiiko jne..
KIITTI

2

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skopu nainen olen

      Meillä on toiminut kohta kolmekymmentä vuotta. On vain pitänyt muistaa, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Olemme niin kovin erilaisia, mutta kuitenkin samalla aaltopituudella.

    • CryzNeitsytN

      Joo...suhdetta 2,5v. takana Skorpioni-miehen kanssa, ja poika. Eikä oikeen toiminut. Mua alko lopulta ottaa päähän miehen piikittely, asioiden negatiivisoiminen ja mun niskoille vastuun lykkääminen. Skorpioni-naisena voisi toimiakkin... :) Sun pitää vaan olla sellanen "aito"-Skorpioni joka tekee mitä osaa ja haluaa, ettei tarvitse toisen kokoajan olla huolehtimassa turhasta ja katsoa kun toinen menee uudestaan, ja uudestaan edelleen puita päin kauheella vauhdilla. Saa sitte itse sitoa siinä toisen haavoja ja helliä, ja sit sanoa vaan et: "Mitäs minä sanoin?"
      Ja kannattaa muistaa ottaa Neitsyenkin tunteet aika-ajoin huomioon ko Skopulla(joskus tai toisinaan jos on edes ollenkaan)se tapa että silloin kun Neitsyellä on murheita, käy hän kohauttamassa vieressä olkapäitään eikä edes halaa...

      Tällainen yksipuolinen suhde mulla oli Skopun kanssa... Ehkä voi selittää muulla luonteella sitten sillä ettei ollu ihan aidointa Skorpionia...

      Itellä näet nouseva merkki Skorpioni ja kuu-merkki Skorpioni ja pluto on kans Skorpioni, joten siitäkin voi päätellä ihan hirveesti.

      Mä olin se meidän suhteen AITO-Skorpioni melkee välillä! Herkkä, tunteellinen, salaperäinen, ärjy, malttamaton, omissa vesissään elävä, välil jopa erakoituvakin! :DDD Siinä tapauksessa aika hassuu... Hän oli kuultaan Neitsyt...
      Pitkällinen dilemma sekin... xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe