Virittelyssä suhteenpoikanen :)
Kaverisuhde muuttumassa, matkat pitkät ja minä olen perheellinen...GRRR
kamala tilanne...Nykyinen liitto ollut jo useamman vuoden tylsää, ei mitään kunnon sänkypuuhia ei mitään iloa samaa arkea vaan...
Nyt ihastuin, ja en saa mielestäni neitsyt miestä...Voisiko onnistua, kamala tilanne, kun en halua satuttaa ketään :(
Skorpioni nainen ja neitsyt mies???
4
1158
Vastaukset
- grafel
onnistuu hetken aikaa, ja kiihkeetä varmasti on ensimmäinen vuosi ....mutta riittääkö neitsyt mies skorpioonille, mulle ei ainakaan... vaikka en ole vieläkään saanut neitsyt miestä mielestä kokonaan ja vanha suola välistä janottaa...
- NEITS
Jos olet valmis kuuntelemaan viiltäviä analyysejä itsestäsi. Kyllä nämä kaksi ok juttuun tulevat. Tosin se arki sieltä lävähtää joka suhteessa. joskus..
- dddddddddd
Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.
Mutta, ihmiset ovat erilaisia. - skopi
dddddddddd kirjoitti:
Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.
Mutta, ihmiset ovat erilaisia.Kylmiä väreitä!itse seurustellut skorpioni naisena neitsyt miehen kanssa ja se oli melkosta menoa...meitä ei yhdistänyt yhtään mikään,vain joku sairas halu olla yhdessä.Kamalat riidat ja mies oli liian kylmä mutta toisaalta sitte ei ollut.Pelkäsin tätä miestä tunsin tulevani pieneksi hänen kanssaan mutta halusin nii paljon,luulen että mies tunsi samoin jollainlailla,meillä oli ni paljon lukkoja toisten ihmisten kanssa molemmat tulee hienosti toimeen mutta toisten kanssa oltiin istten aivan lukossa..lopulta oli pakko luovuttaa,kadun sitä tänäkin päivänä vaikka tiedän että suhde ei toimi noin mutta tunsi ainakin jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992