Skorpioni nainen ja neitsyt mies???

Onko kokemuksia?

Virittelyssä suhteenpoikanen :)
Kaverisuhde muuttumassa, matkat pitkät ja minä olen perheellinen...GRRR
kamala tilanne...Nykyinen liitto ollut jo useamman vuoden tylsää, ei mitään kunnon sänkypuuhia ei mitään iloa samaa arkea vaan...
Nyt ihastuin, ja en saa mielestäni neitsyt miestä...Voisiko onnistua, kamala tilanne, kun en halua satuttaa ketään :(

4

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grafel

onnistuu hetken aikaa, ja kiihkeetä varmasti on ensimmäinen vuosi ....mutta riittääkö neitsyt mies skorpioonille, mulle ei ainakaan... vaikka en ole vieläkään saanut neitsyt miestä mielestä kokonaan ja vanha suola välistä janottaa...

• NEITS

Jos olet valmis kuuntelemaan viiltäviä analyysejä itsestäsi. Kyllä nämä kaksi ok juttuun tulevat. Tosin se arki sieltä lävähtää joka suhteessa. joskus..

• dddddddddd

Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
        Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
        mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
        Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.

Mutta, ihmiset ovat erilaisia.

• skopi
        dddddddddd kirjoitti:

Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
        Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
        mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
        Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.

Mutta, ihmiset ovat erilaisia.

Kylmiä väreitä!itse seurustellut skorpioni naisena neitsyt miehen kanssa ja se oli melkosta menoa...meitä ei yhdistänyt yhtään mikään,vain joku sairas halu olla yhdessä.Kamalat riidat ja mies oli liian kylmä mutta toisaalta sitte ei ollut.Pelkäsin tätä miestä tunsin tulevani pieneksi hänen kanssaan mutta halusin nii paljon,luulen että mies tunsi samoin jollainlailla,meillä oli ni paljon lukkoja toisten ihmisten kanssa molemmat tulee hienosti toimeen mutta toisten kanssa oltiin istten aivan lukossa..lopulta oli pakko luovuttaa,kadun sitä tänäkin päivänä vaikka tiedän että suhde ei toimi noin mutta tunsi ainakin jotain!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe