Virittelyssä suhteenpoikanen :)
Kaverisuhde muuttumassa, matkat pitkät ja minä olen perheellinen...GRRR
kamala tilanne...Nykyinen liitto ollut jo useamman vuoden tylsää, ei mitään kunnon sänkypuuhia ei mitään iloa samaa arkea vaan...
Nyt ihastuin, ja en saa mielestäni neitsyt miestä...Voisiko onnistua, kamala tilanne, kun en halua satuttaa ketään :(
Skorpioni nainen ja neitsyt mies???
4
1221
Vastaukset
- grafel
onnistuu hetken aikaa, ja kiihkeetä varmasti on ensimmäinen vuosi ....mutta riittääkö neitsyt mies skorpioonille, mulle ei ainakaan... vaikka en ole vieläkään saanut neitsyt miestä mielestä kokonaan ja vanha suola välistä janottaa...
- NEITS
Jos olet valmis kuuntelemaan viiltäviä analyysejä itsestäsi. Kyllä nämä kaksi ok juttuun tulevat. Tosin se arki sieltä lävähtää joka suhteessa. joskus..
- dddddddddd
Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.
Mutta, ihmiset ovat erilaisia. - skopi
dddddddddd kirjoitti:
Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.
Mutta, ihmiset ovat erilaisia.Kylmiä väreitä!itse seurustellut skorpioni naisena neitsyt miehen kanssa ja se oli melkosta menoa...meitä ei yhdistänyt yhtään mikään,vain joku sairas halu olla yhdessä.Kamalat riidat ja mies oli liian kylmä mutta toisaalta sitte ei ollut.Pelkäsin tätä miestä tunsin tulevani pieneksi hänen kanssaan mutta halusin nii paljon,luulen että mies tunsi samoin jollainlailla,meillä oli ni paljon lukkoja toisten ihmisten kanssa molemmat tulee hienosti toimeen mutta toisten kanssa oltiin istten aivan lukossa..lopulta oli pakko luovuttaa,kadun sitä tänäkin päivänä vaikka tiedän että suhde ei toimi noin mutta tunsi ainakin jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135