Virittelyssä suhteenpoikanen :)
Kaverisuhde muuttumassa, matkat pitkät ja minä olen perheellinen...GRRR
kamala tilanne...Nykyinen liitto ollut jo useamman vuoden tylsää, ei mitään kunnon sänkypuuhia ei mitään iloa samaa arkea vaan...
Nyt ihastuin, ja en saa mielestäni neitsyt miestä...Voisiko onnistua, kamala tilanne, kun en halua satuttaa ketään :(
Skorpioni nainen ja neitsyt mies???
4
1211
Vastaukset
- grafel
onnistuu hetken aikaa, ja kiihkeetä varmasti on ensimmäinen vuosi ....mutta riittääkö neitsyt mies skorpioonille, mulle ei ainakaan... vaikka en ole vieläkään saanut neitsyt miestä mielestä kokonaan ja vanha suola välistä janottaa...
- NEITS
Jos olet valmis kuuntelemaan viiltäviä analyysejä itsestäsi. Kyllä nämä kaksi ok juttuun tulevat. Tosin se arki sieltä lävähtää joka suhteessa. joskus..
- dddddddddd
Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.
Mutta, ihmiset ovat erilaisia. - skopi
dddddddddd kirjoitti:
Mutta neitsyestä voi puuttua se jokin.
Neitsyen kanssa elämä luultavasti on turvallista jne,
mutta kokemuksesta tiedän että intohimo jäi meillä ainakin uupumaan.
Myös neitsyen pilkun viilaus voi alkaa ärsyttää.
Mutta, ihmiset ovat erilaisia.Kylmiä väreitä!itse seurustellut skorpioni naisena neitsyt miehen kanssa ja se oli melkosta menoa...meitä ei yhdistänyt yhtään mikään,vain joku sairas halu olla yhdessä.Kamalat riidat ja mies oli liian kylmä mutta toisaalta sitte ei ollut.Pelkäsin tätä miestä tunsin tulevani pieneksi hänen kanssaan mutta halusin nii paljon,luulen että mies tunsi samoin jollainlailla,meillä oli ni paljon lukkoja toisten ihmisten kanssa molemmat tulee hienosti toimeen mutta toisten kanssa oltiin istten aivan lukossa..lopulta oli pakko luovuttaa,kadun sitä tänäkin päivänä vaikka tiedän että suhde ei toimi noin mutta tunsi ainakin jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393877Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362792Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452073Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1471321- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031