Vaa'alle

vesimiestä

sanotaan horoskoopeissa, parhaiten yhteen sopivimmaksi merkiksi? Onko totta? Onko kokemusta? T.. Ihanan veskarin löytänyt vaaka..

9

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan,

kuin taivaassa tavanneet!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,..

vesimies ja vaaka sopii yhteen koska molemmat ovat ilman merkkejä - tai sitten juuri sen takia eivät sovi.

• mutta..

Olen tuntenut todella kovaa vetoa vaan muutamaa vaa'an ja oinaa merkkien edustajaa kohtaan.

• Beauty Queen

Terve!

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että edellä mainittu yhdistelmä ei toiminut, ei ainakaan minulla. Itse olen horoskooppimerkiltäni vaaka. Minulle ei jäänyt tuosta suhteesta mitään muuta käteen kuin p.skaa. Ei kannattaisi katsoa liikaa noihin horoskooppeihin. Mielestäni ne ovat täyttä huu-haata, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Toivon sinulle kuitenkin onnea löytämäsi vesimiehen kanssa. Monesti olen miettinyt, että kukahan nuo tähtimerkit on oikein keksinyt...

Meitsin tähtimerkki voi olla vaikka banaani, tuolin jalka tai m.lkku...

• asds

kokemuksesta ei ole kuin hyviä muistoja :) Todella hyvin sopii yhteen ja rakkaus kukoistaa... ei mitään valittamista... Yleensä vaaka karkottaa jossain vaiheessa vesimiehen omimalla mutta jos pitkä aikasta haet niin sanosin että saat pitkän suhteen joka tyssää yleensä siihen kun vaaka alkaa omia liikaa. Muutoin sopii todella hyvin kunha vaaka muistaa ettei omi liikaa

• (o_o)
        asds kirjoitti:

kokemuksesta ei ole kuin hyviä muistoja :) Todella hyvin sopii yhteen ja rakkaus kukoistaa... ei mitään valittamista... Yleensä vaaka karkottaa jossain vaiheessa vesimiehen omimalla mutta jos pitkä aikasta haet niin sanosin että saat pitkän suhteen joka tyssää yleensä siihen kun vaaka alkaa omia liikaa. Muutoin sopii todella hyvin kunha vaaka muistaa ettei omi liikaa

löytää vessmiäs? Miettii vaakaN

• Uranus.
        (o_o) kirjoitti:

löytää vessmiäs? Miettii vaakaN

Kun ihmisellä on joku planeetta Vesimiehessä, voit hyvinkin saada kaipaamasi tyydytyksen. Merkurius Vesimiehessä, vaikka minulle se ei ollut sopiva. Venus Vesimiehessä voisi tuntua sinulle sopivalta. Katso koko kartta, älä kulje aurinkomerkin perässä.

• vesimies1987

minä olen vesimies ja olen seurustellut monen vaa´an kanssa.
      Nytkin 2 vuotinen avoliitto meneillään vaa´an kanssa.
      Jos vesimies pystyy sopeutumaan vaa´an joskus liiankin rauhalliseen "koti-luonteeseen"
      ja jos vaaka jaksaa ymmärtää veskarin vouhotukset milloin mistäkin niin suhde voi hyvin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      19
      2600
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1659
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1607
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      112
      1579
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1503
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1434
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1356
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1137
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1096
    Aihe