Vaa'alle

vesimiestä

sanotaan horoskoopeissa, parhaiten yhteen sopivimmaksi merkiksi? Onko totta? Onko kokemusta? T.. Ihanan veskarin löytänyt vaaka..

9

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan,

      kuin taivaassa tavanneet!

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,..

      vesimies ja vaaka sopii yhteen koska molemmat ovat ilman merkkejä - tai sitten juuri sen takia eivät sovi.

    • mutta..

      Olen tuntenut todella kovaa vetoa vaan muutamaa vaa'an ja oinaa merkkien edustajaa kohtaan.

    • Beauty Queen

      Terve!

      Omasta kokemuksesta voin sanoa, että edellä mainittu yhdistelmä ei toiminut, ei ainakaan minulla. Itse olen horoskooppimerkiltäni vaaka. Minulle ei jäänyt tuosta suhteesta mitään muuta käteen kuin p.skaa. Ei kannattaisi katsoa liikaa noihin horoskooppeihin. Mielestäni ne ovat täyttä huu-haata, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Toivon sinulle kuitenkin onnea löytämäsi vesimiehen kanssa. Monesti olen miettinyt, että kukahan nuo tähtimerkit on oikein keksinyt...

      Meitsin tähtimerkki voi olla vaikka banaani, tuolin jalka tai m.lkku...

      • asds

        kokemuksesta ei ole kuin hyviä muistoja :) Todella hyvin sopii yhteen ja rakkaus kukoistaa... ei mitään valittamista... Yleensä vaaka karkottaa jossain vaiheessa vesimiehen omimalla mutta jos pitkä aikasta haet niin sanosin että saat pitkän suhteen joka tyssää yleensä siihen kun vaaka alkaa omia liikaa. Muutoin sopii todella hyvin kunha vaaka muistaa ettei omi liikaa


      • (o_o)
        asds kirjoitti:

        kokemuksesta ei ole kuin hyviä muistoja :) Todella hyvin sopii yhteen ja rakkaus kukoistaa... ei mitään valittamista... Yleensä vaaka karkottaa jossain vaiheessa vesimiehen omimalla mutta jos pitkä aikasta haet niin sanosin että saat pitkän suhteen joka tyssää yleensä siihen kun vaaka alkaa omia liikaa. Muutoin sopii todella hyvin kunha vaaka muistaa ettei omi liikaa

        löytää vessmiäs? Miettii vaakaN


      • Uranus.
        (o_o) kirjoitti:

        löytää vessmiäs? Miettii vaakaN

        Kun ihmisellä on joku planeetta Vesimiehessä, voit hyvinkin saada kaipaamasi tyydytyksen. Merkurius Vesimiehessä, vaikka minulle se ei ollut sopiva. Venus Vesimiehessä voisi tuntua sinulle sopivalta. Katso koko kartta, älä kulje aurinkomerkin perässä.


    • vesimies1987

      minä olen vesimies ja olen seurustellut monen vaa´an kanssa.
      Nytkin 2 vuotinen avoliitto meneillään vaa´an kanssa.
      Jos vesimies pystyy sopeutumaan vaa´an joskus liiankin rauhalliseen "koti-luonteeseen"
      ja jos vaaka jaksaa ymmärtää veskarin vouhotukset milloin mistäkin niin suhde voi hyvin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe