sanotaan horoskoopeissa, parhaiten yhteen sopivimmaksi merkiksi? Onko totta? Onko kokemusta? T.. Ihanan veskarin löytänyt vaaka..
Vaa'alle
9
1251
Vastaukset
- ollaan,
kuin taivaassa tavanneet!
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,..
vesimies ja vaaka sopii yhteen koska molemmat ovat ilman merkkejä - tai sitten juuri sen takia eivät sovi.
- mutta..
Olen tuntenut todella kovaa vetoa vaan muutamaa vaa'an ja oinaa merkkien edustajaa kohtaan.
- Beauty Queen
Terve!
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että edellä mainittu yhdistelmä ei toiminut, ei ainakaan minulla. Itse olen horoskooppimerkiltäni vaaka. Minulle ei jäänyt tuosta suhteesta mitään muuta käteen kuin p.skaa. Ei kannattaisi katsoa liikaa noihin horoskooppeihin. Mielestäni ne ovat täyttä huu-haata, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Toivon sinulle kuitenkin onnea löytämäsi vesimiehen kanssa. Monesti olen miettinyt, että kukahan nuo tähtimerkit on oikein keksinyt...
Meitsin tähtimerkki voi olla vaikka banaani, tuolin jalka tai m.lkku...- asds
kokemuksesta ei ole kuin hyviä muistoja :) Todella hyvin sopii yhteen ja rakkaus kukoistaa... ei mitään valittamista... Yleensä vaaka karkottaa jossain vaiheessa vesimiehen omimalla mutta jos pitkä aikasta haet niin sanosin että saat pitkän suhteen joka tyssää yleensä siihen kun vaaka alkaa omia liikaa. Muutoin sopii todella hyvin kunha vaaka muistaa ettei omi liikaa
- (o_o)
asds kirjoitti:
kokemuksesta ei ole kuin hyviä muistoja :) Todella hyvin sopii yhteen ja rakkaus kukoistaa... ei mitään valittamista... Yleensä vaaka karkottaa jossain vaiheessa vesimiehen omimalla mutta jos pitkä aikasta haet niin sanosin että saat pitkän suhteen joka tyssää yleensä siihen kun vaaka alkaa omia liikaa. Muutoin sopii todella hyvin kunha vaaka muistaa ettei omi liikaa
löytää vessmiäs? Miettii vaakaN
- Uranus.
(o_o) kirjoitti:
löytää vessmiäs? Miettii vaakaN
Kun ihmisellä on joku planeetta Vesimiehessä, voit hyvinkin saada kaipaamasi tyydytyksen. Merkurius Vesimiehessä, vaikka minulle se ei ollut sopiva. Venus Vesimiehessä voisi tuntua sinulle sopivalta. Katso koko kartta, älä kulje aurinkomerkin perässä.
- vesimies1987
minä olen vesimies ja olen seurustellut monen vaa´an kanssa.
Nytkin 2 vuotinen avoliitto meneillään vaa´an kanssa.
Jos vesimies pystyy sopeutumaan vaa´an joskus liiankin rauhalliseen "koti-luonteeseen"
ja jos vaaka jaksaa ymmärtää veskarin vouhotukset milloin mistäkin niin suhde voi hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764