Porin surkein asiakaspalvelu

Missä?

Onhan noita pari.

180

10197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö riitä jo

      miksi ei voi vanhoja avauksia käyttää?

      Oli ainakin vuoden surkein avaus, mistä näitä aina sikiääkin?
      Juoruämmät vailla puheenaihetta, VAI MITEN ON ??

    • sakaisA

      Kerätään tänne näitä, onhan tuolla tuo kampaamoketju erikseen toki,
      mutta se on hiukan eri juttu...

      • saa sitten

        asiakaspalvelua, tai ole mitä arvostella.


      • oli kyl

        pettymys. Siel on vissii palkattu jotai kiintiökehareita.


      • on Porin
        saa sitten kirjoitti:

        asiakaspalvelua, tai ole mitä arvostella.

        kampaamot, niin parempi on, että muilla liikkeillä on oma ketjunsa.

        Vai onko esim. joku urheiluliike mielestäsi kampaamo?


      • Eikös
        oli kyl kirjoitti:

        pettymys. Siel on vissii palkattu jotai kiintiökehareita.

        tuo ole nyt jo riman alitus?

        Kerro tarkemmin, ja unohda tuo kehari.
        Jos on jotain kerrottavaa.


      • rima alitettii?
        Eikös kirjoitti:

        tuo ole nyt jo riman alitus?

        Kerro tarkemmin, ja unohda tuo kehari.
        Jos on jotain kerrottavaa.

        "kaupannimikin " on väärä.:)


      • noi
        rima alitettii? kirjoitti:

        "kaupannimikin " on väärä.:)

        "keharit" tekee sun viestissä? Vai onko se sun mielestä ihan ok?


      • luonnonavuttomia
        noi kirjoitti:

        "keharit" tekee sun viestissä? Vai onko se sun mielestä ihan ok?

        asiakaspalvelijoita, niin ja ihan oikeesti, itselläni on aivan ihana kehitysvammainen työkaveri. Pusuja hänelle! Joten relax.


      • .
        luonnonavuttomia kirjoitti:

        asiakaspalvelijoita, niin ja ihan oikeesti, itselläni on aivan ihana kehitysvammainen työkaveri. Pusuja hänelle! Joten relax.

         


      • todennut
        luonnonavuttomia kirjoitti:

        asiakaspalvelijoita, niin ja ihan oikeesti, itselläni on aivan ihana kehitysvammainen työkaveri. Pusuja hänelle! Joten relax.

        mitä tapahtu kun liike muutti?? ennen tuli käytyä oli useimmiten hyvä ja asiantunteva palvelu
        myyjät ainaki vaihtunu valitettavasti


    • voittanutta

      Kuin "autotalo" Palinin muka "asiakaspalvelu"... Täyttä sontaa koko pulju ja sen työntekijät!!!

      • ja torikioski,

        sekä kultakarhu, herranjestas, et on ontuvaa.


      • m

        samaa mieltä.. ei saa palvelua siitä autotalosta!!


    • minigolf

      vetää kyllä pohjat. En viitsi enää ees kiusaksi mennä, koska vetäisin turpiin ja maksaisin sakkoja. On täydellinen penis-pariskunta; viikatemies korjaa silti ylikypsyneen sadon... odotellessa.

      • tsiizös

        Katselee asiakkaita pitkin nenänvartta, kädet liikkuvat kuin hidastetussa elokuvassa.Annas olla jos tulee kassakoneella "piipattavaksi" jokin tuote jossa on kalaa tai mitä tahansa satsia jota saattaa vuotaa rasiasta neidin herkille sormille, niin hän ottaa paperinpalan vierestään, ja nostaa tuotteen piipattavaksi kahdella sormella kuin se olisi jokin kokkare ydinjätettä johon voi kuolla jos pitelee väärin.

        Jumalauta jos ei kykene edes koskemaan purkkeihin, kannattaako olla kassalla duunissa?Tai jos on liian hieno neiti, meniskö sitten vaikka neitoilemaan jonnekin missä ei tarvitse tehdä tuonkaan vertaa työtä?


      • Ruokacenter
        tsiizös kirjoitti:

        Katselee asiakkaita pitkin nenänvartta, kädet liikkuvat kuin hidastetussa elokuvassa.Annas olla jos tulee kassakoneella "piipattavaksi" jokin tuote jossa on kalaa tai mitä tahansa satsia jota saattaa vuotaa rasiasta neidin herkille sormille, niin hän ottaa paperinpalan vierestään, ja nostaa tuotteen piipattavaksi kahdella sormella kuin se olisi jokin kokkare ydinjätettä johon voi kuolla jos pitelee väärin.

        Jumalauta jos ei kykene edes koskemaan purkkeihin, kannattaako olla kassalla duunissa?Tai jos on liian hieno neiti, meniskö sitten vaikka neitoilemaan jonnekin missä ei tarvitse tehdä tuonkaan vertaa työtä?

        Siellä on eräs samanlainen paskantärkeä likka. Jos on kassalla, menen ilomielin toiselle kassalle. Välillä järjestelee vihanneksia, tekee tosiaan mieli kiertää silloin sekin osasto kaukaa. Ylimielinen ilme kasvoillaan. Taitaa luulla olevansa miss k-kauppa. Ja parempaa väkeä kuin muut. Jos näen ovelta tämän nirppiksen olevan kassalla, käännyn pois. Onneksi on muitakin kauppoja.


      • On myös se

        Suitzaman, ei varmaan raha kelpaa. Todella ylimielinen kaveri. Tai sit mun naama ei miellytä, ei väliä, saan ne kamat muualta.


      • hupshupshuuups

        onks tää sellanen tumma tyttö jota tarkoitat???


      • asiakas siellä
        hupshupshuuups kirjoitti:

        onks tää sellanen tumma tyttö jota tarkoitat???

        Tiedän tytön! Kaukaa hyvän näköinen, mutta katsopa naamaa läheltä.

        Ei oo iho ihan normi tasolla. Saahan sen toki meikkivoiteilla peittoon, muta ei oo mikän helmi!


      • ruokacenterissä

        oo muuten ihan jees palvelu?


      • :)

        Kiitos palautteesta!! :)


      • ulkopuolinen lukija vaan
        :) kirjoitti:

        Kiitos palautteesta!! :)

        Oletteko ihmiset ihan sekaisin??

        Hei ihan oikeesti....
        SINÄ, joka arvostelet ihmistä ulkonäön ja ilmeen perusteella, ole hyvä ja mene peilin eteen....no nyt kun olet peilin edessä, niin kysy itseltäsi: MILTÄ MINUSTA TUNTUISI lukea itsestäni samanlaisia kommentteja?? Ei varmasti kovin mukavalta.

        Jos jotain niin kovin häiritsee toisen ihmisen ulkonäkö, tai olemus, niin silloin kannattaisi harrastaa hieman itsereflektiota ja jos sekään ei auta, niin vaikka vaihtaa ruokakauppaa, jos menee todella ylitsepääsemättömäksi.

        Huh huh. Kannattaa hieman kouluttaa itseään ja lähteä joskus vaikka Musaa pidemmälle matkustamaan, jotta kykenee sitten elämään täällä maailmassa kaikkien noiden mieltä painavien "suurten" asioiden kanssa.

        Pyydän vielä, että luette kommenttinne uudelleen ja mietitte, miksi ne piti tänne julkiselle palstalle kirjoittaa? Miksi en kertonut harmituksestani (toisen kauneudesta tai vaikka rumuudesta) läheisilleni, jotka varmasti tuntevat minut parhaiten ja ymmärtävät hullut puheeni?

        Tsemppiä elämään!


      • mieltä
        ulkopuolinen lukija vaan kirjoitti:

        Oletteko ihmiset ihan sekaisin??

        Hei ihan oikeesti....
        SINÄ, joka arvostelet ihmistä ulkonäön ja ilmeen perusteella, ole hyvä ja mene peilin eteen....no nyt kun olet peilin edessä, niin kysy itseltäsi: MILTÄ MINUSTA TUNTUISI lukea itsestäni samanlaisia kommentteja?? Ei varmasti kovin mukavalta.

        Jos jotain niin kovin häiritsee toisen ihmisen ulkonäkö, tai olemus, niin silloin kannattaisi harrastaa hieman itsereflektiota ja jos sekään ei auta, niin vaikka vaihtaa ruokakauppaa, jos menee todella ylitsepääsemättömäksi.

        Huh huh. Kannattaa hieman kouluttaa itseään ja lähteä joskus vaikka Musaa pidemmälle matkustamaan, jotta kykenee sitten elämään täällä maailmassa kaikkien noiden mieltä painavien "suurten" asioiden kanssa.

        Pyydän vielä, että luette kommenttinne uudelleen ja mietitte, miksi ne piti tänne julkiselle palstalle kirjoittaa? Miksi en kertonut harmituksestani (toisen kauneudesta tai vaikka rumuudesta) läheisilleni, jotka varmasti tuntevat minut parhaiten ja ymmärtävät hullut puheeni?

        Tsemppiä elämään!

        Taitaa olla jotain hlökohtaista hampaankolossa...

        Sitä paitsi ko. kaupassa saa ensiluokkaista palvelua muihin verrattuna!


      • vakiasiakas
        mieltä kirjoitti:

        Taitaa olla jotain hlökohtaista hampaankolossa...

        Sitä paitsi ko. kaupassa saa ensiluokkaista palvelua muihin verrattuna!

        Ruokacenterissä on mukavat myyjät ja kassat, aina avuliaita ja iloisia. En edes osaa yhdistää niitä haukkumisia kenenkään eikä moisia perättömyyksiä kannata tietääkään. Tsemppiä koko henkilökunnalle, liikkeessä on ilo asioida.


      • kanta-asiakas
        vakiasiakas kirjoitti:

        Ruokacenterissä on mukavat myyjät ja kassat, aina avuliaita ja iloisia. En edes osaa yhdistää niitä haukkumisia kenenkään eikä moisia perättömyyksiä kannata tietääkään. Tsemppiä koko henkilökunnalle, liikkeessä on ilo asioida.

        yhdyn edelliseen..myyjät mukavia ja palvelu pelaa!


      • todellakin

        suhteellisen mulkku pariskunta.


      • Huvigolffari

        Olet harvinaisen oikeassa. Kun muutimme lastemme kanssa paikkakunnalle, päätimme kokeilla minigolfia. Olen aikalailla hyvinpukeutunut, sivistynyt ja kiinnitän erityistä huomiota tapaani puhutella asiakaspalvelijoita; en kiroile julkisilla paikoilla, en ole ylimielinen, ja arvostan vanhempia ihmisiä, jopa teitittelen yleensä. Ostin muille neljälle porukasta golfin kahviosta välipalaa, ihan isolla summalla. Sitten kysyin kauniisti, voisiko pienimmäiselle lämmittää ruokapurkin mikrossa. Olisin ollut jopa valmis maksamaan siitä. Sen sijaan minua sätittiin siitä, että luulen tämän olevan joku lastenhoitopaikka ja "juoksutan vanhaa ihmistä". Silloin lopetin asiakaspalvelijan huomioonottamisen ja kerroin, että ehkä olisi vanhan ihmisen aika jäädä eläkkeelle. Tätä ennen kentälle oli juostu perässä, kun annoin pienimmäisen (2v) kokeilla hetken mailaa kädessään. Olisi pitänyt ostaa kaikille lippu!
        Yritimme toisen kerran muutaman vuoden päästä Helsingintuttujemme kanssa. Ei onnistunut. Omistaja juoksi taas radalle naama punaisena huutamaan, siis aivan oikeasti huutamaan, niin että kaikki kuulivat ja meitä todella hävetti, että pelaamme väärin. Emmekä todellakaan rikkoneet mailoja tai ratoja, ajattelimme vain omassa porukassa vähän helpottaa ja kiertää radan vähän nopeammin, ettemme olisi huvipelaajina ainakaan toisten tukkeena. Nyt en enää mene ennen kuin omistajat vaihtuvat! Ihmettelen paikan kannattavuutta tällä menolla.


    • löytyy

      uskomaton määrä "emmää tiä - mää oon vaan töissä tääl" tyyppejä, jotka ei todellakaan tiedä edustamastaan alasta yhtään mitään.

      Netistä koiretaan sit löytää vastaus! Voi V, on mulla netti kotonakin ja osaan mennä vaikka idon tai tikkurilan sivuille ilman teiniapuakin! Ja hinnoille ei myyjä tietenkään voi mitään...

      • huomannut

        Saman huomannut tuolla terrassa. Välillä miettinyt oikein puolitosissaan talon rekrytointi perusteita. Varmaan mennyt värväys kaupallisen puolen papereilla.
        Mistään rakennusasioista on turha kysellä myyjiltä yhtään mitään.


      • Ei enää..

        Tämä juttu on täysin totta, itsekkin olen kokenut. Silloin kaksi "myyjää" katselee vuoronperään toisiaan ja varpaitaan mumistessaan kun koitin jotain kysyä. Aika avutonta toimintaa ns. erikoisliikkeeltä!

        Yrittäessäni tavoittaa ihan aluksi vapaata myyjää kysyin nuorelta likalta et anteeks, onko sulla jotain kesken, johon sain vastauksen "JUU ON" hänen jo kiiruhtaessa jonnekkin. Törkeästi vastattu asiakkaalle, en ainakaan itse palveluammatissani voisi näin tehdä. Olisko voinu vaikka sanoa et "anteeks pieni hetki" tai jotain..

        No hyvä puoli tässä oli se, et nyt tietää mihin EI tarvii mennä.


      • ooyoou
        huomannut kirjoitti:

        Saman huomannut tuolla terrassa. Välillä miettinyt oikein puolitosissaan talon rekrytointi perusteita. Varmaan mennyt värväys kaupallisen puolen papereilla.
        Mistään rakennusasioista on turha kysellä myyjiltä yhtään mitään.

        Luuletteko että siellä on jotain rakennusinsinöörejä töissä vai?? Olkaa tyytyväisiä et ylipäätään saatte palvelua ja että tarkistavat netistä eikä keksi juttuja omasta päästään. Ei ole sellasta ihmistä tällä pallolla joka tietäisi kaikki asiat, edes omalta alaltaan, ei edes kukaan näistä urputtajista.


      • verrataan
        ooyoou kirjoitti:

        Luuletteko että siellä on jotain rakennusinsinöörejä töissä vai?? Olkaa tyytyväisiä et ylipäätään saatte palvelua ja että tarkistavat netistä eikä keksi juttuja omasta päästään. Ei ole sellasta ihmistä tällä pallolla joka tietäisi kaikki asiat, edes omalta alaltaan, ei edes kukaan näistä urputtajista.

        vastaavia tuotteita myyviin toisiin liikkeisiin, ja kokemukseni on se, että terran ainoa palvelu on itsepalvelu, poislukien kassoilla tapahtuva rahastus.


      • jo on
        Ei enää.. kirjoitti:

        Tämä juttu on täysin totta, itsekkin olen kokenut. Silloin kaksi "myyjää" katselee vuoronperään toisiaan ja varpaitaan mumistessaan kun koitin jotain kysyä. Aika avutonta toimintaa ns. erikoisliikkeeltä!

        Yrittäessäni tavoittaa ihan aluksi vapaata myyjää kysyin nuorelta likalta et anteeks, onko sulla jotain kesken, johon sain vastauksen "JUU ON" hänen jo kiiruhtaessa jonnekkin. Törkeästi vastattu asiakkaalle, en ainakaan itse palveluammatissani voisi näin tehdä. Olisko voinu vaikka sanoa et "anteeks pieni hetki" tai jotain..

        No hyvä puoli tässä oli se, et nyt tietää mihin EI tarvii mennä.

        ainoa apu jota oikeasti terrasta saimme tuli vartijalta!!!!!!!!!!!!! hän ystävällisesti kertoi mielipiteensä asiaan. meitä palveli myös kaksi myyjää ja molemmat hoomoilasena ja huuli pyöreenä ihmetteli, miten kiinnittää peili seinään. kaikki kysymykset joita esitimme tuntui ylitsepääsemättömiltä.. vastauksia kysymyksiimme oli "hyvä kysymys" "ei aavistustakaan" "nyt en kyllä tiedä" "jaa'a". kysyin mm. että missäs päin täällä on rautalankaa. voi jeesus mitä meininkiä!!!!!!!!!! jaa juu ei todellakaan tarvitse olla rakennusinsinööri tietääkseen oman kauppansa tuotteet ja niiden sijainnit. huhhuh!


      • noin...
        jo on kirjoitti:

        ainoa apu jota oikeasti terrasta saimme tuli vartijalta!!!!!!!!!!!!! hän ystävällisesti kertoi mielipiteensä asiaan. meitä palveli myös kaksi myyjää ja molemmat hoomoilasena ja huuli pyöreenä ihmetteli, miten kiinnittää peili seinään. kaikki kysymykset joita esitimme tuntui ylitsepääsemättömiltä.. vastauksia kysymyksiimme oli "hyvä kysymys" "ei aavistustakaan" "nyt en kyllä tiedä" "jaa'a". kysyin mm. että missäs päin täällä on rautalankaa. voi jeesus mitä meininkiä!!!!!!!!!! jaa juu ei todellakaan tarvitse olla rakennusinsinööri tietääkseen oman kauppansa tuotteet ja niiden sijainnit. huhhuh!

        samanlaisia kokemuksia useampiakin. ensin ajattelin ettei voi olla totta, mutta nyt jo touhu naurattaa, kun tietää mitä tuleman pitää.

        miksikö siellä sitten käyn?

        yleensä käynnit on turhia -olen käynyt tarkistamassa hintoja tuotteista, joita aion hankkia .

        viimeksi pihakeinu; ei tullut kauppoja - tismalleen sama tuote oli n 30% edullisempi muualla
        (silläkin kertaa tuli myyjä vastaan, kysyin missä pihakeinut on, vastasi että tuollapäin ja jatkoi matkaa. ei siis tullut myymään, eikä 20 min aikana kukaan muukaan!)


      • huomannut
        ooyoou kirjoitti:

        Luuletteko että siellä on jotain rakennusinsinöörejä töissä vai?? Olkaa tyytyväisiä et ylipäätään saatte palvelua ja että tarkistavat netistä eikä keksi juttuja omasta päästään. Ei ole sellasta ihmistä tällä pallolla joka tietäisi kaikki asiat, edes omalta alaltaan, ei edes kukaan näistä urputtajista.

        Ei luulla. Tosiaankin kilpailijoihin verrataan eikä insinööreihin. Olisi vaan voinut palkata henkilökuntaa kokemuksen eikä ulkonäön perusteella.
        Cafe wikholmissa voi käydä kattelemassa missikisoja jos on semmosista kiinnostunut.


      • sokoksen

        makkaramyyjä siellä ainakin on ja miten tän nyt kauniisti sanois, ei tua makkara ja kodin ranennustarvike nyt niin kovin liki toisiaan ole...


      • = hups
        sokoksen kirjoitti:

        makkaramyyjä siellä ainakin on ja miten tän nyt kauniisti sanois, ei tua makkara ja kodin ranennustarvike nyt niin kovin liki toisiaan ole...

        rakennustarvike.


      • varmaan...
        ooyoou kirjoitti:

        Luuletteko että siellä on jotain rakennusinsinöörejä töissä vai?? Olkaa tyytyväisiä et ylipäätään saatte palvelua ja että tarkistavat netistä eikä keksi juttuja omasta päästään. Ei ole sellasta ihmistä tällä pallolla joka tietäisi kaikki asiat, edes omalta alaltaan, ei edes kukaan näistä urputtajista.

        joku kusipää kodin terrasta.


      • siellähän
        sokoksen kirjoitti:

        makkaramyyjä siellä ainakin on ja miten tän nyt kauniisti sanois, ei tua makkara ja kodin ranennustarvike nyt niin kovin liki toisiaan ole...

        näyttää olevan muutkin rekrytoitu lähinnä s-taustan tai pelkän asiakaspalvelukokemuksen perusteella. Muissa paikoissa alan erityistuntemus on tärkeää, mutta tätä omaaville erikoismyyjille on myös maksettava parempaa palkkaa.


    • pulju mikä pulju

      Naurettavaa touhua kierrätyskeskuksessa. Asiakas tekee "työn", kun palkatut (toivottavasti helvetin huonolla liksalla!!!!) duunarit katselevat vieressä ja huutelevat, mille roskalavalle tavara viedään. Lökäpöksyissään nuoret flikatkin kulkevat siellä näyttäen joltain slummipummeilta. No-lo-a.

      • kaikella

        Ihan pakko on mainita että se on sinun tehtävä tyhjentää oma kuormasi! Työntekijät on vain ja ainoastaan näyttämässä minne jätteet kuuluu..Idiootti! Luulitko oikeesti että viet kärryllisen sontaa sinne ja ne tyhjentää sen kärryn sun puolestas?


      • justjooh
        kaikella kirjoitti:

        Ihan pakko on mainita että se on sinun tehtävä tyhjentää oma kuormasi! Työntekijät on vain ja ainoastaan näyttämässä minne jätteet kuuluu..Idiootti! Luulitko oikeesti että viet kärryllisen sontaa sinne ja ne tyhjentää sen kärryn sun puolestas?

        Nimenomaan työntekijät näyttävät olevan siellä työn tarpeessa. Ei sitä rahaa pitäisi istuskelemalla ansaita. Aikamoista löntystelyä oli eräänkin tytön "kävely". Taisi olla liian raskasta olla auringossa niin kauan. Mutta kyllä siellä olisi aikamoisesti tarvetta asiakaspalvelukoulutukselle, jos näet kun viereiselle asiakkaalle puhutaan kuin halvalle lahnalle. On vain niin koomista, että sinulla on kyydissä painavaa tavaraa ja yksikään työntekijä ei vaivaudu auttamaan. Naurettavaa. Taitaa edellinen kirjoittaja olla ko. puljussa töissä ja puolustelee omaa saamattomuuttaan. Itsepä on duuninsa valinnut, ei ne siivoojatkaan roskapusseja sun vietäväksi jätä. Vähän jotain kunnioitusta, asiakashan on aina oikeassa.. ;)


      • minulta

        tultiin ainakin autosta hakemaan tavarat, olis nostettu lavalle vaikka koko auton sisältö...ei mitään valittamista, että kiitos vaan "pojille" :)


      • naurettava paikka

        Vein sinne uudenkarhean pesukoneen ja elektroniikkaa. silmät kiiluen kamat vietiin heti "jemmaan". Kun siinä kuormassa sitten oli roskaakin oikein puolikkaan cyproc-levyn verran, niin siihen loppu palvelu ja levystä olisi pitänyt maksaa 5€.

        Vein levyn takas himaan ja palastelin sekajätteeseen...

        Kun sitten toisella kertaa kävin ja kysyin olisko vanhaa jääkaappia, niin kuulemma kaikki muutkin tarvitsisivat vanhoja jääkaappeja... ei ottanut nimeä edes listalle...

        Aika apinoita siellä töissä on, kyttäävät vaan kamoja, mitä voi omiin nimiin myydä eteenpäin ja siinä se palvelu sitten on...


      • asiakas parka
        naurettava paikka kirjoitti:

        Vein sinne uudenkarhean pesukoneen ja elektroniikkaa. silmät kiiluen kamat vietiin heti "jemmaan". Kun siinä kuormassa sitten oli roskaakin oikein puolikkaan cyproc-levyn verran, niin siihen loppu palvelu ja levystä olisi pitänyt maksaa 5€.

        Vein levyn takas himaan ja palastelin sekajätteeseen...

        Kun sitten toisella kertaa kävin ja kysyin olisko vanhaa jääkaappia, niin kuulemma kaikki muutkin tarvitsisivat vanhoja jääkaappeja... ei ottanut nimeä edes listalle...

        Aika apinoita siellä töissä on, kyttäävät vaan kamoja, mitä voi omiin nimiin myydä eteenpäin ja siinä se palvelu sitten on...

        veit uudenkarhean pesukoneen ja kuitenkin olisit tarvinnut vanhan käytetyn jääkaapin, heh, heh

        Oliskohan se sinun "uudenkarhea" koneesi ehkä otettu testattavaksi, jotta joku pesukoneen tarvitseva olisi saanut siitä kaipaamansa laitteen

        Meneppäs nyt uudelleen sinne, kyllä niillä varmaan on jonkinlainen lista siellä, johon sinäkin varmasti saat nimesi


      • asiakasparka?
        asiakas parka kirjoitti:

        veit uudenkarhean pesukoneen ja kuitenkin olisit tarvinnut vanhan käytetyn jääkaapin, heh, heh

        Oliskohan se sinun "uudenkarhea" koneesi ehkä otettu testattavaksi, jotta joku pesukoneen tarvitseva olisi saanut siitä kaipaamansa laitteen

        Meneppäs nyt uudelleen sinne, kyllä niillä varmaan on jonkinlainen lista siellä, johon sinäkin varmasti saat nimesi

        k'äytetty jääkaappi olisi ollut kovajuttu terassilla oluita kylmentämässä :-)

        Uudenkarhean pesukoneen sain sukulaiselta perintönä.

        Eipä siellä otettu nimeä mihinkään listaan ja ostin tosiaan jo koneen sinne terasillekin...


    • toejoelta...

      No Pick'n pay on kyllä kaikista surkein porissa
      Ei tervehditä! Ei osata sanoa ole hyvä/kiitos
      Myyjältä kysyt jotain ni tuntuu niinku olisit tehny jotain pahaa!
      Ja sit vielä se kun eivät osaa euroja vieläkään.
      Kun monia kertoja saanut väärin rahaa takaisin.
      Paras oli kun ostin 3 pussia niin oli lyönyt kassaan 33 pussia
      Kun menin sanomaan ja pyytämään rahoja takaisin niin ei edes anteeksipyyntöä.

      • on

        niin kusipäinen pomo tytöillä, ettei varmasti ole hymy herkässä sen takia... Toisaalta ymmärrän heitä. Mukavia ihmisiä varmaan muuten.


    • moto.....jne

      ylivoimaisesti huonoin

    • jääkaappia ostamassa

      Gigantti mainosti halpaa jääkaappia. Menin kauppaan, kaikki myyjät matkapuhelinosastolla, jääkaappipuolella ei ketään. Kysyin kassalta myyjää, sanoi, että kyllä siellä pitäisi olla. Vaan ei ollut. Kiersin sitten taas puhelinpuolelle ja odotin tovin. Myyjä sitten vihdoin vapautui ja sain jäisen katseen, että hän on puhelinpuolen myyjä, että pitäisi jutella kodinkone puolen myyjälle. Sanoin, että vaikea jutella, kun ei ole myyjän myyjää. No, tämä puhelinmies sitten hankki mulle jostain sen jääkaappimiehen.

      Kerroin heti, että mitä halusin, niin myyjä hakkui minut pystyyn, että kuis minä tuollaista halpaa ostan, kun olisi muitakin. Sanoin, että se on rahasta kiinni. Yritin sitten kysellä haluamastani jääkaapista tietoja, mutta myyjä ei tiennyt siitä mitään. (No, se olisi sitten ollut ihan sama, jos puhelinmyyjä olisi myynyt mulle sen koneen.) Hinnasta ei suostuttu tinkimään euroakaan ja palvelu oli tiuskimista ja halveksuntaa täynnä. Olisin marssinut ulos kaupasta, jos en olisi tarvinnut sitä kaappia sieltä.

      • asioinut

        Harmaalinnan kirpputorilla tämä tumma vanhempi nainen olkoon vain kuinka uskovaisia kun tykkää mutta on kyllä epämiellyttävä asiakaspalvelija ja taitaapi olla ihan itse pitäjä. Mulkoilee ja vahtaa vaan.


      • EIOO; EITUU

        Tilasin Gigantin nettikaupasta halpis jääkaappipakastimen ja tallentavan digiboxin, tavaraa ei tullut, joten peruin kaupat. Nyt rahoja ei kuulu, koska ne on menneet Tanskaan. Ehkä ennen joulua saat, sanoi asiakaspalvelu. ON TYHMÄÄ MAKSAA SENTTIÄKÄÄN GIGANTTIIN.


      • pelkästään
        asioinut kirjoitti:

        Harmaalinnan kirpputorilla tämä tumma vanhempi nainen olkoon vain kuinka uskovaisia kun tykkää mutta on kyllä epämiellyttävä asiakaspalvelija ja taitaapi olla ihan itse pitäjä. Mulkoilee ja vahtaa vaan.

        Ko. Tapaus on yksi harvoja asiakaspalvelijoita nykypäivänä jotka ei osaa tervehtiä. Juttuja kuulleena epäilen että on mielenterveydellisiä ongelmia. Kannattaa siis osoittaa mieluummin ymmärrystä kuin mieltänsä....


      • Jääkaappimiehellä

        Jos sillä jääkaappi miehellä jäi kaffipaussi kesken kun oli äreänä?
        Muuten oli ihan oikeassa ettei kannata ostaa ihan niitä halvimpia. Ne on ihan paskoja ja myyjän kuuluu kertoa että ne on vaan myyntirekvisiittaa. Ite ostin siitä halvimmasta melkein seuraavan jääkaapin ja ei sekään vielä mikään kurko ole. Kyllä se toimii mutta pitää aika mölinää.

        Gigantti on omanlaisensa ostopaikka. Ei sieltä ylipäätään kannata paljoa mitään kysellä kuten ei monessa muussakaan kodinkone liikkeessä. Gigantti panostaa hintaan ja myyjien palkat on osa konseptia. Ei kukaan jää ammattitaitoa oppimaan huonoilla palkoilla.


    • palvelu ikinä

      Autotalo Pelttari ja samaan kastiin menee heidän yhteydessä oleva autokorjaamo , voiko törkeempää käytöstä asiakaspalvelussa olla kun tällä naispuolisella korjaamo sutturalla , ei ikinä jalallakaan koko putiikkiin astu, ja autotkin hankitaan muualta

      • on ylimielistä

        ei kovin halukkaita olla myymään autoja.tarjousta ei uskalleta antaa,olisko konkkakamaa!ei "vanhalla" maineella pötkitä pitkälle.


      • prismassa
        on ylimielistä kirjoitti:

        ei kovin halukkaita olla myymään autoja.tarjousta ei uskalleta antaa,olisko konkkakamaa!ei "vanhalla" maineella pötkitä pitkälle.

        Prismassa on kyllä myös yksi oikein kiva nuori tyttö kassalla. Että jotain hyvääkin siinä kaupassa.


      • vasta paska
        prismassa kirjoitti:

        Prismassa on kyllä myös yksi oikein kiva nuori tyttö kassalla. Että jotain hyvääkin siinä kaupassa.

        paikka on.


      • on hyvä
        vasta paska kirjoitti:

        paikka on.

        No eimaar olekaan.Prisma on hyvä kun koskaan ei ole pitkiä kassajonoja. Toisin kuin citymarketissa.
        Ainoa huono prismassa on valtavat etäisyydet. Pitäisi olla joku golfauto niin voisi poiketa hakemaan maitoa.


      • viedä auto

        muualle,jos et halua että autosi tuhotaan lisätienistien toivossa..


    • just older

      Ei tollasessa huonoudessa ole mitään rakentavaa, joten kysytäänkin:

      MISSÄ ON PORIN PARAS PALVELU?

      • asiakas

        jos palveluntarjoaja "ottaa onkeensa". Ja osaavat muutkin varoa..

        Mun mielestä Tikkulan S-Marketissa ja Sokoksen S-Market Herkussa, vai mikä se nyt onkaan, on aikast asiallinen asiakaspalvelu.


      • on
        asiakas kirjoitti:

        jos palveluntarjoaja "ottaa onkeensa". Ja osaavat muutkin varoa..

        Mun mielestä Tikkulan S-Marketissa ja Sokoksen S-Market Herkussa, vai mikä se nyt onkaan, on aikast asiallinen asiakaspalvelu.

        Prisman Ja Tiilimäen Hesburgerit..nättejä tyttöjä, hymyissä suin ja hyvät käytöstavat!


      • puutarhapiristää
        on kirjoitti:

        Prisman Ja Tiilimäen Hesburgerit..nättejä tyttöjä, hymyissä suin ja hyvät käytöstavat!

        Kyröläistentien puutarhakaupassa Taimitarha jotain on aina hyvä palvelu ja neuvontaa saa aina "kaupantekijöiksi", ehtivät keskittyä asiakkaaseen oli ostos pieni tai suuri, lisäksi tuen mielelläni yksityistä yritystä enkä ketjujenliikkeitä, joissa myyjät kattoo netistä kun jotain muuta kysyt kuin hintaa!


      • kertakäyttövaatteet
        puutarhapiristää kirjoitti:

        Kyröläistentien puutarhakaupassa Taimitarha jotain on aina hyvä palvelu ja neuvontaa saa aina "kaupantekijöiksi", ehtivät keskittyä asiakkaaseen oli ostos pieni tai suuri, lisäksi tuen mielelläni yksityistä yritystä enkä ketjujenliikkeitä, joissa myyjät kattoo netistä kun jotain muuta kysyt kuin hintaa!

        Neo Modassa Teljäntorilla on niin huono ja koppava palvelu, että enää en edes vilkaise sinne päin. Vaatteet ei kestä edes pesua vaan ovat kertakäyttökamaa.


      • Palinin varaosamyynti
        kertakäyttövaatteet kirjoitti:

        Neo Modassa Teljäntorilla on niin huono ja koppava palvelu, että enää en edes vilkaise sinne päin. Vaatteet ei kestä edes pesua vaan ovat kertakäyttökamaa.

        on huikea, ei sen alemmas voi mikään pulju päästä.

        Noh, eipä tarvitse asioida enää kyseisessä puljussa kun vaihdoin automerkkiä.


      • :)
        kertakäyttövaatteet kirjoitti:

        Neo Modassa Teljäntorilla on niin huono ja koppava palvelu, että enää en edes vilkaise sinne päin. Vaatteet ei kestä edes pesua vaan ovat kertakäyttökamaa.

        Siis yhdyn edelliseen. Nea modassa ei voi myyjän mielestä edes käydä katsomassa vaatteita vaan aina olisi pakko ostaa jotain! Ja jos et osta, niin saat kyllä sellaisen katseen... Vuosia sitten sotin sieltä lökärihousut kokoa M. Enkä todellakaan ole mikään iso, vaan ihan normaalin kokoinen tyttö. No kun sitten ne housut alkoivat purkautumaan jalkojen välistä ja kävin niitä siellä palauttamassa, niin nainen alkoi väittää, että minä olen liian iso M kokoisiin housuihin. Mun mielestä aika huonoa asiakaspalvelua alkaa haukkua asiakkaitaan!


      • havainto..
        Palinin varaosamyynti kirjoitti:

        on huikea, ei sen alemmas voi mikään pulju päästä.

        Noh, eipä tarvitse asioida enää kyseisessä puljussa kun vaihdoin automerkkiä.

        Jaaha palin se vaan jatkaa perinteitä. Ei ole tullut käytyä pariin kymmeneen vuoteen kun vaihdoin kanssa merkkiä..


      • nuori tyttö,
        :) kirjoitti:

        Siis yhdyn edelliseen. Nea modassa ei voi myyjän mielestä edes käydä katsomassa vaatteita vaan aina olisi pakko ostaa jotain! Ja jos et osta, niin saat kyllä sellaisen katseen... Vuosia sitten sotin sieltä lökärihousut kokoa M. Enkä todellakaan ole mikään iso, vaan ihan normaalin kokoinen tyttö. No kun sitten ne housut alkoivat purkautumaan jalkojen välistä ja kävin niitä siellä palauttamassa, niin nainen alkoi väittää, että minä olen liian iso M kokoisiin housuihin. Mun mielestä aika huonoa asiakaspalvelua alkaa haukkua asiakkaitaan!

        jolla on tummat pitkät hiukset.Ei puhu mitään,hymyä ei häneltä saa.Väylää usein purukumia.Itse en hänelle ainakaan mielelläni mene,kun kaikki muut ovat ystävällisiä.


      • ketsuppi?
        on kirjoitti:

        Prisman Ja Tiilimäen Hesburgerit..nättejä tyttöjä, hymyissä suin ja hyvät käytöstavat!

        ennen sai ketsupin ja mausteet automaattisesti pussukkaan, ja paperia kans. nyt tarttee erikseen udella josko sais.kahvissa puolet maitoo ja ihan cold koko shitti.

        liian nuorta porukkaa kaupittelemas, ei hajuakaan asiakaspalvelusta.pari vuotta venataan niin saattavat oppia kahvin oikean kuumuusasteen.


      • niin tai näin
        ketsuppi? kirjoitti:

        ennen sai ketsupin ja mausteet automaattisesti pussukkaan, ja paperia kans. nyt tarttee erikseen udella josko sais.kahvissa puolet maitoo ja ihan cold koko shitti.

        liian nuorta porukkaa kaupittelemas, ei hajuakaan asiakaspalvelusta.pari vuotta venataan niin saattavat oppia kahvin oikean kuumuusasteen.

        minä puolestani olen saanut aina liian kuumaa kahvia kupin täyteen. Olen joutunut pyytämään erikseen että saisinkö vähän enemmän maitoa kun suu palaa jos ei puolta tuntia odottele että kahvi jäähtyy...


      • palvelu ...
        niin tai näin kirjoitti:

        minä puolestani olen saanut aina liian kuumaa kahvia kupin täyteen. Olen joutunut pyytämään erikseen että saisinkö vähän enemmän maitoa kun suu palaa jos ei puolta tuntia odottele että kahvi jäähtyy...

        on pihlavan r-kioskilla erään tietyn lyhyt hiuksisen ja silmälasipäisen myyjän ollessa töissä!!


      • ei toimi
        Palinin varaosamyynti kirjoitti:

        on huikea, ei sen alemmas voi mikään pulju päästä.

        Noh, eipä tarvitse asioida enää kyseisessä puljussa kun vaihdoin automerkkiä.

        Ja jotenkiin tuntuu että huononee vaan päivä päivältä..
        Nyt kun tiskilläkin "kaikki tekee kaikkea.." eikä kukaan tajua mistään mitään.
        No huh-huh.. Kannattais varmaan miettiä kuinka paljon helpompi on menettää asiakas kuin saada se takasin!?


      • Pihlavan ärrä
        palvelu ... kirjoitti:

        on pihlavan r-kioskilla erään tietyn lyhyt hiuksisen ja silmälasipäisen myyjän ollessa töissä!!

        olet oikeassa, tämä kyseinen täti on kyllä uskomaton.


      • :)

        Parasta palvelua on Eyenissä ja Fanletissa!


      • Susie85
        nuori tyttö, kirjoitti:

        jolla on tummat pitkät hiukset.Ei puhu mitään,hymyä ei häneltä saa.Väylää usein purukumia.Itse en hänelle ainakaan mielelläni mene,kun kaikki muut ovat ystävällisiä.

        Taidan tietää ketä tarkoitat!!! En minäkään pidä hänestä. Varmaan väärällä alalla ja se v*tuttaa häntä itseäänkin.


      • volvo s80
        Palinin varaosamyynti kirjoitti:

        on huikea, ei sen alemmas voi mikään pulju päästä.

        Noh, eipä tarvitse asioida enää kyseisessä puljussa kun vaihdoin automerkkiä.

        Itse en auton merkkiä ole vaihtanut, mutta asioin nykyisin Raumlla. Ilmeisemmin moni Porin ympäristöstä on tehnyt saman päätöksen. Raumalla homma toimii, eikä samasta huollosta tai osan vaihodosta tarvi käydä kuutta erillistä kertaa niin kuin paliinin puoskaripajassa.


    • s-market

      lukkarinsannan s-marketissa hyvä palvelu :)

    • fffffffffffffffffff

      Hankkikaa elämä!

      • ja

        määrittele elämä.


    • eoeoeoe

      Muutenkin, mut varsinkin vanhempi lyhythiuksinen nainen. Ihan oikeesti sitruunan niellyt!!!

      • tapaus -.

        Tiedän tapauksen ja miettinyt samaa. Varmaan sisäpiiriläinen tai sukulainen kun on asiakaspalvelussa.
        Pitää ymmärtää vanha ihminen, muinaisjäänne ajoilta jolloin ei asiakaspalvelu ollut muotia.
        Toimeen olen tullut mutta mitään ylimääräistä ei kannata jutella....


      • Silloin ennen
        tapaus -. kirjoitti:

        Tiedän tapauksen ja miettinyt samaa. Varmaan sisäpiiriläinen tai sukulainen kun on asiakaspalvelussa.
        Pitää ymmärtää vanha ihminen, muinaisjäänne ajoilta jolloin ei asiakaspalvelu ollut muotia.
        Toimeen olen tullut mutta mitään ylimääräistä ei kannata jutella....

        Oli vielä asiakaspalvelua, nykyään sitä ei enää ole.
        Katsos, kauppias kun pyrki palvelemaan parhaimmalla mahdollisella tavalla, koska kilpailijoita oli vieressä useita ja kaikilla oma lehmä ojassa. Nykyisin ei omistajaa juurikaan näe ja palkalliset puotipuksut vähät välittävät miten he asiakkaisiin suhtautuvat. Tämä on totuus!


      • onkos...

        onks se se ihminen joka on aina sininen paita päällä ja on kuin märkä rätti.


      • envälitä
        Silloin ennen kirjoitti:

        Oli vielä asiakaspalvelua, nykyään sitä ei enää ole.
        Katsos, kauppias kun pyrki palvelemaan parhaimmalla mahdollisella tavalla, koska kilpailijoita oli vieressä useita ja kaikilla oma lehmä ojassa. Nykyisin ei omistajaa juurikaan näe ja palkalliset puotipuksut vähät välittävät miten he asiakkaisiin suhtautuvat. Tämä on totuus!

        Asia niin,jos on tympeän näköinen myyjä,niin hymyile edes hieman vinosti. Voit sada jopa pienen ymyn takaisin;) :)


    • niit on....

      Paskin asiakaspalvelu on trendissä ja sokosessa, ja paskaa on kyllä' helvetisti muissakin paikoissa.

      • selkeästi

        palvelllaan sen mukaan, missä asemassa tässä yhteiskunnassa ne kuvittelee sun olevan ulkonäen perusteella. Jos menen sinne perustyömatkavaatteissa, palvelu on surkeaa, mut jos taas on jostain syystä vähän parempaa päällä niin kohdellaan aivan toisin. Monta kertaa koettu. Itsekin asiakaspalvelijana, kuten elämässäni yleensäkin, lähden siitä, että kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia.


    • siellä...

      on ehdottomasti paskin palvelu, nuori tummahiuksinen nainen kyylää niin saatanan vihasen näkösenä aina ku meen sinne ja on muutenkin suht vittumainen, menen aina ilomielin toiselle kassalle.

      • sinne enää

        jalallani astu, meni ihan paskaksi kaupaksi kun siit tuli ääääs marketti.


      • ...

        Täysin samaa mieltä!!!


      • lollo

        Asioidessani Herkussa tunsin kaupan ilmapiirin olevan kohdallaan. Työntekijöillä oli hyvä olla ja palvelu oli kunnollista. Kiitos siitä teille.


    • että Ratsulassa

      on palvelu huonontunut viime vuosina hirmuisesti. Nuoret tytöt eivät vaan sitä tunnu osaavan. Muutama silti edes yritttää.

      • Johanna.

        Olen samaa mieltä. itse en enää käy edes siellä, koska tytöt katsovat nenänvarttaan pitkin ihmisiä. Ei tunnu ollenkaan kivalta, enkä ole edes ainoa joka on tätä sanonut.


      • Ratsulassa
        Johanna. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. itse en enää käy edes siellä, koska tytöt katsovat nenänvarttaan pitkin ihmisiä. Ei tunnu ollenkaan kivalta, enkä ole edes ainoa joka on tätä sanonut.

        töissä olleena siellä oli aina mitä ihanin ilmapiiri ja se oli siihen aikaan paras työpaikka, mitä nuori lukiolaistyttö voi toivoa.
        Silloin panostettiin asiakaspalveluun ja me myyjät seisoimme asennossa kun toimitusjohtaja saapui paikalle.
        Sittemmin, vai pitäisikö sanoa nykyisin en halua mennä sinne enää edes menneitä muistelemaan, niin on ilmapiiri muuttunut ja palvelu sen myötä.
        Terveiset ihanille Pertti ja Eila Ratsulalle ja kiitokset niistä ihanista vuosista.


    • on kyllä

      yksi kassa, joka omasta mielestään lienee supertehokas työnantajan unelma. Asiakkaan näkökulmasta enemmänkin itsensä asiakkaan yläpuolelle sijoittava (ylimielinen), ihmisiä kategorioihin lajitteleva henkilö, joka onnistuu pahimmillaan pilaamaan kaupassakäynnin ilon.

    • soffapöytä

      Kävin askossa kyselemässä vanhemmalta miesmyyjältä tietynlaista sohvapöytää, ei ollut. Kysyin sitten että tietäisikö mistä moisen saisin, tuli tyly vastaus "Voi kuule, on nää meidän talon tavarat riittäny että en todellakaan tiedä."

      Toinen kerta, kävin taas kyseisessä myymälässä, olin aiemmin jutellut todella ystävällisen nuoren miehen kanssa, menin uudestaan rahat kourassa ja tämä sama vanha mies tulee "palvelemaan". Muistin miehen käytöksen edellisestä kerrasta, mutta ajattelin että no, kai se sentää tietokonepöydän osaa myydä. Sanoin että ostaisin tällaisen, "voi kuule ku meillä ei oo mitää kesäsin varastos". Aha, no voinko ostaa tuon näytekappaleen, vaikka täyteen hintaan? "Ei meiltä kuule myydä näytekappaleita!" Tarvisin sen pöydän nyt. "Jos tilataa ni saattaa mennä viikko, saattaa mennä kolme, että haluatko sä tuon pöydän vai et?"

      Oli sitten pakko odottaa, kun oli ainoa pöytä porissa joka sopi huoneeseen väriltään, kooltaan ja ominaisuuksiltaan.

      Käyn kyllä askossa edelleen, mutta jos tämä myyjä tulee "palvelemaan", pyydän kohteliaasti toista myyjää hoitamaan asiani.

      • Prisman Alkossa

        Oleva tummahiuksinen rillipää äijä luulee olevansa? Katsoo asiakasta kuin pätkää halpaa makkaraa, pitkin klyyvarinsa vartta!
        Tuommonen ukko ei pärjää muualla kuin monopolin kaupassa.


      • sen työ-
        Prisman Alkossa kirjoitti:

        Oleva tummahiuksinen rillipää äijä luulee olevansa? Katsoo asiakasta kuin pätkää halpaa makkaraa, pitkin klyyvarinsa vartta!
        Tuommonen ukko ei pärjää muualla kuin monopolin kaupassa.

        haastattelussa, onneksi jäi siihen, oli kyllä erikoinen tapaus.:o


      • miekkonen joka

        minuakin "palveli". Ostin vähän pienempää tavaraa, jonka kanssa menin itse kassalle. Nostin tavarat pöydälle ja myyjä tokaisi toisesta "en mä kyllä myy tätä sulle". Sen jälkeen myyjä otti toisen tuotteeni ja laskutti sen. Tämän jälkeen tuli selvitys aiempaan myymättömyyteen tyyliin: "tää on mallikappale, ei niitä myydä, jokusen viikon päästä niitä voi taas olla". Voisiko näihin mallikappaleisiin sitten merkitä ihan selvällä suomen kielellä "MALLI", jotta asiakas ei mene nolaamaan itseään haluamalla ostaa mallikappaleen. Pidän Askon tuotteista ja pisteet hyvästä palvelusta erityisesti eräälle nuorelle miehelle, joka sentään tuntuu arvostavan asiakasta. Häneltä olenkin muilla kerroilla ostokseni hankkinut.


      • tosi mukava
        miekkonen joka kirjoitti:

        minuakin "palveli". Ostin vähän pienempää tavaraa, jonka kanssa menin itse kassalle. Nostin tavarat pöydälle ja myyjä tokaisi toisesta "en mä kyllä myy tätä sulle". Sen jälkeen myyjä otti toisen tuotteeni ja laskutti sen. Tämän jälkeen tuli selvitys aiempaan myymättömyyteen tyyliin: "tää on mallikappale, ei niitä myydä, jokusen viikon päästä niitä voi taas olla". Voisiko näihin mallikappaleisiin sitten merkitä ihan selvällä suomen kielellä "MALLI", jotta asiakas ei mene nolaamaan itseään haluamalla ostaa mallikappaleen. Pidän Askon tuotteista ja pisteet hyvästä palvelusta erityisesti eräälle nuorelle miehelle, joka sentään tuntuu arvostavan asiakasta. Häneltä olenkin muilla kerroilla ostokseni hankkinut.

        se nuori onki tosi mukava, jos vaan samasta puhutaan. Hymyilee, heittää vitsiä ja palvelee oikealla asenteella!

        Kuulostaa tuo mallimies aivan samalta miekkoselta, täys tampio kyllä. Toivottavasti lukee näitä, tietää vaihtaa työpaikkaa johonkin varaston puolelle.


    • ....

      Mitä nyt pikaisesti ketjua lukasin niin hämmästys oli suuri.. Eikö kukaan ole maininnut kartanon kipakan vanhaa naista?? Ilmeisesti omistaja.. Huhhuh, siinä vasta ilkeä eukko.. Ei löydy naisesta kyllä mitään hyvää sanottavaa.. Menkääpä käymään jos huonoa palvelua tahdotte. En sitten tiedä onko eukolla jotain meitä nuorempia (itse 29v) vastaan vai onko tasapuoleisesti kaikille yhtä mulkku... Tiedän monia joille on yksi käynti riittänyt kyseisessä kioskissa.. Tuntuu eukko pitävän itseään heti jumalasta seuraavana... Ylöspäin..

      • epäkohtelias asiakkaille

        Ämmä kiljuu suureen ääneen asiakkaille ja se kuuluu viereiseen liikkeeseen asti.
        taitaa olla k####n tarpeessa!!
        Housuunsa paskantaneet juopot siellä juo kaljaa ja mukavahko on lemu tässä
        konkurssin partaalla olevassa kioskissa.
        Kerta riitti


      • kerrtu
        epäkohtelias asiakkaille kirjoitti:

        Ämmä kiljuu suureen ääneen asiakkaille ja se kuuluu viereiseen liikkeeseen asti.
        taitaa olla k####n tarpeessa!!
        Housuunsa paskantaneet juopot siellä juo kaljaa ja mukavahko on lemu tässä
        konkurssin partaalla olevassa kioskissa.
        Kerta riitti

        Oletkohan käynyt Kartanon Kipakassa?
        Mukava rauhallinen paikka ja sieltä saa ostaa mukaan kaljaa, ei juoda!
        Ihan asiallista palvelua olen saanut ja siistejä ihmisiä on juonut vieressä
        kahvia, eikä ole mitään lemuja tässä paikassa.
        Suosittelen hyvän kahvin ja pullan ystäville, jotka pitävät hyvästä palvelusta.


      • kirjotella?
        kerrtu kirjoitti:

        Oletkohan käynyt Kartanon Kipakassa?
        Mukava rauhallinen paikka ja sieltä saa ostaa mukaan kaljaa, ei juoda!
        Ihan asiallista palvelua olen saanut ja siistejä ihmisiä on juonut vieressä
        kahvia, eikä ole mitään lemuja tässä paikassa.
        Suosittelen hyvän kahvin ja pullan ystäville, jotka pitävät hyvästä palvelusta.

        minä en sinne mene kuuntelemaan huutamista ja älkää muutkaan.


      • rouva on

        ..mutta ihan ok ja mukava kun tutustuu, vaatii ehkäpä omanlaisensa huumorintajun. Paskat sen palvelun nyt niin väliä aina sämpylät porin parhaat ja edulliset


    • huono asiakasko

      Kävin eilen ja kun astuin sisään olin juuri lopettelemassa puhelua. Myyjä hyökkäsi samantien kysymään, että mitä saisi olla ja vastasin puhelun keskeltä, että katselen hetken ensin. Sitten myyjä alkoi raivoamaan, että yksityispuhelut voi puhua muualla ja liikkeessä ei ole minun kokojani. Lopetin tärkeän puhelun ja tokaisin myyjälle, että enpä ole ennen törmännyt liikkeeseen jossa ei saisi puhua puhelimeen, niin myyjä alkoi raivoamaan minulle käytöstavoista. Myyjä ei ilmeisesti ole itse kuullut asiakaspalvelusta.

      En ihmettele hiukkaakaan, että kyseinen pulju on joutunut vaihtamaan nimensä ja liiketilansa, menettänyt ilmeisesti niin paljon asiakkaita huuonon myyjän vuoksi, että pitänyt yrittää uudesstaan puhtaalta pöydältä, mutta se ei nyt oikein onnistunut.

      • asiakas kin

        Aikoinaan oli palvelua,hyvin harva kauppias nykyään siihen satsaa.
        Tämän ketjun kirjoittajat osaavat kyllä arvostella ,mutta moniko teistä on ollut asiakaspalvelu tehtävissä?

        Tiedättekö todellakin mitä työ on tänäpäivänä asiakaspalvelussa?

        Paljon on keskusteltu siitä että ei tervehditä,yhtälailla asiakas voi tervehtiä.

        Jokainen asiakaspalvelutehtävissä oleva tekee työnsä niin hyvin kuin aika ,koulutus ja rahkeet antavat mahdollisuuden.


      • hfghfghf
        asiakas kin kirjoitti:

        Aikoinaan oli palvelua,hyvin harva kauppias nykyään siihen satsaa.
        Tämän ketjun kirjoittajat osaavat kyllä arvostella ,mutta moniko teistä on ollut asiakaspalvelu tehtävissä?

        Tiedättekö todellakin mitä työ on tänäpäivänä asiakaspalvelussa?

        Paljon on keskusteltu siitä että ei tervehditä,yhtälailla asiakas voi tervehtiä.

        Jokainen asiakaspalvelutehtävissä oleva tekee työnsä niin hyvin kuin aika ,koulutus ja rahkeet antavat mahdollisuuden.

        tuskin missään saa yhtä paskaa palvelua kuin vuokralukaalissa...


      • .....
        asiakas kin kirjoitti:

        Aikoinaan oli palvelua,hyvin harva kauppias nykyään siihen satsaa.
        Tämän ketjun kirjoittajat osaavat kyllä arvostella ,mutta moniko teistä on ollut asiakaspalvelu tehtävissä?

        Tiedättekö todellakin mitä työ on tänäpäivänä asiakaspalvelussa?

        Paljon on keskusteltu siitä että ei tervehditä,yhtälailla asiakas voi tervehtiä.

        Jokainen asiakaspalvelutehtävissä oleva tekee työnsä niin hyvin kuin aika ,koulutus ja rahkeet antavat mahdollisuuden.

        Itse olen aina ollut asiakaspalvelutyössä. Asiakaspalvelutyö ei tosiaan ole herkkua ja harvoin saa kiitosta. Itse en ole koskaan kuitenkaan ollut niin töykeä asiakkaalle mitä tämä ent. mamsellin myyjä minulle oli. Valitti minun käytöstavoistani kun puhuin tärkeää puhelua hänen butiikissaan ja alkoi huutamaan minulle tästä. Mikäli kyseinen nainen tätä lukee, niin kannattaisi miettiä omia käytöstapojaan ja asiakaspalvelutaitojaan.


      • on tämä
        ..... kirjoitti:

        Itse olen aina ollut asiakaspalvelutyössä. Asiakaspalvelutyö ei tosiaan ole herkkua ja harvoin saa kiitosta. Itse en ole koskaan kuitenkaan ollut niin töykeä asiakkaalle mitä tämä ent. mamsellin myyjä minulle oli. Valitti minun käytöstavoistani kun puhuin tärkeää puhelua hänen butiikissaan ja alkoi huutamaan minulle tästä. Mikäli kyseinen nainen tätä lukee, niin kannattaisi miettiä omia käytöstapojaan ja asiakaspalvelutaitojaan.

        kyseinen henkilö?


      • vaan
        asiakas kin kirjoitti:

        Aikoinaan oli palvelua,hyvin harva kauppias nykyään siihen satsaa.
        Tämän ketjun kirjoittajat osaavat kyllä arvostella ,mutta moniko teistä on ollut asiakaspalvelu tehtävissä?

        Tiedättekö todellakin mitä työ on tänäpäivänä asiakaspalvelussa?

        Paljon on keskusteltu siitä että ei tervehditä,yhtälailla asiakas voi tervehtiä.

        Jokainen asiakaspalvelutehtävissä oleva tekee työnsä niin hyvin kuin aika ,koulutus ja rahkeet antavat mahdollisuuden.

        tiedän erittäin hyvin, mitä asiakaspalvelu on ja missä tilanteessa voi vaatia minkäkinlaista palvelua. Tiedän, että on välillä todella haastavaa palvella lähes mahdotonta asiakasta, mutta siinähän se ammattitaito mitataan :) Tiedän olevani oikealla alalla, kun saan tyytymättömän asiakkaan poistumaan tilanteesta tyytyväisenä, ja mikä parasta, usein positiivisesti yllättyneenäkin.

        Eri asia on, jos asiakas käyttäytyy todella törkeästi, menee henkilökohtaisuuksiin tms. Onneksi näitä tapauksia on erittäin, erittäin vähän.


      • Ei tampio
        asiakas kin kirjoitti:

        Aikoinaan oli palvelua,hyvin harva kauppias nykyään siihen satsaa.
        Tämän ketjun kirjoittajat osaavat kyllä arvostella ,mutta moniko teistä on ollut asiakaspalvelu tehtävissä?

        Tiedättekö todellakin mitä työ on tänäpäivänä asiakaspalvelussa?

        Paljon on keskusteltu siitä että ei tervehditä,yhtälailla asiakas voi tervehtiä.

        Jokainen asiakaspalvelutehtävissä oleva tekee työnsä niin hyvin kuin aika ,koulutus ja rahkeet antavat mahdollisuuden.

        Olen juuri samaa mieltä, . Asiakkaat ovat joskus myös niin tampioita, että aina ei jaksa hymyillä, esim asiakaspalvelijan arvostelu henkilökohtaisten ominaisuuksien vuoksi on mielestäni niin typerää että ne viestit jätän omaanarvoonsa. kehoittaisin tutustumaan aasiakas.net sivustoon, sieltä selviää mitä kaikkia asiakas palvelijat joutuvat työssään kestämään.


    • Ex-asiakas

      Ehdottomasti surkein asiakaspalvelu ja sitä paitsi kallista tavaraa!! Samat kalut saa Vepsäläiseltä paljon edullisemmin!

      • ei tuu

        ei ole enää vep.. porissa?


      • autopesu
        ei tuu kirjoitti:

        ei ole enää vep.. porissa?

        Surkein asiakaspalvelu on ollut Tikkulan washking-autopesussa, eikä autokaan tullut puhtaaksi 20€: pesulla. Soittaessasi kyseisen paikan yrittäjälle hän huusi puhelimessa silmät ja korvat täyteen, etten saanut suunvuoroa ja sitten löi luurin korvaan. Vähän aikaa luuria tuijottelin ja ihmettelin, että mitä tapahtui. Että siihen paikkaan emme enää ikinä autoamme vie


      • Lopettanut
        autopesu kirjoitti:

        Surkein asiakaspalvelu on ollut Tikkulan washking-autopesussa, eikä autokaan tullut puhtaaksi 20€: pesulla. Soittaessasi kyseisen paikan yrittäjälle hän huusi puhelimessa silmät ja korvat täyteen, etten saanut suunvuoroa ja sitten löi luurin korvaan. Vähän aikaa luuria tuijottelin ja ihmettelin, että mitä tapahtui. Että siihen paikkaan emme enää ikinä autoamme vie

        Noissa entisissä urheiluliikkeenkin tiloissa, siinä Iskun vieressä? Ainakin mainoskyltti on tallella!


      • tyytyväinen asiakas

        Olen aina saanut loistavaa palvelua kyseisessä liikkeessä, mutta omasta asenteestahan se paljon on kiinni millaista palvelua saa! Niin ja Kalustetalosta saa tosiaan samoja tuotteita kuin Vepsäläiseltä, mutta huomattavasti edullisemmin..Oletkohan mahtanut edes kyseisessä liikkeessä käydä?


      • minä vaan

        Olen samaa mieltä! Todella tökeröä käyttäytymistä joltain isomahaiselta, asiakaspalvelu taidottomalta mieheltä. Käyttäytyminen niin ylimielistä, että oli kyllä viimeinen kerta kyseisessä paikassa.


    • En mene enää

      Saanut siellä todella huonoa palvelua. Jos ei väärin rahasteta, niin sitten hölmöillään muuten vaan ilman tarjoilijan taitoja. Ja omistaja katsoo vierestä, eikä pyydä asiakkaalta anteeksi.

      En usein käy, mutta viimeisillä kerroilla huonolla mielin lähtenyt pois. Molemmilla kerroilla saanut itse pitää puolensa, kun kahvilan henkilökunta ei omia aivojaan osaa käyttää ja palvella maksavia asiakkaita.

      • ei tampio

        Todennäköisesti cafe wikholmilla ajatellaan sinusta, että lupaat vaan ettet mene enää!! Minulla ei kyseisessä paikassa ole ollut koskaan ongelmia, (kymmeniä kertoja käyn vuodessa) ja on todella porin laadukkain ja paras kahvila niin palvelussa kuin tuotteissakin. Ja nykyinen omistaja erittäin miellyttävä (en tunne henkilökohtaisesti).


    • surkein

      huolto kaliis ja palvelu p________.

    • Osmo Waltteri

      elämänmyönteinen ja iloinen töiden vastaanottaja Itäkeskuksen K1:llä. jeejee, siitä ei palvelukokemus parane, perkele. Kyllä siitä maksaa jo kolmatta sataa per tunti, saatana!

    • Koukkupolvi

      Ihan idiootti myyjä. Pelkkää vittuilua koko kaupan teko. En ole enää kahteen vuoteen käynyt.

      • ap.

        Mies myy golf-varusteita, mutta kuittia et saa! 150 euron draiverista et saa siitäkään kuittia.

        Pankkikortila ei voi maksaa, vain käteinen käy!

        Voiko olla hämäräperäisempi paikka enää?


    • Asiakas008

      Tympeitä myyjiä on marketit pullollaan, mutta uudessa cittarissaon pari ihan ylivetoa kassalikkaa. Työ sujuu moitteettoman nopeasti ja vahingon sattuessa kyllä osataan tavanmukaiset pahoittelut ja anteeksipyynnöt. Näitä myyjättäriä on koulutettu ylipaljon. Hymy ja tervehdykset tulee kiljuen tekopirteiltä kasvoilta kuin robotti-myyjiltä! HEI VAAN, HYVÄÄ PERJANTAI-ILLAN JATKOA SINULLE JA SINUN PERHEELLESI, OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPPUA, KAUNIITA UNIA, KIITOS KÄYNNISTÄ JA TERVETULOA UUDELLEEN, HYVÄÄ LOPPUELÄMÄÄ..
      Eka kerran purskahdin nauruun myyjän kiljahtaessa vaihtorahoja antaessaan: Kiitos sinulle oikein paljon ja toivottavasti filesuikaleet maistuvat!

      • kyl kyl

        on ny sitte kamalaa?


      • on on
        kyl kyl kirjoitti:

        on ny sitte kamalaa?

        kun s-kaupassa ei samaa koskaan saa..
        ;)


      • sit niiko

        Haista paska ja tukehdu suikalelihaan hyvä?


      • Paska juttu

        uudes cittaris. Kalliit hinnat,suppea valikoima ja kassat törkeän ylipirteitä. Ihan sanattomax meinaa mennä kassan lausumista loitsuista ja tuntuu pitävän asiakkaita kuuromykkinä. Kuuloni pelaa näin kolmekymppisenä ihan hyvin, kuten myös asioiden ymmärtäminen. Ei ihme, että kaupas on ruuhka-aikaan vähän asiakkaita.
        Vaikka en S-ryhmän putiikista pahemmin pidä huonojen kokemusten vuoksi,mut siel aion käydä vastaisuudes. Prismas jokaikinen ostoskerta otetaan jostain tuotteesta väärä hinta,vaikka myymäläs on tuote esim tarjoukses. Kuinkahan moni viitsii edes kuittiaan tarkistaa tai pyytää neuvonnasta ylimääräiset takas. Tekee se 1-2e ylihintaa asiakasta kohden hyvät tulot vuositasol. Hämmästyin,kun neuvonnas pyydettiin anteeksi virhettä,kun yhden kerran vaivauduin asiasta huomauttamaan.

        Kyseises myymäläs on syytetty aiheettomasti myymälävarkaudesta, (ostin ostokset ja kassan jälkeen vietiin koppiin tutkittavax ja mitään ei löytyny) mut sen vedin oikeuteen ja voitin. Törkeää maksavien asiakkaiden vaanimista vartijoilta,ihan kuin tulis mieleen ottaa jotain maksamatta ja tätä tapahtuu usein.
        Paska kauppa ja palvelu,mut valikoimat sentään suht laajat. Siel käyn vain pakon sanelemana ja onnex rahalla saa tavaraa muistakin liikkeistä. Hinta on toinen juttu,jos laatu o kohrallaan,eikä vartija ole seläntakana vaanimas.


      • että silleen
        Paska juttu kirjoitti:

        uudes cittaris. Kalliit hinnat,suppea valikoima ja kassat törkeän ylipirteitä. Ihan sanattomax meinaa mennä kassan lausumista loitsuista ja tuntuu pitävän asiakkaita kuuromykkinä. Kuuloni pelaa näin kolmekymppisenä ihan hyvin, kuten myös asioiden ymmärtäminen. Ei ihme, että kaupas on ruuhka-aikaan vähän asiakkaita.
        Vaikka en S-ryhmän putiikista pahemmin pidä huonojen kokemusten vuoksi,mut siel aion käydä vastaisuudes. Prismas jokaikinen ostoskerta otetaan jostain tuotteesta väärä hinta,vaikka myymäläs on tuote esim tarjoukses. Kuinkahan moni viitsii edes kuittiaan tarkistaa tai pyytää neuvonnasta ylimääräiset takas. Tekee se 1-2e ylihintaa asiakasta kohden hyvät tulot vuositasol. Hämmästyin,kun neuvonnas pyydettiin anteeksi virhettä,kun yhden kerran vaivauduin asiasta huomauttamaan.

        Kyseises myymäläs on syytetty aiheettomasti myymälävarkaudesta, (ostin ostokset ja kassan jälkeen vietiin koppiin tutkittavax ja mitään ei löytyny) mut sen vedin oikeuteen ja voitin. Törkeää maksavien asiakkaiden vaanimista vartijoilta,ihan kuin tulis mieleen ottaa jotain maksamatta ja tätä tapahtuu usein.
        Paska kauppa ja palvelu,mut valikoimat sentään suht laajat. Siel käyn vain pakon sanelemana ja onnex rahalla saa tavaraa muistakin liikkeistä. Hinta on toinen juttu,jos laatu o kohrallaan,eikä vartija ole seläntakana vaanimas.

        Kyllä sä jotakin siellä hiplasit salamyhkäisesti, kun sinut tarkkailuun laitettiin.
        Työtään ne vartiatkin vain tekevät. Olen kaupoissa yli 50vuotta
        käynyt, eikä koskaan ole kohdalle sattunut moista. Ainoa mitä olen
        kyseisessä kaupassa käynyt, niin ovat ainakin minulle olleet ystävällisiä
        ja olen saanut kunnon palvelua.


      • :o
        että silleen kirjoitti:

        Kyllä sä jotakin siellä hiplasit salamyhkäisesti, kun sinut tarkkailuun laitettiin.
        Työtään ne vartiatkin vain tekevät. Olen kaupoissa yli 50vuotta
        käynyt, eikä koskaan ole kohdalle sattunut moista. Ainoa mitä olen
        kyseisessä kaupassa käynyt, niin ovat ainakin minulle olleet ystävällisiä
        ja olen saanut kunnon palvelua.

        joka luulee että koska hän ei ole törmännyt kuusisormiseen ihmiseen, niin näitä ei voi olla olemassa.


    • ÄRRIPURRInen

      Olen tuoreen koiran pennun omistaja.
      Kävin liikkeessä tänään aamupäivällä, etsien yhtä tiettyä ruokaa, olisin myös ostanut muita "koiravälineitä" ja tuhlannut helposti paikkaan toista sataa..
      Myyjiä ei kuitenkaan näyttänyt myynti kiinnostavan, sukulaisen kummin kaiman kuulumiset tuntuivat olevan mielenkiintoisempia!
      Odotin palvelua TOSI kauan, hintojakaan kyseisistä tuotteista ei löytynyt mistään.. GGRRRR-RRR!!!

      Päätin siis äänestää jaloillani ja poistua paikalta. Toivottavasti etsimääni ruokaa saa muualtakin, sillä tähän liikkeeseen en enää astu!!!!!!!!!

    • mielensä pahoittanut

      Muualta en koe saaneeni huonoa asiakaspalvelua. Viimeisen käynnin Yves Rocherilla muisti vielä päiviä jälkeenpäin, sen verran jurpi. Tästä lähin saan tarvitsemani kyseisen liikkeen tavarat tilattua postimyynnistä.

      Ilmeisesti puljusta olisi tarvinnut ostaa kerralla enemmän kuin 8 euron tavarat...

      • höpölöö

        Näin kohdellaan nuoria ihmisiä, pääterveysaseman takana olevassa eläinlääkärissä:
        Veimme koiran tarkistettavaksi, koska koira oli ollut kipeänä, emmekä tienneet mikä koiraa vaivasi, joten olisimme halunneet tietää syyn.
        Tämä vanhempi mies-eläinlääkäri kysyy meiltä: "mitä minä teen tälle koiralle?" ja sen jälkeen: "mikä tätä koiraa vaivaa?".
        Mietin hetken että oliko tämä joku vitsi, joten en osannut kuin vastata: "no tätä vartenhan me tuotiinkin tämä koira eläinlääkärille, josko sen kipujen syyt saataisiin selville".
        Tämä kyseinen mies kysyy edelleenkin samat kysymykset, kuin olettaen että minä tietäisin miksi koira on kipeänä.
        No mies hetken tutki koiraa ja sanoi: "en minä tiedä mikä tätä vaivaa".
        Katsoin jo että ei ole tosi ja luulin että tämä olisi kaiken huippu, mutta kun ei.
        Seuraavaksi eläinlääkäri katsoo meitä vähän ylimielisenä (nuoria kun ollaan) ja kysyy leuhkasti: "onko teillä varmasti edes rahaa tälläisiin TOSI KALLIISIIN hoitoihin ja tutkimuksiin??".
        Siin vaihees minulta palo proput ja otin koirani ja lähdin pois, enkä enää ikinä vie koiraani kyseiselle eläinlääkärille.


      • NELJÄN KÄRKI
        höpölöö kirjoitti:

        Näin kohdellaan nuoria ihmisiä, pääterveysaseman takana olevassa eläinlääkärissä:
        Veimme koiran tarkistettavaksi, koska koira oli ollut kipeänä, emmekä tienneet mikä koiraa vaivasi, joten olisimme halunneet tietää syyn.
        Tämä vanhempi mies-eläinlääkäri kysyy meiltä: "mitä minä teen tälle koiralle?" ja sen jälkeen: "mikä tätä koiraa vaivaa?".
        Mietin hetken että oliko tämä joku vitsi, joten en osannut kuin vastata: "no tätä vartenhan me tuotiinkin tämä koira eläinlääkärille, josko sen kipujen syyt saataisiin selville".
        Tämä kyseinen mies kysyy edelleenkin samat kysymykset, kuin olettaen että minä tietäisin miksi koira on kipeänä.
        No mies hetken tutki koiraa ja sanoi: "en minä tiedä mikä tätä vaivaa".
        Katsoin jo että ei ole tosi ja luulin että tämä olisi kaiken huippu, mutta kun ei.
        Seuraavaksi eläinlääkäri katsoo meitä vähän ylimielisenä (nuoria kun ollaan) ja kysyy leuhkasti: "onko teillä varmasti edes rahaa tälläisiin TOSI KALLIISIIN hoitoihin ja tutkimuksiin??".
        Siin vaihees minulta palo proput ja otin koirani ja lähdin pois, enkä enää ikinä vie koiraani kyseiselle eläinlääkärille.

        -kultakarhu
        -ruokacenter
        -motonet
        -mustapörssi


      • Pelästynyt
        NELJÄN KÄRKI kirjoitti:

        -kultakarhu
        -ruokacenter
        -motonet
        -mustapörssi

        Porin iso-karhun dna-kaupassa semmonen tummatukkainen tyttö joka kuulostaa ihan vanhalta hevoselta kun puhuu.

        Erittäin töykeä!

        miten tommonen voi päästä asiakaspalveluun???


      • sok...
        Pelästynyt kirjoitti:

        Porin iso-karhun dna-kaupassa semmonen tummatukkainen tyttö joka kuulostaa ihan vanhalta hevoselta kun puhuu.

        Erittäin töykeä!

        miten tommonen voi päästä asiakaspalveluun???

        kemikaliopuolen myyjät, varsinkin ne vanhemmat ylimeikatut eukot, töykeitä ja ylimielisiä.


      • syytä
        sok... kirjoitti:

        kemikaliopuolen myyjät, varsinkin ne vanhemmat ylimeikatut eukot, töykeitä ja ylimielisiä.

        vika asiakkaassa kun ei missään saa hyvää palvelua .
        nii minusta tuntuu ,kun tätäkin lukee.
        katso ensin peiliin ,
        lähde vasta sitten ostoksille.


      • nii just
        syytä kirjoitti:

        vika asiakkaassa kun ei missään saa hyvää palvelua .
        nii minusta tuntuu ,kun tätäkin lukee.
        katso ensin peiliin ,
        lähde vasta sitten ostoksille.

        Vanha viisaus kertoo, että niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
        Kyllä asia riippuu yleensä omasta käyttäytymisestä, jos on itsellä
        naama norsunvitulla, niin ei sellaista tarvitsekaan kovin aurinkoislla naamalla palvella.
        Aina on myöskin asiakkaita jotka leijuvat näkyvästi toisten yläpuolella.
        Olen joskus itsekin ollut palveluammatissa ja nopeissa kontakteissa kyllä oma iloisuus
        on valttia.


      • ah ja voih
        nii just kirjoitti:

        Vanha viisaus kertoo, että niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
        Kyllä asia riippuu yleensä omasta käyttäytymisestä, jos on itsellä
        naama norsunvitulla, niin ei sellaista tarvitsekaan kovin aurinkoislla naamalla palvella.
        Aina on myöskin asiakkaita jotka leijuvat näkyvästi toisten yläpuolella.
        Olen joskus itsekin ollut palveluammatissa ja nopeissa kontakteissa kyllä oma iloisuus
        on valttia.

        Ymmärrettävää on että odotat asiakkaalta, eli siltä toiselta maksajalta, samaa kuin itseltäsikin.

        Muussa tapauksessa asiakas on se, joka palkkasi maksaa.
        Suhtaudu häneen siis samoin kuin pomoosi.


      • mitä tapahtu?
        NELJÄN KÄRKI kirjoitti:

        -kultakarhu
        -ruokacenter
        -motonet
        -mustapörssi

        eräs täs listassa ottaa voiton on vuodessa taantunut melkosesti


      • nii just
        ah ja voih kirjoitti:

        Ymmärrettävää on että odotat asiakkaalta, eli siltä toiselta maksajalta, samaa kuin itseltäsikin.

        Muussa tapauksessa asiakas on se, joka palkkasi maksaa.
        Suhtaudu häneen siis samoin kuin pomoosi.

        Eipä taida sinulla olla luetun ymmärrys kohdallaan. Kyllähän työntekijä palkkaa saatyönantajaltaan, eikä maksa siitä, että saa olla töissä. Aina on ollut ja tulee olemaan tyhjän vinkujoita. Taidat myös olla niitä ruskeakielisiä seläntakana pomolle juoruilemassa.


      • .:.
        nii just kirjoitti:

        Eipä taida sinulla olla luetun ymmärrys kohdallaan. Kyllähän työntekijä palkkaa saatyönantajaltaan, eikä maksa siitä, että saa olla töissä. Aina on ollut ja tulee olemaan tyhjän vinkujoita. Taidat myös olla niitä ruskeakielisiä seläntakana pomolle juoruilemassa.

        laisinkaan. Et ilmeisesti ymmärtänyt vertausta...

        Jos asenteesi sekä asiakkaita että esimiestä kohtaan on tuollainen, ei tarvitse
        ihmetellä kommenttejasi enempää.


    • ei minkä arvoinen

      Citymarketin kultasepänliikkeessä. Olen vanhempi mieshenkilö ja sain pari viikkoa takaperin erittäin huonoa palvelua eräältä naismyyijältä. Siinä minä seisoin ja tunsin itseeni "ei minkä" arvoiseksi. Ostokseni eivät olisi olleet päätä huimaavia, mutta ostoaikeita minulla kuitenkin oli. Lähdin tyhjin käsiiin ja suoritin ostokseni ICCO:n Timon Kullassa. Siellä palvelu oli asianmukaista ja sain, mitä olin tulossa ostamaan. Kiitos miellyttävälle nuorelle naiselle(joka minua palveli) asiantuntevasta palvelusta.

      • saman kokenut

        täsmälleen samanlaista palvelua kokenut paulan kultakarhussa!


    • kirjakaupassa

      on yksi kamala keski-ikäinen suurehko ja todella epämiellyttävä myyjä.

      • Vakituinen asiakas

        Elintarvikeosastolla lyhyt lyhyttukkainen nainen hyppii silmille,jos jostain virheestä tai epäkohdasta sanoo.
        Mielestäni ei sovi alalle.Annoin palautetta hänen tekemästään virheestä myymäläpäällikölle.Seuraavalla asiointikerralla hän kiukutteli siitä minulle.Onneksi Halpa-halli muuttaa sellaiseen paikkaan,että ei kovin usein tule käytyä.


      • Camus11

        On todella ikävää miten tyly ja ynseä tämä suurehko myyjä on. Kirjakaupassa ei saisi sentään asiakkaalle tulla sellainen olo että on ikäänkuin 'häiritsevä roska'. Sääli niitä muita myyjiä jotka on ystävällisiä. Miten tämä kyseinen myyjä mahtaa heitä kohdella.


    • pekkakenguru

      Siellä myyjät ei ajattele muuta kuin provikkaa.. Piti ostaa sieltä läppäri eikä ollut enää kuin näytekappale, jota yksi myyjistä yritti myydä viimiseen asti, sanoi vaan ''ettei ole ollut hyllyllä kuin 2 päivää'' kunnes tajusin kysyä että onko porin toisessa gigantissa samaa mallia varastossa niin nolostuneen näköisenä katsoi koneeltaan ja kyllä oli! muutenkin sain odottaa 45 min ennen kuin sain palvelua pyynnöistä huolimatta. Muutenkin ne haukkuu kaikki mitkä on hyvää hintalaatu-suhteeltaan ja yrittää väkisin myydä kalleimmat paskat kun on muka ''omakohtaista kokemusta''...

      • nämät

        -kultakarhu

        -ruokacenter

        -motonet

        -mustapörssi


      • aika entinen juu

        tehdä talolle ja itelleen mahdollisimman paljon rahaa. tottakai ne ajattelee provikkaansa. loppuunasti kilpailutus ja älytön hintojen polkeminen on kodintekniikassakin tehnyt sen että ei paljon ylimääräsiä kannata palvella. tyhjän saa käteen vähemmälläkin työllä


      • tärkein unohtu
        aika entinen juu kirjoitti:

        tehdä talolle ja itelleen mahdollisimman paljon rahaa. tottakai ne ajattelee provikkaansa. loppuunasti kilpailutus ja älytön hintojen polkeminen on kodintekniikassakin tehnyt sen että ei paljon ylimääräsiä kannata palvella. tyhjän saa käteen vähemmälläkin työllä

        viisas tilaa netistä


      • asiakas5

        Sama paikka, paanakedon kadun gigantti..Olin menossa ostamaan tarjouksessa olevaa tv:tä. Myyjä tuli viereen esittelemään muita, parempia/kalliimpia. Kerroin että juuri tuo kyseinen tv kelpaa,kun tulee lapsen huoneeseen, että saa ps2 siihen. Myyjä kertoi kirkkain silmin, ettei kyseiseen tv:seen saa laitettua sitten ps3/x-boxia mitenkään kiinni,koska siinä ei ole hdmi (vai mikälie) liitintä, että kyllä täytyisi ostaa parempi versio..pidin pääni, ostin tarjous tv:n ja nyt siinä on x-box kiinni juuri sillä hdmi-liitännällä, joka telkkarissa olikin..


    • Lisbetti2345

      eräs parturi uudellakoivistolla. Huono ja liukuhihnamainen palvelu. Hiustenkäsittelyn jälkeen
      muistutat 60-luvun tehdatyöläistä. parturissa käytetyt aineet muhineet pölyisissä nurkissa vuositolkulla.
      Minulle riitti sen jälkeen kun tukka irtosi päästä. =(

    • EI ikinä satakuntaan

      Satakunnan Autotalo ei kannata ostaa sieltä, ostin esittelyauton hinta 53900,- ajettu 1500 km autooli puunattu hyvin mutta matkalla kotiin alkoi sataaniin huomasin pyyhkijöiden pyykiessä lasia että tuulilasiin pyykijän takaisin kääntymispaikkaan jää harmaa alue,soitin myyjälle lasista vastasi ettei voi olla kun sanoin että kyllä näin on hän sanoi että ilmoita lasivakutukseen että saat vakuutuksesta uuden tuulilasin että silleen,sanoin etten varmasti sitä tee joten tuli ostettua sieltä samalla kertaa kaksi autoa, Autotalo Hartikaiselta Kajaanista olen saanut erittäin hyvää palvelua ja ostankin seuraavat autoni sieltä, edellisen uuden auton toimittivat koti ovelle varsinais-suomeen samaan hintaan ja veivät vaihturin mennessään

      • 6699889

        En ymmärrä yhtään. Valitit tuulilasista ja palasit takaisin ostamaan vielä toisenkin auton?? Eli sait huonoa palvelua, mutta ostit vielä toisenkin auton? Mitä en tajunnut?


    • Satakunnan

      Minä olen kyllä saanut autotalosta hyvää palvelua. Sen sijaan kahdesta muusta isosta Porilaisesta autoliikkeestä olen saanut erittäin huonoa palvelua.

    • Ai Lav Teboil

      Impolan Teboilin vanha, silmälasipäinen teletappi-akka se vasta on yhtä hymyä. Ei osaa sanoa hei, kiitos, ole hyvä eikä näkemiin. Meinaako, että lyhenee entisestään jos edes yrittäisi virnistää. Miss SunShine.

      • integroitukaa!

        Pimpolan tepoili nyt on muutenkin sellainen paikka että en ole itse asioinut siellä enää aikoihin.Syy löytyy sekä mainitsemastasi teletapista, että tietystä ryhmästä joka siellä aikaansa kuluttaa... jokainen varmasti tietää mistä ryhmästä on kyse.


    • ärtynyt

      Porin SOTKA...jessus mitä touhua !
      Menin myymälään , kiertelin aikani eikä ketään muita asiakkaita näkynyt mailla eikä halmeilla. Kassalla oli useampi myyjä, keskustelivat keskenään ja nauru raikui mutta kukaan ei ollut edes huomaavinaan minua.
      Kiersin vielä kerran ympäri eikä minkäänlaista reagointia...kassan ohitse mennessäni tuumasin "kiitos, hei" , jolloin myyjät yhteen ääneen totesivat että "kiitos ,hei" !!!!!!!!!!!! Siis täh? Tämäkö on palvelua??
      Menin kilpailevaan liikkeeseen kaupungin toiselle puolelle ja ostin kaikki huonekalut uuteen asuntooni ja käteisellä !! Että siitäs saitte!

    • Terveisiä hänelle

      Porin linjoilla on yks vittumainen muija bussikuskina. Tosi äkäisen oloinen eikä edes tervehdi ja katsoo asiakasta kuin halpaa makkaraa

      • meriporilinja

        Ilmeisesti sama joka ajaa aina bussipysäkin ohi reilusti että joudut rämpimään lumessa päästäksesi bussiin.....


    • käteistä

      Minä taas sain Sotkasta Hyvää palvelua. Sanoin ensin Päivää mennessäni liikkeeseen. Ehtisikö joku palvella minua? Ostaisin KAIKKI hunekalut uuteen asuntooni. Niin sitten kiertelimme ja kaksi myyjää esitteli huonekaluja, suunnitteli sisustuksen piirtämäni pohjapiirustuksen mukaan. Toinen heistä lähti kanssani kaupantekijäiskahville , jotka hän tarjosi. Sotkan auto toi uudet tavarat valmiiksi kasattuina kotiin sovittuna päivänä ja kaikki olimme tyytyväisiä.

    • puwe

      Teleporista sain niin saakelin huonoa palvelua!!...Ei se mun vika ollut et mun puhelin oli rikki ja siinä on takuu.

    • Eläkel

      Telep. tääl kans huonoi kokemuksia .

    • hyvin sanottu siellä

      "Muutenkin ne haukkuu kaikki mitkä on hyvää hintalaatu-suhteeltaan ja yrittää väkisin myydä kalleimmat paskat kun on muka ''omakohtaista kokemusta''... "

      No nyt on vähän mutta asiaa, on sitten aivan samat kokemukset siitä paskanpuhumisesta "kokemusta" joopa joo, kyllä kokemus on siinä että johdolta tulee nekkuun jos myyjäraukka joutuu myymään sen mainostetun tuotteen.

    • Asunnoton piankin

      Vuokra asunto välitystoimistot...

      Muutamaa lukuunottamatta.
      Saakelin huonoa palvelua.
      Asuntoja ei haluta näyttää, ei vastata tiedusteluihin, ei anneta lisätietoja jne...

    • kierrättäjä123

      Kierrätyskeskus.

    • juuri vuokrannut

      Tuntuvat porin vuokramarkkinat olevan pää-osin yhden tietyn firman hallinnassa, ja kun katsoo ehtoja takuita niin huh huh mitä touhua. Myös vuokrat ovat järjestään 100-120 euroa kuussa korkeampia kuin pienemmillä toimijoilla täysin vastaavissa asunnoissa. Yllätyin todella, 490 euroa vastaan 620 euroa ja asunto käytännössä identtinen. Oma lukunsa ovat ne asuinkelvottomat luukut jotka kiertävät samassa paskakunnossa useaan kertaan vuodessa.

    • toimii joskus

      Minä ainakin sanoin välittäjälle, minkä verran pyydän vuokraa. Välittäjä ei esittänyt omaa näkemystään. Vuokrasin asunnon edullisemmin, kuin yleinen taso. Ajattelin että vuokralainen pysyy kauemmin, jos on varaa maksaa. Itse säästän, kun ei tarvi maksaa jatkuvasti palkkioita, eikä asunto ole välillä tyhjillään.

    • ei kiitos ei ei

      Eikös se ole muuten lain vastainen se pykälä, että pitää tehdä vuoden määräaikainen sopimus heti, jos vuokran antaja maksaa palkkion? Sehän on hyvä bisnes vuokrata sama paskaluukku missä kukaan ei viitsi asua muutamaa kuukautta kauempaa, niin siitähän sitä rahaa tulee. Täysin naurettavaa ja täysin lain vastaista on myös se. että vakuus "säilytetään" välitystoimistossa. Tällä varmistetaan se että vakuus voidaan helposti vedättää vuokralaiselta omiin liiveihin, vedoten vesikaton maalipinnan kulumiseen.

    • Mitäsnyttilalle

      Kävin aamulla mutta oli ovi lukossa ja tyhjennetty sisältä. Miksi? Muuttiko vai lopettiko ja mikä syynä?

      Oli mielekäs paikka käydä työaamuisin sämpylällä ja tsufeella

      • Mitäsnyttilalle

        Siis Kartanon Kipakasta kyse


    • porissaruikutetaan

      ei porilainen osaa huoraansakaan puolustaa,kun isot pojat nappaa kurkusta muijaa ja pelkää sen jälkeen että saavansa terävää.
      LOL

      • Anonyymi

        Mitkä isot pojat? Isosuisetko?


    • Anonyymi

      Onko vohainen pomo picnk kauppassa toivovasti

    • Anonyymi

      Surkein asiakaspalvelu on käppärän kylmässemalla.

    • Anonyymi

      Käppärän kylmäasema on siinä kappelia vastapäätä.

    • Anonyymi

      Olen ihastunnut yhten tyttön mutta en uskalla kertoa hänelle . T ivan

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaivattusi

      Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

      En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

      ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

      IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

      Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

      Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

      Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe