eli vika on siinä kun moottori ei jäähdytä ollenkaan, kone ei pukkaa vettä pihalle mistään tulee vain höyryä eli mikä onko sielä vesipumppu menny vai mikähän mahtaa olla vikana.ja minkähintasia mahd.varaosat. kiitos vastauksista.
mercury 20hv vm 79 jäähdytysongelma
6
1119
Vastaukset
- saattaa
olla menny se pumpun siipiratas.
- Vesi Mercury
Minulla on Siniraita Mercury Thunderbolt 9.8hv -70-80 luvun vaihteesta, jossa sama vika kuin kysyjällä. Löytyykö vesipumppuja moiseen? Voiko samainen vika johtua myös siipirattaan jumiutumisesta?
- merkkari 1234
Vesi Mercury kirjoitti:
Minulla on Siniraita Mercury Thunderbolt 9.8hv -70-80 luvun vaihteesta, jossa sama vika kuin kysyjällä. Löytyykö vesipumppuja moiseen? Voiko samainen vika johtua myös siipirattaan jumiutumisesta?
kyllä niihin saa varaosina vesipumppuja ja niitä siipirattaita. osoitteesta www.elisanet.fi/voimakone sieltä löytyy osia jos mitä. minulla on tuo oma merkkari 78vm 20hp... siipiratas paikalleen ja menoksi..=) mulla löytyy myös räjäytyskuvat jos tahdot.
- Vesi Mercury
merkkari 1234 kirjoitti:
kyllä niihin saa varaosina vesipumppuja ja niitä siipirattaita. osoitteesta www.elisanet.fi/voimakone sieltä löytyy osia jos mitä. minulla on tuo oma merkkari 78vm 20hp... siipiratas paikalleen ja menoksi..=) mulla löytyy myös räjäytyskuvat jos tahdot.
En löytänyt merkkarin pumppuja Voimakoneen hinnastosta. Lähetä räjäytyskuvat sähköpostiin, jos sulla on (matti.rytkonen a dnainternet.net)
- Vesi Mercury
merkkari 1234 kirjoitti:
MOI MERKKARI 1234
Hukkasin sähköpostiviestisi, mailaa uudelleen. Mulla on vielä niitä räjäytyskuvia.
- oli kans..
Eli kun pumpunsiipi menee ei kierrä vesi se taasen polttaa tiivisteen joka on pako ja vesitilan välissä. näin oli minulla ainakin 9.8hv koneessa. ja tiivisteitä sai silloin ostaa vatorilta vuonna 2004?..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844