mercury 20hv vm 79 jäähdytysongelma

merkuri

eli vika on siinä kun moottori ei jäähdytä ollenkaan, kone ei pukkaa vettä pihalle mistään tulee vain höyryä eli mikä onko sielä vesipumppu menny vai mikähän mahtaa olla vikana.ja minkähintasia mahd.varaosat. kiitos vastauksista.

6

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa

olla menny se pumpun siipiratas.

• Vesi Mercury

Minulla on Siniraita Mercury Thunderbolt 9.8hv -70-80 luvun vaihteesta, jossa sama vika kuin kysyjällä. Löytyykö vesipumppuja moiseen? Voiko samainen vika johtua myös siipirattaan jumiutumisesta?

• merkkari 1234
        Vesi Mercury kirjoitti:

Minulla on Siniraita Mercury Thunderbolt 9.8hv -70-80 luvun vaihteesta, jossa sama vika kuin kysyjällä. Löytyykö vesipumppuja moiseen? Voiko samainen vika johtua myös siipirattaan jumiutumisesta?

kyllä niihin saa varaosina vesipumppuja ja niitä siipirattaita. osoitteesta www.elisanet.fi/voimakone sieltä löytyy osia jos mitä. minulla on tuo oma merkkari 78vm 20hp... siipiratas paikalleen ja menoksi..=) mulla löytyy myös räjäytyskuvat jos tahdot.

• Vesi Mercury
        merkkari 1234 kirjoitti:

kyllä niihin saa varaosina vesipumppuja ja niitä siipirattaita. osoitteesta www.elisanet.fi/voimakone sieltä löytyy osia jos mitä. minulla on tuo oma merkkari 78vm 20hp... siipiratas paikalleen ja menoksi..=) mulla löytyy myös räjäytyskuvat jos tahdot.

En löytänyt merkkarin pumppuja Voimakoneen hinnastosta. Lähetä räjäytyskuvat sähköpostiin, jos sulla on (matti.rytkonen a dnainternet.net)

• Vesi Mercury
        merkkari 1234 kirjoitti:

MOI MERKKARI 1234

Hukkasin sähköpostiviestisi, mailaa uudelleen. Mulla on vielä niitä räjäytyskuvia.

• oli kans..

Eli kun pumpunsiipi menee ei kierrä vesi se taasen polttaa tiivisteen joka on pako ja vesitilan välissä. näin oli minulla ainakin 9.8hv koneessa. ja tiivisteitä sai silloin ostaa vatorilta vuonna 2004?..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13